Touché.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In je vorige 2 lijstjes ontbeet je ook met rijstwafels
Ik dus ook. Daarom zo ontzettend voorzichtig met opbouwen. Easy does it enzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het ook geweldig, maar ik ben zo ongelofelijk blessure-gevoelig
Van je hobby je beroep maken?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom zou je als hetero man in godsnaam gynaecoloog worden?
wees blij. Inwendige echoquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:30 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ow. Nouja, duidelijk dus dat ik nog geen 30 ben, en het nooit nodig heb gehad
. Heb sowieso nog nooit wijdbeens bij welke arts dan ook gezeten
!
Whehehe, daar had ik net een gesprek over met een collega. Zij is Amerikaanse en moest van de week hechtingen eruit laten halen en de receptioniste liep mee, gaat u maar zitten en wil beginnen. Dus mijn collega 'Where's the doctor?'quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doet de doktersassistente (van de huisarts dus) normaal
Whaha wel logisch als je ook in je hoofd hebt dat zij alleen is opgeleid tot receptionistequote:Op donderdag 6 juni 2013 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whehehe, daar had ik net een gesprek over met een collega. Zij is Amerikaanse en moest van de week hechtingen eruit laten halen en de receptioniste liep mee, gaat u maar zitten en wil beginnen. Dus mijn collega 'Where's the doctor?'
'Well ma'am, you won't see him for this, this is something I do'.
En toen zei mijn collega 'But you're the receptionist!?!?!'
Ik hoef zeker niet te vertellen dat het eruithalen van die hechtingen heel zeer deed.![]()
![]()
En toen vertelde ze me dus ook dat ze het helemaal niet trekt dat de assistente de uitstrijkjes doet! Onbegrijpelijk voor haar.
Medische cultuur...quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whehehe, daar had ik net een gesprek over met een collega. Zij is Amerikaanse en moest van de week hechtingen eruit laten halen en de receptioniste liep mee, gaat u maar zitten en wil beginnen. Dus mijn collega 'Where's the doctor?'
'Well ma'am, you won't see him for this, this is something I do'.
En toen zei mijn collega 'But you're the receptionist!?!?!'
Ik hoef zeker niet te vertellen dat het eruithalen van die hechtingen heel zeer deed.![]()
![]()
En toen vertelde ze me dus ook dat ze het helemaal niet trekt dat de assistente de uitstrijkjes doet! Onbegrijpelijk voor haar.
Normaal moet ik dat altijd al doen, maar nu is er iets anders aan de hand denk. Hij verandert dan de tekens, maar doet er nog steeds twee achter elkaar. Ik denk dat die knop gewoon verrot is ofzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:16 schreef douche-eendje het volgende:
@ toetsenbord; doe eens ctrl+shift tegelijk indrukken.
En naar van de master zeg!
Heb je niet per ongeluk de taal of toetsenbordinstellingen gewijzigd? Even op het toetsenbordje rechtsonderin klikken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:18 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Normaal moet ik dat altijd al doen, maar nu is er iets anders aan de hand denk. Hij verandert dan de tekens, maar doet er nog steeds twee achter elkaar. Ik denk dat die knop gewoon verrot is ofzo.
Dat is kutquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:11 schreef BananaPancake het volgende:
Ik kom hier even huiliehuilie doen hoor..
Ik ben niet toegelaten tot de master die ik graag wilde doen en nu voel ik me helemaal kut en klote en ik moet eigenlijk aan m´n scriptie werken en ik ben alleen thuisEn m'n toetsenbord doet ook raar want elke keer als ik 1 ' wil typen doet ie er 2. '' zo dus. En hij doet ze ook gelijk en daardoor kan ik bijvoorbeeld geen apostrof op een letter zetten.
Nou ik wil liever gewoon gelijk door met studeren dus ik denk niet dat dat een optie is. Bovendien is de kans groot dat ik dan weer niet toegelaten wordt (maar 30 plekken). Mocht nu al op gesprek komen met 40 mensen dus maakte al best veel kans en baal gewoon ontzettend dat ik het zelf verkloot hebquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:19 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dat is kutKun je het volgend jaar weer proberen?
Dat is kut zeg!quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:11 schreef BananaPancake het volgende:
Ik kom hier even huiliehuilie doen hoor..
Ik ben niet toegelaten tot de master die ik graag wilde doen en nu voel ik me helemaal kut en klote en ik moet eigenlijk aan m´n scriptie werken en ik ben alleen thuisEn m'n toetsenbord doet ook raar want elke keer als ik 1 ' wil typen doet ie er 2. '' zo dus. En hij doet ze ook gelijk en daardoor kan ik bijvoorbeeld geen apostrof op een letter zetten.
Oh nice thanks!quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is kut zeg!
Voor je apostrofjes heb ik wel een lijstje met alt-codes.
wacht even.
168 ¿quote:
Dankjewelquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:23 schreef Zeester het volgende:
He bah, BananaPancake! Probeer het snel los te laten en focussen op andere leuke dingen die wel doorgaan! /makkelijk praten zo!
Ja dat wel! Twijfel nu nog tussen twee andere masters (met minder strenge toelatingseisen) in Amsterdam en Utrechtquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, wat vervelend zeg BP... Heb je een plan B?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |