Geen punt hoor, maar de 1e helft liep het allemaal lekker al vond ik het ook maar risicoloos breedte getik maar dat komt ook omdat de backs te vaak werden ingespeeld, dat komt weer omdat met de punt naar voren spelen de ruimte voor de opbouw kleiner is. Strootman was wel betrokken bij de enige echte NL aanval van de wedstrijd, dat deed hij goed (afleggen op Maher). Maar goed als hij dan de leider is die jij zegt dat hij is dan moet je opstaan op het moment van tegenslag, dat deed hij dus niet, hij deelde in de malaise van het achteruit lopen (een veel voorkomend PSV probleem het afgelopen seizoen). Niet dat ik hem dat alleen verwijt maar ik zie dus niet dat leiderschap wat jij wel ziet, behalve dan in het werken/strijden op zich.quote:
Zo'n Louis Van Gaal die hem af en toe laat opdraven als aanvoerder van het Nederlands elftal, misplaatst vertrouwen zeker.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik heb het gevoel dat Strootman dat leiderschap ooit is aangepraat en hij er zelf in is gaan geloven. Hij is nog lang niet zo ver.
Vind ik wel ja. Die jongen is dan veel te druk met anderen bezig waardoor hij zelf niet optimaal presteert. Ik vind het geen slechte speler hoor maar zeker geen toptalent.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo'n Louis Van Gaal die hem af en toe laat opdraven als aanvoerder van het Nederlands elftal, misplaatst vertrouwen zeker.
'Toptalent'.. Ik wordt zo treurig van die superlatieven. Neymar is een toptalent en strootman is gewoon die middenvelder van psv.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vind ik wel ja. Die jongen is dan veel te druk met anderen bezig waardoor hij zelf niet optimaal presteert. Ik vind het geen slechte speler hoor maar zeker geen toptalent.
Tja, mensen hemelen spelers op, net zoals ze ze weer afbranden. Niets geks aan. Strootman moet lekker een keer een heel jaar constant bij PSV spelen en dan via een leuke subtopper in het buitenland zijn carrière voortzetten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
'Toptalent'.. Ik wordt zo treurig van die superlatieven. Neymar is een toptalent en strootman is gewoon die middenvelder van psv.
Als je ze niet ophemelt en gewoon op realistische waarde schat hoef je ze ook niet af te branden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, mensen hemelen spelers op, net zoals ze ze weer afbranden. Niets geks aan. Strootman moet lekker een keer een heel jaar constant bij PSV spelen en dan via een leuke subtopper in het buitenland zijn carrière voortzetten.
Dat realisme is vaak ver te zoeken bij de gemiddelde supporter. De nuance ook trouwens.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je ze niet ophemelt en gewoon op realistische waarde schat hoef je ze ook niet af te branden.
Ik vind het de beste speler die psv momenteel heeft. Hij heeft de beste pass in huis en het meeste overzicht van de selectie, maar hij laat ook nog te vaak zijn man lopen. Hij moet nog flink groeien, maar na dit seizoen zal ie wel klaar zijn voor Atl. Madrid o.i.d.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat realisme is vaak ver te zoeken bij de gemiddelde supporter. De nuance ook trouwens.
Hoeveel potentie vind jij hem hebben?
Ik ook. En bij een dergelijke club kan hij over een paar jaar en de nodige ervaring uitgroeien tot een waardige aanvoerder van Oranje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het de beste speler die psv momenteel heeft. Hij heeft de beste pass in huis en het meeste overzicht van de selectie, maar hij laat ook nog te vaak zijn man lopen. Hij moet nog flink groeien, maar na dit seizoen zal ie wel klaar zijn voor Atl. Madrid o.i.d.
United is toch ook niet afhankelijk van Nederlanders? Het is naar mijn idee ook de beste middenvelder op die positie, maar als ik bij United de touwtjes in handen had zou hij niet komen. Beste Nederlandse middenvelder of niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:48 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, betere Nederlandse controlerende middenvelders zie ik ook niet op dit moment.
Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde het in reactie op mensen die in hem niets zien als leider van Oranje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
United is toch ook niet afhankelijk van Nederlanders? Het is naar mijn idee ook de beste middenvelder op die positie, maar als ik bij United de touwtjes in handen had zou hij niet komen. Beste Nederlandse middenvelder of niet.
Het zou misschien eens goed zijn om hem alleen als CVM te gebruiken en daarvoor 2 meer voetballende jongens zoals Maher en Vilhena, die Duitser Holtby kwam steeds vrij omdat Van Ginkel en Strootman die van elkaar over zouden moeten pakken en daar maakte hij goed gebruik van.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:00 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde het in reactie op mensen die in hem niets zien als leider van Oranje.
Persoonlijk vind ik de controlerende middenvelder de beste positie voor een aanvoerder.
Van Ginkel en Strootman moesten duidelijk wennen aan elkaar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou misschien eens goed zijn om hem alleen als CVM te gebruiken en daarvoor 2 meer voetballende jongens zoals Maher en Vilhena, die Duitser Holtby kwam steeds vrij omdat Van Ginkel en Strootman die van elkaar over zouden moeten pakken en daar maakte hij goed gebruik van.
Ik had verwacht en gehoopt dat het voorbij zou zijn omdat zowel Van Gaal als Blind (sr) hier nogal veel kritiek op hadden in de Van Marwijk periode, niet dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:26 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Van Ginkel en Strootman moesten duidelijk wennen aan elkaar.
Oranje heeft de laatste jaren wel een traditie opgebouwd in het spelen met twee CVM. Ik ben daar ook niet echt fan van Het lijkt zelden goed te werken en voetballend lever je veel in.
Niet alleen Oranje, PSV doet het ook. Met als doel om de verdediging te helpen omdat we een zwakke achterhoede hebben. Het pakte alleen bij het WK goed uit, voor de rest faalt de tactiek behoorlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:26 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Van Ginkel en Strootman moesten duidelijk wennen aan elkaar.
Oranje heeft de laatste jaren wel een traditie opgebouwd in het spelen met twee CVM. Ik ben daar ook niet echt fan van Het lijkt zelden goed te werken en voetballend lever je veel in.
Kritiek vanaf de zijlijn is altijd makkelijk. Kennelijk ook voor die twee heren. Van Gaal heb ik trouwens ondanks dat toch best hoog zitten, zeker in het werken met zo'n jonge club als dit Oranje. Blind heb ik niks mee. Vind ik een gladde inlikker, die ik nog maar zelden op een zinnige opmerking over voetbal heb kunnen betrappen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had verwacht en gehoopt dat het voorbij zou zijn omdat zowel Van Gaal als Blind (sr) hier nogal veel kritiek op hadden in de Van Marwijk periode, niet dus.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik vind het prachtig. Hoeft niet gestreept van mij, vindt dat niet specifiek iets van PSV.
De halve eredivisie speelt gestreept. Bovendien heeft PSV in het verleden ook gewoon ongestreepte shirts gehad.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:29 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
De halve eredivisie speelt gestreept. Bovendien heeft PSV in het verleden ook gewoon ongestreepte shirts gehad.
Kan mij het schelen of een shirt gestreept is of niet
Dat gaat niet over een wit kraagje.quote:Voor Rood-Wit gezongen
vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Ach, als je het op die manier bekijkt kunnen ze dat lied in de Arena en de Kuip ook zingen.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat niet over een wit kraagje.
in de ArenA zingen ze ook:quote:Op zondag 9 juni 2013 15:40 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ach, als je het op die manier bekijkt kunnen ze dat lied in de Arena en de Kuip ook zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |