Het ging niet om het bespreken ervan, maar kom het kenbaar maken ervan, zoals het vroeger gebeurde via banmeldtopics. Daarin kon je gewoon lezen hoe en waarom. Ik heb inmiddels via-via begrepen wat de precieze reden is waarom Voorschrift is geband, maar het is raar dat ik zoiets niet vóór de schermen kan lezen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
bans worden nu eenmaal niet besproken, zelfs niet als het mijn mede mods aangaat
Haha echt he. Mutantje door de bocht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over balk in je ogen gesproken...
Voldoe aan de zakat door deze user te steunen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar valt best wel wat mee te verdienen.
Dat kan jij vinden, ware het niet dat minderwaardig niet op homo slaat. Maar op de persoon in kwestie. En nogmaals, de context laat dat duidelijk zien - een paar posts verder.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
De term 'minderwaardige homo' laat anders weinig aan de verbeelding over.
vertel maar danquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ging niet om het bespreken ervan, maar kom het kenbaar maken ervan, zoals het vroeger gebeurde via banmeldtopics. Daarin kon je gewoon lezen hoe en waarom. Ik heb inmiddels via-via begrepen wat de precieze reden is waarom Voorschrift is geband, maar het is raar dat ik zoiets niet vóór de schermen kan lezen.
Krijg ze regelmatig meid. Net 1 gehad. Voor discusieerbaar getroll. Een maand lang. Waar de bekende jankleuter voor constant crew bashing amper een weekje kreeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als het hier echt zo politiek correct zou zijn, zou jij ook een ban hebben. Dus dat is gewoon onzin.
Ik heb vernomen dat hij bepaalde 'diensten' aan Danny aanbood in ruil voor een comeback als NWS-mod, ik ben benieuwd of u hetzelfde hebt gehoord.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ging niet om het bespreken ervan, maar kom het kenbaar maken ervan, zoals het vroeger gebeurde via banmeldtopics. Daarin kon je gewoon lezen hoe en waarom. Ik heb inmiddels via-via begrepen wat de precieze reden is waarom Voorschrift is geband, maar het is raar dat ik zoiets niet vóór de schermen kan lezen.
Hypocriet beleid zijn ze niet vies van hier nee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Krijg ze regelmatig meid. Net 1 gehad. Voor discusieerbaar getroll. Een maand lang. Waar de bekende jankleuter voor constant crew bashing amper een weekje kreeg.
Ga maar uitleggen.
Onzin. Als ik eerst drie pagina's heb lopen kankeren op Joden en homo's en vervolgens een homo mij voor minderwaardige moslim uitmaakt vanwege mijn mening, dan kan ik dat zeker begrijpen. Het zou mij dan verbazen dat ik dan uberhaupt geen ban krijg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:34 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
De reden is niet belangrijk. Als jij voor minderwaardige wordt uitgemaakt ben ik er vrij zeker van dat er minimaal drie pagina's FB-gejank worden gegenereerd.
Hopquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan jij vinden, ware het niet dat minderwaardig niet op homo slaat. Maar op de persoon in kwestie. En nogmaals, de context laat dat duidelijk zien - een paar posts verder.
Dat was jouw damage-control.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan jij vinden, ware het niet dat minderwaardig niet op homo slaat. Maar op de persoon in kwestie. En nogmaals, de context laat dat duidelijk zien - een paar posts verder.
did not think soquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het punt ontgaat je. Het is niet aan mij om dat te communiceren, het is aan de Forum Admins.
Joh, je kan mij best in een hoek proberen te duwen - maar de uitleg spreekt voor zich als je dat topic leest. Of wil je beweren dat ik bekend sta om mijn haat jegens homo's. Mijn hemel zeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef Jian het volgende:
[..]
En toch kun je dat op 2 manieren uitleggen en hij gaat de kant kiezen die hem het minst schaadt in deze discussie, maar dat begreep je wel al neem ik aan.
De banlengte lijkt vaak inderdaad compleet willekeurig. Maar krom is niet hetzelfde als politiek correct.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Krijg ze regelmatig meid. Net 1 gehad. Voor discusieerbaar getroll. Een maand lang. Waar de bekende jankleuter voor constant crew bashing amper een weekje kreeg.
Ga maar uitleggen.
Vanzelfsprekend. Komt 'ie al:quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef Jian het volgende:
[..]
En toch kun je dat op 2 manieren uitleggen en hij gaat de kant kiezen die hem het minst schaadt in deze discussie, maar dat begreep je wel al neem ik aan.
Context doet er niet toe als het niet in dezelfde post staat. Bovendien zie ik echt niet hoe ik 'minderwaardige homo' anders moet opvatten als walgelijk, discriminerend en haatdragend. Hetgeen waar jij anderen zo graag van beticht. Je bent verworden tot wat je denkt te bestrijden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat het ironisch is dat Elfletterig hiermee op de proppen komt. Want kennelijk acht hij mijn uitspraak richting VS 'not done', terwijl hij in dit topic een soortgelijke benadering heeft richting moslims.
See no evil, hear no evil he?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De banlengte lijkt vaak inderdaad compleet willekeurig. Maar krom is niet hetzelfde als politiek correct.
Mutant heeft zojuist een vrijbrief gegeven om hem een minderwaardige moslim te noemen indien je 2 posts verder maar roept dat het niet zo bedoeld was.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:43 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Komt 'ie al:
[..]
Context doet er niet toe als het niet in dezelfde post staat. Bovendien zie ik echt niet hoe ik 'minderwaardige homo' anders moet opvatten als walgelijk, discriminerend en haatdragend. Hetgeen waar jij anderen zo graag van beticht. Je bent verworden tot wat je denkt te bestrijden.
Zoals jij Elfletterig als moslimhater probeert neer te zetten bedoel je? Nee, als je goed leest zeg ik eigenlijk iets anders .....quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Joh, je kan mij best in een hoek proberen te duwen - maar de uitleg spreekt voor zich als je dat topic leest. Of wil je beweren dat ik bekend sta om mijn haat jegens homo's. Mijn hemel zeg.
Denk dat het "selectieve" meer een rol speelt dan de opmerking ansich.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:44 schreef sp3c het volgende:
als jullie hier nu de hele dag gaan zitten ruzieen over een opmerking van mutant01 in POL dan gooi ik er een slotje op en verwijs ik hem door naar POL feedback
Alsof NWS-mod zo'n droombaan is. Geloof me... (voor wat het waard is: ik spreek uit beperkte ervaring), het is een lastige taak en je doet het nooit goed. Er staat altijd een legertje users met kapmessen klaar, ongeacht of je het goed of slecht doet. Ik ben daarin niet roomser dan de Paus; ik heb zelf destijds flink bijgedragen aan het vertrek van Gronk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat hij bepaalde 'diensten' aan Danny aanbood in ruil voor een comeback als NWS-mod, ik ben benieuwd of u hetzelfde hebt gehoord.
Wellicht, en dat komt omdat ik het getroll ook gewoon zat ben. En zijn zulke emotionele uitbarstingen haast niet te vermijden. Zeker omdat het in dit geval al de zoveelste troll van VS was waar niets tegen gedaan werd. Achteraf gezien was het een onhandige uitspraak, omdat deze op verscheidene manieren te interpreteren is. Dat zal ik ruiterlijk toegeven. En sowieso is het onzin dat ik VS als minderwaardig beschouw - maar in de heat of the moment kwam dat uit mijn toetsenbord.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:43 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Komt 'ie al:
[..]
Context doet er niet toe als het niet in dezelfde post staat. Bovendien zie ik echt niet hoe ik 'minderwaardige homo' anders moet opvatten als walgelijk, discriminerend en haatdragend. Hetgeen waar jij anderen zo graag van beticht. Je bent verworden tot wat je denkt te bestrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |