Zit er niet in, is een compleet ander personage geworden met een ander afkomst enzo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh wacht, die heet Talisa in de series.Zit er wel in dus.
Namen veranderen_!
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:15 schreef Blistering het volgende:
Ik zou d'r wel doen..
.. in d'r baarmoeder.
dus dat, ik was helemaal van slagquote:Op maandag 3 juni 2013 11:25 schreef skudkind het volgende:
WTFF dit is zonder twijfel de heftigste aflevering die ik ooit gezien heb...OOIT! Goddamn!
Dit was het 2 weken wachten meer dan waard. Fuck, ik ga hem vanavond nog een keer kijken.
quote:
Zo kom je er wel makkelijker bij ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor, maar er zijn al naaktfoto's van Maisie uitgelekt.
Zie spoiler hieronder wegens NSFWIk loldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
doe ik ook. En aan Sam. En aan het verschrikkelijk saaie Branverhaal. En aan you know nothing.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:39 schreef Forbry het volgende:
Ik erger me niet aan Margaery, maar had wel verwacht dat een heleboel kijkers dat wél zouden doen. Ze doet zo waanzinnig overdreven in alles enzo.
Oh sweet summerchild, yuuh kneuw neuffing jun sneuquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
doe ik ook. En aan Sam. En aan het verschrikkelijk saaie Branverhaal. En aan you know nothing.
LannistersDany
Baas Jorah
Het enige jammere aan dat Jon haar achterliet is dat ze nog leefdequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oh sweet summerchild, yuuh kneuw neuffing jun sneu
Het gaat ook niet per se over de plot twist, het gaat over de twitter explosie en de reactie van iedereen op de plot twist, dat is wel (marginaal) nieuws.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef Kyubey het volgende:
Ik vond dat nrc artikel trouwens erg slecht. Alleen omdat een hele hype rond die serie heerst is het toch niet nieuwswaardig dat er een plottwist is in een serie? Deden ze dat ook bij Dr Who en Lost enzo?
Ik vond het al wonderbaarlijk dat ie haar achterliet. Ik had wel verwacht dat Jon Thormund ook zou omleggen, dat daarna Jon en Ygritte een beetje zouden worstelen en alles kusjekroel goed afliep.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het enige jammere aan dat Jon haar achterliet is dat ze nog leefde
Tormund heet niet voor niets Giantsbane, Jon Sneu kan hem niet zomaar afmaken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:48 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik vond het al wonderbaarlijk dat ie haar achterliet. Ik had wel verwacht dat Jon Thormund ook zou omleggen, dat daarna Jon en Ygritte een beetje zouden worstelen en alles kusjekroel goed afliep.
Gelukkig gebeurde dat niet.
Ehm, ze was bereid om Jon te helpen met het uitmoorden van het clubje, enige waar ze boos/droevig over is is het feit dat hij haar niet op het paard heeft getrokken toen ie er van tussen ging.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tormund heet niet voor niets Giantsbane, Jon Sneu kan hem niet zomaar afmaken.
En Ygritte zal hem niet zomaar vergeven voor het uitmoorden van haar clubje
Ze verdedigde hem omdat ze nog in hem geloofde. Toen bleek dat hij de wildlings verraden had was ze niet meer zo blij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ehm, ze was bereid om Jon te helpen met het uitmoorden van het clubje, enige waar ze boos/droevig over is is het feit dat hij haar niet op het paard heeft getrokken toen ie er van tussen ging.
Ze beet die kerel toch ook in zijn hand?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze verdedigde hem omdat ze nog in hem geloofde. Toen bleek dat hij de wildlings verraden had was ze niet meer zo blij.
Ja en contractje met de Lannisters waarschijnlijk. En Frey is gewoon achterbaks.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:58 schreef dikkedaniel het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom ze ineens allemaal neergestoken werden (ik zit ook vaak 3 dingen te gelijk te doen als ik dit kijk).
Was het nou puur omdat Robb Stark niet met een van z'n dochters trouwde en z'n woord niet nakwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |