quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:58 schreef Ludachrist het volgende:
Advocaat haalt uit naar de leiding van PSV in de nieuwe VI. Totaal onverwachts!
Volgens mij mag hij niet meer in Jong PSV mee doen als hij meer dan 15 wedstrijden heeft gespeeld voor PSV 1 in het lopende seizoenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heeft toch meer dan 15 wedstrijden in het eerste gespeeld?
Dus nee?
Ik snap m, belachelijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij niet meer in Jong PSV mee doen als hij meer dan 15 wedstrijden heeft gespeeld voor PSV 1 in het lopende seizoenAangezien hij niet opgesteld zal worden in het eerste kan hij dus in het 2e blijven spelen tot het einde van het seizoen.
Leuk om te doen idd, hij had er ook een goede stem voor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die versprekeng is achteraf heeel mooi.
Ik neem aan dat hij het afgelopen seizoen ook nog speaker was? Wel een mooie baan eigenlijk
RIP
Gelijk heeft ie. Verbetering is er ook nog niet te zien....quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:58 schreef Ludachrist het volgende:
Advocaat haalt uit naar de leiding van PSV in de nieuwe VI. Totaal onverwachts!
Wa? Was ie naakt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie Strootman al in de VI gezien vandaag
In ieder geval het bovenlichaam.quote:
twitter:Demen_Bulbul twitterde op woensdag 05-06-2013 om 22:16:10@Kevin_strootman http://t.co/8D8EtNjPMO Je zag er vandaag goed uit in de VI. Met je mooie ontblote bovenlijf #Sexy #Strand #Ontblootlichaam reageer retweet
Die strootgodquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ieder geval het bovenlichaam.
Ik kan enkel dit vinden momenteel.twitter:Demen_Bulbul twitterde op woensdag 05-06-2013 om 22:16:10@Kevin_strootman http://t.co/8D8EtNjPMO Je zag er vandaag goed uit in de VI. Met je mooie ontblote bovenlijf #Sexy #Strand #Ontblootlichaam reageer retweet
Mooi, ik wilde nog een nieuw wit sportbroekje. Die ga ik in ieder geval kopen. Misschien ook wel het shirt. Uitshirt heb ik laten schieten vorige keer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schieten we nog niks mee op. Behalve witte broek dan?
Ik heb nog mijn twijfels, een oudspeler of niemand, blijft een jubileumshirtquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mooi, ik wilde nog een nieuw wit sportbroekje. Die ga ik in ieder geval kopen. Misschien ook wel het shirt. Uitshirt heb ik laten schieten vorige keer.
Wel een beetje jammer dat je ineens maar 50% korting op bedrukking krijgen, was de vorige keren gratis volgens mij. Misschien dat er nog wat extra korting in zit door dat ONS PSV.
Weet toch ook niet zo goed wie er op de bedrukking zou moeten. Zijn weinig spelers bij PSV waar ik echt wat mee heb op het moment.
Engelaar bijvoorbeeld inderdaad.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn twijfels, een oudspeler of niemand, blijft een jubileumshirt
..... uh. Hmmmkay, nou dat half homo erotisch filmpje heeft me niet echt kunnen boeien moet ik zeggen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ieder geval het bovenlichaam.
Ik kan enkel dit vinden momenteel.twitter:Demen_Bulbul twitterde op woensdag 05-06-2013 om 22:16:10@Kevin_strootman http://t.co/8D8EtNjPMO Je zag er vandaag goed uit in de VI. Met je mooie ontblote bovenlijf #Sexy #Strand #Ontblootlichaam reageer retweet
Ik doe altijd allee n een nummer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gewoon 100 zonder naamquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:50 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik doe altijd allee n een nummer.
Ik weet niet, maar persoonlijk vind ik alle nummers boven 23 lelijkquote:
Als ik er al iets op doe doe ik Nilis (of Farfanquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens Thijs gaan oude supporters het waarderen..quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als ik er al iets op doe doe ik Nilis (of Farfan![]()
).. Weet alleen nog niet eens of ik het shirt uberhaupt ga kopen
Zal wel rood worden dan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens Thijs gaan oude supporters het waarderen..
Wat lult die idioot danquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens Thijs was dat niet het geval
Ik moest toch even lachentwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 06-06-2013 om 08:00:11Sight seeing #Jakarta #Indonesia #pitch #people #history #back2reality #rich #poor http://t.co/HiTBzXzIDx reageer retweet
Best mooi jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat lult die idioot dan![]()
[ afbeelding ]
Dit zou ook wel schitterend zijn
#Back2Reality #Letsdoittogetherquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik moest toch even lachentwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 06-06-2013 om 08:00:11Sight seeing #Jakarta #Indonesia #pitch #people #history #back2reality #rich #poor http://t.co/HiTBzXzIDx reageer retweet
Nu heeft PSV dus uit en thuis hetzelfde shirt als FC Twentequote:Op donderdag 6 juni 2013 12:22 schreef Doublepain het volgende:
Thijs is niet meer te vertrouwen
Wel een mooi shirt
[ afbeelding ]
[..]
Begrijpen doe ik het ook niet echt maar het is wel een heel mooi shirtquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Mooi shirt hoor. Maar ik vind het wel vreemd om je 100 jarig shirt uit te brengen en dan het shirt van 88 als voorbeeld te nemen. Dan zou ik (als ik PSV supporter zou zijn) veel liever een rood wit gestreept shirt willen.
Mooiquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:22 schreef Doublepain het volgende:
Thijs is niet meer te vertrouwen
Wel een mooi shirt
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind het prachtig. Hoeft niet gestreept van mij, vindt dat niet specifiek iets van PSV.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Mooi shirt hoor. Maar ik vind het wel vreemd om je 100 jarig shirt uit te brengen en dan het shirt van 88 als voorbeeld te nemen. Dan zou ik (als ik PSV supporter zou zijn) veel liever een rood wit gestreept shirt willen.
Je maakt toch een grapje he?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig. Hoeft niet gestreept van mij, vindt dat niet specifiek iets van PSV.
Gaat mijn eerste club-shirt ooit worden.
Een typische PSV supporterquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig. Hoeft niet gestreept van mij, vindt dat niet specifiek iets van PSV.
Van mij hoeft het ook niet per se, maar.....quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt Ajax roze shirts. Lekker homo. Lekker Amsterdams.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een typische PSV supporterHistorie, tsja, dat heb je nou eenmaal niet bij PSV
Mooi shirt hoor...voor Twente of Benfica.
Kom op boswachter, je weet ook wel dat een uitshirt wat anders is dan een thuistenue wat w.m.b. nooit van samenstelling hoort te veranderen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt Ajax roze shirts. Lekker homo. Lekker Amsterdams.
Hmmmmm. Echt Ajax he ? Echt historie.
Is wel meerdere keren het geval geweest dat thuisshirt afweek. Ik zie het probleem niet, mits het stelselmatig is. Dan krijg je Cardiff City praktijken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kom op boswachter, je weet ook wel dat een uitshirt wat anders is dan een thuistenue wat w.m.b. nooit van samenstelling hoort te veranderen.
Ik ben van mening dat een shirt herkenbaar moet zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is wel meerdere keren het geval geweest dat thuisshirt afweek. Ik zie het probleem niet, mits het stelselmatig is. Dan krijg je Cardiff City praktijken.
Wat zijn die statuten gebakken lucht waard zeg.quote:PSV heeft in de statuten vastgelegd dat het thuisshirt aan de voorzijde immer zal bestaan uit drie rode en vijf witte banen
Het is met inspraak van verschillende SV's gecreëerd. Het zal wel kloppen allemaal.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat zijn die statuten gebakken lucht waard zeg.
Het is mijn zorg ook niet maar PSV is 100 jaar en dan komen ze met een shirt uit '88. Of is dat de enige historie van PSV?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als je op een jubileumshirt per se drie rode en vijf witte banen moet hebben is er ook weinig jubileum aan volgens mij. Voor een jubileumshirt mag je best wat afwijken. Rood en wit zijn de kleuren, en die staan er iniedergeval een jaartje op.
Jaren 70 en 80 heeft PSV in egale shirts gespeeld. De gestreepte shirts van de jaren 90 waren elke keer dusdanig anders dat er eigenlijk geen duidelijk patroon in zit. Pas sinds deze eeuw is het aantal strepen steeds hetzelfde en lijkt er en redelijk vast ontwerp te zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een typische PSV supporterHistorie, tsja, dat heb je nou eenmaal niet bij PSV
Mooi shirt hoor...voor Twente of Benfica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |