Ik heb een administratielade, waar álles in ligtquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:20 schreef Tink89 het volgende:
Vreselijk off-topic btw: Iemand een goede tip voor het bewaren van hypotheekaktes e.d. en dan ook meteen onze diploma's, overlijdensrisicoverzekeringsdingen enz. Lijkt me dat ik die niet ergens in een kast moet dumpen?
Limburgs stoofvlees met gefrituurde aardappelpureeklompjes en appelrozijnenprut jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:19 schreef Qwea het volgende:
Jezus, nou douche_eendje, ik wilde nog ff zegen dat het personeelsrestaurant van het mca dramatischer is dan dat van het gemini![]()
Denk ff gezonde hap, ja doei
Herkenbaar +10quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb trouwens regelmatig het omgekeerde gehad. JEETJE BEN JE AFGEVALLEN? Eh. Nee.
Nou die appeltjes waren best lekker... Die tomatensoep was niet te vreten, dat stoofvlees was mhaw en die aardappeltjes waren wel oke maar kwamen idd uit de frituurquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Limburgs stoofvlees met gefrituurde aardappelpureeklompjes en appelrozijnenprut jagatver wat stonk het overal! Ik zat lekker aan mn broodjes met rookkaas en mn komkommer/tomaatje
![]()
En zeester, die complimentjes krijg jij ook straks, écht. Bij mij viel het vooral op bij de mensen die mij een tijd niet meer hadden gezien (vrienden die wat verder weg wonen, deel van familie etc). En de complimentjes zijn leuk, maar je doet het vooral voor een gezondere Zeester. En 23 kilo is al een fantastische prestatie hoor!
Ow en even eenvoor mezelf. Op de bank in slaap gevallen na werk, na 8 uur pas wakker geworden dus best laat met koken. Normaal is dat dus mn valkuil, kook ik maar niet en ga ik schransen. Nu werk ik toch nog even mooi mn auberginecurry weg
http://www.devegetarier.n(...)ecurry-met-kokosmelkquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Auberginecurry? Do tell!
Zeester, ik vind jouw gewichtsafname echt inspirerend! Ik zou alleen niet iets straks aantrekken, kleding die comfortabel zit kleedt vaak beter af ook al is het een maat groter.
De tomatensoep is van dat soep in zak spul van unox (de dure versie, de goedkope "boullion" heb ik nog nooit durven nemenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou die appeltjes waren best lekker... Die tomatensoep was niet te vreten, dat stoofvlees was mhaw en die aardappeltjes waren wel oke maar kwamen idd uit de frituur![]()
Ik had beter een broodje kunnen nemen![]()
voor koken. Ik verlang naar mijn eigen verse groente en kipfilet
hier liggen ze in een doos boven op een kast.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:20 schreef Tink89 het volgende:
Vreselijk off-topic btw: Iemand een goede tip voor het bewaren van hypotheekaktes e.d. en dan ook meteen onze diploma's, overlijdensrisicoverzekeringsdingen enz. Lijkt me dat ik die niet ergens in een kast moet dumpen?
Ja zie, ik had al zo'n vermoeden! En dan nog 1,50 vragen ook voor die kutsoepquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
http://www.devegetarier.n(...)ecurry-met-kokosmelk
Hier asjeblieft
[..]
De tomatensoep is van dat soep in zak spul van unox (de dure versie, de goedkope "boullion" heb ik nog nooit durven nemenen sowieso die soep daar
). Als ik mn eten vergeet mee te nemen probeer ik ook wat gezonds bij elkaar te zoeken maar dat is soms ook al lastig
![]()
Ben je veel in Alkmaar de komende tijd dan? Als t rond avondeten-tijd is kan je hier ook wel aanschuiven hoor, ik eet alleen vega
Jep... ergens achterin bij de kassa's ligt nog een mandje met fruit en wat verloren tomaten. Als ik wat nodig heb dan haal ik meestal volkorenbrood -mits het er nog is-, kaas, tomaat, wat te drinken. Maarja, als je wat moet eten is het amper te doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:15 schreef Qwea het volgende:
Ooh en die rauwkost! Die zwom in de dressing!!!! Ik moest er bijna van huilen
Stom zegquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:25 schreef Qwea het volgende:
Ja die shizzle van vermaat bedoel je? Mja, ook ellendig.
Graag! Ik vind het heerlijk als mensen jaloers op me zijnquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouwen. Topvolk is het toch
.
Zeester, ik snap je gevoel wel hoor. Je werkt er keihard voor, dan is het ook wel zo leuk als iemand er iets van zegt, óók al doe je het voor jezelf. Een vriendin van me is met shakes nu 3 kilo afgevallen en iedereen is lyrisch. Puhlease.
Maar mag ik dan jaloers op jou zijn?.
Dat gevoel is zo herkenbaarquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:10 schreef Zeester het volgende:
Trouwens, bedankt voor alle harten onder de riem! Dat doet me echt veel. Ik ben soms opeens heel blij met mijn prestatie, maar het kan soms ook zo in het niets vallen bij wat er nog moet komen. Maar, ik heb vandaag wel 2 mijlpalen bedacht, die ik met deze laatste afgevallen kilo's heb bereikt.
1: over de helft van wat ik moet afvallen voor een BMI onder de 25 (dan moet ik 75 kilo worden, dus totaal 45 kilo kwijt, en ben nu over de helft met 23 dus)!
2: ik ben meer dan 50 Amerikaanse pounds kwijt, 50,7 om precies te zijn.
Dat soort feitjes doen het goed voor iemand die dol is op feitjes en statistiek!
Laat wel even weten of het wat isquote:De SnelleVegetariër - Verrukkelijke recepten in een handomdraai 168 blz, gebonden, ¤ 19,95
Slim, snel en slank, voor iedereen die met een druk leven in no-time -en vooral makkelijk- een verrukkelijke, gezonde, voedzame maaltijd op tafel wil zetten. Naast veel mediterrane en oosterse recepten is De Snelle Vegetariër ook ‘The Dutch Vegetarian’. Het eerste vegetarische kookboek ter wereld dat de Hollandse keuken nog nooit zó verleidelijk weet neer te zetten.
Hier zijn het vooral de knieen en enkels. Oh, en de rug niet te vergeten. Dus voorzichtig opbouwen (elke keer weer, want al eens Evy afgerond, nu met Renate op pad) blijft key.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:39 schreef _Dido_ het volgende:
Waar hebben jullie dan last van, Isa en fluster?
thxquote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:02 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de vegetariërs, deze is ook een absolute aanrader:
http://www.internetboekha(...)074.htm#.UbFo-MsaySM
Heerlijke recepten! En een heel dik boek voor maar 9,95.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |