Best mooi jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat lult die idioot dan![]()
[ afbeelding ]
Dit zou ook wel schitterend zijn
#Back2Reality #Letsdoittogetherquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik moest toch even lachentwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 06-06-2013 om 08:00:11Sight seeing #Jakarta #Indonesia #pitch #people #history #back2reality #rich #poor http://t.co/HiTBzXzIDx reageer retweet
Nu heeft PSV dus uit en thuis hetzelfde shirt als FC Twentequote:Op donderdag 6 juni 2013 12:22 schreef Doublepain het volgende:
Thijs is niet meer te vertrouwen
Wel een mooi shirt
[ afbeelding ]
[..]
Begrijpen doe ik het ook niet echt maar het is wel een heel mooi shirtquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Mooi shirt hoor. Maar ik vind het wel vreemd om je 100 jarig shirt uit te brengen en dan het shirt van 88 als voorbeeld te nemen. Dan zou ik (als ik PSV supporter zou zijn) veel liever een rood wit gestreept shirt willen.
Mooiquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:22 schreef Doublepain het volgende:
Thijs is niet meer te vertrouwen
Wel een mooi shirt
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind het prachtig. Hoeft niet gestreept van mij, vindt dat niet specifiek iets van PSV.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Mooi shirt hoor. Maar ik vind het wel vreemd om je 100 jarig shirt uit te brengen en dan het shirt van 88 als voorbeeld te nemen. Dan zou ik (als ik PSV supporter zou zijn) veel liever een rood wit gestreept shirt willen.
Je maakt toch een grapje he?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig. Hoeft niet gestreept van mij, vindt dat niet specifiek iets van PSV.
Gaat mijn eerste club-shirt ooit worden.
Een typische PSV supporterquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig. Hoeft niet gestreept van mij, vindt dat niet specifiek iets van PSV.
Van mij hoeft het ook niet per se, maar.....quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt Ajax roze shirts. Lekker homo. Lekker Amsterdams.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een typische PSV supporterHistorie, tsja, dat heb je nou eenmaal niet bij PSV
Mooi shirt hoor...voor Twente of Benfica.
Kom op boswachter, je weet ook wel dat een uitshirt wat anders is dan een thuistenue wat w.m.b. nooit van samenstelling hoort te veranderen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt Ajax roze shirts. Lekker homo. Lekker Amsterdams.
Hmmmmm. Echt Ajax he ? Echt historie.
Is wel meerdere keren het geval geweest dat thuisshirt afweek. Ik zie het probleem niet, mits het stelselmatig is. Dan krijg je Cardiff City praktijken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kom op boswachter, je weet ook wel dat een uitshirt wat anders is dan een thuistenue wat w.m.b. nooit van samenstelling hoort te veranderen.
Ik ben van mening dat een shirt herkenbaar moet zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is wel meerdere keren het geval geweest dat thuisshirt afweek. Ik zie het probleem niet, mits het stelselmatig is. Dan krijg je Cardiff City praktijken.
Wat zijn die statuten gebakken lucht waard zeg.quote:PSV heeft in de statuten vastgelegd dat het thuisshirt aan de voorzijde immer zal bestaan uit drie rode en vijf witte banen
Het is met inspraak van verschillende SV's gecreëerd. Het zal wel kloppen allemaal.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat zijn die statuten gebakken lucht waard zeg.
Het is mijn zorg ook niet maar PSV is 100 jaar en dan komen ze met een shirt uit '88. Of is dat de enige historie van PSV?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als je op een jubileumshirt per se drie rode en vijf witte banen moet hebben is er ook weinig jubileum aan volgens mij. Voor een jubileumshirt mag je best wat afwijken. Rood en wit zijn de kleuren, en die staan er iniedergeval een jaartje op.
Jaren 70 en 80 heeft PSV in egale shirts gespeeld. De gestreepte shirts van de jaren 90 waren elke keer dusdanig anders dat er eigenlijk geen duidelijk patroon in zit. Pas sinds deze eeuw is het aantal strepen steeds hetzelfde en lijkt er en redelijk vast ontwerp te zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een typische PSV supporterHistorie, tsja, dat heb je nou eenmaal niet bij PSV
Mooi shirt hoor...voor Twente of Benfica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |