Neenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De banlengte lijkt vaak inderdaad compleet willekeurig. Maar krom is niet hetzelfde als politiek correct.
Tijd gaat snel...quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Na mijn vertrek (in 2009 alweer)
Ik ga hier op deze plek niet verder op in. Topic moet hierdoor niet gesloten worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht, en dat komt omdat ik het getroll ook gewoon zat ben. En zijn zulke emotionele uitbarstingen haast niet te vermijden. Zeker omdat het in dit geval al de zoveelste troll van VS was waar niets tegen gedaan werd. Achteraf gezien was het een onhandige uitspraak, omdat deze op verscheidene manieren te interpreteren is. Dat zal ik ruiterlijk toegeven. En sowieso is het onzin dat ik VS als minderwaardig beschouw - maar in de heat of the moment kwam dat uit mijn toetsenbord.
Hoe dan ook blijft de hypocrisie van Elfletterig in deze overeind. Immers hij wijst mij op mijn uitspraken richting VS, maar de wijze van benadering richting mijn persoontje - de toonzetting spreekt boekdelen - acht hij kennelijk de normaalste zaak van de wereld. Het een praat het ander niet goed.
In POL-feedback nemen ze dit soort klachten niet serieus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:44 schreef sp3c het volgende:
als jullie hier nu de hele dag gaan zitten ruzieen over een opmerking van mutant01 in POL dan gooi ik er een slotje op en verwijs ik hem door naar POL feedback
Hier en nu of in het algemeen, want in het algemeen schat ik je wat dat betreft in als hetzelfde niveau als De_Guidance en ja, dat vind ik (laat ik wijselijk geen "is" zeggen) een leugenaar, dus ....!quote:
Waarom, is de internetruimte bij NWS schaars ofzo?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:44 schreef sp3c het volgende:
als jullie hier nu de hele dag gaan zitten ruzieen over een opmerking van mutant01 in POL dan gooi ik er een slotje op en verwijs ik hem door naar POL feedback
Ik ook van jou,quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het werkelijke probleem is respectloosheid van de leiding voor mensen die vrijwillig urenlang voor dit forum bezig zijn.
lijkt me ook meer iets voor het feedback topic daarquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Denk dat het "selectieve" meer een rol speelt dan de opmerking ansich.
Wil ook jij je persoonlijke vete hier beslechten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mutant heeft zojuist een vrijbrief gegeven om hem een minderwaardige moslim te noemen indien je 2 posts verder maar roept dat het niet zo bedoeld was.
omdat ik er geen zin in hebquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, is de internetruimte bij NWS schaars ofzo?
Ach, het is wel eens verfrissend om je ware aard te zien na al die jaren sluimerend aan de oppervlakte te hebben geborreld, bedekt met al die lagen hypocrisie. Wat dat betreft was je ontmaskering reden voor een klein feestje in mijn hart.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht, en dat komt omdat ik het getroll ook gewoon zat ben. En zijn zulke emotionele uitbarstingen haast niet te vermijden. Zeker omdat het in dit geval al de zoveelste troll van VS was waar niets tegen gedaan werd. Achteraf gezien was het een onhandige uitspraak, omdat deze op verscheidene manieren te interpreteren is. Dat zal ik ruiterlijk toegeven. En sowieso is het onzin dat ik VS als minderwaardig beschouw - maar in de heat of the moment kwam dat uit mijn toetsenbord.
Hoe dan ook blijft de hypocrisie van Elfletterig in deze overeind. Immers hij wijst mij op mijn uitspraken richting VS, maar de wijze van benadering richting mijn persoontje - de toonzetting spreekt boekdelen - acht hij kennelijk de normaalste zaak van de wereld. Het een praat het ander niet goed.
Vete nog wel. Ik kom er gewoon voor uit dat ik je minderwaardig acht, en dat heeft niet eens met je moslim-zijn te maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wil ook jij je persoonlijke vete hier beslechten?
Moet je daar zijn, en het schijnt POL-SC humor te zijn, maar iets zegt me dat je dat best weet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In POL-feedback nemen ze dit soort klachten niet serieus.
POL / [POL-Feedback] Lees eerst openingspost
Dus wees zo verstandig om dit topic open te laten in NWS...
Het wordt aangehaald om een punt te maken. Het punt is belangrijker dan de opmerking zelf.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me ook meer iets voor het feedback topic daar
vs zou het zo gewild hebbenquote:
Als je hier toch bent: waarom negeert Snakey mijn pm?quote:
Dat van VS is ook humor, u heeft hem ontmoet dus de context is vrij duidelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je daar zijn, en het schijnt POL-SC humor te zijn, maar iets zegt me dat je dat best weet.
Kan jij niet op de manier waarop je ONZ opgeschoond hebt hetzelfde doen met POL ? Alle kutusers eruit donderen, vol op je strepen staan, keihard de Iron Lady uithangen, dit dat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je daar zijn, en het schijnt POL-SC humor te zijn, maar iets zegt me dat je dat best weet.
Nee, mijn punt is eigenlijk meer dat je een stootje moet kunnen hebben. En dat je dan niet hypocriet over Voorschrift moet gaan zitten huilen, terwijl je zelf geen haar beter bent en hem ook uitscheldt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is prima, daar heb ik niets op tegen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vete nog wel. Ik kom er gewoon voor uit dat ik je minderwaardig acht, en dat heeft niet eens met je moslim-zijn te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |