abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:06:38 #1
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_127402898




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012 en we zijn nu bijna klaar met seizoen 3.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich op 2 families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.





Een paar karakters uit het verhaal zijn Jon, een bastaard van de Starks die naar het noorden gestuurd word om daar 'de Muur' te bewaken met zijn broeders in het zwart. Tyrion Lannister, broer van de koningin die een mismaakte dwerg is en iedereen erg graag afzeikt maar ondertussen behoorlijk uitgekookt plannetjes smeedt. En er komt een nest schrikwolven in voor die opgevoed worden door de kinderen van de Starks.



De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb








Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM :)
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King

Handige Links
De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.
History and Lore of Westeros Interessante DVD bonusmateriaal over de geschiedenis van Westeros en diens Houses.

Props voor eQual voor de karakterplaatjes.



LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.

Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:06:51 #2
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127402907
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:04 schreef Kirov het volgende:

[..]

Hij was van Joffrey. Dat is letterlijk in de serie door hemzelf gezegd.
Waar dan?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127402915
Moeten er in de OP niet een aantal mensen worden geschrapt? :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_127402934
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:06 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Waar dan?
Ik ben in de war met het afmaken van die bastaarden volgens mij, ik weet het niet meer :@
Beneath the gold, the bitter steel
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:07:42 #5
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127402942
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:06 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Kinslaying of Kingslaying?
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Kinslaying
quote:
Kinslaying is the act of slaying a family member and a great taboo in the Seven Kingdoms. Whoever commits it is dubbed a kinslayer. Any individual who slays a member of their own family is believed to be cursed forever in the sight of gods and men.
Like incest or violating guest right, kinslaying is an abomination to every major religion in Westeros, including the Faith of the Seven, the Old Gods of the Forest, and the Drowned God.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:07:46 #6
300718 Kenju
Say It!!??
pi_127402944
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:04 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ongewoon sure.. erg? Nee.. 2 volwassenen die verliefd zijn en beide instemmen..

Ik vind dat uithuwelijk van minderjarige meisjes en ook nog maagdjes veel erger, dat is pedofilie. Om nog maar niet over het verkrachten te beginnen.
Het is gewoon ranzig. Om het te vergelijken met ander afkeurenswaardig gedrag waar mensen meer gekwetst worden, is niet legitiem. Vergeet verder ook niet dat hij Bron wilde vermoorden nadat hij dacht dat hij hem en Cersei had gezien.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:06 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Kinslaying of Kingslaying?
Ach, familie telt niet zo in GoT, dat moet toch wel duidelijk zijn? Verder was het natuurlijk 'the mad king'.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:08:07 #7
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127402956
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:07 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ik ben in de war met het afmaken van die bastaarden volgens mij, ik weet het niet meer :@
Dat was wel Joffrey ja :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127402973
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:07 schreef Kenju het volgende:

Ach, familie telt niet zo in GoT, dat moet toch wel duidelijk zijn? Verder was het natuurlijk 'the mad king'.
Telt juist wel. Kinslaying is taboe. En in de vorige seizoen had Jaime zijn neef vermoord om te ontsnappen (in de serie dan)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:09:37 #9
300718 Kenju
Say It!!??
pi_127402994
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:08 schreef Insane- het volgende:

[..]

Telt juist wel. Kinslaying is taboe. En in de vorige seizoen had Jaime zijn neef vermoord om te ontsnappen (in de serie dan)
Het is taboo. Maar het is niet dat het niet gebeurt. Zie ook Cersei en Tyrion.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_127402996
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:05 schreef Kirov het volgende:

[..]

Wat is minderjarig? Daar word je meerderjarig als je ongesteld wordt. En als je niet maagd bent als vrouw wordt je zo door de Faith of the Seven gegeseld :P
Jij spreekt mij nu aan op iets wat nu anders gezien wordt, 18 is minder jarig terwijl je zelf over inteelt begint.. iets wat nu ongewoon is maar toen ook niet zo. :P

Als je bijv ziet dat meisje waar mee die mattie van Robb Stark mee ging trouwen.. dat mens is 13.. :{ dat vind ik allemaal erger, net als het verkrachten van vrouwen, meisjes etc dan dat 2 volwassenen mensen die broer en zus zijn het met elkaar doen (en nog eens verliefd zijn).
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:09:44 #11
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_127402997
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:58 schreef AMDB het volgende:

[..]

en de gevestigde politieke orde zit weer te slapen en thee te drinken en te graaien geert wilders doe er iets aan pvv op 1
Precies! Hoe lang nog voor er een officieel Red Wedding statement komt van de minister president of van Wimlex?! :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jamie heeft iig laten zien dat er nog iets van goeds in m zit ja, maar vergeet niet wat ie allemaal fout heeft gedaan. :P
Ja ja ja, trapte Bran van de toren. Nou die red zich ook wel zo te zien hoor :P
En verder nog vast meer unspeakable acts of cruelty.... maar toch.... I kinda like the guy (en dat was in S1 echt nog niet).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_127403001
Maar Jamie Lannister staat juist bekend als the Kingslayer.
pi_127403009
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind dat uithuwelijk van minderjarige meisjes en ook nog maagdjes veel erger, dat is pedofilie. Om nog maar niet over het verkrachten te beginnen.
Er is weinig aan 18 dat je ineens "meerderjarig" maakt, behalve dat we dat hebben afgesproken. :)
Vooral toen de mensen nog minder lang leefden valt er wat voor te zeggen om ongesteldheid als punt te nemen wanneer je volwassen bent.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:10:45 #14
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_127403028
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Jij spreekt mij nu aan op iets wat nu anders gezien wordt, 18 is minder jarig terwijl je zelf over inteelt begint.. iets wat nu ongewoon is maar toen ook niet zo. :P

Als je bijv ziet dat meisje waar mee die mattie van Robb Stark mee ging trouwen.. dat mens is 13.. :{ dat vind ik allemaal erger, net als het verkrachten van vrouwen, meisjes etc dan dat 2 volwassenen mensen die broer en zus zijn het met elkaar doen (en nog eens verliefd zijn).
Andere wereld, andere wetten, andere regels. Fantasy ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_127403030
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:07 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het is gewoon ranzig. Om het te vergelijken met ander afkeurenswaardig gedrag waar mensen meer gekwetst worden, is niet legitiem. Vergeet verder ook niet dat hij Bron wilde vermoorden nadat hij dacht dat hij hem en Cersei had gezien.

[..]

Ik hbe het gewoon over hun relatie, dat staat los van zijn acties tegen Bron of wat dan ook :P
Ranzig, ongewoon.. sure. Maar dat is ook omdat wij nu vinden dat dat niet hoort, vroeger dachten ze er nog wel eens anders over. (Lannisters en rijkere niet, maar armere wel)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:11:48 #16
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127403065
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Jij spreekt mij nu aan op iets wat nu anders gezien wordt, 18 is minder jarig terwijl je zelf over inteelt begint.. iets wat nu ongewoon is maar toen ook niet zo. :P

Als je bijv ziet dat meisje waar mee die mattie van Robb Stark mee ging trouwen.. dat mens is 13.. :{ dat vind ik allemaal erger, net als het verkrachten van vrouwen, meisjes etc dan dat 2 volwassenen mensen die broer en zus zijn het met elkaar doen (en nog eens verliefd zijn).
Daar is inteelt ook niet gewoon hoor.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Incest
quote:
Incest, the act of engaging in sexual intercourse with one's direct family member (siblings, parents, offspring) is a great cultural taboo both in the Seven Kingdoms and the lands beyond the Wall.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:12:29 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_127403088
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:07 schreef Kirov het volgende:
Moeten er in de OP niet een aantal mensen worden geschrapt? :P
Nou zeg, wat cru van je :P
Laat ons ff rouwen! :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_127403129
Dat incest-gebeuren: Vind ik vreemd en "onsmakelijk", maar was in die tijd ook niet zo gek blijkbaar (zie Targaryens) en op zich heeft niemand er verder last van.

Dat Kingslayer-gebeuren: Ik dacht al dat hij daar ws wel een goede reden voor had en dat is later dus ook naar buiten gekomen.

Dat Bran-gebeuren: Ja, daar kan ik alleen over heen stappen omdat het fictie betreft en dat blijft een "hekel" punt.
Tails tell tales
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:13:40 #19
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_127403134
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:11 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Daar is inteelt ook niet gewoon hoor.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Incest

[..]

Dat zei Olenna toch ook toen Tywin bbegon over Loras z'n nachtelijke praktijken. Dat de vlekken van de praktijken van broer en zus veel moeilijker zuiver te wassen waren dan die van een "discrete bit of buggering" tussen twee mannen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_127403145
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:13 schreef Forbry het volgende:
Dat incest-gebeuren: Vind ik vreemd en "onsmakelijk", maar was in die tijd ook niet zo gek blijkbaar (zie Targaryens) en op zich heeft niemand er verder last van.

Dat Kingslayer-gebeuren: Ik dacht al dat hij daar ws wel een goede reden voor had en dat is later dus ook naar buiten gekomen.

Dat Bran-gebeuren: Ja, daar kan ik alleen over heen stappen omdat het fictie betreft en dat blijft ene "hekel" punt.
En het vermoorden van zijn neefje Cleos Frey dan?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:14:37 #21
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_127403166
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:13 schreef Forbry het volgende:
Dat incest-gebeuren: Vind ik vreemd en "onsmakelijk", maar was in die tijd ook niet zo gek blijkbaar (zie Targaryens) en op zich heeft niemand er verder last van.
Hooguit een mad king zo nu en dan. NIEMAND last van :D

quote:
Dat Bran-gebeuren: Ja, daar kan ik alleen over heen stappen omdat het fictie betreft en dat blijft een "hekel" punt.
Bran kan er alleen niet meer "overheen stappen" :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_127403175
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Als je bijv ziet dat meisje waar mee die mattie van Robb Stark mee ging trouwen.. dat mens is 13.. :{
Roslin Frey? Die zal 18/19 in de serie zijn.
pi_127403199
Ik pas de OP nog wel aan, die plaatjes, na de volgende episode. Daarna is het toch 9 maanden weer rustig :P
pi_127403214
Ik zal Jamie Lannister trouwens nooit kunnen mogen puur om wat hij Bran aan heeft gedaan.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:16:27 #25
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127403225
quote:
Roslin Tully née Frey, is the daughter of Walder Frey and wife to Edmure Tully who is first seen in Season 3. She was previously the intended bride for Robb Stark.

Roslin is the 19-year-old daughter of Lord Walder Frey, Lord of the Crossing. She was intended to marry King Robb Stark as part of an alliance between her father and him,[1] but Robb fell in love and married Talisa Maegyr instead.[2]
Zij was gewoon 19 dus. Niets geen 13.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127403271
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:14 schreef Insane- het volgende:

[..]

En het vermoorden van zijn neefje Cleos Frey dan?
Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer :@
Tails tell tales
pi_127403274
Jesus deze topics vliegen er doorheen zeg :D :P
pi_127403287
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hooguit een mad king zo nu en dan. NIEMAND last van :D

[..]

Bran kan er alleen niet meer "overheen stappen" :')
:D
Tails tell tales
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:18:21 #29
300718 Kenju
Say It!!??
pi_127403290
Aarya is nu overigens wel off the hook natuurlijk. Zij moest immers met een van de zonen trouwen, toch?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_127403323
Grappig dat velen het over "toen" en "in die tijd" heeft terwijl het fantasy betreft en het dus gewoon in het heden afspeelt.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:19:41 #31
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127403333
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:18 schreef Kenju het volgende:
Aarya is nu overigens wel off the hook natuurlijk. Zij moest immers met een van de zonen trouwen, toch?
'Yes, nu hoef ik niet meer te trouwen met een van die lelijke kereltjes, gelukkig kostte dat alleen maar mijn broer's leven, mijn moeder's leven en onze huisnaam' :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127403341
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:18 schreef Kenju het volgende:
Aarya is nu overigens wel off the hook natuurlijk. Zij moest immers met een van de zonen trouwen, toch?
Naja, Winterfell blijft een belangrijk huis uit het Noorden ook al blijft er zo niet veel van over. Dus als ze Arya vangen en aan iemand kunnen uithuwelijken om hun positie te versterken, zullen ze dat doen
pi_127403377
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:19 schreef omapietje het volgende:
Grappig dat velen het over "toen" en "in die tijd" heeft terwijl het fantasy betreft en het dus gewoon in het heden afspeelt.
Inderdaad, alhoewel begrijpelijk. Al dat nobele en koninklijke gedoe lijkt erg op hoe het er vroeger aan toe ging.
pi_127403392
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:17 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus deze topics vliegen er doorheen zeg :D :P
Idd hey :')
Straks raken de quotes nog op.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_127403406
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:19 schreef omapietje het volgende:
Grappig dat velen het over "toen" en "in die tijd" heeft terwijl het fantasy betreft en het dus gewoon in het heden afspeelt.
Gebaseerd op een paar honderd jaar geleden.
pi_127403409
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:19 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

'Yes, nu hoef ik niet meer te trouwen met een van die lelijke kereltjes, gelukkig kostte dat alleen maar mijn broer's leven, mijn moeder's leven en onze huisnaam' :')
:D

Maar belofte, huis Stark en Frey's zonen bestaan nog gewoon, dus zie eigenlijk niet in waarom Arya nu "off the hook" zou zijn (vanuit Walder Frey gedacht dan hè ;) ).
Tails tell tales
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:22:55 #37
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_127403454
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:19 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

'Yes, nu hoef ik niet meer te trouwen met een van die lelijke kereltjes, gelukkig kostte dat alleen maar mijn broer's leven, mijn moeder's leven en onze huisnaam' :')
Sansa is nu de officiele oudste Stark denk ik he? Maar da's een vrouw en nu een Lannister, want getrouwd met Tyrion. Dan Arya.... maar als die gaat trouwens krijgt ze ook een andere naam dan Stark.

Dus.... de hoop is gevestigd op de kreupele? :D
Of kan de bastard Snow toch erkent worden en de naam voortdragen?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:23:48 #38
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127403482
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:21 schreef Forbry het volgende:

[..]

:D

Maar belofte, huis Stark en Frey's zonen bestaan nog gewoon, dus zie eigenlijk niet in waarom Arya nu "off the hook" zou zijn (vanuit Walder Frey gedacht dan hè ;) ).
Maar waarom zou hij dat dan doen? Stark betekent niets meer, de meeste belangrijke mensen van het Noorden waren aanwezig bij die bruiloft, enkel huis Bolton is sterk in het noorden. En Karsark, die ook, maar die zal ook geen liefde meer voelen voor huis Stark :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127403488
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Of kan de bastard Snow toch erkent worden en de naam voortdragen?
Het is mogelijk dat een bastaard uiteindelijk de familienaam krijgt.
pi_127403490
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Sansa is nu de officiele oudste Stark denk ik he? Maar da's een vrouw en nu een Lannister, want getrouwd met Tyrion. Dan Arya.... maar als die gaat trouwens krijgt ze ook een andere naam dan Stark.

Dus.... de hoop is gevestigd op de kreupele? :D
Of kan de bastard Snow toch erkent worden en de naam voortdragen?
Is mij (helaas) ook niet duidelijk.
Tails tell tales
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:24:01 #41
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_127403491
Ik snap werkelijk niks meer van Game of Thrones, ze maken het me veel te ingewikkeld met al die facties...
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:24:25 #42
300718 Kenju
Say It!!??
pi_127403511
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:19 schreef omapietje het volgende:
Grappig dat velen het over "toen" en "in die tijd" heeft terwijl het fantasy betreft en het dus gewoon in het heden afspeelt.
Niet helemaal waar. Als ik me niet vergis is de setting een tussen 200 en 300, en dan een fantasy-variant ervan natuurlijk. Maar het had natuurlijk net zo goed het heden kunnen zijn, in een fantasy wereld.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:24:35 #43
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127403516
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Sansa is nu de officiele oudste Stark denk ik he? Maar da's een vrouw en nu een Lannister, want getrouwd met Tyrion. Dan Arya.... maar als die gaat trouwens krijgt ze ook een andere naam dan Stark.

Dus.... de hoop is gevestigd op de kreupele? :D
Of kan de bastard Snow toch erkent worden en de naam voortdragen?
De kreupele kan 'm niet meer omhoog krijgen dus dat zal moeilijk gaan :P Alleen Rickon nog.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:24:41 #44
28033 Pek
je moet wat
pi_127403522
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Of kan de bastard Snow toch erkent worden en de naam voortdragen?
Dat lijkt me niet, de personen die dit kunnen doen zijn dood, Ned en Catelyn.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:26:52 #45
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_127403588
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:19 schreef omapietje het volgende:
Grappig dat velen het over "toen" en "in die tijd" heeft terwijl het fantasy betreft en het dus gewoon in het heden afspeelt.
rare conclusie, het is fictief. niet gebonden aan bestaande plaatsen of tijd
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:26:52 #46
300718 Kenju
Say It!!??
pi_127403589
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Sansa is nu de officiele oudste Stark denk ik he? Maar da's een vrouw en nu een Lannister, want getrouwd met Tyrion. Dan Arya.... maar als die gaat trouwens krijgt ze ook een andere naam dan Stark.

Dus.... de hoop is gevestigd op de kreupele? :D
Of kan de bastard Snow toch erkent worden en de naam voortdragen?
De kreupele, en de jongere Rickon. Feitelijk zei Bran dat ook al toen hij tegen Rickon aangaf dat hun wegen zich zouden splijten.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:27:00 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127403592
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Sansa is nu de officiele oudste Stark denk ik he? Maar da's een vrouw en nu een Lannister, want getrouwd met Tyrion. Dan Arya.... maar als die gaat trouwens krijgt ze ook een andere naam dan Stark.

Dus.... de hoop is gevestigd op de kreupele? :D
Of kan de bastard Snow toch erkent worden en de naam voortdragen?
ze zijn nog steeds dood he die 2 broertjes volgens de lannisters dan... dus is sansa de rechtmatige eigenaar van het noorden :P
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_127403612
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:26 schreef Waaghals het volgende:

[..]

rare conclusie, het is fictief. niet gebonden aan bestaande plaatsen of tijd
Conclusie : in je hoofd dus nu.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:28:39 #49
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_127403645
Ook een mooi moment deze aflevering: het moment dat Edmund z'n bruidje te zien krijgt. Hij was bang voor één van de lelijkerds, krijgt ie de mooiste van het stel. Die blik van Walden naar Edmund, die smerige grijns, zo van: jij bent dadelijk familie, wij zijn mannen onder elkaar, ik gun je op z'n minst een leuk neukertje. _O-
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:28:51 #50
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_127403659
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:27 schreef omapietje het volgende:

[..]

Conclusie : in je hoofd dus nu.
correctie: in jouw hoofd
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')