De naam Cleos Frey zegt me nog steeds helemaal niks, maar ik herinner me nu wel een scène met één of andere neef. Volgens Wikia heette die Alton Lannister. Dat was wel bruut, maar ging "slechts" om een verre neef (waar wij als kijker verder ook geen band mee hadden) en what can I say... Jamie heeft me met zijn charmes, humor en goede looks gewoon al snel in de serie in te weten pakkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:14 schreef Insane- het volgende:
[..]
En het vermoorden van zijn neefje Cleos Frey dan?
Af gezien van de duckface is ze prima te doenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:39 schreef Forbry het volgende:
Ik erger me niet aan Margaery, maar had wel verwacht dat een heleboel kijkers dat wél zouden doen. Ze doet zo waanzinnig overdreven in alles enzo.
Niet om het een of ander hoor, maar er zijn al naaktfoto's van Maisie uitgelekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor, maar er zijn al naaktfoto's van Maisie uitgelekt.
Zie spoiler hieronder wegens NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
je bedoelt rauwen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zeg, wat cru van je
Laat ons ff rouwen!
van mij ook niet. maar ik moest wel lachenquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor, maar er zijn al naaktfoto's van Maisie uitgelekt.
Zie spoiler hieronder wegens NSFWAhh wat schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:28 schreef Bronn het volgende:
[..]
van mij ook niet. maar ik moest wel lachen. als je echt een vrouw bent heb je wel een vreemd gevoel voor humor.
Oh wacht, die heet Talisa in de series.quote:
Hihi haha, wat ben ik grappigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh wacht, die heet Talisa in de series.Zit er wel in dus.
Namen veranderen_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |