Visite: "Jeetje, hoeveel ben je wel niet afgevallen!"quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:16 schreef Zeester het volgende:
Ik weeeet het, maar zij is morgen ook op dat feestje, en dan is het bij haar natuurlijk overduidelijk en krijgt zij van iedereen grote complimenten en ben ik nog steeds ouwe dikke ik. Maar dan met heel subtiel een hele hoop kilo's minder
.
Het is gewoon ook schaamte allemaal, dat ik het zo ver heb laten komen dat ik 23 kilo minder nog steeds een BMI over de 30 heb. Dus nog steeds veel te zwaar. Zal ook nog wel eventjes een zwakke plek blijven denk ik.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Visite: "Jeetje, hoeveel ben je wel niet afgevallen!"
Zij trots: "15 kilo!"
Jij: "Wat geweldig zeg! Ik was zo blij toen ik 15 kilo was afgevallen en als je 15 kan, kan je ook 23, net als ik!"
Of is dat te obvious jaloers?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Gesprek vandaag:
"Wow, je ziet er goed uit zeg! Welk dieet doe je? Koolhydraatarm of iets dergelijks?"
"Nee, het gezond-verstand-dieet"
"Is daar een boek van?"
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij: "Wat geweldig zeg! Ik was zo blij toen ik 15 kilo was afgevallen en als je 15 kan, kan je ook 23, net als ik!"
Als je die kipspies dan ook nog zonder satésaus neemtquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:42 schreef Mokkels het volgende:
[ afbeelding ]
De uitslag.Zal eventjes een foto zoeken van de porties die in het programma waren.
Ja jammer dit, want spareribsquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Toch heb ik een beetje mijn twijfels over de kipspies. 1 eetlepel pindakaas is toch al iets v 90kcal?
En ik zat dus faliekant mis m de spare rib.
Ik snap best hoe het voelt. Tegen mij zei ooit iemand mijn vader toen ik was afgevallen "aan een boom zo volgeladen...". Dan is je goede gevoel meteen weg. Maar echt, fuck die mensen als ze niet blij voor jou kunnen zijn of als zij het niet goed genoeg vinden. Het moet voor jou zélf goed genoeg zijn. Misschien heb je het erg ver laten komen, maar je bent er mee bezig toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:16 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik weeeet het, maar zij is morgen ook op dat feestje, en dan is het bij haar natuurlijk overduidelijk en krijgt zij van iedereen grote complimenten en ben ik nog steeds ouwe dikke ik. Maar dan met heel subtiel een hele hoop kilo's minder
.
Ik gun het dat andere meisje ook enorm, maar t is nu gewoon een beetje zuur. Heb haar ook gefeliciteerd ermee en het bericht geliked. Ik mag d'r trouwens niet zo, dus dat speelt wel een beetje meequote:Op donderdag 6 juni 2013 18:47 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik snap best hoe het voelt. Tegen mij zei ooit iemand mijn vader toen ik was afgevallen "aan een boom zo volgeladen...". Dan is je goede gevoel meteen weg. Maar echt, fuck die mensen als ze niet blij voor jou kunnen zijn of als zij het niet goed genoeg vinden. Het moet voor jou zélf goed genoeg zijn. Misschien heb je het erg ver laten komen, maar je bent er mee bezig toch?
En verder, probeer het dat andere meisje te gunnen. (Ik neem aan dat je haar kent en mag als je haar op Facebook hebt, anders zou ik haar gewoon ontvrienden). Zij heeft er ook moeite voor gedaan en ze heeft het vast niet gedaan om jou te pesten.
Dat bakje kruidenboter bij dat stokbrood is ook wel belachelijk veel! Dat lijkt me niet eens lekker op die paar stukjes brood.quote:
Bij mij zijn er heel weinig mensen die niet weten dat en hoe ik bezig ben. Daarom is het ook zo'n pijnlijk punt. De mensen waar ik oppas bijvoorbeeld weten het niet, en die hebben ook nog niets gezegd. Dan ga ik daar oppassen en dan doe ik expres iets heel straks aan zodat het wel op móet vallen, maar nee hoor, niets. Maar goed, misschien vinden ze het niet aan hen om er iets over te zeggen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeester, bij mij begonnen mensen (die ik niet minutieus van elke gram op de hoogte hield) rond de 18 kilo eens gillen "JEETJE DP WAT BEN JE AFGEVALLEN!!"
Ik was ook zo'n gelijkmatige afvaller, het duurde heel lang voor mensen het zagen, maar toen was het ook ineens echt een schok voor ze. En al was dat niet zo, fuck em je valt niet voor hen af, je valt voor jou af
ouchquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral van mijn linkerheup. En dan ga ik echt mank lopen van de pijn
vrouwen zijn gemeenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
@ edit: vind ik leukquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:17 schreef Zeester het volgende:
[..]
Bij mij zijn er heel weinig mensen die niet weten dat en hoe ik bezig ben. Daarom is het ook zo'n pijnlijk punt. De mensen waar ik oppas bijvoorbeeld weten het niet, en die hebben ook nog niets gezegd. Dan ga ik daar oppassen en dan doe ik expres iets heel straks aan zodat het wel op móet vallen, maar nee hoor, niets. Maar goed, misschien vinden ze het niet aan hen om er iets over te zeggen.
Daarom verheugde ik me dus zo op dat feestje van morgen. Daar zie ik een hele zooi mensen die ik sinds ik ben begonnen niet gezien heb. En dan komt ZIJ met d'r grote onthulling, en steelt zooo mijn limelight voor m'n neus weg!
Edit: ow haha, ik lees net in het facebook event van 't feestje dat ze niet komt want weekendje weg*alle aandacht voor mij
*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |