Sean Bean was de enige bekende acteur. HBO zal wel blij zijn dat hij volgens het verhaal dood moest. Zal wel flink in de salaris kosten gescheeld hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:22 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Nou ik vind het maar lame dat al die Starks dood moesten; En dan met name Ned, die natuurlijk toch wel de opperbaas was.
Point taken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Sean Bean was de enige bekende acteur. HBO zal wel blij zijn dat hij volgens het verhaal dood moest. Zal wel flink in de salaris kosten gescheeld hebben.
Mwah, Charles Dance is ook wel bekend hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Sean Bean was de enige bekende acteur. HBO zal wel blij zijn dat hij volgens het verhaal dood moest. Zal wel flink in de salaris kosten gescheeld hebben.
Cath acteerde overal goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:12 schreef So_Surreal het volgende:
De Red Wedding serie nogmaals gekeken, maar echt goed geacteerd van Catelyn hoor !
Die onmacht en wanhoop in haar stem, gezichtsuitdrukking en reactie door direct Frey's vrouw te gijzelen en zonder aarzeling haar keel door te snijden !
Echt wel een van de meest indrukwekkendste scenes die ik ooit gezien heb in een film of serie !
Ja, ze had soms wat kutscenes, maar dat lag niet aan haar.quote:
Contractje met de Lannisters zeker weten. Denk terug aan S03E01 waarin Tywin als Hand Of The King wat brieven aan het versturen is. Ik moet mij sterk vergissen als één van die brieven niet aan Dhr. W. Frey gericht was.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja en contractje met de Lannisters waarschijnlijk. En Frey is gewoon achterbaks.
Tormund Thunderfist, Tall-talker, Horn-blower and Breaker of Ice, Husband to Bears, the Mead-king of Ruddy Hall, Speaker to Gods and Father of Hostsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tormund heet niet voor niets Giantsbane, Jon Sneu kan hem niet zomaar afmaken.
En Ygritte zal hem niet zomaar vergeven voor het uitmoorden van haar clubje
Het lijkt dat zowel Walder Frey en Bolton een deal met de Lannisters hebben gesloten om Robb en zijn overige aanhang te vermoorden. In iedere Lord Bolton wel. "The Lannisters send their regards."quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:58 schreef dikkedaniel het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom ze ineens allemaal neergestoken werden (ik zit ook vaak 3 dingen te gelijk te doen als ik dit kijk).
Was het nou puur omdat Robb Stark niet met een van z'n dochters trouwde en z'n woord niet nakwam?
Pardon? Diana Rigg heeft in minstens evenveel bekende dingen gespeeld als Sean Bean. Potverdikkeme een eckte bondgirlquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:37 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, ze had soms wat kutscenes, maar dat lag niet aan haar.
En Sean Bean is niet de enige bekende acteur nee, maar wel bekend op een ander niveau dan de rest van de bekende acteurs als Charles Dance.
Helaas wel in de slechtste Bondfilm. Mijn hemel die George Lazenbyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pardon? Diana Rigg heeft in minstens evenveel bekende dingen gespeeld als Sean Bean. Potverdikkeme een eckte bondgirl
Rezanikaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:47 schreef Rezania het volgende:
Serieus, wtf?Ik kan er niet mee omgaan. Kut Filch.
Boeiend. Emma Peel, dat is haar claim to fame!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pardon? Diana Rigg heeft in minstens evenveel bekende dingen gespeeld als Sean Bean. Potverdikkeme een eckte bondgirl
Ik wil hem op z'n bek slaan, alleen een begenadigd acteur kan dat teweeg brengen, zie Joffrey.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:56 schreef xzaz het volgende:
BTW, wat speelde die Walder Frey trouwens geniaal, de evil himself!
Komt ze ook mooi kut vanaf dan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Khaleesi het volgende:
We hebben al een theorie gehoord dat Talisa een spion voor de Lannisters zou zijn geweest... Wat denken jullie?
Hij was gedreven door wraak; en daar win je geen oorlog meequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:01 schreef Wausmal het volgende:
Als je er over na denkt had Robb eigenlijk al verloren nadat Stannis was verslagen bij Kings Landing, aangezien de Lannisters plus de Tyrells heel machtig zijn. En dan ook nog die Karstack gozer doden, snap die Roose Bolton ook wel een klein beetje hij dacht gewoon dat het niet meer te winnen was.
Als je dan bedenkt dat Robb zijn woord niet houdt, wat is het dan nog waard om voor hem te vechten en te sterven. Niks nobels aan als jij de volgende kan zijn die Robb onthoofd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:01 schreef Wausmal het volgende:
Als je er over na denkt had Robb eigenlijk al verloren nadat Stannis was verslagen bij Kings Landing, aangezien de Lannisters plus de Tyrells heel machtig zijn. En dan ook nog die Karstack gozer doden, snap die Roose Bolton ook wel een klein beetje hij dacht gewoon dat het niet meer te winnen was.
Kom danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik wil hem op z'n bek slaan, alleen een begenadigd acteur kan dat teweeg brengen, zie Joffrey.
Hoe is je nieuwe vrouw?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voor jou knulliequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die verborgen dochters?
Die wachten nog op het nieuws van Robbs nederlaag en daarna gaan ze een bezoekje brengen aan Stannis.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:07 schreef Wausmal het volgende:
Ben wel benieuwd wat Stannis gaat doen waar die heen gaat etc, btw hij zit toch op Dragonstone waarom vallen de Lannisters hem niet aan?
Dat weet alleen niemand behalve Cersi en Jaimyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:10 schreef Wausmal het volgende:
Hoop dat hij het red, hij is officieel gezien de rechtmatige koning:p
-verkeerd gelezen-quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat weet alleen niemand behalve Cersi en Jaimy.
Ik dacht dat er altijd geruchte rond gingen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen ik dit voor het eerst vernam dacht ik echt dat dat onzin zou zijn, maar als je het leest klinkt dat toch best aannemelijk ja. Is ze er inderdaad wel erg kut vanaf gekomen ja, maar het zou een geweldige zet zijn geweest indien waar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Khaleesi het volgende:
We hebben al een theorie gehoord dat Talisa een spion voor de Lannisters zou zijn geweest... Wat denken jullie?
Wat is er verkeerd aan? Geen hond die hem erkent als rechtmatige koning...quote:
Ja, dat wel. Niks meer dan dat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:12 schreef Wausmal het volgende:
[..]
Ik dacht dat er altijd geruchte rond gingen?
Nee, stond eerst wat anders dacht dat je het over joffrey had. Dus ik had 't verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan? Geen hond die hem erkent als rechtmatige koning...
[..]
Ja, dat wel. Niks meer dan dat.
Oow oke. Dat had ik niet gezien.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee, stond eerst wat anders dacht dat je het over joffrey had. Dus ik had 't verkeerd gelezen
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Robb nog naar Kingslanding zou kunnen gaan om zijn vader te wreken. Maar hij had zeker nog genoeg macht om de onafhankelijkheid van het Noorden en de Riverlands te handhaven. De Stark, Tully-alliantie doet niet onder voor de Lannister, Tyrell eenheid. En zijn plan om Casterly Rock in te nemen leek ook wel zinnig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:01 schreef Wausmal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien duurt het even om genoeg schepen bij elkaar te verzamelen. Het is niet alsof Stannis ergens naartoe kan vluchten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:07 schreef Wausmal het volgende:
Ben wel benieuwd wat Stannis gaat doen waar die heen gaat etc, btw hij zit toch op Dragonstone waarom vallen de Lannisters hem niet aan?“An interesting thing is a good thing.”
Het zou een interessante toevoeging zijn aan het verhaal, en er zouden weinig extra scenes voor nodig zijn om het plan toe te lichten. (een scene waarin tywin en/of varys of talisa vooraf het een en ander bespreken met elkaar)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef Smeich het volgende:
[..]
Toen ik dit voor het eerst vernam dacht ik echt dat dat onzin zou zijn, maar als je het leest klinkt dat toch best aannemelijk ja. Is ze er inderdaad wel erg kut vanaf gekomen ja, maar het zou een geweldige zet zijn geweest indien waar.
Omdat zijn vader gedood werd?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik snap niet waarom Robb de onderhandelingen niet begon met Tywin.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:28 schreef Wausmal het volgende:
Wel jammer van Catelyn, dit is echt 1 van me favoriete scenes
Heb je het filmpje op deze site toevallig ook gezien? Ik vond het best verhullend en aannemelijk toen ik die beelden zag.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het zou een interessante toevoeging zijn aan het verhaal, en er zouden weinig extra scenes voor nodig zijn om het plan toe te lichten. (een scene waarin tywin en/of varys of talisa vooraf het een en ander bespreken met elkaar)
toen talisa die brief aan het schrijven was had ik nog enig idee dat het wel eens waar zou kunnen zijn... maar tot nog toe is het nog niet geopenbaard.
En tsja, dat ze toch wel dood moest was duidelijk, vanwege baby Ned in haar buik.
Verder dan vijf minuten heb ik dus ook niet gekekenquote:Warning, implied book spoilers start at around 5 minutes in.
Of nep of op basis van de boeken vermoedelijk. Gaf de titel van de aflevering niet wat weg voor de boeklezers?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zou vast al besproken zijn, maar hoe komt er dat er zoveel mensen waren die dachten: ik ga bij die laatste scène ff de reacties filmen!?
Dat is het werk van de boeklezers en waarschijnlijk een fan-georganiseerd geheel op één of meer van de fansites?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zou vast al besproken zijn, maar hoe komt er dat er zoveel mensen waren die dachten: ik ga bij die laatste scène ff de reacties filmen!?
Ja klopt is een Lannister nummer over hoe Tywin een complete familie vermoorde die tegen hem in opstand kwam, legt Cersei ook uit aan margaeryquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of nep of op basis van de boeken vermoedelijk. Gaf de titel van de aflevering niet wat weg voor de boeklezers?
Je kan prima alleen een baby eruit snijden en weer dichtmaken hoor..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het zou een interessante toevoeging zijn aan het verhaal, en er zouden weinig extra scenes voor nodig zijn om het plan toe te lichten. (een scene waarin tywin en/of varys of talisa vooraf het een en ander bespreken met elkaar)
toen talisa die brief aan het schrijven was had ik nog enig idee dat het wel eens waar zou kunnen zijn... maar tot nog toe is het nog niet geopenbaard.
En tsja, dat ze toch wel dood moest was duidelijk, vanwege baby Ned in haar buik.
Kolere, wat een oplettende kijker.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Smeich het volgende:
[..]
Heb je het filmpje op deze site toevallig ook gezien? Ik vond het best verhullend en aannemelijk toen ik die beelden zag.
http://www.wetpaint.com/g(...)lisa-a-lannister-spy
[..]
Verder dan vijf minuten heb ik dus ook niet gekeken
!
Heb hetzelfde hoor.. voel me echt onoplettend op dit soort momenten..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:51 schreef DO2 het volgende:
[..]
Kolere, wat een oplettende kijker.
Vrijwel alle details die daar besproken worden zijn mij eigenlijk volledig ontgaan,.
Ik moet de episodes toch eens wat vaker dan 1x gaan bekijken, geloof ik.
Mwah.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Smeich het volgende:
[..]
Heb je het filmpje op deze site toevallig ook gezien? Ik vond het best verhullend en aannemelijk toen ik die beelden zag.
[..]
!
Tyrion weet het toch ook?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je dan bedenkt dat Robb zijn woord niet houdt, wat is het dan nog waard om voor hem te vechten en te sterven. Niks nobels aan als jij de volgende kan zijn die Robb onthoofd.
Wat een onzin filmpje is dat zegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Smeich het volgende:
[..]
[..]
!
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Smeich het volgende:
[..]
[..]
!
quote:(why does no one see the final annotation?)
Seizoen 2, alfevering 7:quote:
Eddard heeft Stannis toch dmv een brief ingelicht over de situatie tav Joffrey? Dat was/is toch ook de basis voor die hele battle?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Te lang geleden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Seizoen 2, alfevering 7:
Privately, Cersei meets with Tyrion and expresses regret at having children with her own brother Jaime. She wonders if Joffrey's violent personality is the price of her and Jaime's sins. Tyrion earnestly points out that her other two children, Myrcella and Tommen, are not monsters, and they share an odd moment of sympathy.
Oja crap, ik ga alles maar opnieuw kijken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eddard heeft Stannis toch dmv een brief ingelicht over de situatie tav Joffrey? Dat was/is toch ook de basis voor die hele battle?
Ik zie dat 'bewijs' waarvan jij beweert dat het helemaal geen bewijs is meer als sterke aanwijzing naar. Maar ik wil het ook niet geloven dat Talisa een spion was.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat een onzin filmpje is dat zegVeel 'bewijs' dat helemaal geen bewijs is.
Het is dat je het zegt...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:11 schreef robdriessen het volgende:
Hoe kan ik het in GODSNAAM niet gezien hebben dat die Odell wildling/warg dezelfde acteur is als van de piraat met het houten oog uit Pirates of the Caribbean ?
Ik dacht eerst van wel (mede omdat ik haar ook heel onsympathiek vond), maar ik vind het een stomme verhaallijn als er nu uiteindelijk nergens een moment is gekomen dat Robb achter haar ware intenties kwam. Neem nu dus maar aan dat ze geen verraadster was.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
Ik geloof er niks van dat Talisa een verraadster is.
Ze heeft zich uiteindelijk wel zwanger laten prikken door Robb, natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:07 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ik zie dat 'bewijs' waarvan jij beweert dat het helemaal geen bewijs is meer als sterke aanwijzing naar. Maar ik wil het ook niet geloven dat Talisa een spion was.
Ja lijkt me dat als ze een spion was ze wel had geregeld dat ze niet op die bruiloft was.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:21 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ze heeft zich uiteindelijk wel zwanger laten prikken door Robb, natuurlijk.
Als ze werkelijk een spion zou zijn geweest had ze dat nooit laten gebeuren, lijkt mij.
En de werkelijke spion is natuurlijk Roose Bolton.
Maar dat neemt niet weg dat er een hoop details worden besproken in dat filmpje die mij nooit waren opgevallen.
Ik had het niet (per se) over jouquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:25 schreef muhahaha het volgende:
Zo nieuw ben ik niet, postte al eerder mee.
Wat een onzin. Het feit dat geen karakter heilig is, maakt de serie nu juist zo leuk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef Wausmal het volgende:
Allemaal van die mensen op twitter die zeggen dat ze niet meer gaan kijken. maar lijkt me toch stug dat je nu er mee ophoud?
Voor jouw. Ik heb wel eens series laten vallen omdat ze alle personages waar ik een beetje meelij voor had af maakten en niets dan persoonloze hulzen als alternatief achter lieten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het feit dat geen karakter heilig is, maakt de serie nu juist zo leuk.
Dat er hoofdpersonen worden afgemaakt staat natuurlijk los van de vraag of er boeiende karakters voor in de plaats komen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Voor jouw. Ik heb wel eens series laten vallen omdat ze alle personages waar ik een beetje meelij voor had af maakten en niets dan persoonloze hulzen als alternatief achter lieten.
repelsteelju als ik je avatar bekijk heb je miss deathnote wel gezien?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Voor jouw. Ik heb wel eens series laten vallen omdat ze alle personages waar ik een beetje meelij voor had af maakten en niets dan persoonloze hulzen als alternatief achter lieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's no cure for being a cunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |