Sean Bean was de enige bekende acteur. HBO zal wel blij zijn dat hij volgens het verhaal dood moest. Zal wel flink in de salaris kosten gescheeld hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:22 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Nou ik vind het maar lame dat al die Starks dood moesten; En dan met name Ned, die natuurlijk toch wel de opperbaas was.
Point taken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Sean Bean was de enige bekende acteur. HBO zal wel blij zijn dat hij volgens het verhaal dood moest. Zal wel flink in de salaris kosten gescheeld hebben.
Mwah, Charles Dance is ook wel bekend hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Sean Bean was de enige bekende acteur. HBO zal wel blij zijn dat hij volgens het verhaal dood moest. Zal wel flink in de salaris kosten gescheeld hebben.
Cath acteerde overal goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:12 schreef So_Surreal het volgende:
De Red Wedding serie nogmaals gekeken, maar echt goed geacteerd van Catelyn hoor !
Die onmacht en wanhoop in haar stem, gezichtsuitdrukking en reactie door direct Frey's vrouw te gijzelen en zonder aarzeling haar keel door te snijden !
Echt wel een van de meest indrukwekkendste scenes die ik ooit gezien heb in een film of serie !
Ja, ze had soms wat kutscenes, maar dat lag niet aan haar.quote:
Contractje met de Lannisters zeker weten. Denk terug aan S03E01 waarin Tywin als Hand Of The King wat brieven aan het versturen is. Ik moet mij sterk vergissen als één van die brieven niet aan Dhr. W. Frey gericht was.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja en contractje met de Lannisters waarschijnlijk. En Frey is gewoon achterbaks.
Tormund Thunderfist, Tall-talker, Horn-blower and Breaker of Ice, Husband to Bears, the Mead-king of Ruddy Hall, Speaker to Gods and Father of Hostsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tormund heet niet voor niets Giantsbane, Jon Sneu kan hem niet zomaar afmaken.
En Ygritte zal hem niet zomaar vergeven voor het uitmoorden van haar clubje
Het lijkt dat zowel Walder Frey en Bolton een deal met de Lannisters hebben gesloten om Robb en zijn overige aanhang te vermoorden. In iedere Lord Bolton wel. "The Lannisters send their regards."quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:58 schreef dikkedaniel het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom ze ineens allemaal neergestoken werden (ik zit ook vaak 3 dingen te gelijk te doen als ik dit kijk).
Was het nou puur omdat Robb Stark niet met een van z'n dochters trouwde en z'n woord niet nakwam?
Pardon? Diana Rigg heeft in minstens evenveel bekende dingen gespeeld als Sean Bean. Potverdikkeme een eckte bondgirlquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:37 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, ze had soms wat kutscenes, maar dat lag niet aan haar.
En Sean Bean is niet de enige bekende acteur nee, maar wel bekend op een ander niveau dan de rest van de bekende acteurs als Charles Dance.
Helaas wel in de slechtste Bondfilm. Mijn hemel die George Lazenbyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pardon? Diana Rigg heeft in minstens evenveel bekende dingen gespeeld als Sean Bean. Potverdikkeme een eckte bondgirl
Rezanikaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:47 schreef Rezania het volgende:
Serieus, wtf?Ik kan er niet mee omgaan. Kut Filch.
Boeiend. Emma Peel, dat is haar claim to fame!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pardon? Diana Rigg heeft in minstens evenveel bekende dingen gespeeld als Sean Bean. Potverdikkeme een eckte bondgirl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |