quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:58 schreef Ludachrist het volgende:
Advocaat haalt uit naar de leiding van PSV in de nieuwe VI. Totaal onverwachts!
Volgens mij mag hij niet meer in Jong PSV mee doen als hij meer dan 15 wedstrijden heeft gespeeld voor PSV 1 in het lopende seizoenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heeft toch meer dan 15 wedstrijden in het eerste gespeeld?
Dus nee?
Ik snap m, belachelijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij niet meer in Jong PSV mee doen als hij meer dan 15 wedstrijden heeft gespeeld voor PSV 1 in het lopende seizoenAangezien hij niet opgesteld zal worden in het eerste kan hij dus in het 2e blijven spelen tot het einde van het seizoen.
Leuk om te doen idd, hij had er ook een goede stem voor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die versprekeng is achteraf heeel mooi.
Ik neem aan dat hij het afgelopen seizoen ook nog speaker was? Wel een mooie baan eigenlijk
RIP
Gelijk heeft ie. Verbetering is er ook nog niet te zien....quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:58 schreef Ludachrist het volgende:
Advocaat haalt uit naar de leiding van PSV in de nieuwe VI. Totaal onverwachts!
Wa? Was ie naakt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie Strootman al in de VI gezien vandaag
In ieder geval het bovenlichaam.quote:
twitter:Demen_Bulbul twitterde op woensdag 05-06-2013 om 22:16:10@Kevin_strootman http://t.co/8D8EtNjPMO Je zag er vandaag goed uit in de VI. Met je mooie ontblote bovenlijf #Sexy #Strand #Ontblootlichaam reageer retweet
Die strootgodquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ieder geval het bovenlichaam.
Ik kan enkel dit vinden momenteel.twitter:Demen_Bulbul twitterde op woensdag 05-06-2013 om 22:16:10@Kevin_strootman http://t.co/8D8EtNjPMO Je zag er vandaag goed uit in de VI. Met je mooie ontblote bovenlijf #Sexy #Strand #Ontblootlichaam reageer retweet
Mooi, ik wilde nog een nieuw wit sportbroekje. Die ga ik in ieder geval kopen. Misschien ook wel het shirt. Uitshirt heb ik laten schieten vorige keer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schieten we nog niks mee op. Behalve witte broek dan?
Ik heb nog mijn twijfels, een oudspeler of niemand, blijft een jubileumshirtquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mooi, ik wilde nog een nieuw wit sportbroekje. Die ga ik in ieder geval kopen. Misschien ook wel het shirt. Uitshirt heb ik laten schieten vorige keer.
Wel een beetje jammer dat je ineens maar 50% korting op bedrukking krijgen, was de vorige keren gratis volgens mij. Misschien dat er nog wat extra korting in zit door dat ONS PSV.
Weet toch ook niet zo goed wie er op de bedrukking zou moeten. Zijn weinig spelers bij PSV waar ik echt wat mee heb op het moment.
Engelaar bijvoorbeeld inderdaad.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn twijfels, een oudspeler of niemand, blijft een jubileumshirt
..... uh. Hmmmkay, nou dat half homo erotisch filmpje heeft me niet echt kunnen boeien moet ik zeggen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ieder geval het bovenlichaam.
Ik kan enkel dit vinden momenteel.twitter:Demen_Bulbul twitterde op woensdag 05-06-2013 om 22:16:10@Kevin_strootman http://t.co/8D8EtNjPMO Je zag er vandaag goed uit in de VI. Met je mooie ontblote bovenlijf #Sexy #Strand #Ontblootlichaam reageer retweet
Ik doe altijd allee n een nummer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gewoon 100 zonder naamquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:50 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik doe altijd allee n een nummer.
Ik weet niet, maar persoonlijk vind ik alle nummers boven 23 lelijkquote:
Als ik er al iets op doe doe ik Nilis (of Farfanquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens Thijs gaan oude supporters het waarderen..quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als ik er al iets op doe doe ik Nilis (of Farfan![]()
).. Weet alleen nog niet eens of ik het shirt uberhaupt ga kopen
Zal wel rood worden dan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens Thijs gaan oude supporters het waarderen..
Wat lult die idioot danquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens Thijs was dat niet het geval
Ik moest toch even lachentwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 06-06-2013 om 08:00:11Sight seeing #Jakarta #Indonesia #pitch #people #history #back2reality #rich #poor http://t.co/HiTBzXzIDx reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |