Te laat, 'gelukkig' wist ik al dat dat zou gebeuren.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:51 schreef Pek het volgende:
Oh, en klik vooral NIET op die spoiler van Drizzt_DoUrden, dat verpest je hele 4e seizoen. Echt niet doen!
Hij is rauwdouwer (in de zin dat hij goed kan vechten/sterk is en zich ook niet door anderen laat zeggen wat hij moet doen/vinden) én goedzak in één. Beter kun je ze niet hebben!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:51 schreef hardcoregek het volgende:
Alsof het niet zo is, hij is mr. drama in mijn ogen. Lopende Shampoo reclame.
Hij mocht wel wat meer een rauwdouwer zijn.
De enige good guy nog zo ongeveer.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:51 schreef hardcoregek het volgende:
Alsof het niet zo is, hij is mr. drama in mijn ogen. Lopende Shampoo reclame.
Hij mocht wel wat meer een rauwdouwer zijn.
En toch toch TOCH begint mijn hart te ontdooien voor Jamie Lannister. Zeker sinds de badderscene met Brienne. I can't help it!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De enige good guy nog zo ongeveer.
Bij mij ook hoor en gelukkig hebben we ook Tyrion nog!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch toch TOCH begint mijn hart te ontdooien voor Jamie Lannister. Zeker sinds de badderscene met Brienne. I can't help it!
Ik hoopte zo dat hij vol voor de Wildlings zijde zou gaan, en een beetje haar op zn tanden zou krijgen. Vet verraad etc, kijk dan wordt hij interessantquote:
Jamie heeft iig laten zien dat er nog iets van goeds in m zit ja, maar vergeet niet wat ie allemaal fout heeft gedaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch toch TOCH begint mijn hart te ontdooien voor Jamie Lannister. Zeker sinds de badderscene met Brienne. I can't help it!
en de gevestigde politieke orde zit weer te slapen en thee te drinken en te graaien geert wilders doe er iets aan pvv op 1quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Heel m'n facebook zit vol met mensen die geshockt zijn door aflevering 9, of met mensen die de serie niet kijken en zich nu afvragenw aar het in godsnaam over gaat
Dat een serie toch ZO'N impact kan hebben zeg!Nicely done HBO! (En natuurlijk de schrijver).
Bij mij niet (zo) maar die jongen wordt ook op zo'n manier opgevoed dus het is niet alsof hij er helemaal voor gekozen heeft.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om dit vantevoren te bedenken, of vind je het gewoon leuk?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
edit: heb de spoiler maar weggehaald
Het mes was wel van Tyrion, maar hij claimt er niets mee te maken te hebben en dat het mes gestolen was.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:59 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar heeft Tyrion uiteindelijk toch nog wat met die moordaanslag op Bran te maken gehad? Met dat mes en zo.
Ik had Jaime en Cersei er best wel voor willen aanzien dat zij dat mes hadden gestolen. Maar geen van die 3 lijkt mij nou echt zo stom om een mes van hun mee te geven aan de huurmoordenaar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het mes was wel van Tyrion, maar hij claimt er niets mee te maken te hebben en dat het mes gestolen was.
Dat hij zijn zus neukt, kan ik echter niet helemaal normaal vinden....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij mij niet (zo) maar die jongen wordt ook op zo'n manier opgevoed dus het is niet alsof hij er helemaal voor gekozen heeft.
Cersei heeft een hekel aan Tyrion, en heeft hem al eens proberen te laten vermoorden. Dus ik denk dat zij het is geweest. Jaime staat heel anders tegenover Tyrion...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had Jaime en Cersei er best wel voor willen aanzien dat zij dat mes hadden gestolen. Maar geen van die 3 lijkt mij nou echt zo stom om een mes van hun mee te geven aan de huurmoordenaar.
Vinden ze zelf ook niet altijd maar dan zeggen ze tegen elkaar 'de Targeryans (ja ik kan die naam niet spellen) deden het ook altijd'quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat hij zijn zus neukt, kan ik echter niet helemaal normaal vinden....
Dat is nog niet opgelost dacht ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:59 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar heeft Tyrion uiteindelijk toch nog wat met die moordaanslag op Bran te maken gehad? Met dat mes en zo.
Hij was van Joffrey. Dat is letterlijk in de serie door hemzelf gezegd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het mes was wel van Tyrion, maar hij claimt er niets mee te maken te hebben en dat het mes gestolen was.
Ongewoon sure.. erg? Nee.. 2 volwassenen die verliefd zijn en beide instemmen..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat hij zijn zus neukt, kan ik echter niet helemaal normaal vinden....
en het kinslaying? (van zijn neef)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:04 schreef Forbry het volgende:
Ik vond Jamie eigenlijk al vanaf het begin op een bepaalde manier sympathiek, ondanks de Bran-actie.
Wat is minderjarig? Daar word je meerderjarig als je ongesteld wordt. En als je niet maagd bent als vrouw wordt je zo door de Faith of the Seven gegeseldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ongewoon sure.. erg? Nee.. 2 volwassenen die verliefd zijn en beide instemmen..
Ik vind dat uithuwelijk van minderjarige meisjes en ook nog maagdjes veel erger, dat is pedofilie. Om nog maar niet over het verkrachten te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |