abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127406565
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Theoden het volgende:

De Turkse oproerpolitie heeft vrijdagochtend een einde gemaakt aan een protestactie in een park in Istanbul tegen het kappen van bomen.

Enkele honderden betogers voerden al vier dagen actie tegen de door de overheid geplande renovatie van het centrale Taksim-plein. De actievoerders willen dat het bij het plein behorende Gezi-park behouden blijft en er geen bomen worden gekapt.

De politie zette traangas in en maakte ook gebruik van het waterkanon om de betogers uiteen te drijven. Een onbekend aantal demonstranten raakte gewond toen zij, achtervolgd door de politie, over een muur wilden klimmen en deze onder hun gewicht instortte. Dat heeft het persbureau Dogan gemeld.
quote:
Dit kan nog wel eens flinke gevolgen gaan hebben. Er is namelijk nog steeds geen einde gemaakt en er gaan steeds meer mensen de straat op. Morgen zullen er in alle grote steden grote protesten plaatsvinden.
En dan te bedenken dat het allemaal heel vredig begon...

En zo verder ging.

Live stream
HalkTV:
http://www.ustream.tv/channel/halktvcanli

HurriyetTV:
http://webtv.hurriyet.com.tr/hurriyettv-canli.aspx

RT, Istanbul:
http://rt.com/on-air/turkey-protest-istanbul-park/

http://www.geziparki.org/

http://www.livestream.com(...)annel=revoltistanbul

Nu.nl
http://www.nu.nl/buitenla(...)je-breiden-zich.html
  dinsdag 4 juni 2013 @ 16:43:57 #2
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127406615
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:40 schreef rsfxrs020 het volgende:

[..]

Het kan echt veel beter.

Waar niet?

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:40 schreef rsfxrs020 het volgende:

[..]

Laten we hopen dat Turkije hierdoor weer een beetje meer democratisch wordt.
Wat een onzin dit...:') echt niet eens meer zin op in te gaan
pi_127406622
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:34 schreef rsfxrs020 het volgende:

[..]

Voor sommige Turken wel. Maar een feit is dat hij zich overal mee bemoeit, als een echte dictator.
Er is trouwens een overeenkomst tussen Hitler en de Katholieke kerk en Erdogan en de BDP, inclusief het kappen van bomen.
:').
pi_127406641
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:40 schreef Dibble het volgende:

[..]

Hij is democratisch gekozen. Die paar duizend anarchisten die op straat zijn en altijd al overal tegen ingaan zullen hem een reet roesten.

Trouwens zijn die bomen niet gekapt maar ergens anders neergeplant.
Ja, de lindebomen ook maar toch is het met Hitler uiteindelijk slecht afgelopen. En democratie betekent dat je juist met minderheden rekening houdt.
pi_127406649
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:34 schreef rsfxrs020 het volgende:

[..]

Voor sommige Turken wel. Maar een feit is dat hij zich overal mee bemoeit, als een echte dictator.
Er is trouwens een overeenkomst tussen Hitler en de Katholieke kerk en Erdogan en de BDP, inclusief het kappen van bomen.
Ach mens, ga toch koken! - zou ome Pim gezegd hebben. ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:38 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer dit (heb ff verder gegoogled), want toch erop wijst dat bepaalde kritiek over autoritair gedrag wel legitiem is:

[..]

Een overheidsorgaan waarvan de leden worden gekozen door het parlement (waar de AKP sterk staat) houdt een oog in het zeil wat de Turkse media en tv betreft - dit is niet ongewoon op zich - en vervolgens wordt een kanaal berispt omdat het een videotje uitzendt genaamd "schaamtevol" waarbij er dan wat foto's van Erdogan worden getoond (samen met Bush)....en het argument in het rapport (volgens dit artikel) is dat de video bedoelt is om "Erdogan te beledigen".
Het is geen ramp, maar denk dat het wel staat voor een bepaalde tendens. Net zoals (blijkbaar) Turkse kanalen de demonstraties nauwelijks aandacht gaven als ik de geluiden mag geloven. Dat is normaal gesproken in een gezonde situatie onmogelijk natuurlijk.
M.i. terechte klacht. De bevoegdheid van RTUK (media-waakhond) om zenders te beboeten of op zwart te zetten past niet in een vrije samenleving. Ik weet de details er ook niet van, maar dit hoort niet en dit werkt ook niet door sociale media.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 16:50:53 #6
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_127406979
Turkse media hebben er ook een handje van om scheldwoorden weg te piepen en sigaretten weg te blurren, waardoor je niet eens fatsoenlijk van oude komediefilms kan genieten.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:00:49 #8
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_127407319
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:44 schreef rsfxrs020 het volgende:

[..]

Ja, de lindebomen ook maar toch is het met Hitler uiteindelijk slecht afgelopen. En democratie betekent dat je juist met minderheden rekening houdt.
Erdogan met Hitler verglijken :')
*Hosselcopter*
pi_127407401
Is er eigenlijk al een Free Turkisch Army opgericht?
Eigenlijk zijn ze iets te vroeg in turkije, anders hadden de internationale islamisten die eerst in iraq en afghanistan waren daarna in Libye en nu in Syrie mee kunnen helpe,. Maar door het grote strategische vermogen van de Assad regering zitten ze na 2 jaar nog in Syrie, en zijn de meeste al dood of gewon ook.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:06:15 #10
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_127407542
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:44 schreef Bilge het volgende:

M.i. terechte klacht. De bevoegdheid van RTUK (media-waakhond) om zenders te beboeten of op zwart te zetten past niet in een vrije samenleving. Ik weet de details er ook niet van, maar dit hoort niet en dit werkt ook niet door sociale media.
Eens. Volgens mij wil Erdogan een nieuwe constitutie schrijven toch? Of de huidige herzien. Lijkt me ideaal om te kijken of hij wat dit betreft (een overheidsorgaan dat "toeziet" op de media) zelf het liever anders zit. Maar eerlijk gezegd betwijfel ik het, het blijft politiek namelijk. De wet in Turkije - neem ik aan - volstaat perfect om zaken als laster en smaadt in de media middels de rechter af te dwingen, er is wat dat betreft dus helemaal geen orgaan nodig om de premier te "verdedigen" tegen "beledigingen" van mediakanalen.

Dit probleem zie je in veel meer landen, ook Italie bijv. Politici richten zich op overheidsorganen die de media controleren, zorgen dat je een sterke invloed hebt op het medialandschap middels partijleden of bevriende rijke zakenmensen die een kanaal of krant willen beginnen, een orgaan domineren wat toezicht houdt op de gang van zaken in de verkiezingen etc etc. Je zet overal je pionnen neer en je kan heel snel je macht verder consolideren.

quote:
Syrie en Hizbullah hebben al te kennen gegeven de Turkse oppositie te accepteren als vertegenwoordiger van het Turkse volk en indien nodig de Turkse revolutie zelfs gewapend te steunen :{ Niets sluit men uit in Damascus zo ook niet het afdwingen van een no-fly zone zodat de Turkse burgers een veilig heenkomen hebben.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_127407851
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:06 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Syrie en Hizbullah hebben al te kennen gegeven de Turkse oppositie te accepteren als vertegenwoordiger van het Turkse volk en indien nodig de Turkse revolutie zelfs gewapend te steunen :{ Niets sluit men uit in Damascus zo ook niet het afdwingen van een no-fly zone zodat de Turkse burgers een veilig heenkomen hebben.
Wordt ook wel tijd inderdaad, zo afschuwelijk hoe je ziet dat al een week lang het moorddadige regime van Tayyip zijn egen burgers met millitaire wapens aanvalt en zelfs kleine kinderen en vrouwen neerbeukt met gummiknuppels.

Echt bizar trouwens ook dat de mensenrechten maffia van europa nu ineens niets te zeggen heeft over buitensporige staatsoptreden nu het om tukije gaat.
pi_127407984
Waarom hebben zoveel mensen toch zoveel moeite om te zien dat wat nu in Turkije gebeurt totaal niet valt te vergelijken met egypte/syrie.
pi_127408023
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:02 schreef PrepperNL het volgende:
Eigenlijk zijn ze iets te vroeg in turkije, anders hadden de internationale islamisten die eerst in iraq en afghanistan waren daarna in Libye en nu in Syrie mee kunnen helpe,. Maar door het grote strategische vermogen van de Assad regering zitten ze na 2 jaar nog in Syrie, en zijn de meeste al dood of gewon ook.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:16 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

zo afschuwelijk hoe je ziet dat al een week lang het moorddadige regime van Tayyip
pi_127408082
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:06 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Eens. Volgens mij wil Erdogan een nieuwe constitutie schrijven toch? Of de huidige herzien. Lijkt me ideaal om te kijken of hij wat dit betreft (een overheidsorgaan dat "toeziet" op de media) zelf het liever anders zit. Maar eerlijk gezegd betwijfel ik het, het blijft politiek namelijk. De wet in Turkije - neem ik aan - volstaat perfect om zaken als laster en smaadt in de media middels de rechter af te dwingen, er is wat dat betreft dus helemaal geen orgaan nodig om de premier te "verdedigen" tegen "beledigingen" van mediakanalen.

Dit probleem zie je in veel meer landen, ook Italie bijv. Politici richten zich op overheidsorganen die de media controleren, zorgen dat je een sterke invloed hebt op het medialandschap middels partijleden of bevriende rijke zakenmensen die een kanaal of krant willen beginnen, een orgaan domineren wat toezicht houdt op de gang van zaken in de verkiezingen etc etc. Je zet overal je pionnen neer en je kan heel snel je macht verder consolideren.
Het orgaan zou wellicht dienst kunnen doen als hoeder van morele waarden. Smaad jegens politici zou m.i. vrij moeten zijn, laster kan de rechter het beste beoordelen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:20 schreef lucaszio het volgende:
Waarom hebben zoveel mensen toch zoveel moeite om te zien dat wat nu in Turkije gebeurt totaal niet valt te vergelijken met egypte/syrie.
't Is een islamitisch land, al die woestijnbakken sijn utzelfde!

[ Bericht 5% gewijzigd door sp3c op 04-06-2013 17:38:41 ]
pi_127408141
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:20 schreef lucaszio het volgende:
Omdat ze alles willen laten passen in een bepaald plaatje. Voor Prepper is dat 'moslimsen zijn gevaarlijk!!' en voor Papierversnipperaar is dat 'Anonymous ftw!!!'.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:26:18 #16
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_127408164
Blijft er toch raar uitzien :P

pi_127408177
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:26 schreef YazooW het volgende:

[ afbeelding ]
O+.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:27:07 #18
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127408197
quote:

[..]

Wordt ook wel tijd inderdaad, zo afschuwelijk hoe je ziet dat al een week lang het moorddadige regime van Tayyip zijn egen burgers met millitaire wapens aanvalt en zelfs kleine kinderen en vrouwen neerbeukt met gummiknuppels.

Echt bizar trouwens ook dat de mensenrechten maffia van europa nu ineens niets te zeggen heeft over buitensporige staatsoptreden nu het om tukije gaat.
Ga slapen, beter.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:27:45 #19
218617 YazooW
bel de wouten!
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:28:44 #20
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_127408250
quote:

[..]

Vrouwen en kinderen horen ook niet op straat tussen de anarchisten. Krijgen ze klappen, is dat meer dan verdient.
*Hosselcopter*
pi_127408266
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:25 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Omdat ze alles willen laten passen in een bepaald plaatje. Voor Prepper is dat 'moslimsen zijn gevaarlijk!!' en voor Papierversnipperaar is dat 'Anonymous ftw!!!'.
hmmm, helaas dat die er ook bij zijn, maakt de discussie zo vermoeiend
pi_127408282
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:28 schreef Dibble het volgende:

[..]

Vrouwen en kinderen horen ook niet op straat tussen de anarchisten. Krijgen ze klappen, is dat meer dan verdient.

Vrouwen en kinderen hebben inderdaad het recht niet om hun ongenoegen te uiten. En iedereen op straat is een anarchist.

Tering zeg.
pi_127408331
Overigens is dit op een vreemde manier ook wel ergens goed voor het imago van Turkije.

Ik lees op Internationale krantenwebsites reacties als

"Ik wist niet dat ze vakbonden hadden in Turkije"

"Hé er zitten ook gewoon vrouwen bij"

"Kunnen homo-activisten zo vrij actievoeren in Turkije?"
pi_127408359
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:31 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens is dit op een vreemde manier ook wel ergens goed voor het imago van Turkije.

Ik lees op Internationale kranten reacties als

Prachtig idd, mensen die er nu pas achter komen dat in Turkije hoofddoek niet verplicht is en groot gedeelte ook geen hoofddoek draagt
pi_127408375
quote:

[..]

Ook jij praat poep.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:33:07 #26
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_127408377
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:31 schreef De_Guidance het volgende:

Ik lees op Internationale kranten reacties als

Haha inderdaad, vooral vanuit de VS zie je reacties komen die totaal niet kloppen met de werkelijkheid. Die mensen denken dat alle landen daar in die regio 1 pot nat zijn op Israel na.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:34:32 #27
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_127408406
[/quote]
quote:

[..]

Hoeren zijn het idd die vrouwen en kinderen die daar moedwillig toch tussen gaan zitten.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_127408413
quote:

[..]

Het wordt me maar weer eens duidelijk. Volk als jij zijn de reden dat ik me distantieer van Nederlandse Turken, en m'n Turkse afkomst.

Goddomme, wat een stupiditeit wordt hier in het topic gegooid.
pi_127408420
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vrouwen en kinderen hebben inderdaad het recht niet om hun ongenoegen te uiten. En iedereen op straat is een anarchist.

Tering zeg.
Nee, maar wat ik wel storend vind is dat ouders hun kinderen meenemen naar op dit moment zulke gevaarlijke plekken. Vervolgens wanneer de kinderen last krijgen van traangas, gaan ze foto's maken om extra zielig te doen op social media. Bad parenting imo.
pi_127408442
Dibble demonstreert wel weer heel mooi wat er mis is met sommige AKP-stemmers.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:36:47 #31
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_127408471
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:35 schreef xminator het volgende:
Nee, maar wat ik wel storend vind is dat ouders hun kinderen meenemen naar op dit moment zulke gevaarlijke plekken. Vervolgens wanneer de kinderen last krijgen van traangas, gaan ze foto's maken om extra zielig te doen op social media. Bad parenting imo.
Ah, de rebellen op het Taksimplein gebruiken kinderen als schild....waar hebben we dat eerder gehoord ----> Syrie O+ O+
pi_127408517
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:36 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ah, de rebellen op het Taksimplein gebruiken kinderen als schild....waar hebben we dat eerder gehoord ----> Syrie O+ O+
jaja het is weer zover, een syrie vergelijking :')
pi_127408530
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:36 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ah, de rebellen op het Taksimplein gebruiken kinderen als schild...
Waar heb ik dat gezegd?
pi_127408543
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het wordt me maar weer eens duidelijk. Volk als jij zijn de reden dat ik me distantieer van Nederlandse Turken, en m'n Turkse afkomst.

Ach het is niet heel anders dan de gemiddelde VVD/PVV stemmer die reageert op linkse betogingen.

Helaas komt die debiliteit dus ook wel weer vrijwel overal voor.
pi_127408563
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 04-06-2013 17:39:55 (troll) ]
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:39:55 #36
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127408578
quote:

[..]

Dit komt erg generaliserend over :')
pi_127408600
quote:
0s.gif Opdinsdag 4 juni 2013 17:36 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Wat stook je tussen ons Arabier!!!
pi_127408639
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:39 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dit komt erg generaliserend over :')
Ja I know, maar in 15 topics is al zo allejezus veel domheid langsgekomen aan beide kanten van de discussie. Van doodenge Ataturk-aanbidding tot Israelcomplotten. Vermoeiend.
pi_127408662
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja I know, maar in 15 topics is al zo allejezus veel domheid langsgekomen aan beide kanten van de discussie. Van doodenge Ataturk-aanbidding tot Israelcomplotten. Vermoeiend.
Ik vond persoonslijk het CIA/Mossad complot wel veruit het mooist :7
pi_127408714
quote:

[..]

Ga je dit iedere dag minimaal 3 keer herhalen? We weten het nu wel meid.
pi_127408737
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:44 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Neh, jullie zoeken het maar uit.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:45:48 #42
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_127408761
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:40 schreef De_Guidance het volgende:
Wat stook je tussen ons Arabier!!!
Sorry, ik kom later wel weer terug ;)
pi_127408822
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:44 schreef xaban06 het volgende:

[..]

:D _O-.

Echt hè, zulke mensen....
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:50:01 #44
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127408876
yo kom weer effe binnenvallen, vraagje hoe is het met de staking in turkye, nog een beetje wat of is het momentum al weer geweest?
There is only one religion
  Admin dinsdag 4 juni 2013 @ 17:51:59 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_127408935
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:31 schreef De_Guidance het volgende:

Ik lees op Internationale krantenwebsites reacties als

Nou ja }:| Dat geloof je toch niet }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 4 juni 2013 @ 17:52:34 #46
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_127408954
Wat staat hier?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 4 juni 2013 @ 17:55:03 #47
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_127409025
quote:

[..]

Beter doe je dat. Alle honden die zich daar nu op straat bevinden mogen wat mij betreft opgepakt worden en tot pulp worden geslagen tot ze niet meer kunnen lopen. Het land glijd alleen maar de afgrond in door die vandalen.
*Hosselcopter*
  Redactie Frontpage dinsdag 4 juni 2013 @ 17:56:43 #48
145738 superworm
is erbij
pi_127409075
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:55 schreef Dibble het volgende:

[..]

Beter doe je dat. Alle honden die zich daar nu op straat bevinden mogen wat mij betreft opgepakt worden en tot pulp worden geslagen tot ze niet meer kunnen lopen. Het land glijd alleen maar de afgrond in door die vandalen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, wens dat ook een ander niet, dommige Neanderthaler. Als iedereen reageerde zoals jij leefden we nog in grotten. Als er nog mensen over waren na dat duizenden jaren tot pulp slaan dan :')
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_127409113
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:52 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ] Wat staat hier?
"Zeg Tayyip, we proberen ze al jaren tegen elkaar op te zetten en tegen elkaar te laten vechten en van elkaar te scheiden als Turk, Koerd, Soenniet, Aleviet. En dan heb jij ze in een nacht weer bijelkaar gebracht(verenigd/ in samenhorigheid gebracht)!"

Complotdenker-cartoon dus.
  Admin dinsdag 4 juni 2013 @ 17:58:27 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_127409131
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:55 schreef Dibble het volgende:

[..]

Ja dag, genoeg getrolled

pi_127409200
Valide Sultan is gearriveerd.
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 18:01:41 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_127409226
valide sultan?

ow ik snap hem al, never mind
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:02:19 #53
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127409245
quote:
quote:
3.49pm BST Eyewitness account of police tactics

Concert promoter Nick Hobbs who lives close to Taksim Square says the anger in Istanbul, and elsewhere in Turkey, will only be defused if the police back away from the protesters and conciliatory voices in the government prevail.
quote:
The protesters have shown their muscle big time, not just in Istanbul but many cities all over Turkey. The government realizes there are forces out there that they can’t control, and they can only suppress by violent means ...

The president [Abdullah Gul] is taking a conciliatory line. He’s the one who ordered the police on Saturday which is what stopped the situation going completely Awol. It would have got extremely nasty if it had gone on. The police withdrew in an extremely unpleasant way because they were still firing gas canisters. Since them Taksim has been completely free of police. Life is normal except the square is surrounded by barricades. The park is back being occupied by the Occupy people until the threat to build this building in the park has been lifted.

Besiktas football supporters are organising the protests in that part of the city, close to the prime minister office, Hobbs said.

. The police have come to an agreement with them: ‘if you stay away from the prime ministers office we will stay away from you’. It means that the protest have become, at least for now, relatively peaceful.

Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_127409249
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:01 schreef sp3c het volgende:
valide sultan?

Yvonne, de Grande Dame van het forum.
pi_127409301
NWS / [NWS FeedBack] geen betyar meer als TT

[ Bericht 42% gewijzigd door sp3c op 04-06-2013 18:09:05 ]
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:05:24 #56
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_127409341
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:01 schreef sp3c het volgende:
valide sultan?

Zij die je account kan doen verdampen met een wuifje van haar bevallige hand :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_127409532
pi_127409748
Volgens Die Welt geeft het militaire hospitaal hulp aan de demonstranten.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:20:48 #59
404837 Waarom...
...heet ik Waarom?
pi_127409811
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:26 schreef YazooW het volgende:

[ afbeelding ]
Galatasaray en Fenerbahce en Trabzonspor?
Koffiezetapparaat.
pi_127409832
Het lijkt de goede kant op te gaan Hiz. Volg je de uitspraken van Sirri Sureyya een beetje?

http://m.haberturk.com/gu(...)yya-onder-umudum-var
pi_127409869
Hmm, steeds meer idioten die rellen voor hun eigen gewin, zodra dat soort dingen op het nieuws verschijnen zal de gemiddelde Turk nogmaals op de AKP stemmen en wensen dat de politie harder optreedt.

- Bekogelen van politie met stenen
- Verbranden van een Turkse vlag
- In elkaar slaan van een 'rechts' persoon

http://www.haber7.com/gun(...)k-bayragini-yaktilar

Ik vraag me af hoelang het duurt voordat de Ulku Ocaklari etc zich hierin mengen
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:22:53 #62
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127409873
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:21 schreef De_Guidance het volgende:
Het lijkt de goede kant op te gaan Hiz. Volg je de uitspraken van Sirri Sureyya een beetje?

wat staat er in het kort?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:24:59 #63
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127409937
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:22 schreef expans het volgende:
Hmm, steeds meer idioten die rellen voor hun eigen gewin, zodra dat soort dingen op het nieuws verschijnen zal de gemiddelde Turk nogmaals op de AKP stemmen en wensen dat de politie harder optreedt.

Ik vraag me af hoelang het duurt voordat de Ulku Ocaklari etc zich hierin mengen
Video verwijdert?
pi_127409955
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:22 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

wat staat er in het kort?
Hij is een van de initiators van de demonstraties. Na een gesprek met de president is hij hoopvol.
-Er gaat een officieel overleg komen tussen de regering en vertegenwoordigers van de demonstranten.
-Hij zegt dat er in het weekend overal feesten moeten komen om dit te vieren.
pi_127409965
BDP wint zo wel punten bij mij..
pi_127409972
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:24 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Video verwijdert?
Je moet even naar beneden scrollen.

Guidance ben je serieus? Haha, die SSO kom daar ook alleen maar voor media-aandacht. Direct de wereld inslingeren dat je gewond bent geraakt etc.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:27:08 #67
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127410005
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:25 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Hij is een van de initiators van de demonstraties. Na een gesprek met de president is hij hoopvol.
-Er gaat een officieel overleg komen tussen de regering en vertegenwoordigers van de demonstranten.
-Hij zegt dat er in het weekend overal feesten moeten komen om dit te vieren.
dank! zou mooi zijn , iedereen wil het land niet kapot maken i.m.o.
pi_127410102
quote:

Haber7.. Ja.. Dan zeg je ook wat..
pi_127410124
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:29 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ze quoten wel TRT hé.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:30:47 #70
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127410142
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:25 schreef expans het volgende:

[..]

Je moet even naar beneden scrollen.

Guidance ben je serieus? Haha, die SSO kom daar ook alleen maar voor media-aandacht. Direct de wereld inslingeren dat je gewond bent geraakt etc.
blijft: video bulunamadi
pi_127410170
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:21 schreef De_Guidance het volgende:

Ik had 'm niet echt gevolgd, maar volgens mij is het pas echt goed als de AKP Erdogan afzet. Dat zou de beste weg uit deze crisis zijn; zonder het land onregeerbaar te maken wordt de oorzaak van het probleem weggenomen.
pi_127410213
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:31 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik had 'm niet echt gevolgd, maar volgens mij is het pas echt goed als de AKP Erdogan afzet. Dat zou de beste weg uit deze crisis zijn; zonder het land onregeerbaar te maken wordt de oorzaak van het probleem weggenomen.
Dat acht ik weer weinig realistisch.
pi_127410222
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:30 schreef expans het volgende:

[..]

Ze quoten wel TRT hé.
Zegt ook iets ;)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:35:09 #74
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127410280
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:29 schreef Ambipur het volgende:

[..]

wat is het imago/status van Haber7?
pi_127410306
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Zegt ook iets ;)
I know maar welke mediaoutlet kunnen we dan wel vertrouwen? Ongetwijfeld dat dit nieuwsbericht word verspreid om het imago van de politie een beetje op te krikken maar het blijft wel waar. Ik hoop dat zulke gasten nog harder worden aangepakt.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:38:38 #76
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127410409
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:35 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

wat is het imago/status van Haber7?
Gelovig
Maar goed. Het filmpje werkt hier wel en komt van TRT Haber af.
pi_127410671
quote:

Tsjah, wat kan je verwachten van tuig?
pi_127410819
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:35 schreef expans het volgende:

[..]

I know maar welke mediaoutlet kunnen we dan wel vertrouwen? Ongetwijfeld dat dit nieuwsbericht word verspreid om het imago van de politie een beetje op te krikken maar het blijft wel waar. Ik hoop dat zulke gasten nog harder worden aangepakt.
Het is nu van belang dat men geen olie op het vuur gooit.

Het is geen tijd voor escalatie of olie op het vuur.

Dit zijn potentieel gevaarlijke situaties en heel veel demonstreren hebben gewoon ook voor hen belangrijke punten en breken niets af. :)
pi_127410855
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:46 schreef xminator het volgende:

[..]

Tsjah, wat kan je verwachten van tuig?
Niet iedereen is tuig. Je zag veel normale mensen en ook zakenlui ertussen. Was zelfs de meerderheid.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:54:20 #80
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_127410960
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:51 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Niet iedereen is tuig. Je zag veel normale mensen en ook zakenlui ertussen. Was zelfs de meerderheid.
's-Middags wordt er veelal gewoon vredig gedemonstreerd, niks mis mee.
's-Avonds als het donker wordt komt het tuig naar buiten.

Afgelopen dagen is wel duidelijk geworden dat we nu met deze 2 groepen te maken hebben, helaas worden ze inderdaad nog wel als 1 en dezelfde entiteit gezien.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:56:14 #81
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127411025
quote:
quote:
Though investigators didn’t obtain the file that the downloader was supposed to install, analysis of it showed that it was the same downloader that has been used in the past to install Remote Control System (RCS), a spy tool made by the Italian company Hacking Team and sold to governments. A digital certificate used to sign the downloader has also been used in the past with Hacking Team’s tool.

“It was the first hint that this was connected to Hacking Team and RCS,” Mark. G. Spencer, president of Arsenal, told Wired.

Hacking Team asserts that it sells the RCS tool only to law enforcement and government security agencies for lawful intercept purposes, but it has reportedly been used against activists and political dissidents in Morocco and the United Arab Emirates and possibly elsewhere, an issue for which Hacking Team has been severely criticized.

The company touts in marketing literature that the tool evades encryption and bypasses antivirus and other security protections to operate completely invisibly on a target’s machine.
quote:
The woman believes she was targeted because she’s an outspoken critic of Turkish charter schools in the U.S. that are run by supporters of the Gülen Movement, a secretive organization led by charismatic Turkish imam and scholar Fethullah Gülen, who resides in exile in Pennsylvania. She believes the email was sent to an anonymous email address she uses in an attempt to identify her and gain access to her private data and communications in order to try to discredit her.

The Gülen Movement has millions of supporters around the world and is behind a network of schools operated in more than 100 countries, including a string of charter schools in the U.S. But critics say that members of the movement have heavily infiltrated the Turkish judicial system and the police intelligence services with the aim of increasing Islamic influences in Turkey and pushing the country in a more conservative direction. Members of the movement are accused of using government and media connections to retaliate against and discredit opponents, including using trumped-up charges to get them jailed.

“We are troubled by the secretive nature of the Gülen movement, all the smoke and mirrors,” an anonymous U.S. official told the New York Times last year. “It is clear they want influence and power. We are concerned there is a hidden agenda to challenge secular Turkey and guide the country in a more Islamic direction.”

The woman who received the phishing attempt says she’s been warned against traveling to Turkey due to her outspoken criticism of the movement’s charter schools.

“I’ve been told by a U.S. official that I should never travel to Turkey, that it would be dangerous for me,” she told Wired.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_127411217
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:25 schreef De_Guidance het volgende:
BDP wint zo wel punten bij mij..
Sowieso pluspunten voor MHP en BDP voor de manier hoe ze hiermee omgaan.
pi_127411382
Het gidsland van Jihadi Erdogani verdwijnt zo natuurlijk wel rap uit de gedachten van de door hem zo begeerde Arabische straat.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:13:33 #84
365082 IPA35
Patriarch
pi_127411659
Hihi al die Turken op Facebook... De ene helft heeft zijn profielfoto vervangen met een hoofdje van Atatürk en de andere helft met een politiebadge en ze zitten elkaar nu te flamen in gebrekkig Nederlands.

Het is prachtig!
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_127411809
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:13 schreef IPA35 het volgende:
Hihi al die Turken op Facebook... De ene helft heeft zijn profielfoto vervangen met een hoofdje van Atatürk en de andere helft met een politiebadge en ze zitten elkaar nu te flamen in gebrekkig Nederlands.

Het is prachtig!
Pics.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:21:27 #86
321412 Baker_Boy
Kereltje van de bakker
pi_127411952
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:54 schreef YazooW het volgende:

[..]

's-Middags wordt er veelal gewoon vredig gedemonstreerd, niks mis mee.
's-Avonds als het donker wordt komt het tuig naar buiten.

Afgelopen dagen is wel duidelijk geworden dat we nu met deze 2 groepen te maken hebben, helaas worden ze inderdaad nog wel als 1 en dezelfde entiteit gezien.
Mijn ervaring is dat alles rustig is totdat de politie ''s avonds naar buiten komt.
- Resistance is futile
- Face down, Ass UP!!!
- Is anything better than see a glimpse of a stocking top under a girl skirt?
pi_127412003
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:17 schreef Hierro het volgende:

[..]

Pics.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:25:29 #88
365082 IPA35
Patriarch
pi_127412069
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:17 schreef Hierro het volgende:

[..]

Pics.
Nee ik respecteer hun privacy en wil wil niet herkend worden.

Maar goed, Erdogan adepten zijn zielig.
Niet dat die langharige nozems uit de OP beter zijn hoor maar iets zegt mij, als enigszins conservatief persoon, dat dit nog altijd leukere mensen zijn die borstelsnorrerige Milli Görüş figuren.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_127412540
quote:

Het is prachtig!
Inderdaad. Ik schaam me dood.
pi_127412612
Op Youtube kunnen ze er ook wat van. :D
Heeft I Kiss You (Mahir Çağrı) de bekende Turk uit vroeger tijden ook een mening?
pi_127412652
quote:

Het is prachtig!
Foei :) Wellicht zit ik daar ook bij.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:42:59 #92
365082 IPA35
Patriarch
pi_127412679
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:42 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Foei :) Wellicht zit ik daar ook bij.
Ken jij veel Turken uit Ürnhüm dan?
pi_127412736
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:42 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ken jij veel Turken uit Ürnhüm dan?
:') Nee. Niet een.. Maar ook bij mij zitten zulke Turken.. En dan foto's delen van een Tarkan die zgn de overheid steunt :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:56:27 #94
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_127413313
ziet er weer gezellig uit hoor

Redactie Frontpage dinsdag 4 juni 2013 @ 20:02:51 #95
145738 superworm
is erbij
pi_127413591
Het staat ramvol, meer dan gister.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:18:01 #96
218617 YazooW
bel de wouten!
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:19:57 #97
321412 Baker_Boy
Kereltje van de bakker
pi_127414359
quote:
Dank,
Ik zie een Nederlandse vlag.... :)
- Resistance is futile
- Face down, Ass UP!!!
- Is anything better than see a glimpse of a stocking top under a girl skirt?
pi_127414536
Wie zingt daar :D
pi_127414612
Ik zie overal TKP/DHKP-C dingen hangen.. Ik voel ergernis.
pi_127414695
Mooi dat het gewoon lekker rustig is zolang poltie wegblijft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')