Hij denkt dat Bran en Rickon dood zijn, toch? In dat geval, geen idee... maar zo lang Jon, Sansa, Arya zelf, Bran en Rickon er nog zijn, loopt er toch nog best een aardig "Stark-clannetje" rond, die in de toekomst alsnog weer macht kunnen krijgen ("verzamelen")?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij dat dan doen? Stark betekent niets meer, de meeste belangrijke mensen van het Noorden waren aanwezig bij die bruiloft, enkel huis Bolton is sterk in het noorden. En Karsark, die ook, maar die zal ook geen liefde meer voelen voor huis Stark
Maar die is getrouwd met Tyrion.... dus is Tyrion het nu?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:27 schreef Re het volgende:
[..]
ze zijn nog steeds dood he die 2 broertjes volgens de lannisters dan... dus is sansa de rechtmatige eigenaar van het noorden
Maar hij kon daarna die wolf wel wargen nadat dat andere ventje begon te roepen dat hij dat moest doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hij heeft die gave toch nog niet onder controle? Dat het lukte met Hodor was incidenteel.
king of tits wine and north...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die is getrouwd met Tyrion.... dus is Tyrion het nu?![]()
![]()
The dwarf of the north!
Bij dit soort gevallen is het belangrijk dat er een kind komt, vandaar dat Tywin zo tegen Tyrion deed tijdens ep 8.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die is getrouwd met Tyrion.... dus is Tyrion het nu?![]()
![]()
The dwarf of the north!
Ik denk dat die deal wel redelijk betaald is met de dood van Robb en Catelyn...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Naja, Winterfell blijft een belangrijk huis uit het Noorden ook al blijft er zo niet veel van over. Dus als ze Arya vangen en aan iemand kunnen uithuwelijken om hun positie te versterken, zullen ze dat doen
House Umber is er natuurlijk ook nog. Daar heeft Bran Rickon naartoe gestuurd.... Die lesjes die ze in het eerste seizoen kregen over de houses, komen nu inderdaad wel van pas....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij dat dan doen? Stark betekent niets meer, de meeste belangrijke mensen van het Noorden waren aanwezig bij die bruiloft, enkel huis Bolton is sterk in het noorden. En Karsark, die ook, maar die zal ook geen liefde meer voelen voor huis Stark
Was meer om Robb te fucken denk ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:28 schreef robdriessen het volgende:
Ook een mooi moment deze aflevering: het moment dat Edmund z'n bruidje te zien krijgt. Hij was bang voor één van de lelijkerds, krijgt ie de mooiste van het stel. Die blik van Walden naar Edmund, die smerige grijns, zo van: jij bent dadelijk familie, wij zijn mannen onder elkaar, ik gun je op z'n minst een leuk neukertje.
Oudste legitieme zoon erft alles, geen legitieme zoon -> oudste dochter, die trouwt met een andere familie en neemt de nieuwe familie the shizzle over. Bastaarden kunnen in principe niet erven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:33 schreef Forbry het volgende:
Dat Game of Throneriaanse erfrecht is me nog niet helemaal duidelijk, dat blijkt wel weer.
Dat zie ik nog niet direct gebeuren. Tenzij Sansa in gaat stemmen. Maar ik geloof dat niet. En ik geloof ook niet dat tyrion het tegen haar wil in zou doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:31 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Bij dit soort gevallen is het belangrijk dat er een kind komt, vandaar dat Tywin zo tegen Tyrion deed tijdens ep 8.
Dat heeft ie haar toch al beloofd? Dat hij alleen met haar het bed zal delen als zij het ook wil.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zie ik nog niet direct gebeuren. Tenzij Sansa in gaat stemmen. Maar ik geloof dat niet. En ik geloof ook niet dat tyrion het tegen haar wil in zou doen.
Maar als een vrouw trouwt, is ze eigen huis af?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:35 schreef Kirov het volgende:
[..]
Oudste legitieme zoon erft alles, geen legitieme zoon -> oudste dochter, die trouwt met een andere familie en neemt de nieuwe familie the shizzle over. Bastaarden kunnen in principe niet erven.
In Dorne werkt het weer anders, daar geld het oudste kind. Weet alleen niet zeker hoe het met bastaarden werkt daar.
Ik vraag me in dit opzicht ook af of Edmure Tully ook geen verraad plecht wanneer hij met de slayers van zijn familie zich blijft associëren... Sowieso ben ik benieuwd naar zijn reactie...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:33 schreef Forbry het volgende:
Dat Game of Throneriaanse erfrecht is me nog niet helemaal duidelijk, dat blijkt wel weer.
En House Tully, ten minste, die zijn toch niet *allemaal* dood opeens?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:33 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik denk dat die deal wel redelijk betaald is met de dood van Robb en Catelyn...
[..]
House Umber is er natuurlijk ook nog. Daar heeft Bran Rickon naartoe gestuurd.... Die lesjes die ze in het eerste seizoen kregen over de houses, komen nu inderdaad wel van pas....
Ja maar het wordt ook gebruikt voor bondgenootschappen. Als manlief sterft kan ze in principe weer uitgehuwelijkt worden vanuit haar eigen huis(Cersei) maar ook vanuit haar nieuwe huis (Catelyn)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
Maar als een vrouw trouwt, is ze eigen huis af?
Haar man is dan de facto de leider van het huis van de vrouw, hun kind wordt de echte leider in naam van de familie van de man.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
Maar als een vrouw trouwt, is ze eigen huis af?
quote:
Thxquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:39 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Haar man is dan de facto de leider van het huis van de vrouw, hun kind wordt de echte leider in naam van de familie van de man.
Edmure zal niet blij zijn natuurlijk, maar hij heeft weinig keus als hij wilt blijven leven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef Kenju het volgende:
Ik vraag me trouwens
[..]
Ik vraag me in dit opzicht ook af of Edmure Tully ook geen verraad plecht wanneer hij met de slayers van zijn familie zich blijft associëren... Sowieso ben ik benieuwd naar zijn reactie...
Is dat zo? Catelyn deed anders een beroep op de bannermen van haar vader toen ze Tyrion gevangen moesten nemen....quote:
Volgend seizoen is ze legaal dacht ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:40 schreef Re het volgende:
ik zie sansa nog wel seksueel omgeturned worden door onze dwarg in een ware ervaren seksvamp... denk alleen niet dat zoiets op tv nou zou mogen
een 14-jarige bezwangerd door een alcoholistische hoerenlopende oompaloompa...
Je kan op iedereen wel een beroep doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is dat zo? Catelyn deed anders een beroep op de bannermen van haar vader toen ze Tyrion gevangen moesten nemen....
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Idd hey
Straks raken de quotes nog op.
Ze luisterden anders plichtmatig en trokken allen hun zwaard in de naam van Tully.quote:
Dat bedoelde ik idd (ook) te zeggenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:39 schreef Insane- het volgende:
Ookal is winterfell kapot en verkeert het Noorden zich in een chaos nu ook de Starks en veel belangrijke bannerman zijn afgeslacht tijdens het bruiloft blijft een eventuele Stark veel aanzien en steun hebben als diegene zich zou bekendmaken. Maar de vraag is wie en wanneer..
Met de opnames is ze nog steeds 17quote:
En dat het dan uiteindelijk baby Rickon is die op de tropon komtquote:
Stimmt. Maar nu alle zonen van Ned 'dood' zijn is ze heireigenaresse van Winterfell.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ze luisterden anders plichtmatig en trokken allen hun zwaard in de naam van Tully.
Officieel ben je natuurlijk van een ander huis. Maar de invloed is er wel. Dat is toch ook de reden dat Sansa zo belangrijk is? Dat ze op die manier het noorden mee kunnen krijgen? De naam van het huis verandert, maar de loyaliteit niet.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef Kenju het volgende:
Ik vraag me trouwens
[..]
Ik vraag me in dit opzicht ook af of Edmure Tully ook geen verraad plecht wanneer hij met de slayers van zijn familie zich blijft associëren... Sowieso ben ik benieuwd naar zijn reactie...
Nog niet gezienquote:
quote:
Haha prijsloos!quote:
Geen belangrijk persoon.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:48 schreef xzaz het volgende:
Waarom zien wie die Jaqen H'ghar niet meer terug?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:48 schreef robdriessen het volgende:
Leuke cameo: de trommelaar in de bruiloftsband is de drummer van Coldplay.
Hij heeft zin gezicht weer veranderd en is tegenwoordig bezig met het entertainen van Theon.quote:
Leugens, hij is nu bij Khaleesi.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij heeft zin gezicht weer veranderd en is tegenwoordig bezig met het entertainen van Theon.
Ik las Tyrion en zat me voor te stellen hoe ie in Shae was veranderdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij heeft zin gezicht weer veranderd en is tegenwoordig bezig met het entertainen van Theon.
Daar twijfel ik nog een beetje over, ik denk dat het gewoon een assassin-buddy van m isquote:
Die heeft z'n schuld aan Arya ingelost, haar dat muntje gegeven en toen afscheid genomen. "Jaqen H'ghar is dead". en ineens had hij een ander gezicht. Door naar de volgende klusquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:48 schreef xzaz het volgende:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:48 schreef xzaz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |