Iemand had een stuntje geflikt bij die ouwe, komt excuses aanbieden en gaat trouwen met 1 van de dochters van die ouwe, die ouwe tuigt een hele bruiloft op en moordt daarna het hele circus uit want hij baalde nog steeds.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat is er toch voor heisa met die nieuwe aflevering van Game of Thrones?
Ik volg de serie niet.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Godver ER, ik had van jou toch wel een ander antwoord verwacht
Op vier wielen hard rijden is voor homo's...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Autobahn is the way to go, of gewoon circuit, maar er zullen hier in DEF vast niet veel racelicenties verschaft zijn
Racelicentie geld ook voor twee-wielers hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op vier wielen hard rijden is voor homo's...
Echte bazen rijden motor, period.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Racelicentie geld ook voor twee-wielers hoor
Wat rijd je?quote:
Neuh, zolang je sneller dan de politie bent en met een vals kenteken rijd is er niks aan de handquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
Je hebt toch geen licentie nodig om hard te rijden?Of krijg je na elke keer hard rijden een reisverslag thuisgestuurd vanuit Leeuwarden?
Oh hahaha. Ik had de versie gelezen dat: ''Die Eddard dude eigelijk met de dochter van die ouwe had moeten trouwen. Maar hij trouwde met dat zwangere hete mokkel. Dat vond die ouwe niet zo leuk. Vervolgens groot moordfestijn''.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iemand had een stuntje geflikt bij die ouwe, komt excuses aanbieden en gaat trouwen met 1 van de dochters van die ouwe, die ouwe tuigt een hele bruiloft op en moordt daarna het hele circus uit want hij baalde nog steeds.
Dat ongeveer. Ik heb het gezien maar ik was niet zo bijster onder de indruk moet ik zeggen.
Dat bedoelde ik dus met het "stuntje"...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh hahaha. Ik had de versie gelezen dat: ''Die Eddard dude eigelijk met de dochter van die ouwe had moeten trouwen. Maar hij trouwde met dat zwangere hete mokkel. Dat vond die ouwe niet zo leuk. Vervolgens groot moordfestijn''.
Bazendingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik HAD (geen tijd meer) jarenlang een RS250. Two stroke ftw!![]()
[ afbeelding ]
Het is dat ik de aflevering al heb gezien. Anders was ik je nu ff komen opzoekenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iemand had een stuntje geflikt bij die ouwe, komt excuses aanbieden en gaat trouwen met 1 van de dochters van die ouwe, die ouwe tuigt een hele bruiloft op en moordt daarna het hele circus uit want hij baalde nog steeds.
Dat ongeveer. Ik heb het gezien maar ik was niet zo bijster onder de indruk moet ik zeggen.
Okiedoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met het "stuntje"...
Da's geen rommel!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik HAD (geen tijd meer) jarenlang een RS250. Two stroke ftw!![]()
[ afbeelding ]
Jammer joh...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Het is dat ik de aflevering al heb gezien. Anders was ik je nu ff komen opzoeken
Welke?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:49 schreef BredeBroeder het volgende:
1-100 in 13 seconden in stock, zeker niet slecht
10.000 whores voor de bemanning ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:40 schreef jaijai2 het volgende:
Zojuist Allouette III over m'n stekkie, van de Klu!
Zo te zien heeft hij er 10.000 uur opzitten
[ afbeelding ]
Sensatie zegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
10.000 whores voor de bemanning ja.
Die vliegt dan ook al zeker 44 48 jaar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:40 schreef jaijai2 het volgende:
Zojuist Allouette III over m'n stekkie, van de Klu!
Zo te zien heeft hij er 10.000 uur opzitten
[ afbeelding ]
Wat een apparaat zeg. Rij zelf af en toe op de motor van mn pa, Kawasaki 750R. Mooi ding maar toch zou ik hem zelf niet kiezen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als er weer eens geld en tijd over is moet er maar een F4 komen...![]()
[ afbeelding ]
Die begint toch op 20 juni?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
Hoi, gaan jullie mee naar de kneuzenkermis?
Oh, dan komt alles dus goed.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zelfs ik ben er te vinden, dus dat valt allemaal wel mee.
Zal wel weer niet. Tenzij zelf geregeld.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dan komt alles dus goed.
Is er trouwens elke avond wat te doen voor het dienstdoende personeel? Een bbq oid?
Net als elke andere avond.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dan komt alles dus goed.
Is er trouwens elke avond wat te doen voor het dienstdoende personeel? Een bbq oid?
Klinkt zeer goed.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Abominabele hoeveelheden bier in de nek mikken.
Niks speciaals dus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Net als elke andere avond.
Abominabele hoeveelheden bier in de nek mikken.
Zit je allang op het def-forum?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
IK BEN DR KLAAR VOOR!! IK BEN DR KLAAR VOOR!!
Zit Lotuss al in de auto?
STUITER STUITER STUITER!!
Je post op FOK!.quote:
Subtielquote:
net 150 af mogen tikken voor een paar ren sloffen, ff huilen dusquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:38 schreef jitzzzze het volgende:
Dag, mooiboys van me.
[ afbeelding ]
Hoe is het nou?
Valt toch wel mee? Heb laatst voor een vergelijkbaar bedrag nieuwe hoge vaart pattas gekocht.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:40 schreef m.k het volgende:
[..]
net 150 af mogen tikken voor een paar ren sloffen, ff huilen dus
He swagprins.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:38 schreef jitzzzze het volgende:
Dag, mooiboys van me.
[ afbeelding ]
Hoe is het nou?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:40 schreef m.k het volgende:
[..]
net 150 af mogen tikken voor een paar ren sloffen, ff huilen dus
Van welke pot zijn jullie gerukt...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Heb laatst voor een vergelijkbaar bedrag nieuwe hoge vaart pattas gekocht.
Yo homoquote:
Nou ja, een ruime 100 waren ze. Voor een goed paar schoenen niet zo heel gek.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Van welke pot zijn jullie gerukt...!
Ik klaag ook niet, ik word er alleen altijd een beetje emotioneel van als ik mijn ronde vriendjes moet weggevenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Heb laatst voor een vergelijkbaar bedrag nieuwe hoge vaart pattas gekocht.
Ga weg joh met je bea nikies!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Van welke pot zijn jullie gerukt...!
Ik ren sowieso geen marathon, daar heeft men wielen voor uitgevonden. Maar ik vind het schandalig veel geld voor een paar schoenen... gvd bijna 350 gulden in oud Nederlandsch geld...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:47 schreef jitzzzze het volgende:
Nou ja, een ruime 100 waren ze. Voor een goed paar schoenen niet zo heel gek.
En ik zou willen dat ik zo goed was als jij AchJa, ik kan geen marathon op mijn blote voeten rennen
Is het ook, maar het is schijnbaar normaalquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ren sowieso geen marathon, daar heeft men wielen voor uitgevonden. Maar ik vind het schandalig veel geld voor een paar schoenen... gvd bijna 350 gulden in oude Nederlandsch geld...
Ik denk dat er nog vrij weinig marge op die dingen zit tegenwoordig. Als je ziet hoeveel inovatie en nieuwe dingen er in die ren schoenen van tegenwoordig gaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ren sowieso geen marathon, daar heeft men wielen voor uitgevonden. Maar ik vind het schandalig veel geld voor een paar schoenen... gvd bijna 350 gulden in oud Nederlandsch geld...
Zal allemaal best, dan loop ik wel met karakter op Scapino's ofzo ipv inovatie. Ik doe gvd niet mee aan de Olympische spelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog vrij weinig marge op die dingen zit tegenwoordig. Als je ziet hoeveel inovatie en nieuwe dingen er in die ren schoenen van tegenwoordig gaan.
Dat zou ik ook zeggen als ik geen hypermobiele poten had.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal allemaal best, dan loop ik wel met karakter op Scapino's ofzo ipv inovatie. Ik doe gvd niet mee aan de Olympische spelen.
Het zal wel aan mij liggen dan dat ik het niet normaal vind.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is het ook, maar het is schijnbaar normaal
Je wil niet weten hoeveel speling er ondertussen bij mij op de onderste extremiteiten zit...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik geen hypermobiele poten had.
En hoe doe je dat dan met kisten?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:03 schreef m.k het volgende:
Allemaal hartstikke mooi en stoer maar ik weet zeker dat jij ook niet doorloop op karakter met de pijn die ik aan mijn poten heb soms. En als ik dat wel zou doen dan ben ik heel stoer tot mijn 30-40 en dat is het over met de pret.
Op kisten heb ik er tot zover weinig last van. Daar loop je ook heel anders op dan met hardloopschoenen.quote:
Mjah, het zal allemaal wel...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:08 schreef m.k het volgende:
Op kisten heb ik er tot zover weinig last van. Daar loop je ook heel anders op dan met hardloopschoenen.
Stugge Friesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mjah, het zal allemaal wel...
Ik vind het iig maar overdreven gedoe.
Accepteren en op tafel met die flappenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen dan dat ik het niet normaal vind.
Dienstspul accepteren en die flappen in de zak houden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Accepteren en op tafel met die flappen
Dienstspul? Ik heb 1 paar schoenen gekregen van de baas en die waren aan vervanging toe. Einde dienstspul. Sportschoenen zijn een eenmalige verstrekking.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dienstspul accepteren en die flappen in de zak houden.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:49 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kwam net Nibb-it tegen die zijn scootah parkeerde. Toen hij wegliep heb ik gauw een foto genomen
[ afbeelding ]
Ga jij dan koffie zetten/halen voor hem?quote:
Slaap lekker Nibb-it.quote:
quote:
Oei, dan zou ik niet eensquote:
Nu weer senang hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, dan zou ik niet eensmaar zelfs
zijn.
quote:
Gek hè, volgens mij is Muse nu nog steeds in volle gangquote:
Kutzooiquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gek hè, volgens mij is Muse nu nog steeds in volle gang
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kutzooi![]()
Dan gooi ik maar wat in de frituur.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kutzooi![]()
Dan gooi ik maar wat in de frituur.
Dat dat allemaal tot zo laat moet duren. Wellicht ben ik ouderwets.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Goed plan, ik denk dat lotusss pas 'morgen' thuis komt
Dat je ouderwets bent dat weet ik wel zeker, en vergeetachtig nu ook alquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat dat allemaal tot zo laat moet duren. Wellicht ben ik ouderwets.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat je ouderwets bent dat weet ik wel zeker, en vergeetachtig nu ook al
Maar zelfs in 'onze' tijd was een popconcert zelden vóór 2300 afgelopen hoor. Ik kan mij tenminste níet herinneren dat ik ooit voor middernacht vanuit de Kuip terug was in Amsterdam
Oeps, ik was even vergeten dat je P.A. bij Muse zit, dus zij kon je er niet aan helpen herinneren dat het 'vroeguh' niet veel anders wasquote:
M'n laatste concert was eind jaren 80, van de Flying Pickets. Toen was ik al echt om 2200 thuisquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeps, ik was even vergeten dat je P.A. bij Muse zit, dus zij kon je er niet aan helpen herinneren dat het 'vroeguh' niet veel anders was
Tja, en wie zit er nu weer te zeuren? Juist jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)veren-aan-indonesie/
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
M'n laatste concert was eind jaren 80, van de Flying Pickets. Toen was ik al echt om 2200 thuis
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar dat was ook een ouwe-lullen concert, geen wonder dat het een matinee was
Mijn laatste concert was vorig jaar Roger Waters - The Wall, Geldredome, ik was echt niet voor 0000 thuis
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)veren-aan-indonesie/
Gelukkig niet, want als ik dat gehad had, was ik er bij acte 1 al uitgestaptquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
Als je toch in je MemoryLane zit ER..... herinner je deze nog![]()
In 1988 trouwens Starlight Express in London gezien
ER heb jij spotify? Zo ja: spotify:user:fransefrans:playlist:3wtEGGMriez8VOXSSlpl17quote:
Ik ga niet betalen voor muziekquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ER heb jij spotify? Zo ja: spotify:user:fransefrans:playlist:3wtEGGMriez8VOXSSlpl17
10 uur gratis per maand, maar wel iritante ads tussendoor.quote:
Ik beluister muziek wel op youtubequote:Op woensdag 5 juni 2013 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
10 uur gratis per maand, maar wel iritante ads tussendoor.
Doe ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik beluister muziek wel op youtube
Wanneer was dat ook alweer? Ik denk aan een vakantie in Italie, maar zelfs dat jaar weet ik niet meer te herinneren. Ik wordt oud en vergeetachtigquote:
Medio jaren 80 vorige eeuw.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wanneer was dat ook alweer? Ik denk aan een vakantie in Italie, maar zelfs dat jaar weet ik niet meer te herinneren. Ik wordt oud en vergeetachtig
Gegoogled 1982, yep was een Italië vakantie jaar voor mijquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gegoogled 1982, yep was een Italië vakantie jaar voor mij
Sorry deze kan ik alleen maar quoten met Dan Qualequote:
quote:The future will be better tomorrow.
Weet je hoe fijn het was om jouw vrouw te zien genieten!!quote:
Nah, ik ga slapen, geen zin meer om uit te zoeken wat RSDL is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn kop en handen zitten vol met RSDL
Reactive Skin Decontamination Lotion. En ISDL = Inactive Skin Decontamination Lotion = oefenspul.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ik ga slapen, geen zin meer om uit te zoeken wat RSDL is.
Whatever it is, succes Sammie
Muse? Wat is dat?quote:
HOP? nooit van gehoord dus is vast niet eetbaarquote:
Niet generaliseren, ik had tot een maand geleden nog nooit van ze gehoordquote:
Ja echt hequote:
ben jij dan een vrouw?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet generaliseren, ik had tot een maand geleden nog nooit van ze gehoord
Eh, ik draag toch nog echt roze sokjesquote:
Dat zegt niets, die draagt ER ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, ik draag toch nog echt roze sokjes
quote:
En met dit mooie weer heb ik ook mooi m'n jurkje aangetrokken en paradeer rond op hoge hakkenquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En met dit mooie weer heb ik ook mooi m'n jurkje aangetrokken en paradeer rond op hoge hakken
ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Eerlijk gezegd ik weet niet eens of ik wel een vrouw ben
je maakt me nieuwsgierig, mallerdquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En met dit mooie weer heb ik ook mooi m'n jurkje aangetrokken en paradeer rond op hoge hakken
Dan ben je bisexueel. Nog steeds homo dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
it's not gay when it's in a threeway
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ben je bisexueel. Nog steeds homo dus
Zag je mij niet zwaaien dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah!!
Kijk ik net uit mijn raam zie ik een kerel in een rokje rondlopen alsof hij een of ander supermodel is!!
Hij leek wel iets op ER
Ik dacht dat je pruik weg waaidequote:
Die wind kwam opeens opzetten jaquote:
Lijkt me verstandig!!quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die wind kwam opeens opzetten ja![]()
Volgende keer maar dubbelzijdige duct-tape onder de pruik doen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig!!
Ik moet zeggen, je loopt heel natuurlijk op die pumps!! Chapeau!!
En doe je benen even harsenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende keer als het iets frisser is doe ik wel een panty aan.
Stel je niet zo aan joh!!quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh!!
Je ballen harsen! DAT doet pas zeer!
Not surprisedquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Al eens een Brazilian wax toegepast op m'n schaamstreek
Zegt er één wat ...quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Ook gezond kun je zo de pijp uitgaan.
Liever geleefd te hebben, met roken, drank etc etc, dan supergezond geleefd te hebben
Nee, ErwinRommel zit weer te ijlen.quote:
DUDE!quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:48 schreef Cobra4 het volgende:
Zegt me niks. Ook niet na zoeken op google.
Zal de baas vragen voor jou een kapsalonnetje te bestellenquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal de baas vragen voor jou een kapsalonnetje te bestellen
Dat was geinig ja... helaas geen David Cameron. Vind ik wel teleurstellend voor een Britse band...quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Dansende cartoonversie Mark Rutte bij groots concert Muse
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal de baas vragen voor jou een kapsalonnetje te bestellen
Rave, nu je online bent!!quote:
Wat mensen die het strand gaan bezoeken waar ze jaren geleden hebben lopen keuvelen.quote:
De nieuwe wetgeving gemist?quote:
Mooi,ik geef je mijn rekeningnummer ffquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb ik genoeg van![]()
en spelling is in augustus weer van toepassing
Altijd voorzichtig zijn met rekeningsnummers op het internetquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi,ik geef je mijn rekeningnummer ff
Dan komt het in slechte handenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi,ik geef je mijn rekeningnummer ff
Je rijlessen zekerquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:46 schreef jaijai2 het volgende:
Ey Brede, ik heb de uitslag van de examens trouwens al!
Wat voeren ze nu weer uit?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:48 schreef Wasmachinu het volgende:
Vrij dagje, ff koekeloeren bij de waalbrug hoe de collega's van LMB aan de gang zijn..
Ik las het, ga je foto's maken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:48 schreef Wasmachinu het volgende:
Vrij dagje, ff koekeloeren bij de waalbrug hoe de collega's van LMB aan de gang zijn..
quote:
twitter:landmacht twitterde op woensdag 05-06-2013 om 09:45:25Rode baretten van de #landmacht trainen vanmiddag onder de Waalbrug in Nijmegen. Publiek van harte welkom! reageer retweet
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een nieuwe vlindertuin in bouw was
Afkeggen op het veld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rave, nu je online bent!!
Nog een taak voor jou weggelegd voor Veteranendag?
Ohh dat ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]twitter:landmacht twitterde op woensdag 05-06-2013 om 09:45:25Rode baretten van de #landmacht trainen vanmiddag onder de Waalbrug in Nijmegen. Publiek van harte welkom! reageer retweet
Ben sowieso geen fotografisch talent, maar was ik het wel dan hoefde ik ook geen foto's van die lui te hebbenquote:
Dat ga ik dus even controleren, zo niet volgen de juiste instructies.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Aan een strop?
Anders is het niet de moeite waard.
Dus?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn CBRN masker zit vol zweet en ISDL
Hij zit vol telefoonlijn?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn CBRN masker zit vol zweet en ISDL
Oei, maar ik begreep dat de oefening op operation Market Garden was gebasseerd, dat kan je nu ook niet helemaal een succes noemen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:27 schreef Wasmachinu het volgende:
Wat wordt hier ongelofelijk gefaalden dat voor publiek
Ja, hehe. Dat weet ik ook welquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
ISDL? Inactive Skin Decontamination Lotion? ::P
Vertel?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:27 schreef Wasmachinu het volgende:
Wat wordt hier ongelofelijk gefaalden dat voor publiek
De oefenversie is ISDL. De echte zooi heet RSDL faalbaalquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, hehe. Dat weet ik ook wel
Ik hoop dat je wel de oefenversie gebruikt hebt.
Er wordt geabseild boven water, maar door de stroming kunnen de boten de abseilers niet ophalen. Wat dus resulteert in lui die een kwartier boven water hangen met bootjes die om ze heen cirkelen.quote:
Foto's?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:29 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Er wordt geabseild boven water, maar door de stroming kunnen de boten de abseilers niet ophalen. Wat dus resulteert in lui die een kwartier boven water hangen met bootjes die om ze heen cirkelen.
Lui die de catcrawl gebruiken om zich voort te bewegen, maar constant van het touw vallen.
Enzovoort enzovoort.
ga je masker nou maar schoonmakenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De oefenversie is ISDL. De echte zooi heet RSDL faalbaal
Heb ik niet, maar er staan zat fotografen plus een ploeg van Omroep Gelderland, maar die zullen er ongetwijfeld een mooi beeld van maken. Zal proberen iets met telefoon te maken.quote:
Weer een knap staaltje faalaperij dus...quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:29 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Er wordt geabseild boven water, maar door de stroming kunnen de boten de abseilers niet ophalen. Wat dus resulteert in lui die een kwartier boven water hangen met bootjes die om ze heen cirkelen.
Lui die de catcrawl gebruiken om zich voort te bewegen, maar constant van het touw vallen.
Enzovoort enzovoort.
Waar haal je die onzin vandaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:27 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.staggeringbeauty.com/![]()
En dan je muis snel bewegen
Dat is precies wat ik zei net iddquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:40 schreef jaijai2 het volgende:
Ik krijg spontaan een epileptische aanval
Staat d'r ook onder, wel in het chinees, wat daarboven staat kan ik niet lezenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zei net idd
Hehequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:43 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Staat d'r ook onder, wel in het chinees, wat daarboven staat kan ik niet lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |