Nee precies.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gespot; tenminste niet in de shape waarin hij Arya verliet
Dat zou goed kunnen, kan ook zijn dat hij nooit meer terugkomt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Daar twijfel ik nog een beetje over, ik denk dat het gewoon een assassin-buddy van m is
quote:Jaqen gives her a coin and tells her that if she decides to go to Braavos she must show the coin to a Braavosi and say the words "Valar Morghulis".
Uhhh, je weet dat The Onion een parodie-site is, right?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:08 schreef FastFox91 het volgende:
Commentaar van George R.R. Martin over de aflevering.
http://www.theonion.com/a(...)-that-happens,32673/
Ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Uhhh, je weet dat The Onion een parodie-site is, right?
Er zit ook genoeg kwijl kwijl romantiek onzin in.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:28 schreef Eenskijken het volgende:
verbaast me trouwens dat er zoveel vrouwelijke fans zijn. Ik dacht dat het wel een echte mannenserie was, met zoveel bloed, geweld, politiek, seks en vrouwonvriendelijkheid.
Man op man actie!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:28 schreef Eenskijken het volgende:
verbaast me trouwens dat er zoveel vrouwelijke fans zijn. Ik dacht dat het wel een echte mannenserie was, met zoveel bloed, geweld, politiek, seks en vrouwonvriendelijkheid.
Want vrouwen vinden politiek, seks en spanning niet leuk in een serie?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:28 schreef Eenskijken het volgende:
De intriges en politieke spelletjes vindt mijn vriendin het leukste.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:28 schreef Eenskijken het volgende:
Net voordat seizoen 3 begon stond er een artikel in de Spits! dat neerkwam op: de vrouwen in deze serie zijn sooo kewl als je een vagina hebt móét je deze serie kijken xannc ij eyth teh zejhe mekjonave ooih.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:28 schreef Eenskijken het volgende:
Ach kom, mijn moeder kijkt zelfsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:28 schreef Eenskijken het volgende:
Er zitten juist ook veel sterke vrouwelijke karakters in, ipv die zeikmiepjes in andere series.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:28 schreef Eenskijken het volgende:
Al zie ik Margaery nog wel eens tegen Sansa zeggen: You know you love me, X O X O, Gossip Girl"quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er zitten juist ook veel sterke vrouwelijke karakters in, ipv die zeikmiepjes in andere series.
Dat moet in de boeken ook een 14-15 jarig trutje voorstellen. Die vallen toch standaard op van die foute types.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Dany wordt steeds minder sympathiek imo.
Zeker nu ze ook nog eens lijkt te vallen voor die arrogante kwast terwijl die arme Jorah al zo lang trouw aan haar is.
Ja zeg, beauty before age!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Zeker nu ze ook nog eens lijkt te vallen voor die arrogante kwast terwijl die arme Jorah al zo lang trouw aan haar is.
Ik bedoel:
[ afbeelding ]
Arme, arme Jorah..
Ik vond het serieus een beetje zielig voor Jorah toen zij direct vroeg om Daarios.quote:
Hij had haar vader kunnen zijn. Hij is meer in de leeftijdscategorie cerseiquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik bedoel:
[ afbeelding ]
Arme, arme Jorah..
Ja en? Het is GoT!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij had haar vader kunnen zijn. Hij is meer in de leeftijdscategorie cersei
True. Maar dat was onder druk. Verder weet ik niet hoe lang dit in stand te houden is??quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:30 schreef daeh het volgende:
[..]
Maar hij kon daarna die wolf wel wargen nadat dat andere ventje begon te roepen dat hij dat moest doen.
Het was maar gissen, maar voor mijn gevoel een beetje een gat in het personage van Bran. Het kwam een beetje onnatuurlijk over ofzo, achja niks aan te doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:11 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
True. Maar dat was onder druk. Verder weet ik niet hoe lang dit in stand te houden is??
Denk als Dany zou weten dat hij een slavenhandelaar is geweest ze al klaar met hem was geweest. Dat gaat sowieso nog een probleem worden met al die Unsullied.quote:
Ik geloof niet dat ze daar zo heel erg nauw nara kijken in GOT.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij had haar vader kunnen zijn. Hij is meer in de leeftijdscategorie cersei
O jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:13 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Denk als Dany zou weten dat hij een slavenhandelaar is geweest ze al klaar met hem was geweest. Dat gaat sowieso nog een probleem worden met al die Unsullied.
Weet ze dat niet dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:13 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Denk als Dany zou weten dat hij een slavenhandelaar is geweest ze al klaar met hem was geweest. Dat gaat sowieso nog een probleem worden met al die Unsullied.
Nee toch? Heeft hij achtergehouden. Ze is ook regelmatig erg uitgesproken over slavenhandelaren, dat zou ze niet pikken van hem. En Barristan spreekt hem daar ook over aan op een gegeven moment, dat hij beter een rol op de achtergrond kan vertolken, omdat hij anders Dany in een negatief daglicht kan stellen ofzo als ze bij de Seven Kingdoms arriveren.quote:
Ik vind de voltallige vrouwelijke cast een beetje onuitstaanbaar worden. De enige die ik tegenwoordig nog blij ben om te zien is Meera Reed en zelfs dat meer om h'r sexy krullen dan iets wat ze ooit gedaan heeft.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er zitten juist ook veel sterke vrouwelijke karakters in, ipv die zeikmiepjes in andere series.
Whuttt? Hoe kan je je bijvoorbeeld ergeren aan Olenna en Margaery?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind de voltallige vrouwelijke cast een beetje onuitstaanbaar worden. De enige die ik tegenwoordig nog blij ben om te zien is Meera Reed en zelfs dat meer om h'r sexy krullen dan iets wat ze ooit gedaan heeft.
quote:
Onze rechtmatige koning kan het beste met 1 van mijn dochters trouwen. Keus genoeg.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:45 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Whuttt? Hoe kan je je bijvoorbeeld ergeren aan Olenna en Margaery?
Verklap het even.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Uhhh, je weet dat The Onion een parodie-site is, right?
Olenna's introductie was erg sterk. Daarna werd ze bespeeld door Varys, verslagen door Cersei met hulp van Littlefinger, uitgemelkt door Tyrion en daarna nog eens door Tywin. Ondertussen wordt je haar zat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:45 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Whuttt? Hoe kan je je bijvoorbeeld ergeren aan Olenna
Met gemak.quote:Hoe kan je je ergeren aan Margaery?
Inderdaad, als Cersei haar doos niet had opengezet voor haar broer was er niets aan de hand geweest.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:07 schreef AMDB het volgende:
Mijn mening: het zijn juist de vrouwen die de serie maken.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Inderdaad, als Cersei haar doos niet had opengezet voor haar broer was er niets aan de hand geweest.
Stropers verkopen als slaven, da's al iets minder erg. Verzachtende omstandighedenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:23 schreef Forbry het volgende:
Volgens mij weet Daenerys wel van Jorah's verleden als slavenhandelaar hoor.![]()
Heb het nog even nagezocht en GoT Wikia schrijft ook:
"Arriving at Vaes Dothrak, Daenerys asks Jorah if he thinks the Dothraki could retake the Seven Kingdoms for her House. Jorah points out the difficulties of persuading them to cross the Narrow Sea, but believes success possible if that could be accomplished and if King Robert was foolish enough to meet them in open battle. He says that if their opponents retreated behind stone walls, the Dothraki would not be able to root them out. They move to discussing Jorah's background and he admits to selling the poachers as slaves to raise money for his expensive wife. When Daenerys asks him where his wife is, Jorah replies that she is with another man in another place."
Pff.. Zeikstraalquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Olenna's introductie was erg sterk. Daarna werd ze bespeeld door Varys, verslagen door Cersei met hulp van Littlefinger, uitgemelkt door Tyrion en daarna nog eens door Tywin. Ondertussen wordt je haar zat.
[..]
Met gemak.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:07 schreef AMDB het volgende:
Aah, was alweer lang geleden dat we een 'alle vrouwen zijn irritant'-discussie hadden.
Zeikerds.
Mijn mening: het zijn juist de vrouwen die de serie maken.
De naam Cleos Frey zegt me nog steeds helemaal niks, maar ik herinner me nu wel een scène met één of andere neef. Volgens Wikia heette die Alton Lannister. Dat was wel bruut, maar ging "slechts" om een verre neef (waar wij als kijker verder ook geen band mee hadden) en what can I say... Jamie heeft me met zijn charmes, humor en goede looks gewoon al snel in de serie in te weten pakkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:14 schreef Insane- het volgende:
[..]
En het vermoorden van zijn neefje Cleos Frey dan?
Af gezien van de duckface is ze prima te doenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:39 schreef Forbry het volgende:
Ik erger me niet aan Margaery, maar had wel verwacht dat een heleboel kijkers dat wél zouden doen. Ze doet zo waanzinnig overdreven in alles enzo.
Niet om het een of ander hoor, maar er zijn al naaktfoto's van Maisie uitgelekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor, maar er zijn al naaktfoto's van Maisie uitgelekt.
Zie spoiler hieronder wegens NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
je bedoelt rauwen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zeg, wat cru van je
Laat ons ff rouwen!
van mij ook niet. maar ik moest wel lachenquote:
[..]
Niet om het een of ander hoor, maar er zijn al naaktfoto's van Maisie uitgelekt.
Zie spoiler hieronder wegens NSFWAhh wat schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:28 schreef Bronn het volgende:
[..]
van mij ook niet. maar ik moest wel lachen. als je echt een vrouw bent heb je wel een vreemd gevoel voor humor.
Oh wacht, die heet Talisa in de series.quote:
Hihi haha, wat ben ik grappigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh wacht, die heet Talisa in de series.Zit er wel in dus.
Namen veranderen_!
Zit er niet in, is een compleet ander personage geworden met een ander afkomst enzo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh wacht, die heet Talisa in de series.Zit er wel in dus.
Namen veranderen_!
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:15 schreef Blistering het volgende:
Ik zou d'r wel doen..
.. in d'r baarmoeder.
dus dat, ik was helemaal van slagquote:Op maandag 3 juni 2013 11:25 schreef skudkind het volgende:
WTFF dit is zonder twijfel de heftigste aflevering die ik ooit gezien heb...OOIT! Goddamn!
Dit was het 2 weken wachten meer dan waard. Fuck, ik ga hem vanavond nog een keer kijken.
quote:
Zo kom je er wel makkelijker bij ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
[..]
Zie spoiler hieronder wegens NSFWIk loldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
doe ik ook. En aan Sam. En aan het verschrikkelijk saaie Branverhaal. En aan you know nothing.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:39 schreef Forbry het volgende:
Ik erger me niet aan Margaery, maar had wel verwacht dat een heleboel kijkers dat wél zouden doen. Ze doet zo waanzinnig overdreven in alles enzo.
Oh sweet summerchild, yuuh kneuw neuffing jun sneuquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
doe ik ook. En aan Sam. En aan het verschrikkelijk saaie Branverhaal. En aan you know nothing.
LannistersDany
Baas Jorah
Het enige jammere aan dat Jon haar achterliet is dat ze nog leefdequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oh sweet summerchild, yuuh kneuw neuffing jun sneu
Het gaat ook niet per se over de plot twist, het gaat over de twitter explosie en de reactie van iedereen op de plot twist, dat is wel (marginaal) nieuws.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef Kyubey het volgende:
Ik vond dat nrc artikel trouwens erg slecht. Alleen omdat een hele hype rond die serie heerst is het toch niet nieuwswaardig dat er een plottwist is in een serie? Deden ze dat ook bij Dr Who en Lost enzo?
Ik vond het al wonderbaarlijk dat ie haar achterliet. Ik had wel verwacht dat Jon Thormund ook zou omleggen, dat daarna Jon en Ygritte een beetje zouden worstelen en alles kusjekroel goed afliep.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het enige jammere aan dat Jon haar achterliet is dat ze nog leefde
Tormund heet niet voor niets Giantsbane, Jon Sneu kan hem niet zomaar afmaken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:48 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik vond het al wonderbaarlijk dat ie haar achterliet. Ik had wel verwacht dat Jon Thormund ook zou omleggen, dat daarna Jon en Ygritte een beetje zouden worstelen en alles kusjekroel goed afliep.
Gelukkig gebeurde dat niet.
Ehm, ze was bereid om Jon te helpen met het uitmoorden van het clubje, enige waar ze boos/droevig over is is het feit dat hij haar niet op het paard heeft getrokken toen ie er van tussen ging.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tormund heet niet voor niets Giantsbane, Jon Sneu kan hem niet zomaar afmaken.
En Ygritte zal hem niet zomaar vergeven voor het uitmoorden van haar clubje
Ze verdedigde hem omdat ze nog in hem geloofde. Toen bleek dat hij de wildlings verraden had was ze niet meer zo blij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ehm, ze was bereid om Jon te helpen met het uitmoorden van het clubje, enige waar ze boos/droevig over is is het feit dat hij haar niet op het paard heeft getrokken toen ie er van tussen ging.
Ze beet die kerel toch ook in zijn hand?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze verdedigde hem omdat ze nog in hem geloofde. Toen bleek dat hij de wildlings verraden had was ze niet meer zo blij.
Ja en contractje met de Lannisters waarschijnlijk. En Frey is gewoon achterbaks.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:58 schreef dikkedaniel het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom ze ineens allemaal neergestoken werden (ik zit ook vaak 3 dingen te gelijk te doen als ik dit kijk).
Was het nou puur omdat Robb Stark niet met een van z'n dochters trouwde en z'n woord niet nakwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |