Haha inderdaad, vooral vanuit de VS zie je reacties komen die totaal niet kloppen met de werkelijkheid. Die mensen denken dat alle landen daar in die regio 1 pot nat zijn op Israel na.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:31 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens is dit op een vreemde manier ook wel ergens goed voor het imago van Turkije.
Ik lees op Internationale kranten reacties als
"Ik wist niet dat ze vakbonden hadden in Turkije"
"Hé er zitten ook gewoon vrouwen bij"
"Kunnen homo-activisten zo vrij actievoeren in Turkije?"
Hoeren zijn het idd die vrouwen en kinderen die daar moedwillig toch tussen gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:28 schreef Dibble het volgende:
[..]
Vrouwen en kinderen horen ook niet op straat tussen de anarchisten. Krijgen ze klappen, is dat meer dan verdient.
Het wordt me maar weer eens duidelijk. Volk als jij zijn de reden dat ik me distantieer van Nederlandse Turken, en m'n Turkse afkomst.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:28 schreef Dibble het volgende:
[..]
Vrouwen en kinderen horen ook niet op straat tussen de anarchisten. Krijgen ze klappen, is dat meer dan verdient.
Nee, maar wat ik wel storend vind is dat ouders hun kinderen meenemen naar op dit moment zulke gevaarlijke plekken. Vervolgens wanneer de kinderen last krijgen van traangas, gaan ze foto's maken om extra zielig te doen op social media. Bad parenting imo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:30 schreef zarGon het volgende:
[..].
Vrouwen en kinderen hebben inderdaad het recht niet om hun ongenoegen te uiten. En iedereen op straat is een anarchist.
Tering zeg.
Ah, de rebellen op het Taksimplein gebruiken kinderen als schild....waar hebben we dat eerder gehoord ----> Syriequote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:35 schreef xminator het volgende:
Nee, maar wat ik wel storend vind is dat ouders hun kinderen meenemen naar op dit moment zulke gevaarlijke plekken. Vervolgens wanneer de kinderen last krijgen van traangas, gaan ze foto's maken om extra zielig te doen op social media. Bad parenting imo.
jaja het is weer zover, een syrie vergelijkingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:36 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ah, de rebellen op het Taksimplein gebruiken kinderen als schild....waar hebben we dat eerder gehoord ----> Syrie![]()
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:36 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ah, de rebellen op het Taksimplein gebruiken kinderen als schild...
Ach het is niet heel anders dan de gemiddelde VVD/PVV stemmer die reageert op linkse betogingen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het wordt me maar weer eens duidelijk. Volk als jij zijn de reden dat ik me distantieer van Nederlandse Turken, en m'n Turkse afkomst.
Goddomme, wat een stupiditeit wordt hier in het topic gegooid.
Dit komt erg generaliserend overquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het wordt me maar weer eens duidelijk. Volk als jij zijn de reden dat ik me distantieer van Nederlandse Turken, en m'n Turkse afkomst.
Wat stook je tussen ons Arabier!!!quote:Opdinsdag 4 juni 2013 17:36 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ah, de rebellen op het Taksimplein gebruiken kinderen als schild....waar hebben we dat eerder gehoord ----> Syrie![]()
Ja I know, maar in 15 topics is al zo allejezus veel domheid langsgekomen aan beide kanten van de discussie. Van doodenge Ataturk-aanbidding tot Israelcomplotten. Vermoeiend.quote:
Ik vond persoonslijk het CIA/Mossad complot wel veruit het mooistquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja I know, maar in 15 topics is al zo allejezus veel domheid langsgekomen aan beide kanten van de discussie. Van doodenge Ataturk-aanbidding tot Israelcomplotten. Vermoeiend.
Ga je dit iedere dag minimaal 3 keer herhalen? We weten het nu wel meid.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, jullie zoeken het maar uit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ga je dit iedere dag minimaal 3 keer herhalen? We weten het nu wel meid.
Sorry, ik kom later wel weer terugquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ga je dit iedere dag minimaal 3 keer herhalen? We weten het nu wel meid.
Nou jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:31 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens is dit op een vreemde manier ook wel ergens goed voor het imago van Turkije.
Ik lees op Internationale krantenwebsites reacties als
"Ik wist niet dat ze vakbonden hadden in Turkije"
"Hé er zitten ook gewoon vrouwen bij"
"Kunnen homo-activisten zo vrij actievoeren in Turkije?"
Beter doe je dat. Alle honden die zich daar nu op straat bevinden mogen wat mij betreft opgepakt worden en tot pulp worden geslagen tot ze niet meer kunnen lopen. Het land glijd alleen maar de afgrond in door die vandalen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, wens dat ook een ander niet, dommige Neanderthaler. Als iedereen reageerde zoals jij leefden we nog in grotten. Als er nog mensen over waren na dat duizenden jaren tot pulp slaan danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:55 schreef Dibble het volgende:
[..]
Beter doe je dat. Alle honden die zich daar nu op straat bevinden mogen wat mij betreft opgepakt worden en tot pulp worden geslagen tot ze niet meer kunnen lopen. Het land glijd alleen maar de afgrond in door die vandalen.
"Zeg Tayyip, we proberen ze al jaren tegen elkaar op te zetten en tegen elkaar te laten vechten en van elkaar te scheiden als Turk, Koerd, Soenniet, Aleviet. En dan heb jij ze in een nacht weer bijelkaar gebracht(verenigd/ in samenhorigheid gebracht)!"quote:
Ja dag, genoeg getrolledquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:55 schreef Dibble het volgende:
[..]
Beter doe je dat. Alle honden die zich daar nu op straat bevinden mogen wat mij betreft opgepakt worden en tot pulp worden geslagen tot ze niet meer kunnen lopen. Het land glijd alleen maar de afgrond in door die vandalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |