Ik wil hem op z'n bek slaan, alleen een begenadigd acteur kan dat teweeg brengen, zie Joffrey.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:56 schreef xzaz het volgende:
BTW, wat speelde die Walder Frey trouwens geniaal, de evil himself!
Komt ze ook mooi kut vanaf dan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Khaleesi het volgende:
We hebben al een theorie gehoord dat Talisa een spion voor de Lannisters zou zijn geweest... Wat denken jullie?
Hij was gedreven door wraak; en daar win je geen oorlog meequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:01 schreef Wausmal het volgende:
Als je er over na denkt had Robb eigenlijk al verloren nadat Stannis was verslagen bij Kings Landing, aangezien de Lannisters plus de Tyrells heel machtig zijn. En dan ook nog die Karstack gozer doden, snap die Roose Bolton ook wel een klein beetje hij dacht gewoon dat het niet meer te winnen was.
Als je dan bedenkt dat Robb zijn woord niet houdt, wat is het dan nog waard om voor hem te vechten en te sterven. Niks nobels aan als jij de volgende kan zijn die Robb onthoofd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:01 schreef Wausmal het volgende:
Als je er over na denkt had Robb eigenlijk al verloren nadat Stannis was verslagen bij Kings Landing, aangezien de Lannisters plus de Tyrells heel machtig zijn. En dan ook nog die Karstack gozer doden, snap die Roose Bolton ook wel een klein beetje hij dacht gewoon dat het niet meer te winnen was.
Kom danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik wil hem op z'n bek slaan, alleen een begenadigd acteur kan dat teweeg brengen, zie Joffrey.
Hoe is je nieuwe vrouw?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voor jou knulliequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die verborgen dochters?
Die wachten nog op het nieuws van Robbs nederlaag en daarna gaan ze een bezoekje brengen aan Stannis.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:07 schreef Wausmal het volgende:
Ben wel benieuwd wat Stannis gaat doen waar die heen gaat etc, btw hij zit toch op Dragonstone waarom vallen de Lannisters hem niet aan?
Dat weet alleen niemand behalve Cersi en Jaimyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:10 schreef Wausmal het volgende:
Hoop dat hij het red, hij is officieel gezien de rechtmatige koning:p
-verkeerd gelezen-quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat weet alleen niemand behalve Cersi en Jaimy.
Ik dacht dat er altijd geruchte rond gingen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat weet alleen niemand behalve Cersi en Jaimy.
Toen ik dit voor het eerst vernam dacht ik echt dat dat onzin zou zijn, maar als je het leest klinkt dat toch best aannemelijk ja. Is ze er inderdaad wel erg kut vanaf gekomen ja, maar het zou een geweldige zet zijn geweest indien waar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Khaleesi het volgende:
We hebben al een theorie gehoord dat Talisa een spion voor de Lannisters zou zijn geweest... Wat denken jullie?
Wat is er verkeerd aan? Geen hond die hem erkent als rechtmatige koning...quote:
Ja, dat wel. Niks meer dan dat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:12 schreef Wausmal het volgende:
[..]
Ik dacht dat er altijd geruchte rond gingen?
Nee, stond eerst wat anders dacht dat je het over joffrey had. Dus ik had 't verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan? Geen hond die hem erkent als rechtmatige koning...
[..]
Ja, dat wel. Niks meer dan dat.
Oow oke. Dat had ik niet gezien.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee, stond eerst wat anders dacht dat je het over joffrey had. Dus ik had 't verkeerd gelezen
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Robb nog naar Kingslanding zou kunnen gaan om zijn vader te wreken. Maar hij had zeker nog genoeg macht om de onafhankelijkheid van het Noorden en de Riverlands te handhaven. De Stark, Tully-alliantie doet niet onder voor de Lannister, Tyrell eenheid. En zijn plan om Casterly Rock in te nemen leek ook wel zinnig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:01 schreef Wausmal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien duurt het even om genoeg schepen bij elkaar te verzamelen. Het is niet alsof Stannis ergens naartoe kan vluchten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:07 schreef Wausmal het volgende:
Ben wel benieuwd wat Stannis gaat doen waar die heen gaat etc, btw hij zit toch op Dragonstone waarom vallen de Lannisters hem niet aan?“An interesting thing is a good thing.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |