Wilde die toen kopen, maar de achterkant ziet er niet uit...quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Shirt doet me altijd aan Cocu denken, prachtig.
Ik kijk nu in de webshop, zie dat er ook een nieuw warmingupshirt is, de uitshirt is weg..
[ afbeelding ]
Uit:
[ afbeelding ]
Weet iemand of die nog teruggaat komen? Dat was een mooi shirt
Cardiffquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, er is toch recent een PL club geswitched van blauw naar rood.
Marcel en Tiny waren vast te druk bezig met op het strand liggenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:05 schreef rubbereend het volgende:
omg er was nog 0 overleg geweest over jong PSV met de instanties in Eindhoven, amateurisme ten topom je de ogen uit de kop te schamen.
Heb je dat vorige uitshirt gezien? Dat dambord? Is er dan ook maar 1 mafklapper die zich gaat beroepen op de statuten omtrent lelijke shirts?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nu gelukkig een mooi shirt geworden, als het lelijk was geweest hadden wat meer supporters zich op die statuten beroepen.
Haha, grappig. Dat neerwaartse witte puntje maakt ze beiden wel erg herkenbaar.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:14 schreef robkuh1990 het volgende:
afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Tis nogal.... the same
Met PS:quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:14 schreef robkuh1990 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Tis nogal.... the same
Wat een debiel.....quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:25 schreef Doublepain het volgende:
Erik ten Hag doet het ook goed, promoveren met Go Ahead en nu trainer van de reserves van Bayern München.
Is ook wat prematuur om overleg te plegen op t moment dat t nog verre van zeker was en PSV afhankelijk was van de beslissing van Katwijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:05 schreef rubbereend het volgende:
omg er was nog 0 overleg geweest over jong PSV met de instanties in Eindhoven, amateurisme ten topom je de ogen uit de kop te schamen.
Samen met Gerd Müller een elftal coachen ipv met Go Ahead voor degradatie strijden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een debiel.....
Kun je je bewijzen in de Eredivisie, ga je wat het U21 team van Bayern coachen. Dat is afgezien van de faciliteiten absoluut geen vooruitgang. Ohja salaris wellicht ook nog
Als je wil moet een scenario klaar hebben. Zeker met de gemeente overlegt hebben wat er mogelijk is.... er is gewoon geen contact geweestquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is ook wat prematuur om overleg te plegen op t moment dat t nog verre van zeker was en PSV afhankelijk was van de beslissing van Katwijk.
Al was PSV wel de grootste voorstander van beloftenteams in de Jupiler League en hebben ze uitgebreid gelobbyd bij FOX.
Ik vond hem weinig te verwijten. Hij werd wel heel opzichtig in de steek gelaten door zijn verdedigers, met name de Vrij. Bij PSV krijgt hij natuurlijk top verdedigers ook zich heen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hopelijk doet zoetje het beter bij PSV dan deze wedstrijd bij nl.
Nou geweldig zeg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:32 schreef Doublepain het volgende:
Samen met Gerd Müller een elftal coachen ipv met Go Ahead voor degradatie strijden.
Zoet was niet best hoor, ook bij die penalty zat hij er niet goed bij, die speler was al zover naar de buitenkant die had hij niet hoeven neerleggen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:26 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vond hem weinig te verwijten. Hij werd wel heel opzichtig in de steek gelaten door zijn verdedigers, met name de Vrij. Bij PSV krijgt hij natuurlijk top verdedigers ook zich heen.
Trouwens, iemand van Hanegem gelezen? Hij vond Strootman teveel met coachen van medespelers bezig.
en misschien met de nieuwe Thomas Muller of Schweinsteiger..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou geweldig zeg.
En dan komt hij over vijf jaar bij een club solliciteren; maar ik heb wel met Gerd Müller gewerkt!!!
Het is Bayern Munchen II hé... Je moet het ook niet overdrijven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en misschien met de nieuwe Thomas Muller of Schweinsteiger..
Ik denk dat Bayern München mooier op je cv staat dan degradatie met Go Ahead bijvoobeeld
Zoet hield er ook genoeg uit anders. Daarbij kan hij op dit soort toernooien alleen maar leren hoe met de druk om te gaan. Maar goed, het moet beter. Dat klopt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoet was niet best hoor, ook bij die penalty zat hij er niet goed bij, die speler was al zover naar de buitenkant die had hij niet hoeven neerleggen.
Strootman is gewoon geen leider, hij kan hard werken en dat moet hij dan ook doen, zegt toch genoeg dat na die 2-1 de organisatie nooit meer op orde was
Ik haat Strootman helemaal niet, ik vind hem wel wat gehypet, is gewoon een hele goede waterdrager maar mist het voetballende vermogen om echt een leider te zijn in de bepalende zin.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:53 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zoet hield er ook genoeg uit anders. Daarbij kan hij op dit soort toernooien alleen maar leren hoe met de druk om te gaan. Maar goed, het moet beter. Dat klopt.
Strootman had het in de eerste helft goed staan. Om de één of andere reden stopte hij in de tweede helft met leiding geven en toen ging het fout.
Ik begrijp de Strootman-haat best, maar hij is toch de enige echte toekomstige leider bij Oranje.
Totaal niet met je eens.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik haat Strootman helemaal niet, ik vind hem wel wat gehypet, is gewoon een hele goede waterdrager maar mist het voetballende vermogen om echt een leider te zijn in de bepalende zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |