Sowieso (vanaf) de 2e helft van 1980 waren dé succesjaren van PSV, waar een aardig aantal fans van nu, goede herinneringen aan bewaren. Maar een moderne bewerking van dit shirtquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is mijn zorg ook niet maar PSV is 100 jaar en dan komen ze met een shirt uit '88. Of is dat de enige historie van PSV?
Welk jaar is dit dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sowieso (vanaf) de 2e helft van 1980 waren dé succesjaren van PSV, waar een aardig aantal fans van nu, goede herinneringen aan bewaren. Maar een moderne bewerking van dit shirt [ afbeelding ] was ook wel mooi geweest.
'59quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:13 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Welk jaar is dit dan?
Herstel op mijn eerdere posts trouwens, in de jaren 60 speelde PSV natuurlijk ook gestreept (meestal dan).
Precies. Dan kan je net zo goed het shirt van dit jaar houden, nieuw 100 jarige logo'tje erop en klaar. Dan was het ook weer niet goed geweest volgens de azijnpissers hierquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als je op een jubileumshirt per se drie rode en vijf witte banen moet hebben is er ook weinig jubileum aan volgens mij. Voor een jubileumshirt mag je best wat afwijken. Rood en wit zijn de kleuren, en die staan er iniedergeval een jaartje op.
http://img391.imageshack.us/img391/8346/19741975.jpg (copy/paste deze link)quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:06 schreef Knalerwtje het volgende:
Jaren 70 en 80 heeft PSV in egale shirts gespeeld.
Dat is dus het probleem als je er geen fuck om geeft. Volgend jaar dan maar paars misschien? Het maakt toch geen kut uit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:22 schreef Knalerwtje het volgende:
Hoe dan ook. Ik vind het een mooi shirt. Boeiend of het gestreept is.
Je leest vrij selectief hé? Dat Nike het afgelopen decennia eigenlijk steeds hetzelfde thuisshirt heeft uitgegeven met een kleine detailsverandering wil niet zeggen dat dat de basis moet zijn....quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem als je er geen fuck om geeft. Volgend jaar dan maar paars misschien? Het maakt toch geen kut uit.
Nike bepaald de PSV huisstijl?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je leest vrij selectief hé? Dat Nike het afgelopen decennia eigenlijk steeds hetzelfde thuisshirt heeft uitgegeven met een kleine detailsverandering wil niet zeggen dat dat de basis moet zijn....
Huisstijl is iets anders dan design van een shirt.quote:
En nog kunnen jullie geen kampioen worden!quote:
Voor de oudere fans is het herkenbaar. Toen ik jong was voetbalde PSV in een rood shirt (eind jaren 80). Ik heb persoonlijk moeten wennen aan dat "Sparta"shirt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een shirt herkenbaar moet zijn.
[..]
Wat zijn die statuten gebakken lucht waard zeg.
Maar dat hebben ze ook maar maximaal 6 seizoenen achter elkaar gehad. Daarvoor was het ook bijna altijd gestreept.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:39 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Voor de oudere fans is het herkenbaar. Toen ik jong was voetbalde PSV in een rood shirt (eind jaren 80). Ik heb persoonlijk moeten wennen aan dat "Sparta"shirt.
Nike maakt het design, maar het moest altijd nog goedgekeurd worden en dat was het.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nog kunnen jullie geen kampioen worden!![]()
![]()
Nike bepaald het shirt. Kut bestuur. Gaat weer een topjaar worden!![]()
4 op een rij
Net als de resultaten dus.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:21 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
op deze foto lijkt het veel fletser
Rest van de kleuren in de foto ook, dus zal wel gewoon felrood zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:21 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
op deze foto lijkt het veel fletser
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Rest van de kleuren in de foto ook, dus zal wel gewoon felrood zijn.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet je wat 't is. Het shirt an sich is nog niet eens zo lelijk maar het is gewoon geen PSV-shirt en dat is wel jammer voor een 100-jarig jubileum. Dit shirt hadden ze moeten bewaren voor 2088.
In de jaren '90 was het thuisshirt wel gestreept maar overwegend rood met een dunnere witte baan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze ook maar maximaal 6 seizoenen achter elkaar gehad. Daarvoor was het ook bijna altijd gestreept.
nou er zat anders nogal wat variatie in de PSV shirts:quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je leest vrij selectief hé? Dat Nike het afgelopen decennia eigenlijk steeds hetzelfde thuisshirt heeft uitgegeven met een kleine detailsverandering wil niet zeggen dat dat de basis moet zijn....
Is vanwege Retro Willems.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waar komt trouwens dat witte driehoekje bij de kraag vandaan? Komt imo erg goedkoop over op een of andere manier..
Ook niet erg retro..
quote:
quote:
In 1976 is er sowieso ook in het egaal rood gespeeld, uit 1976quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ http://img391.imageshack.us/img391/8346/19741975.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juulquote:
Past bij de lelijkste speler ooitquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:13 schreef rubbereend het volgende:
dit is trouwens denk ik wel het lelijkste thuisshirt ooit
[ afbeelding ]
Shirt doet me altijd aan Cocu denken, prachtig.quote:
http://www.psvfanstore.nl/100jaar/wedstrijdcollectie.html uitshirt staat er nog gewoon. En dat warmin up shirt gebruikten ze toch ook al bij de bekerfinale?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Shirt doet me altijd aan Cocu denken, prachtig.
Ik kijk nu in de webshop, zie dat er ook een nieuw warmingupshirt is, de uitshirt is weg..
[ afbeelding ]
Uit:
[ afbeelding ]
Weet iemand of die nog teruggaat komen? Dat was een mooi shirt
Ja ik bedoel de wamingupshirt, werd bij meer uitwedstrijden gebruikt volgensmij. Maar ik ga binnenkort even tijd maken om naar de store te gaan, best jammer als je het niet meer kan kopen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.psvfanstore.nl/100jaar/wedstrijdcollectie.html uitshirt staat er nog gewoon. En dat warmin up shirt gebruikten ze toch ook al bij de bekerfinale?
ow zoquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de wamingupshirt, werd bij meer uitwedstrijden gebruikt volgensmij. Maar ik ga binnenkort even tijd maken om naar de store te gaan, best jammer als je het niet meer kan kopen.
Zit je nu het reglement/statuten te zoeken wat betreft de afspraken over het shirt van een sportclub...?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een shirt herkenbaar moet zijn.
[..]
Wat zijn die statuten gebakken lucht waard zeg.
Is op zich natuurlijk wel belangrijk dat het vastligtquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zit je nu het reglement/statuten te zoeken wat betreft de afspraken over het shirt van een sportclub...?
Ja, dat merk je nu wel. Geweldige meerwaarde.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is op zich natuurlijk wel belangrijk dat het vastligt
Het kan altijd erger, er is toch recent een PL club geswitched van blauw naar rood.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat merk je nu wel. Geweldige meerwaarde.
Het is nu gelukkig een mooi shirt geworden, als het lelijk was geweest hadden wat meer supporters zich op die statuten beroepen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat merk je nu wel. Geweldige meerwaarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |