Zeik niet, ga lekker midgetgolfen ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:34 schreef sp3c het volgende:
hoe kan het nou achterbaks zijn als je haar rechtstreeks zegt dat je zo'n rotleven hebt door haar?
das recht door zee juist, achterbaks is wat anders
net als NWS feedback trouwens
Niet om te stoken of zo, maar ik vind het wel komisch dat de ene mod bepaalt dat de andere mod nu wel genoeg bedankt is. Stel dat users nou de onbeheersbare behoefte hebben om Voorschrift elf bedanktopics te geven, waarom zou dat dan niet kunnen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:25 schreef Jian het volgende:
(Kon daar niet reageren, want sp3c vond dat VS genoeg bedankt was.)
Jij neemt mijn opmerkingen doorgaans 23 keer zo serieus als ze bedoeld zijn...quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:45 schreef sp3c het volgende:
doe ff niet zo dom hoor, ik zeg nergens dat hij genoeg bedankt is
ik zeg dat dat bedanktopic nergens over gaat, niet over het bedanken van Voorschrift iig en dat komt voornamelijk door jou
bedankt elfletterig
Duh.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik was toen te gewond, te verdrietig, te aangeslagen, ...... je had moeten aandringen, maar je was blij dat je eraf was![]()
(kon daar niet reageren, want sp3c vond dat VS genoeg bedankt was.)
Hai, is dit deel 2 van het VS-afscheidstopic?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:10 schreef sp3c het volgende:
ja nu ga ik ook slowchatten
wie wil het ergens over hebben?
Ja. Wat ga je eten vanavond?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:10 schreef sp3c het volgende:
ja nu ga ik ook slowchatten
wie wil het ergens over hebben?
Kom je nou vanavond? Van sp3c mochten we hier SCen toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij en niet durven laat me niet lachen.
Oh sorry SCKrijg ik weer op mijn donder van timmmm
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In POL-SC dus.
Dacht dat dat een vrijplaats was?
Maar eh ik heb wat gelezen, maar vind het niet echt choquerend.
Ik bedoel, lang zo erg niet als wat Gray (van BNW) flikte iig imho... gelukkig is die weg.
Maar dit is dinsdag gaan etteren dus?
Wat deed ik dan? Achter iemand z'n rug om lullen in een subforum waar ie nooit komt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een kontje thuis zitten (dwz nu niet want ze werkt)...
Maar jeez, dat was iemand die niet goed zat als mod zeg...
Nog erger of iig net zo erg als die Gray...
Zit je diep, hè? Ga naar de apotheek, vraag of ze een zalfje hebben tegen schrale kont.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vooral de notes van ex-mod Gray wrs.....
bier!quote:
Ja ik kom. sp3c haalt me van Den Haag CS op. Ik dacht: ik zeg nog even niks dan is het een beetje een verrassingquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom je nou vanavond? Van sp3c mochten we hier SCen toch?
midgetgolfen mag ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom je nou vanavond? Van sp3c mochten we hier SCen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |