abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127492175
En misschien beginnen ze er niet over omdat gewicht bij dikke mensen een gevoelig punt is?

Ik heb trouwens regelmatig het omgekeerde gehad. JEETJE BEN JE AFGEVALLEN? Eh. Nee :').
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:13:42 #252
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127492786
Ik vroeg het deze week nog aan een collega. Die vond het echt heel tof dat ik het kon zien. Leuke kerel sowieso, beetje zo'n opa, maar dan wel een productieve en inhoudelijk goede :)

En ik was op een etentje van een andere afdeling waar een van mijn naaste collegaatjes ook een paar dagen per week zit gewoon onderdeel van gesprek geweest. Want ik was zooo goed bezig en ze vonden het allemaal zo fantastisch. En de mevrouw bij de Didi *waar ik nooit meer kom, want andere winkels passen nu ook* zag het vandaag ook. Die ging het haar collega *die me ook al jaren ziet als vaste klant* vertellen en samen gingen ze vertellen hoe goed het van me was O+

In de flow dus :) Heerlijke salade van ijsbergsla, kidneybonen, mais, klein stukje kipchorizo, komkommer, één droge tortilla, pietsiebeetje geraspte kaas, beetje saus en een halve zoete paprika gemaakt. Nom! En een waterijsje als toetje. Superlekker, maar 40 kcals en ultieme verfrissing. In het nieuwe huis ga ik ze weer zelf maken, maar nu nog even uit de winkel.

Krijg wel binnenkort m'n ijsmachine! Kan ik eindelijk weer eens lv yoghurtijs eten :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:20:25 #253
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127493104
Vreselijk off-topic btw: Iemand een goede tip voor het bewaren van hypotheekaktes e.d. en dan ook meteen onze diploma's, overlijdensrisicoverzekeringsdingen enz. Lijkt me dat ik die niet ergens in een kast moet dumpen?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_127494142
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:20 schreef Tink89 het volgende:
Vreselijk off-topic btw: Iemand een goede tip voor het bewaren van hypotheekaktes e.d. en dan ook meteen onze diploma's, overlijdensrisicoverzekeringsdingen enz. Lijkt me dat ik die niet ergens in een kast moet dumpen?
Ik heb een administratielade, waar álles in ligt :'). Maar ik ben dan ook bepaald geen kei in papierwerk.
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:47:05 #255
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127494452
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:19 schreef Qwea het volgende:
Jezus, nou douche_eendje, ik wilde nog ff zegen dat het personeelsrestaurant van het mca dramatischer is dan dat van het gemini :o

Denk ff gezonde hap, ja doei :P
Limburgs stoofvlees met gefrituurde aardappelpureeklompjes en appelrozijnenprut ja :r gatver wat stonk het overal! Ik zat lekker aan mn broodjes met rookkaas en mn komkommer/tomaatje :9

En zeester, die complimentjes krijg jij ook straks, écht. Bij mij viel het vooral op bij de mensen die mij een tijd niet meer hadden gezien (vrienden die wat verder weg wonen, deel van familie etc). En de complimentjes zijn leuk, maar je doet het vooral voor een gezondere Zeester. En 23 kilo is al een fantastische prestatie hoor!

Ow en even een *O* voor mezelf. Op de bank in slaap gevallen na werk, na 8 uur pas wakker geworden dus best laat met koken. Normaal is dat dus mn valkuil, kook ik maar niet en ga ik schransen. Nu werk ik toch nog even mooi mn auberginecurry weg :9
pi_127495565
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb trouwens regelmatig het omgekeerde gehad. JEETJE BEN JE AFGEVALLEN? Eh. Nee :').
Herkenbaar +10 _O- Ik denk dan altijd: HOE dik dacht je dat ik was?!
Zelfs op mijn allerdikst zeiden mensen dat :D Alsof ze denken dat dat het beste compliment is wat je tegen een dikkertje kan maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:06:57 #257
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127495698
Auberginecurry? Do tell!

Zeester, ik vind jouw gewichtsafname echt inspirerend! Ik zou alleen niet iets straks aantrekken, kleding die comfortabel zit kleedt vaak beter af ook al is het een maat groter.
Spoilers!
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:07:40 #258
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127495738
quote:
17s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:47 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Limburgs stoofvlees met gefrituurde aardappelpureeklompjes en appelrozijnenprut ja :r gatver wat stonk het overal! Ik zat lekker aan mn broodjes met rookkaas en mn komkommer/tomaatje :9

En zeester, die complimentjes krijg jij ook straks, écht. Bij mij viel het vooral op bij de mensen die mij een tijd niet meer hadden gezien (vrienden die wat verder weg wonen, deel van familie etc). En de complimentjes zijn leuk, maar je doet het vooral voor een gezondere Zeester. En 23 kilo is al een fantastische prestatie hoor!

Ow en even een *O* voor mezelf. Op de bank in slaap gevallen na werk, na 8 uur pas wakker geworden dus best laat met koken. Normaal is dat dus mn valkuil, kook ik maar niet en ga ik schransen. Nu werk ik toch nog even mooi mn auberginecurry weg :9
Nou die appeltjes waren best lekker... Die tomatensoep was niet te vreten, dat stoofvlees was mhaw en die aardappeltjes waren wel oke maar kwamen idd uit de frituur ;( :'(

Ik had beter een broodje kunnen nemen :')

_O_ voor koken. Ik verlang naar mijn eigen verse groente en kipfilet :'(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:11:21 #259
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127496034
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Auberginecurry? Do tell!

Zeester, ik vind jouw gewichtsafname echt inspirerend! Ik zou alleen niet iets straks aantrekken, kleding die comfortabel zit kleedt vaak beter af ook al is het een maat groter.
http://www.devegetarier.n(...)ecurry-met-kokosmelk
Hier asjeblieft :D
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou die appeltjes waren best lekker... Die tomatensoep was niet te vreten, dat stoofvlees was mhaw en die aardappeltjes waren wel oke maar kwamen idd uit de frituur ;( :'(

Ik had beter een broodje kunnen nemen :')

_O_ voor koken. Ik verlang naar mijn eigen verse groente en kipfilet :'(
De tomatensoep is van dat soep in zak spul van unox (de dure versie, de goedkope "boullion" heb ik nog nooit durven nemen :D en sowieso die soep daar :N). Als ik mn eten vergeet mee te nemen probeer ik ook wat gezonds bij elkaar te zoeken maar dat is soms ook al lastig :')

Ben je veel in Alkmaar de komende tijd dan? Als t rond avondeten-tijd is kan je hier ook wel aanschuiven hoor, ik eet alleen vega :P
pi_127496208
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:20 schreef Tink89 het volgende:
hier liggen ze in een doos boven op een kast.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_127496220
Godverdomme, ik ga eind vd maand in 5 dagen 6 vliegtuigvluchten maken :'). Ik raak in paniek als ik eraan denk :D.
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:15:10 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127496241
quote:
17s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

http://www.devegetarier.n(...)ecurry-met-kokosmelk
Hier asjeblieft :D

[..]

De tomatensoep is van dat soep in zak spul van unox (de dure versie, de goedkope "boullion" heb ik nog nooit durven nemen :D en sowieso die soep daar :N). Als ik mn eten vergeet mee te nemen probeer ik ook wat gezonds bij elkaar te zoeken maar dat is soms ook al lastig :')

Ben je veel in Alkmaar de komende tijd dan? Als t rond avondeten-tijd is kan je hier ook wel aanschuiven hoor, ik eet alleen vega :P
Ja zie, ik had al zo'n vermoeden! En dan nog 1,50 vragen ook voor die kutsoep :') afzetters.

Ik had beter 2 broodjes en 2 bananen kunnen nemen, was gezonder en lekkerder geweest :P

Geen idee want ik weet niet hoe het allemaal loopt. Zal denk wel regelmatig in het MCA zijn, maar geen idee vooralsnog of dat ook rond etenstijd is. Iig wel onwijs bedankt voor je aanbod :*
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:15:37 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127496262
Ooh en die rauwkost! Die zwom in de dressing :o !!!! Ik moest er bijna van huilen ;(
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:17:28 #264
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127496385
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:15 schreef Qwea het volgende:
Ooh en die rauwkost! Die zwom in de dressing :o !!!! Ik moest er bijna van huilen ;(
Jep... ergens achterin bij de kassa's ligt nog een mandje met fruit en wat verloren tomaten. Als ik wat nodig heb dan haal ik meestal volkorenbrood -mits het er nog is-, kaas, tomaat, wat te drinken. Maarja, als je wat moet eten is het amper te doen.

Ben je ook al eens bij t restaurant bij de ingang wezen kijken? dat schijnt wel beter te zijn, voor zover ik heb gehoord. Maarja, patientenrestaurantdinges.

En laat het maar weten hoor :*
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:25:00 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127496817
Ja die shizzle van vermaat bedoel je? Mja, ook ellendig.

:*
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:26:22 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127496900
Jongensjongens wat heb ik trek in dingen. Maar niks is het me waard. Behalve een italiaans ijsje, maar manlief is sporten dus kan ik niet weg.
Ik denk dat ik gewoon maar naar bed ga. :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:26:28 #267
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127496907
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:25 schreef Qwea het volgende:
Ja die shizzle van vermaat bedoel je? Mja, ook ellendig.

:*
Stom zeg -O- Nou ja, geef maar een gil dan hoor!
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:28:38 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127497032
Thanks D-E, recept ziet er lekker uit. Ik heb toevallig mog een paar aubergines en een zoete aardappel dus dat staat alvast voor maandag op de lijst.
Spoilers!
pi_127499342
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouwen O+. Topvolk is het toch :').

Zeester, ik snap je gevoel wel hoor. Je werkt er keihard voor, dan is het ook wel zo leuk als iemand er iets van zegt, óók al doe je het voor jezelf. Een vriendin van me is met shakes nu 3 kilo afgevallen en iedereen is lyrisch. Puhlease :').

Maar mag ik dan jaloers op jou zijn? O+.
Graag! Ik vind het heerlijk als mensen jaloers op me zijn ;)! Ben ik jaloers terug dat jij jezelf tot hardlopen kunt overhalen, dat lukt mij nog steeds niet!
pi_127499648
Trouwens, bedankt voor alle harten onder de riem! Dat doet me echt veel. Ik ben soms opeens heel blij met mijn prestatie, maar het kan soms ook zo in het niets vallen bij wat er nog moet komen. Maar, ik heb vandaag wel 2 mijlpalen bedacht, die ik met deze laatste afgevallen kilo's heb bereikt.

1: over de helft van wat ik moet afvallen voor een BMI onder de 25 (dan moet ik 75 kilo worden, dus totaal 45 kilo kwijt, en ben nu over de helft met 23 dus)!
2: ik ben meer dan 50 Amerikaanse pounds kwijt, 50,7 om precies te zijn.

Dat soort feitjes doen het goed voor iemand die dol is op feitjes en statistiek ;)!
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:01:20 #271
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127502431
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:10 schreef Zeester het volgende:
Trouwens, bedankt voor alle harten onder de riem! Dat doet me echt veel. Ik ben soms opeens heel blij met mijn prestatie, maar het kan soms ook zo in het niets vallen bij wat er nog moet komen. Maar, ik heb vandaag wel 2 mijlpalen bedacht, die ik met deze laatste afgevallen kilo's heb bereikt.

1: over de helft van wat ik moet afvallen voor een BMI onder de 25 (dan moet ik 75 kilo worden, dus totaal 45 kilo kwijt, en ben nu over de helft met 23 dus)!
2: ik ben meer dan 50 Amerikaanse pounds kwijt, 50,7 om precies te zijn.

Dat soort feitjes doen het goed voor iemand die dol is op feitjes en statistiek ;)!
Dat gevoel is zo herkenbaar :Y Ik voel mij een stuk beter maar soms voel ik mij alsnog een vettig propje en er mag ook nog wel wat vanaf. Maar 1 ding tegelijk, heb het er ook niet in een week aangekregen.
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:24:49 #272
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127503525
Kookboek besteld om mn collectie redelijk compleet te houden :+

quote:
De SnelleVegetariër - Verrukkelijke recepten in een handomdraai 168 blz, gebonden, ¤ 19,95

Slim, snel en slank, voor iedereen die met een druk leven in no-time -en vooral makkelijk- een verrukkelijke, gezonde, voedzame maaltijd op tafel wil zetten. Naast veel mediterrane en oosterse recepten is De Snelle Vegetariër ook ‘The Dutch Vegetarian’. Het eerste vegetarische kookboek ter wereld dat de Hollandse keuken nog nooit zó verleidelijk weet neer te zetten.
Laat wel even weten of het wat is :) Heb de dikke & de dunne vegetarier ook al, zijn ook erg fijne boeken.
pi_127507498
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:39 schreef _Dido_ het volgende:
Waar hebben jullie dan last van, Isa en fluster? :)
Hier zijn het vooral de knieen en enkels. Oh, en de rug niet te vergeten. Dus voorzichtig opbouwen (elke keer weer, want al eens Evy afgerond, nu met Renate op pad) blijft key.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 07:02:01 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127508561
Voor de vegetariërs, deze is ook een absolute aanrader:
http://www.internetboekha(...)074.htm#.UbFo-MsaySM

Heerlijke recepten! En een heel dik boek voor maar 9,95. ;)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 07:09:38 #275
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127508584
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:02 schreef Brighteyes het volgende:

thx :)

Ik heb een maand vega eten op m'n day zero-lijst staan dus kan wel wat inspiratie gebruiken :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 07:12:21 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127508598
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:09 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

thx :)

Ik heb een maand vega eten op m'n day zero-lijst staan dus kan wel wat inspiratie gebruiken :P
Ik heb zeker al 20 recepten hieruit gemaakt en daarvan was er maar eentje echt 'mwoah' voor de rest is het echt superlekker. F zei na de enchilada's: als al het vegetarische eten zo smaakt hoef ik nooit meer vlees. :D
  vrijdag 7 juni 2013 @ 07:12:58 #277
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127508602
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb zeker al 20 recepten hieruit gemaakt en daarvan was er maar eentje echt 'mwoah' voor de rest is het echt superlekker. F zei na de enchilada's: als al het vegetarische eten zo smaakt hoef ik nooit meer vlees. :D
:9
And eternity in an hour.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:00:52 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127508856
Het is vrijdag en ik zit op mijn laagste sinds mijn hoogste van dit jaar (is het nog te volgen? :') )*O*
En dan komt het weekend er nog aan! *O* Zou ik dan maandag eindelijk weer ondere de 90 zitten? Ik durf het eig niet te zeggen anders jinx ik het, maar ik heb goede hoop. :Y
pi_127508935
Jij valt in het weekend af?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_127509298
Waarom niet? Je hoeft je toch niet elk weekend te buiten twee gaan? :o leefstijl veranderen geldt ook voor weekends.
Ja doei.
pi_127509338
Ik lees in BEs post dat ze juist in het weekend afvalt. Daar ben ik benieuwd naar.

Overigens ben ik heel tevreden met doordeweek afvallen en in het weekend niet of minder. Voor mij geldt leefstijl veranderen namelijk minder in weekends.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_127509465
Voor mij is het weekend niet anders dan doordeweek. Mijn cheat dagen heb ik ook vooral rond sociale activiteiten gepland, of dat nu op een maandag of een zaterdag is maakt niets uit. Maar goed, ik werk ook regelmatig in het weekend, dus ik zie het weekend niet als 'alle remmen los!' dagen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127509566
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:39 schreef Vanyel het volgende:
Ik lees in BEs post dat ze juist in het weekend afvalt. Daar ben ik benieuwd naar.

Overigens ben ik heel tevreden met doordeweek afvallen en in het weekend niet of minder. Voor mij geldt leefstijl veranderen namelijk minder in weekends.
Ja, dat zeg ik: waarom zou je NIET in het weekend afvallen?
Ja doei.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:16:18 #284
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127509994
Lieverds!

Vanochtend had ik een kledingcrisis en dus geen tijd en puf om te wegen, maar ik voel me toch lekker vandaag!

Lijstje:
O: 3 volkoren. Halvajam, gerookte ham, lv smeerkaas. Klein glaasje sap.
T: Heb twee kiwi's en twee kleine zoete puntpaprika's bij me. Ga nog even bedenken wat ik eerst wil eten.
L: 4 volkoren. 2 30+kaas, 2 gerookte ham. 1/3 komkommer.
T: Zie ochtend-T.
D: Bij mama, geen idee. Hopelijk dit keer iig lactosevrij... Ze is er nog steeds niet aan gewend -O-
T: Feestje! Dus vast een hapje lekkers links of rechts, maar ik ga van tevoren bedenken wat ik het allerlekkerste vind en daar van genieten i.p.v. alles in m'n mond stoppen zonder er bij na te denken. Glaasje rosé zal het sowieso wel worden.

En dan morgenvroeg lekker paardrijden en dan het koopcontract tekenen en dan mag ik eindelijk écht blij zijn met het huis :D
pi_127510482
Oh.. ik kan echt op het moment de motivatie niet vinden. Ik (vr)eet alles wat los en vast zit.
Wel weer 2 keer gesport vanaf maandag dus dat gaat wel weer lekker. Maar het eten. Ik weet niet hoe ik de knop terug om moet zetten..

Vandaag de dag begonnen met 2 beschuitjes, 1 met pure hagel en 1 met een klein plakje graskaas.

Zien wat de rest van de dag brengt, een planning durf ik niet echt te maken. Ga zo boodschappen doen, en mezelf maar verwennen met gezonde dingen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:16:24 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127511542
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:10 schreef Vanyel het volgende:
Jij valt in het weekend af?
Ja, bij veel mensen is dat andersom, maar bij mij niet. Is oa. omdat ik meer tijd heb om echt lekker en gezond te koken en ik loop mijn langste afstand v d week in het weekend.
pi_127511625
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:02 schreef Brighteyes het volgende:

Thanks! :) Die ga ik nog wel even bestellen vermoed ik. Zelf een fan van Vegan eats world (al ben ik dan weer geen vegan), maar meestal wat bewerkelijker recepten.
pi_127512944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh.. ik kan echt op het moment de motivatie niet vinden. Ik (vr)eet alles wat los en vast zit.
Wel weer 2 keer gesport vanaf maandag dus dat gaat wel weer lekker. Maar het eten. Ik weet niet hoe ik de knop terug om moet zetten..

Vandaag de dag begonnen met 2 beschuitjes, 1 met pure hagel en 1 met een klein plakje graskaas.

Zien wat de rest van de dag brengt, een planning durf ik niet echt te maken. Ga zo boodschappen doen, en mezelf maar verwennen met gezonde dingen!
Misschien dat het inderdaad helpt om dan maar een paar dagen veel te eten, maar wel heel gezond. Dan heb je iig niet de trek om steeds naar ongezonde dingen te grijpen. Daarna lukt het vast weer om het op te pakken!
My salvation lies in your love..
pi_127515811
Het boodschappen doen heb ik overleefd!

Allemaal lekkere gezonde dingen! En watermeloen!!!

Vanavond rissoto met paddestoelen!
pi_127515875
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Het boodschappen doen heb ik overleefd!

Allemaal lekkere gezonde dingen! En watermeloen!!!

Vanavond rissoto met paddestoelen!
Dat klinkt heerlijk! Heeft het sporten qua kilo's én of strakheid wel effect, of doe je dat echt allemaal teniet door eten? Ik hoop echt dat je het weer hervindt!
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:38:53 #291
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127515926
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, bij veel mensen is dat andersom, maar bij mij niet. Is oa. omdat ik meer tijd heb om echt lekker en gezond te koken en ik loop mijn langste afstand v d week in het weekend.
Lange Zondagmiddagloopjes O+ Mis ze O+ Hopelijk binnenkort weer en anders ga ik fietsen, want ik ga een racefiets aanschaffen :Y
And eternity in an hour.
pi_127516043
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:37 schreef Zeester het volgende:

[..]

Dat klinkt heerlijk! Heeft het sporten qua kilo's én of strakheid wel effect, of doe je dat echt allemaal teniet door eten? Ik hoop echt dat je het weer hervindt!
Het sporten heb ik sinds deze week weer opgepakt. Ik heb eigenlijk geen idee wat het resultaaf nu is op de weegschaal. Ga morgenochtend staan maar ben bang voor geen leuk getal. Hoop echt dat ik onder de 110 ben gebleven.

Ik moet mezelf gewoon hervinden, de kilos moeten eraf. Ik weet potverdorrie ook gewoon dat ik het kan. Alleen is mij eetpatroon zo beibeinvloedbaar door emoties. Blegh! Daar wil ik vanaf.
pi_127516222
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:43 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Het sporten heb ik sinds deze week weer opgepakt. Ik heb eigenlijk geen idee wat het resultaaf nu is op de weegschaal. Ga morgenochtend staan maar ben bang voor geen leuk getal. Hoop echt dat ik onder de 110 ben gebleven.

Ik moet mezelf gewoon hervinden, de kilos moeten eraf. Ik weet potverdorrie ook gewoon dat ik het kan. Alleen is mij eetpatroon zo beibeinvloedbaar door emoties. Blegh! Daar wil ik vanaf.
Misschien moet je dan een x met een psycholoog gaan praten, als het zo heftig is.

Bij mij was het ook heel erg emotie gebonden. Goed gevoel -> lekker vieren met wat lekkers. Slecht gevoel -> troosten met eten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Zeester op 07-06-2013 12:54:45 ]
pi_127516389
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:49 schreef Zeester het volgende:

[..]

Misschien moet je dan een x met een psycholoog gaan praten, als het zo heftig is.

Bij mij was het ook heel erg emotie gebonden. Goed gevoel -> lekker vieren met wat lekkers. Slecht gevoel -> troosten met eten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het weleens overwogen om met iemand erover te praten. Want het is gewoon echt een verslaving, ik ben verslaafd aan suiker.
Maar goed ik ga er gewoon weer voor. Regelmatig sporten, weinig carbs, zodat mijn suikerspiegel stabiel blijft. En doorzetten. En hier regelmatig om een schop onder mijn kont vragen!
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:12:41 #295
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127516914
Festini fruitijsje O+
pi_127516994
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:12 schreef Tink89 het volgende:
Festini fruitijsje O+
Heb ik vanmorgen ook gekocht helaas hadden ze alleen nog aardbei.. peer is mijn favo!
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:18:18 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127517123
Ik heb bosvruchtenijsjes van de jumbo, 39kcal per ijsje. *O* :9

En dus heek enthousiast een doos slimpie zelf invries-dingen, maar ik zie net dat daar sacharine in zit... -O-
pi_127517189
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh die ken ik nog niet.. Ik ga zo experimenteren met yogurt diepvriesfruit de staafmixer en wat honing. En dan in van die ijslolliehouderjes in de vriezer.
pi_127517208
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef Brighteyes het volgende:

En dus heek enthousiast een doos slimpie zelf invries-dingen, maar ik zie net dat daar sacharine in zit... -O-
Wat is er mis met sacharine?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:20:24 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127517209
Oh, maar in die bosvruchtenijsjes zit weer glucose-fructosestroop en dat is toch ook troep? :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')