Uitgangspunten toetreding beloften:quote:
volgens mij wel, al kan het ook zijn dat ik het verkeerd interpreteer.quote:
Oh ja, dat zou wel kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
volgens mij wel, al kan het ook zijn dat ik het verkeerd interpreteer.
Volgens mij is dat wel de bedoeling ja. Vraag me af of FCE nog wil meewerken met PSVquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:56 schreef rubbereend het volgende:
de Herdgang zal vast niet voldoen aan de eisengaan we bij Eindhoven spelen?
Van psv.netwerk.to ,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:56 schreef rubbereend het volgende:
de Herdgang zal vast niet voldoen aan de eisengaan we bij Eindhoven spelen?
Vraag me af wie die renovatie dan moet gaan bekostigen. De gemeente zal niet staan te springen om weer te investeren.quote:#PSV wil zoals bekend uitwijken naar Jan Louwers van #FCE. Voorzitter Pieters: "Maar ons stadion is ongeschikt voor risicoduels."
#PSV moet in heel korte tijd een oplossing vinden om beloftenelftal in de stad kwijt te kunnen. Renovatie Jan Louwers ligt voor de hand.
Eindhoven heeft een potje voor de renovatie maar stelt dat al een tijd uit omdat er tot voor kort onderzoeken waren naar een nieuw sportpark waar ook een nieuw stadion zou komen. Dat lijkt nu al even van de baan en het lijkt logisch dat het stadion aan de Aalsterweg opgeknapt gaat worden (er zijn al wat dingen gebeurd).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Van psv.netwerk.to ,
[..]
Vraag me af wie die renovatie dan moet gaan bekostigen. De gemeente zal niet staan te springen om weer te investeren.
RIPquote:Stadionspeaker Jan Hunting overleden
Stadionspeaker Jan Hunting is dinsdag op 68-jarige leeftijd overleden. Hunting was vanaf 1966 de vertrouwde stem in het Philips Stadion. In 2008 ontving hij uit handen van toenmalige burgemeester Gerrit Braks een lintje, onder andere voor zijn werkzaamheden bij PSV.
In 2008 ontving hij uit handen van burgemeester Gerrit Braks een lintje. In 2008 ontving hij uit handen van burgemeester Gerrit Braks een lintje.
PSV’er in hart en nieren
Jan Hunting begon aan zijn omroepcarričre op zestienjarige leeftijd: “Het tweede speelde in het stadion. Een vriend van mijn vader regelde het geluid en belde mij via een interne lijn met de mededeling dat het eerste met 2-0 voorstond. Of ik dat even wilde omroepen.” Sindsdien was de stem van Hunting niet meer weg te denken uit het Philips Stadion. De stadionspeaker was vanaf zijn jeugd betrokken bij PSV. Zijn vader Frans en ooms Bčr, Harry en Jan, speelden allen in het eerste van PSV.
Mede via deze weg wil PSV graag condoleances overbrengen aan alle naasten, familieleden en vrienden van Jan Hunting.
jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Jong PSV in de juup speelt, zou Toivonen daar dan ook mee mogen doen?
Die versprekeng is achteraf heeel mooiquote:
Zou leuk zijn, van Europees voetbal naar ploegen slechter dan Go Ahead.quote:
Die heeft toch meer dan 15 wedstrijden in het eerste gespeeld?quote:
Lijkt me niet nee of bedoelen ze 15 wedstrijden in 1 seizoen ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heeft toch meer dan 15 wedstrijden in het eerste gespeeld?
Dus nee?
je mag tijdens het lopende seizoen niet meer dan 15 wedstrijden spelen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heeft toch meer dan 15 wedstrijden in het eerste gespeeld?
Dus nee?
Echt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
je mag tijdens het lopende seizoen niet meer dan 15 wedstrijden spelen.
Dat is Jan Hunting alleen nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die versprekeng is achteraf heeel mooi.
Ik neem aan dat hij het afgelopen seizoen ook nog speaker was? Wel een mooie baan eigenlijk
RIP
Dat is hij helemaal nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die versprekeng is achteraf heeel mooi.
Ik neem aan dat hij het afgelopen seizoen ook nog speaker was? Wel een mooie baan eigenlijk
RIP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |