abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127487606
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:30 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Shirt doet me altijd aan Cocu denken, prachtig.

Ik kijk nu in de webshop, zie dat er ook een nieuw warmingupshirt is, de uitshirt is weg..

[ afbeelding ]
Uit:
[ afbeelding ]

Weet iemand of die nog teruggaat komen? Dat was een mooi shirt
Wilde die toen kopen, maar de achterkant ziet er niet uit...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 juni 2013 @ 17:29:34 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_127487764
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het kan altijd erger, er is toch recent een PL club geswitched van blauw naar rood.
Cardiff :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_127489952
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:05 schreef rubbereend het volgende:
omg er was nog 0 overleg geweest over jong PSV met de instanties in Eindhoven, amateurisme ten top :') om je de ogen uit de kop te schamen.

Marcel en Tiny waren vast te druk bezig met op het strand liggen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_127490238
Leuk shirtje... maar ga hem niet kopen. Doe het nog mooi met mijn shirtjes die ik heb.

Sinds kort wel de trots eigenaar van het trainingsoutfit van CVDL en de sokken van Jetro Willems (gewonnen via freo tijd terug)
pi_127490915
Erik ten Hag doet het ook goed, promoveren met Go Ahead en nu trainer van de reserves van Bayern München. :)
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:18:21 #156
206322 Seam
Pillz-E
pi_127493003
Prachtig thuisshirt zeg, erg mooi!
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:25:12 #157
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127493320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het is nu gelukkig een mooi shirt geworden, als het lelijk was geweest hadden wat meer supporters zich op die statuten beroepen.
Heb je dat vorige uitshirt gezien? Dat dambord? Is er dan ook maar 1 mafklapper die zich gaat beroepen op de statuten omtrent lelijke shirts?
Dit, dus.
pi_127496216

of

Tis nogal.... the same
pi_127496258
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:14 schreef robkuh1990 het volgende:
afbeelding ]

of

[ afbeelding ]

Tis nogal.... the same
Haha, grappig. Dat neerwaartse witte puntje maakt ze beiden wel erg herkenbaar.
pi_127496295
Ik dacht meteen daaraan... wss goed afgekeken van ManU
pi_127501911
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:14 schreef robkuh1990 het volgende:
[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]

Tis nogal.... the same
Met PS:

pi_127502106
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:25 schreef Doublepain het volgende:
Erik ten Hag doet het ook goed, promoveren met Go Ahead en nu trainer van de reserves van Bayern München. :)
Wat een debiel.....
Kun je je bewijzen in de Eredivisie, ga je wat het U21 team van Bayern coachen. Dat is afgezien van de faciliteiten absoluut geen vooruitgang. Ohja salaris wellicht ook nog :)
U MAD?
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:00:29 #163
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_127502399
Hopelijk doet zoetje het beter bij PSV dan deze wedstrijd bij nl.
pi_127502530
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:05 schreef rubbereend het volgende:
omg er was nog 0 overleg geweest over jong PSV met de instanties in Eindhoven, amateurisme ten top :') om je de ogen uit de kop te schamen.
Is ook wat prematuur om overleg te plegen op t moment dat t nog verre van zeker was en PSV afhankelijk was van de beslissing van Katwijk.

Al was PSV wel de grootste voorstander van beloftenteams in de Jupiler League en hebben ze uitgebreid gelobbyd bij FOX.
Land of the free. Home of the brave.
pi_127503904
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat een debiel.....
Kun je je bewijzen in de Eredivisie, ga je wat het U21 team van Bayern coachen. Dat is afgezien van de faciliteiten absoluut geen vooruitgang. Ohja salaris wellicht ook nog :)
Samen met Gerd Müller een elftal coachen ipv met Go Ahead voor degradatie strijden.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 00:09:17 #166
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_127505710
Verdomd mooi PSV shirt. ^O^
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 juni 2013 @ 00:24:08 #167
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_127506132
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Is ook wat prematuur om overleg te plegen op t moment dat t nog verre van zeker was en PSV afhankelijk was van de beslissing van Katwijk.

Al was PSV wel de grootste voorstander van beloftenteams in de Jupiler League en hebben ze uitgebreid gelobbyd bij FOX.
Als je wil moet een scenario klaar hebben. Zeker met de gemeente overlegt hebben wat er mogelijk is.... er is gewoon geen contact geweest :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_127510165
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hopelijk doet zoetje het beter bij PSV dan deze wedstrijd bij nl.
Ik vond hem weinig te verwijten. Hij werd wel heel opzichtig in de steek gelaten door zijn verdedigers, met name de Vrij. Bij PSV krijgt hij natuurlijk top verdedigers ook zich heen.

Trouwens, iemand van Hanegem gelezen? Hij vond Strootman teveel met coachen van medespelers bezig. :')
pi_127510176
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:32 schreef Doublepain het volgende:
Samen met Gerd Müller een elftal coachen ipv met Go Ahead voor degradatie strijden.
Nou geweldig zeg.

En dan komt hij over vijf jaar bij een club solliciteren; maar ik heb wel met Gerd Müller gewerkt!!!
U MAD?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:31:20 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_127510265
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:26 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ik vond hem weinig te verwijten. Hij werd wel heel opzichtig in de steek gelaten door zijn verdedigers, met name de Vrij. Bij PSV krijgt hij natuurlijk top verdedigers ook zich heen.

Trouwens, iemand van Hanegem gelezen? Hij vond Strootman teveel met coachen van medespelers bezig. :')
Zoet was niet best hoor, ook bij die penalty zat hij er niet goed bij, die speler was al zover naar de buitenkant die had hij niet hoeven neerleggen.

Strootman is gewoon geen leider, hij kan hard werken en dat moet hij dan ook doen, zegt toch genoeg dat na die 2-1 de organisatie nooit meer op orde was
pi_127510452
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nou geweldig zeg.

En dan komt hij over vijf jaar bij een club solliciteren; maar ik heb wel met Gerd Müller gewerkt!!!
en misschien met de nieuwe Thomas Muller of Schweinsteiger.. :)

Ik denk dat Bayern München mooier op je cv staat dan degradatie met Go Ahead bijvoobeeld :P
pi_127510651
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:38 schreef Doublepain het volgende:

[..]

en misschien met de nieuwe Thomas Muller of Schweinsteiger.. :)

Ik denk dat Bayern München mooier op je cv staat dan degradatie met Go Ahead bijvoobeeld :P
Het is Bayern Munchen II hé... Je moet het ook niet overdrijven.

Trouwens ik las in diverse media dat ze 3. Bundesliga zouden spelen. Dat is NIET waar. Ze spelen Regionalliga, het 4e niveau en werden dit seizoen 2e achter 1860 Munchen II.
Ja echt leuk hoor, spelen voor 300 supporters :')
U MAD?
pi_127510851
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zoet was niet best hoor, ook bij die penalty zat hij er niet goed bij, die speler was al zover naar de buitenkant die had hij niet hoeven neerleggen.

Strootman is gewoon geen leider, hij kan hard werken en dat moet hij dan ook doen, zegt toch genoeg dat na die 2-1 de organisatie nooit meer op orde was
Zoet hield er ook genoeg uit anders. Daarbij kan hij op dit soort toernooien alleen maar leren hoe met de druk om te gaan. Maar goed, het moet beter. Dat klopt.

Strootman had het in de eerste helft goed staan. Om de één of andere reden stopte hij in de tweede helft met leiding geven en toen ging het fout.

Ik begrijp de Strootman-haat best, maar hij is toch de enige echte toekomstige leider bij Oranje.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:58:22 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_127511002
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:53 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Zoet hield er ook genoeg uit anders. Daarbij kan hij op dit soort toernooien alleen maar leren hoe met de druk om te gaan. Maar goed, het moet beter. Dat klopt.

Strootman had het in de eerste helft goed staan. Om de één of andere reden stopte hij in de tweede helft met leiding geven en toen ging het fout.

Ik begrijp de Strootman-haat best, maar hij is toch de enige echte toekomstige leider bij Oranje.
Ik haat Strootman helemaal niet, ik vind hem wel wat gehypet, is gewoon een hele goede waterdrager maar mist het voetballende vermogen om echt een leider te zijn in de bepalende zin.
pi_127511180
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik haat Strootman helemaal niet, ik vind hem wel wat gehypet, is gewoon een hele goede waterdrager maar mist het voetballende vermogen om echt een leider te zijn in de bepalende zin.
Totaal niet met je eens.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:12:43 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_127511412
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:04 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Totaal niet met je eens.
Geen punt hoor, maar de 1e helft liep het allemaal lekker al vond ik het ook maar risicoloos breedte getik maar dat komt ook omdat de backs te vaak werden ingespeeld, dat komt weer omdat met de punt naar voren spelen de ruimte voor de opbouw kleiner is. Strootman was wel betrokken bij de enige echte NL aanval van de wedstrijd, dat deed hij goed (afleggen op Maher). Maar goed als hij dan de leider is die jij zegt dat hij is dan moet je opstaan op het moment van tegenslag, dat deed hij dus niet, hij deelde in de malaise van het achteruit lopen (een veel voorkomend PSV probleem het afgelopen seizoen). Niet dat ik hem dat alleen verwijt maar ik zie dus niet dat leiderschap wat jij wel ziet, behalve dan in het werken/strijden op zich.
pi_127511960
Ik heb het gevoel dat Strootman dat leiderschap ooit is aangepraat en hij er zelf in is gaan geloven. Hij is nog lang niet zo ver.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_127512073
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik heb het gevoel dat Strootman dat leiderschap ooit is aangepraat en hij er zelf in is gaan geloven. Hij is nog lang niet zo ver.
Zo'n Louis Van Gaal die hem af en toe laat opdraven als aanvoerder van het Nederlands elftal, misplaatst vertrouwen zeker.
pi_127512150
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:36 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Zo'n Louis Van Gaal die hem af en toe laat opdraven als aanvoerder van het Nederlands elftal, misplaatst vertrouwen zeker.
Vind ik wel ja. Die jongen is dan veel te druk met anderen bezig waardoor hij zelf niet optimaal presteert. Ik vind het geen slechte speler hoor maar zeker geen toptalent.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:56:10 #180
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127512647
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:39 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Vind ik wel ja. Die jongen is dan veel te druk met anderen bezig waardoor hij zelf niet optimaal presteert. Ik vind het geen slechte speler hoor maar zeker geen toptalent.
'Toptalent'.. Ik wordt zo treurig van die superlatieven. Neymar is een toptalent en strootman is gewoon die middenvelder van psv.
Dit, dus.
pi_127512760
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

'Toptalent'.. Ik wordt zo treurig van die superlatieven. Neymar is een toptalent en strootman is gewoon die middenvelder van psv.
Tja, mensen hemelen spelers op, net zoals ze ze weer afbranden. Niets geks aan. Strootman moet lekker een keer een heel jaar constant bij PSV spelen en dan via een leuke subtopper in het buitenland zijn carrière voortzetten.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:01:37 #182
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127512815
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:59 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Tja, mensen hemelen spelers op, net zoals ze ze weer afbranden. Niets geks aan. Strootman moet lekker een keer een heel jaar constant bij PSV spelen en dan via een leuke subtopper in het buitenland zijn carrière voortzetten.
Als je ze niet ophemelt en gewoon op realistische waarde schat hoef je ze ook niet af te branden.
Dit, dus.
pi_127512900
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als je ze niet ophemelt en gewoon op realistische waarde schat hoef je ze ook niet af te branden.
Dat realisme is vaak ver te zoeken bij de gemiddelde supporter. De nuance ook trouwens.
Hoeveel potentie vind jij hem hebben?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:12:44 #184
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127513178
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:04 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat realisme is vaak ver te zoeken bij de gemiddelde supporter. De nuance ook trouwens.
Hoeveel potentie vind jij hem hebben?
Ik vind het de beste speler die psv momenteel heeft. Hij heeft de beste pass in huis en het meeste overzicht van de selectie, maar hij laat ook nog te vaak zijn man lopen. Hij moet nog flink groeien, maar na dit seizoen zal ie wel klaar zijn voor Atl. Madrid o.i.d.
Dit, dus.
pi_127513283
Eens.
pi_127514374
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik vind het de beste speler die psv momenteel heeft. Hij heeft de beste pass in huis en het meeste overzicht van de selectie, maar hij laat ook nog te vaak zijn man lopen. Hij moet nog flink groeien, maar na dit seizoen zal ie wel klaar zijn voor Atl. Madrid o.i.d.
Ik ook. En bij een dergelijke club kan hij over een paar jaar en de nodige ervaring uitgroeien tot een waardige aanvoerder van Oranje.

Ik ben in ieder geval niet iemand die gelooft of verwacht dat hij voor 30 miljoen naar Manchester zal gaan. Dat niveau heeft hij niet en ik verwacht ook niet dat hij dat gaat halen.

Maar aan de andere kant, betere Nederlandse controlerende middenvelders zie ik ook niet op dit moment.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:51:24 #187
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127514467
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:48 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant, betere Nederlandse controlerende middenvelders zie ik ook niet op dit moment.
United is toch ook niet afhankelijk van Nederlanders? Het is naar mijn idee ook de beste middenvelder op die positie, maar als ik bij United de touwtjes in handen had zou hij niet komen. Beste Nederlandse middenvelder of niet.
Dit, dus.
pi_127514741
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]

United is toch ook niet afhankelijk van Nederlanders? Het is naar mijn idee ook de beste middenvelder op die positie, maar als ik bij United de touwtjes in handen had zou hij niet komen. Beste Nederlandse middenvelder of niet.
Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde het in reactie op mensen die in hem niets zien als leider van Oranje.

Persoonlijk vind ik de controlerende middenvelder de beste positie voor een aanvoerder.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:20:25 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_127515324
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:00 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde het in reactie op mensen die in hem niets zien als leider van Oranje.

Persoonlijk vind ik de controlerende middenvelder de beste positie voor een aanvoerder.
Het zou misschien eens goed zijn om hem alleen als CVM te gebruiken en daarvoor 2 meer voetballende jongens zoals Maher en Vilhena, die Duitser Holtby kwam steeds vrij omdat Van Ginkel en Strootman die van elkaar over zouden moeten pakken en daar maakte hij goed gebruik van.
pi_127515511
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het zou misschien eens goed zijn om hem alleen als CVM te gebruiken en daarvoor 2 meer voetballende jongens zoals Maher en Vilhena, die Duitser Holtby kwam steeds vrij omdat Van Ginkel en Strootman die van elkaar over zouden moeten pakken en daar maakte hij goed gebruik van.
Van Ginkel en Strootman moesten duidelijk wennen aan elkaar.

Oranje heeft de laatste jaren wel een traditie opgebouwd in het spelen met twee CVM. Ik ben daar ook niet echt fan van Het lijkt zelden goed te werken en voetballend lever je veel in.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:11:00 #191
131800 Tarado
capô de fusca
pi_127516880
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:26 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Oranje heeft de laatste jaren wel een traditie opgebouwd in het spelen met twee CVM. Ik ben daar ook niet echt fan van Het lijkt zelden goed te werken en voetballend lever je veel in.
Ik had verwacht en gehoopt dat het voorbij zou zijn omdat zowel Van Gaal als Blind (sr) hier nogal veel kritiek op hadden in de Van Marwijk periode, niet dus.
pi_127517085
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:26 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Niet alleen Oranje, PSV doet het ook. Met als doel om de verdediging te helpen omdat we een zwakke achterhoede hebben. Het pakte alleen bij het WK goed uit, voor de rest faalt de tactiek behoorlijk.
pi_127519377
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik had verwacht en gehoopt dat het voorbij zou zijn omdat zowel Van Gaal als Blind (sr) hier nogal veel kritiek op hadden in de Van Marwijk periode, niet dus.
Kritiek vanaf de zijlijn is altijd makkelijk. Kennelijk ook voor die twee heren. Van Gaal heb ik trouwens ondanks dat toch best hoog zitten, zeker in het werken met zo'n jonge club als dit Oranje. Blind heb ik niks mee. Vind ik een gladde inlikker, die ik nog maar zelden op een zinnige opmerking over voetbal heb kunnen betrappen.
  Forum Admin zondag 9 juni 2013 @ 14:14:47 #194
35723 crew  GGMM
pi_127580240
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik vind het prachtig. Hoeft niet gestreept van mij, vindt dat niet specifiek iets van PSV.
:') _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_127582489
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

:') _O-
De halve eredivisie speelt gestreept. Bovendien heeft PSV in het verleden ook gewoon ongestreepte shirts gehad.

Kan mij het schelen of een shirt gestreept is of niet :')
pi_127582603
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:29 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

De halve eredivisie speelt gestreept. Bovendien heeft PSV in het verleden ook gewoon ongestreepte shirts gehad.

Kan mij het schelen of een shirt gestreept is of niet :')
quote:
Voor Rood-Wit gezongen
vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Dat gaat niet over een wit kraagje.
Land of the free. Home of the brave.
pi_127582859
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:32 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[..]

Dat gaat niet over een wit kraagje.
Ach, als je het op die manier bekijkt kunnen ze dat lied in de Arena en de Kuip ook zingen.
pi_127584532
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:40 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ach, als je het op die manier bekijkt kunnen ze dat lied in de Arena en de Kuip ook zingen.
in de ArenA zingen ze ook:

Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit

Hup, Ajax ,hup, rood - witte schare

Ik zou het dan ook :r vinden mocht Ajax in een geheel rood thuisshirt ooit gaan spelen, al ligt dat nog iets gevoeliger dan bij PSV.
pi_127584820
Gaat goed met Manco

zondag 9 juni 2013 @ 16:38:57 #200
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_127584853
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat goed met Manco

[ afbeelding ]
"Groot talent ditdatzuszokansengeven!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')