abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127492175
En misschien beginnen ze er niet over omdat gewicht bij dikke mensen een gevoelig punt is?

Ik heb trouwens regelmatig het omgekeerde gehad. JEETJE BEN JE AFGEVALLEN? Eh. Nee :').
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:13:42 #252
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127492786
Ik vroeg het deze week nog aan een collega. Die vond het echt heel tof dat ik het kon zien. Leuke kerel sowieso, beetje zo'n opa, maar dan wel een productieve en inhoudelijk goede :)

En ik was op een etentje van een andere afdeling waar een van mijn naaste collegaatjes ook een paar dagen per week zit gewoon onderdeel van gesprek geweest. Want ik was zooo goed bezig en ze vonden het allemaal zo fantastisch. En de mevrouw bij de Didi *waar ik nooit meer kom, want andere winkels passen nu ook* zag het vandaag ook. Die ging het haar collega *die me ook al jaren ziet als vaste klant* vertellen en samen gingen ze vertellen hoe goed het van me was O+

In de flow dus :) Heerlijke salade van ijsbergsla, kidneybonen, mais, klein stukje kipchorizo, komkommer, één droge tortilla, pietsiebeetje geraspte kaas, beetje saus en een halve zoete paprika gemaakt. Nom! En een waterijsje als toetje. Superlekker, maar 40 kcals en ultieme verfrissing. In het nieuwe huis ga ik ze weer zelf maken, maar nu nog even uit de winkel.

Krijg wel binnenkort m'n ijsmachine! Kan ik eindelijk weer eens lv yoghurtijs eten :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:20:25 #253
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127493104
Vreselijk off-topic btw: Iemand een goede tip voor het bewaren van hypotheekaktes e.d. en dan ook meteen onze diploma's, overlijdensrisicoverzekeringsdingen enz. Lijkt me dat ik die niet ergens in een kast moet dumpen?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_127494142
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:20 schreef Tink89 het volgende:
Vreselijk off-topic btw: Iemand een goede tip voor het bewaren van hypotheekaktes e.d. en dan ook meteen onze diploma's, overlijdensrisicoverzekeringsdingen enz. Lijkt me dat ik die niet ergens in een kast moet dumpen?
Ik heb een administratielade, waar álles in ligt :'). Maar ik ben dan ook bepaald geen kei in papierwerk.
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:47:05 #255
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127494452
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:19 schreef Qwea het volgende:
Jezus, nou douche_eendje, ik wilde nog ff zegen dat het personeelsrestaurant van het mca dramatischer is dan dat van het gemini :o

Denk ff gezonde hap, ja doei :P
Limburgs stoofvlees met gefrituurde aardappelpureeklompjes en appelrozijnenprut ja :r gatver wat stonk het overal! Ik zat lekker aan mn broodjes met rookkaas en mn komkommer/tomaatje :9

En zeester, die complimentjes krijg jij ook straks, écht. Bij mij viel het vooral op bij de mensen die mij een tijd niet meer hadden gezien (vrienden die wat verder weg wonen, deel van familie etc). En de complimentjes zijn leuk, maar je doet het vooral voor een gezondere Zeester. En 23 kilo is al een fantastische prestatie hoor!

Ow en even een *O* voor mezelf. Op de bank in slaap gevallen na werk, na 8 uur pas wakker geworden dus best laat met koken. Normaal is dat dus mn valkuil, kook ik maar niet en ga ik schransen. Nu werk ik toch nog even mooi mn auberginecurry weg :9
pi_127495565
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb trouwens regelmatig het omgekeerde gehad. JEETJE BEN JE AFGEVALLEN? Eh. Nee :').
Herkenbaar +10 _O- Ik denk dan altijd: HOE dik dacht je dat ik was?!
Zelfs op mijn allerdikst zeiden mensen dat :D Alsof ze denken dat dat het beste compliment is wat je tegen een dikkertje kan maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:06:57 #257
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127495698
Auberginecurry? Do tell!

Zeester, ik vind jouw gewichtsafname echt inspirerend! Ik zou alleen niet iets straks aantrekken, kleding die comfortabel zit kleedt vaak beter af ook al is het een maat groter.
Spoilers!
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:07:40 #258
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127495738
quote:
17s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:47 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Limburgs stoofvlees met gefrituurde aardappelpureeklompjes en appelrozijnenprut ja :r gatver wat stonk het overal! Ik zat lekker aan mn broodjes met rookkaas en mn komkommer/tomaatje :9

En zeester, die complimentjes krijg jij ook straks, écht. Bij mij viel het vooral op bij de mensen die mij een tijd niet meer hadden gezien (vrienden die wat verder weg wonen, deel van familie etc). En de complimentjes zijn leuk, maar je doet het vooral voor een gezondere Zeester. En 23 kilo is al een fantastische prestatie hoor!

Ow en even een *O* voor mezelf. Op de bank in slaap gevallen na werk, na 8 uur pas wakker geworden dus best laat met koken. Normaal is dat dus mn valkuil, kook ik maar niet en ga ik schransen. Nu werk ik toch nog even mooi mn auberginecurry weg :9
Nou die appeltjes waren best lekker... Die tomatensoep was niet te vreten, dat stoofvlees was mhaw en die aardappeltjes waren wel oke maar kwamen idd uit de frituur ;( :'(

Ik had beter een broodje kunnen nemen :')

_O_ voor koken. Ik verlang naar mijn eigen verse groente en kipfilet :'(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:11:21 #259
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127496034
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Auberginecurry? Do tell!

Zeester, ik vind jouw gewichtsafname echt inspirerend! Ik zou alleen niet iets straks aantrekken, kleding die comfortabel zit kleedt vaak beter af ook al is het een maat groter.
http://www.devegetarier.n(...)ecurry-met-kokosmelk
Hier asjeblieft :D
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou die appeltjes waren best lekker... Die tomatensoep was niet te vreten, dat stoofvlees was mhaw en die aardappeltjes waren wel oke maar kwamen idd uit de frituur ;( :'(

Ik had beter een broodje kunnen nemen :')

_O_ voor koken. Ik verlang naar mijn eigen verse groente en kipfilet :'(
De tomatensoep is van dat soep in zak spul van unox (de dure versie, de goedkope "boullion" heb ik nog nooit durven nemen :D en sowieso die soep daar :N). Als ik mn eten vergeet mee te nemen probeer ik ook wat gezonds bij elkaar te zoeken maar dat is soms ook al lastig :')

Ben je veel in Alkmaar de komende tijd dan? Als t rond avondeten-tijd is kan je hier ook wel aanschuiven hoor, ik eet alleen vega :P
pi_127496208
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:20 schreef Tink89 het volgende:
hier liggen ze in een doos boven op een kast.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_127496220
Godverdomme, ik ga eind vd maand in 5 dagen 6 vliegtuigvluchten maken :'). Ik raak in paniek als ik eraan denk :D.
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:15:10 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127496241
quote:
17s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

http://www.devegetarier.n(...)ecurry-met-kokosmelk
Hier asjeblieft :D

[..]

De tomatensoep is van dat soep in zak spul van unox (de dure versie, de goedkope "boullion" heb ik nog nooit durven nemen :D en sowieso die soep daar :N). Als ik mn eten vergeet mee te nemen probeer ik ook wat gezonds bij elkaar te zoeken maar dat is soms ook al lastig :')

Ben je veel in Alkmaar de komende tijd dan? Als t rond avondeten-tijd is kan je hier ook wel aanschuiven hoor, ik eet alleen vega :P
Ja zie, ik had al zo'n vermoeden! En dan nog 1,50 vragen ook voor die kutsoep :') afzetters.

Ik had beter 2 broodjes en 2 bananen kunnen nemen, was gezonder en lekkerder geweest :P

Geen idee want ik weet niet hoe het allemaal loopt. Zal denk wel regelmatig in het MCA zijn, maar geen idee vooralsnog of dat ook rond etenstijd is. Iig wel onwijs bedankt voor je aanbod :*
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:15:37 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127496262
Ooh en die rauwkost! Die zwom in de dressing :o !!!! Ik moest er bijna van huilen ;(
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:17:28 #264
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127496385
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:15 schreef Qwea het volgende:
Ooh en die rauwkost! Die zwom in de dressing :o !!!! Ik moest er bijna van huilen ;(
Jep... ergens achterin bij de kassa's ligt nog een mandje met fruit en wat verloren tomaten. Als ik wat nodig heb dan haal ik meestal volkorenbrood -mits het er nog is-, kaas, tomaat, wat te drinken. Maarja, als je wat moet eten is het amper te doen.

Ben je ook al eens bij t restaurant bij de ingang wezen kijken? dat schijnt wel beter te zijn, voor zover ik heb gehoord. Maarja, patientenrestaurantdinges.

En laat het maar weten hoor :*
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:25:00 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127496817
Ja die shizzle van vermaat bedoel je? Mja, ook ellendig.

:*
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:26:22 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127496900
Jongensjongens wat heb ik trek in dingen. Maar niks is het me waard. Behalve een italiaans ijsje, maar manlief is sporten dus kan ik niet weg.
Ik denk dat ik gewoon maar naar bed ga. :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:26:28 #267
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127496907
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:25 schreef Qwea het volgende:
Ja die shizzle van vermaat bedoel je? Mja, ook ellendig.

:*
Stom zeg -O- Nou ja, geef maar een gil dan hoor!
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:28:38 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127497032
Thanks D-E, recept ziet er lekker uit. Ik heb toevallig mog een paar aubergines en een zoete aardappel dus dat staat alvast voor maandag op de lijst.
Spoilers!
pi_127499342
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouwen O+. Topvolk is het toch :').

Zeester, ik snap je gevoel wel hoor. Je werkt er keihard voor, dan is het ook wel zo leuk als iemand er iets van zegt, óók al doe je het voor jezelf. Een vriendin van me is met shakes nu 3 kilo afgevallen en iedereen is lyrisch. Puhlease :').

Maar mag ik dan jaloers op jou zijn? O+.
Graag! Ik vind het heerlijk als mensen jaloers op me zijn ;)! Ben ik jaloers terug dat jij jezelf tot hardlopen kunt overhalen, dat lukt mij nog steeds niet!
pi_127499648
Trouwens, bedankt voor alle harten onder de riem! Dat doet me echt veel. Ik ben soms opeens heel blij met mijn prestatie, maar het kan soms ook zo in het niets vallen bij wat er nog moet komen. Maar, ik heb vandaag wel 2 mijlpalen bedacht, die ik met deze laatste afgevallen kilo's heb bereikt.

1: over de helft van wat ik moet afvallen voor een BMI onder de 25 (dan moet ik 75 kilo worden, dus totaal 45 kilo kwijt, en ben nu over de helft met 23 dus)!
2: ik ben meer dan 50 Amerikaanse pounds kwijt, 50,7 om precies te zijn.

Dat soort feitjes doen het goed voor iemand die dol is op feitjes en statistiek ;)!
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:01:20 #271
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127502431
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:10 schreef Zeester het volgende:
Trouwens, bedankt voor alle harten onder de riem! Dat doet me echt veel. Ik ben soms opeens heel blij met mijn prestatie, maar het kan soms ook zo in het niets vallen bij wat er nog moet komen. Maar, ik heb vandaag wel 2 mijlpalen bedacht, die ik met deze laatste afgevallen kilo's heb bereikt.

1: over de helft van wat ik moet afvallen voor een BMI onder de 25 (dan moet ik 75 kilo worden, dus totaal 45 kilo kwijt, en ben nu over de helft met 23 dus)!
2: ik ben meer dan 50 Amerikaanse pounds kwijt, 50,7 om precies te zijn.

Dat soort feitjes doen het goed voor iemand die dol is op feitjes en statistiek ;)!
Dat gevoel is zo herkenbaar :Y Ik voel mij een stuk beter maar soms voel ik mij alsnog een vettig propje en er mag ook nog wel wat vanaf. Maar 1 ding tegelijk, heb het er ook niet in een week aangekregen.
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:24:49 #272
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127503525
Kookboek besteld om mn collectie redelijk compleet te houden :+

quote:
De SnelleVegetariër - Verrukkelijke recepten in een handomdraai 168 blz, gebonden, ¤ 19,95

Slim, snel en slank, voor iedereen die met een druk leven in no-time -en vooral makkelijk- een verrukkelijke, gezonde, voedzame maaltijd op tafel wil zetten. Naast veel mediterrane en oosterse recepten is De Snelle Vegetariër ook ‘The Dutch Vegetarian’. Het eerste vegetarische kookboek ter wereld dat de Hollandse keuken nog nooit zó verleidelijk weet neer te zetten.
Laat wel even weten of het wat is :) Heb de dikke & de dunne vegetarier ook al, zijn ook erg fijne boeken.
pi_127507498
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:39 schreef _Dido_ het volgende:
Waar hebben jullie dan last van, Isa en fluster? :)
Hier zijn het vooral de knieen en enkels. Oh, en de rug niet te vergeten. Dus voorzichtig opbouwen (elke keer weer, want al eens Evy afgerond, nu met Renate op pad) blijft key.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 07:02:01 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127508561
Voor de vegetariërs, deze is ook een absolute aanrader:
http://www.internetboekha(...)074.htm#.UbFo-MsaySM

Heerlijke recepten! En een heel dik boek voor maar 9,95. ;)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 07:09:38 #275
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127508584
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:02 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de vegetariërs, deze is ook een absolute aanrader:
http://www.internetboekha(...)074.htm#.UbFo-MsaySM

Heerlijke recepten! En een heel dik boek voor maar 9,95. ;)
thx :)

Ik heb een maand vega eten op m'n day zero-lijst staan dus kan wel wat inspiratie gebruiken :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')