Nee precies.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gespot; tenminste niet in de shape waarin hij Arya verliet
Dat zou goed kunnen, kan ook zijn dat hij nooit meer terugkomt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Daar twijfel ik nog een beetje over, ik denk dat het gewoon een assassin-buddy van m is
quote:Jaqen gives her a coin and tells her that if she decides to go to Braavos she must show the coin to a Braavosi and say the words "Valar Morghulis".
Uhhh, je weet dat The Onion een parodie-site is, right?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:08 schreef FastFox91 het volgende:
Commentaar van George R.R. Martin over de aflevering.
http://www.theonion.com/a(...)-that-happens,32673/
Ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Uhhh, je weet dat The Onion een parodie-site is, right?
Er zit ook genoeg kwijl kwijl romantiek onzin in.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:28 schreef Eenskijken het volgende:
verbaast me trouwens dat er zoveel vrouwelijke fans zijn. Ik dacht dat het wel een echte mannenserie was, met zoveel bloed, geweld, politiek, seks en vrouwonvriendelijkheid.
Man op man actie!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:28 schreef Eenskijken het volgende:
verbaast me trouwens dat er zoveel vrouwelijke fans zijn. Ik dacht dat het wel een echte mannenserie was, met zoveel bloed, geweld, politiek, seks en vrouwonvriendelijkheid.
Want vrouwen vinden politiek, seks en spanning niet leuk in een serie?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:28 schreef Eenskijken het volgende:
De intriges en politieke spelletjes vindt mijn vriendin het leukste.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:28 schreef Eenskijken het volgende:
Net voordat seizoen 3 begon stond er een artikel in de Spits! dat neerkwam op: de vrouwen in deze serie zijn sooo kewl als je een vagina hebt móét je deze serie kijken xannc ij eyth teh zejhe mekjonave ooih.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:28 schreef Eenskijken het volgende:
Ach kom, mijn moeder kijkt zelfsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:28 schreef Eenskijken het volgende:
Er zitten juist ook veel sterke vrouwelijke karakters in, ipv die zeikmiepjes in andere series.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:28 schreef Eenskijken het volgende:
Al zie ik Margaery nog wel eens tegen Sansa zeggen: You know you love me, X O X O, Gossip Girl"quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er zitten juist ook veel sterke vrouwelijke karakters in, ipv die zeikmiepjes in andere series.
Dat moet in de boeken ook een 14-15 jarig trutje voorstellen. Die vallen toch standaard op van die foute types.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Dany wordt steeds minder sympathiek imo.
Zeker nu ze ook nog eens lijkt te vallen voor die arrogante kwast terwijl die arme Jorah al zo lang trouw aan haar is.
Ja zeg, beauty before age!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Dany wordt steeds minder sympathiek imo.
Zeker nu ze ook nog eens lijkt te vallen voor die arrogante kwast terwijl die arme Jorah al zo lang trouw aan haar is.
Ik bedoel:
[ afbeelding ]
Arme, arme Jorah..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |