abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127489063
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:16 schreef Zeester het volgende:

Ik weeeet het, maar zij is morgen ook op dat feestje, en dan is het bij haar natuurlijk overduidelijk en krijgt zij van iedereen grote complimenten en ben ik nog steeds ouwe dikke ik :(. Maar dan met heel subtiel een hele hoop kilo's minder :(.
Visite: "Jeetje, hoeveel ben je wel niet afgevallen!"
Zij trots: "15 kilo!"
Jij: "Wat geweldig zeg! Ik was zo blij toen ik 15 kilo was afgevallen en als je 15 kan, kan je ook 23, net als ik!"

Of is dat te obvious jaloers? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:19:05 #227
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127489079
Jezus, nou douche_eendje, ik wilde nog ff zegen dat het personeelsrestaurant van het mca dramatischer is dan dat van het gemini :o

Denk ff gezonde hap, ja doei :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:20:39 #228
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127489111
Gaat deze week behoorlijk kut trouwens. Ben vanwege omstandigheden aangewezen deze week op fastfood, brood of het personeelsrestaurant in het ziekenhuis ;(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_127489112
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij: "Wat geweldig zeg! Ik was zo blij toen ik 15 kilo was afgevallen en als je 15 kan, kan je ook 23, net als ik!"

Het is gewoon ook schaamte allemaal, dat ik het zo ver heb laten komen dat ik 23 kilo minder nog steeds een BMI over de 30 heb. Dus nog steeds veel te zwaar. Zal ook nog wel eventjes een zwakke plek blijven denk ik.
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:40:06 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127489579
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Gesprek vandaag:
"Wow, je ziet er goed uit zeg! Welk dieet doe je? Koolhydraatarm of iets dergelijks?"
"Nee, het gezond-verstand-dieet"
"Is daar een boek van?"
:D
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:41:33 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127489624
Kusje voor jou Zeester. :*
quote:

[..]

_O_ Go Isa!

Er zit iemand met overheerlijk ruikende smullers frietjes in de trein. :X
Gelukkig heb ik net een salade gekocht! :9
pi_127489640

De uitslag. :P Zal eventjes een foto zoeken van de porties die in het programma waren.
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:44:24 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127489678
Toch heb ik een beetje mijn twijfels over de kipspies. 1 eetlepel pindakaas is toch al iets v 90kcal?

En ik zat dus faliekant mis m de spare rib. :')
pi_127489679
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:42 schreef Mokkels het volgende:
[ afbeelding ]

De uitslag. :P Zal eventjes een foto zoeken van de porties die in het programma waren.
Als je die kipspies dan ook nog zonder satésaus neemt :9
My salvation lies in your love..
pi_127489712
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Toch heb ik een beetje mijn twijfels over de kipspies. 1 eetlepel pindakaas is toch al iets v 90kcal?

En ik zat dus faliekant mis m de spare rib. :')
Ja jammer dit, want spareribs :9~
My salvation lies in your love..
pi_127489739
Dat is dan duidelijk niet 1 stokbroodje met kruidenboter.
pi_127489741
En dit waren de porties:

donderdag 6 juni 2013 @ 18:47:30 #238
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_127489754
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:16 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik weeeet het, maar zij is morgen ook op dat feestje, en dan is het bij haar natuurlijk overduidelijk en krijgt zij van iedereen grote complimenten en ben ik nog steeds ouwe dikke ik :(. Maar dan met heel subtiel een hele hoop kilo's minder :(.
Ik snap best hoe het voelt. Tegen mij zei ooit iemand mijn vader toen ik was afgevallen "aan een boom zo volgeladen...". Dan is je goede gevoel meteen weg. Maar echt, fuck die mensen als ze niet blij voor jou kunnen zijn of als zij het niet goed genoeg vinden. Het moet voor jou zélf goed genoeg zijn. Misschien heb je het erg ver laten komen, maar je bent er mee bezig toch?

En verder, probeer het dat andere meisje te gunnen. (Ik neem aan dat je haar kent en mag als je haar op Facebook hebt, anders zou ik haar gewoon ontvrienden). Zij heeft er ook moeite voor gedaan en ze heeft het vast niet gedaan om jou te pesten.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:48:25 #239
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_127489776
Ik zou overigens voor de maiskolf zonder boter gaan. Ik O+ maiskolven.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_127489981
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:47 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik snap best hoe het voelt. Tegen mij zei ooit iemand mijn vader toen ik was afgevallen "aan een boom zo volgeladen...". Dan is je goede gevoel meteen weg. Maar echt, fuck die mensen als ze niet blij voor jou kunnen zijn of als zij het niet goed genoeg vinden. Het moet voor jou zélf goed genoeg zijn. Misschien heb je het erg ver laten komen, maar je bent er mee bezig toch?

En verder, probeer het dat andere meisje te gunnen. (Ik neem aan dat je haar kent en mag als je haar op Facebook hebt, anders zou ik haar gewoon ontvrienden). Zij heeft er ook moeite voor gedaan en ze heeft het vast niet gedaan om jou te pesten.
Ik gun het dat andere meisje ook enorm, maar t is nu gewoon een beetje zuur. Heb haar ook gefeliciteerd ermee en het bericht geliked. Ik mag d'r trouwens niet zo, dus dat speelt wel een beetje mee :@.

Je vader is wel echt een beetje een eikel dan zeg! Natuurlijk is 3 kilo op 40 kilo overgewicht een druppel op een gloeiende plaat, maar als je eenmaal weet door te zetten en echt sprongen maakt is het altijd een enorme vooruitgang! Je bent met 10 kilo minder al zo'n stuk gezonder dan toen 10 kilo geleden! (maar goed, is makkelijk om over een ander te zeggen natuurlijk ;))!
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:06:20 #241
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127490286
Zeester je bent gewoon goed bezig !! Het is bij mensen (veelal vrouwen) sowieso nooit goed.

De ene dag zegt iemand: zal je dat wel opeten ?
volgende dag: Dat wel opeten hoor want je bent al genoeg afgevallen
:')

Net zoals: wanneer komen er kinderen? Komt er 1 dan volgt de vraag: wanneer komt de tweede. Komt de tweede en het is van hetzelfde geslacht dan is het : je hoopt wel dat de derde een jongetje is denk ik?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127490453
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:47 schreef Mokkels het volgende:
En dit waren de porties:

[ afbeelding ]
Dat bakje kruidenboter bij dat stokbrood is ook wel belachelijk veel! Dat lijkt me niet eens lekker op die paar stukjes brood.

(dat kleine stukje sparerib met die hoeveelheid kcal valt me dan wel weer erg tegen :o )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127490547
Zeester, bij mij begonnen mensen (die ik niet minutieus van elke gram op de hoogte hield :') ) rond de 18 kilo eens gillen "JEETJE DP WAT BEN JE AFGEVALLEN!!"

Ik was ook zo'n gelijkmatige afvaller, het duurde heel lang voor mensen het zagen, maar toen was het ook ineens echt een schok voor ze. En al was dat niet zo, fuck em je valt niet voor hen af, je valt voor jou af *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_127490623
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeester, bij mij begonnen mensen (die ik niet minutieus van elke gram op de hoogte hield :') ) rond de 18 kilo eens gillen "JEETJE DP WAT BEN JE AFGEVALLEN!!"

Ik was ook zo'n gelijkmatige afvaller, het duurde heel lang voor mensen het zagen, maar toen was het ook ineens echt een schok voor ze. En al was dat niet zo, fuck em je valt niet voor hen af, je valt voor jou af *O*
Bij mij zijn er heel weinig mensen die niet weten dat en hoe ik bezig ben. Daarom is het ook zo'n pijnlijk punt. De mensen waar ik oppas bijvoorbeeld weten het niet, en die hebben ook nog niets gezegd. Dan ga ik daar oppassen en dan doe ik expres iets heel straks aan zodat het wel op móet vallen, maar nee hoor, niets. Maar goed, misschien vinden ze het niet aan hen om er iets over te zeggen.

Daarom verheugde ik me dus zo op dat feestje van morgen. Daar zie ik een hele zooi mensen die ik sinds ik ben begonnen niet gezien heb. En dan komt ZIJ met d'r grote onthulling, en steelt zooo mijn limelight voor m'n neus weg ;)!

Edit: ow haha, ik lees net in het facebook event van 't feestje dat ze niet komt want weekendje weg *O* *alle aandacht voor mij :D*

[ Bericht 8% gewijzigd door Zeester op 06-06-2013 19:33:33 ]
pi_127490637
Oh ik vind dat een perfecte hoeveelheid kruidenboter. Eerder meer dan minder zou ik doen of willen. Te weinig satesaus en veel te weinig sparerib voor die calorieën.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:32:37 #246
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127491157
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vooral van mijn linkerheup. En dan ga ik echt mank lopen van de pijn 8-)
ouch :{ heb je er al eens naar laten kijken door een fysio ofzo?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:34:29 #247
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127491235
quote:

[..]

vrouwen zijn gemeen :P
And eternity in an hour.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:35:42 #248
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127491284
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:17 schreef Zeester het volgende:

[..]

Bij mij zijn er heel weinig mensen die niet weten dat en hoe ik bezig ben. Daarom is het ook zo'n pijnlijk punt. De mensen waar ik oppas bijvoorbeeld weten het niet, en die hebben ook nog niets gezegd. Dan ga ik daar oppassen en dan doe ik expres iets heel straks aan zodat het wel op móet vallen, maar nee hoor, niets. Maar goed, misschien vinden ze het niet aan hen om er iets over te zeggen.

Daarom verheugde ik me dus zo op dat feestje van morgen. Daar zie ik een hele zooi mensen die ik sinds ik ben begonnen niet gezien heb. En dan komt ZIJ met d'r grote onthulling, en steelt zooo mijn limelight voor m'n neus weg ;)!

Edit: ow haha, ik lees net in het facebook event van 't feestje dat ze niet komt want weekendje weg *O* *alle aandacht voor mij :D*
@ edit: vind ik leuk *O*

Niet zo druk maken, 23 kg is haske goed!
And eternity in an hour.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:54:24 #249
16245 CarOnline
met lange O
pi_127491969
23 is enorm veel!! *O*
Shinen morgen :D

Dat mensen niks zeggen is inderdaad raar. Twee jaar geleden had ik een paar keer dat mensen zeiden: 'Oh je bent echt goed afgevallen! Xxx zei al dat je heel veel was afgevallen / dat je er goed uitzag / het heel goed kon zien...'

Waarom zegt Xxx dat dan niet tegen mij!
Das nou juist zo leuk.
Screw them.
We're going home.
pi_127492105
Vrouwen O+. Topvolk is het toch :').

Zeester, ik snap je gevoel wel hoor. Je werkt er keihard voor, dan is het ook wel zo leuk als iemand er iets van zegt, óók al doe je het voor jezelf. Een vriendin van me is met shakes nu 3 kilo afgevallen en iedereen is lyrisch. Puhlease :').

Maar mag ik dan jaloers op jou zijn? O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')