Het zou een interessante toevoeging zijn aan het verhaal, en er zouden weinig extra scenes voor nodig zijn om het plan toe te lichten. (een scene waarin tywin en/of varys of talisa vooraf het een en ander bespreken met elkaar)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef Smeich het volgende:
[..]
Toen ik dit voor het eerst vernam dacht ik echt dat dat onzin zou zijn, maar als je het leest klinkt dat toch best aannemelijk ja. Is ze er inderdaad wel erg kut vanaf gekomen ja, maar het zou een geweldige zet zijn geweest indien waar.
Omdat zijn vader gedood werd?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik snap niet waarom Robb de onderhandelingen niet begon met Tywin.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:28 schreef Wausmal het volgende:
Wel jammer van Catelyn, dit is echt 1 van me favoriete scenes
Heb je het filmpje op deze site toevallig ook gezien? Ik vond het best verhullend en aannemelijk toen ik die beelden zag.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het zou een interessante toevoeging zijn aan het verhaal, en er zouden weinig extra scenes voor nodig zijn om het plan toe te lichten. (een scene waarin tywin en/of varys of talisa vooraf het een en ander bespreken met elkaar)
toen talisa die brief aan het schrijven was had ik nog enig idee dat het wel eens waar zou kunnen zijn... maar tot nog toe is het nog niet geopenbaard.
En tsja, dat ze toch wel dood moest was duidelijk, vanwege baby Ned in haar buik.
Verder dan vijf minuten heb ik dus ook niet gekekenquote:Warning, implied book spoilers start at around 5 minutes in.
Of nep of op basis van de boeken vermoedelijk. Gaf de titel van de aflevering niet wat weg voor de boeklezers?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zou vast al besproken zijn, maar hoe komt er dat er zoveel mensen waren die dachten: ik ga bij die laatste scène ff de reacties filmen!?
Dat is het werk van de boeklezers en waarschijnlijk een fan-georganiseerd geheel op één of meer van de fansites?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zou vast al besproken zijn, maar hoe komt er dat er zoveel mensen waren die dachten: ik ga bij die laatste scène ff de reacties filmen!?
Ja klopt is een Lannister nummer over hoe Tywin een complete familie vermoorde die tegen hem in opstand kwam, legt Cersei ook uit aan margaeryquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of nep of op basis van de boeken vermoedelijk. Gaf de titel van de aflevering niet wat weg voor de boeklezers?
Je kan prima alleen een baby eruit snijden en weer dichtmaken hoor..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het zou een interessante toevoeging zijn aan het verhaal, en er zouden weinig extra scenes voor nodig zijn om het plan toe te lichten. (een scene waarin tywin en/of varys of talisa vooraf het een en ander bespreken met elkaar)
toen talisa die brief aan het schrijven was had ik nog enig idee dat het wel eens waar zou kunnen zijn... maar tot nog toe is het nog niet geopenbaard.
En tsja, dat ze toch wel dood moest was duidelijk, vanwege baby Ned in haar buik.
Kolere, wat een oplettende kijker.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Smeich het volgende:
[..]
Heb je het filmpje op deze site toevallig ook gezien? Ik vond het best verhullend en aannemelijk toen ik die beelden zag.
http://www.wetpaint.com/g(...)lisa-a-lannister-spy
[..]
Verder dan vijf minuten heb ik dus ook niet gekeken
!
Heb hetzelfde hoor.. voel me echt onoplettend op dit soort momenten..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:51 schreef DO2 het volgende:
[..]
Kolere, wat een oplettende kijker.
Vrijwel alle details die daar besproken worden zijn mij eigenlijk volledig ontgaan,.
Ik moet de episodes toch eens wat vaker dan 1x gaan bekijken, geloof ik.
Mwah.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Smeich het volgende:
[..]
Heb je het filmpje op deze site toevallig ook gezien? Ik vond het best verhullend en aannemelijk toen ik die beelden zag.
[..]
!
Tyrion weet het toch ook?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat weet alleen niemand behalve Cersi en Jaimy.
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je dan bedenkt dat Robb zijn woord niet houdt, wat is het dan nog waard om voor hem te vechten en te sterven. Niks nobels aan als jij de volgende kan zijn die Robb onthoofd.
Wat een onzin filmpje is dat zegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Smeich het volgende:
[..]
[..]
!
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Smeich het volgende:
[..]
[..]
!
quote:(why does no one see the final annotation?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |