abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juni 2013 @ 08:07:09 #101
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_127471165
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik echt begeleiding nodig heb, ik hou daar zelfs eigenlijk niet zo van. Ik heb tenminste nog nooit begeleiding getroffen waar ik me echt prettig bij voelde. Groepslessen deed ik niet echt, ik voelde me vaak niet heel prettig bij al die mensen die het al zo vaak gedaan hadden en daar een beetje blasé stonden mee te doen. Van de meeste apparaten weet ik wel hoe ze werken, en er zijn toch schema's beschikbaar bij BasicFit bijvoorbeeld?

Ik ga zeker maar even kijken. Er zijn maar weinig sportscholen waar ik me echt fijn heb gevoeld, maar ik moet me er ook neit heel naar voelen, natuurlijk.
Ik zou niet zonder begeleiding kunnen. Herinner me nog de groepslessen waarbij de trainer iedere ca. 2 minuten naar me moest roepen dat ik m'n polsen recht moest houden of m'n knieën juist moest buiten... :')
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_127472211
Bah bah en nog eens bah. Gisteren lopen was een stom idee, kan nu amper staan :'). Dat doen we dus niet tot het genezen is. Daar gaat m'n Ladiesrun :r.

Dan maar een nieuw doel. Ik wil de 5km iig lopen voor ik op vakantie ga. Dan neem ik m'n hardloopkleding mee, en ga in Azië lopen. Het leukst lijkt me om in Istanbul over de Bosporus van het ene continent naar het andere te lopen, maar als ik daar geen tijd voor heb vind ik Maleisië ook goed.
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:30:23 #103
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127472590
quote:
18s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah bah en nog eens bah. Gisteren lopen was een stom idee, kan nu amper staan :'). Dat doen we dus niet tot het genezen is. Daar gaat m'n Ladiesrun :r.

Dan maar een nieuw doel. Ik wil de 5km iig lopen voor ik op vakantie ga. Dan neem ik m'n hardloopkleding mee, en ga in Azië lopen. Het leukst lijkt me om in Istanbul over de Bosporus van het ene continent naar het andere te lopen, maar als ik daar geen tijd voor heb vind ik Maleisië ook goed.
Serieus? :o Wat zonde! Maar ik heb ook wedstrijden moeten laten schieten wegens mijn blessure en de meeste wedstrijden komen volgend jaar weer terug. En anders loop je een andere wedstrijd, boeiend ;).

In het buitenland lopen is ook tof :Y Ik heb op m'n day zero-lijst staan dat ik in tien Europese landen 5 km wil hardlopen :P. En 'een rondje lopen in het buitenland' staat er ook op :P Dat doel hoop ik in Rome te halen volgende maand :P

Edit: rustig aan met de :P :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:34:38 #104
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127472691
C_C -O- :*
Spoilers!
pi_127473362
Da's jammer, CC!

Leuk doel, Dido! Ik heb al 4 landen dan 8-) (alhoewel geen idee of dat allemaal wel 5 km was)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:30:01 #106
16245 CarOnline
met lange O
pi_127473962
Balen clumsy!

Nou, vanmorgen even een stukje gefietst maar het leek wel of ik in geen 100 jaar had gefietst.
En ademhalen deed ook pijn, dus maar wat rustig aan. Ondanks alle gedoe gaf de weegschaal vanmorgen -2,2 kilo aan, sinds vorige week maandag. Daar ben ik wel heel blij mee.
Het begin is er!
Screw them.
We're going home.
pi_127473994
Kut Clumsy! Maar er komen nieuwe kansen. :)

Car, 2,2 kilo in anderhalve week, is best een boel toch? Nevermind, ik keek even naar mijn eigen grafiek. :')

Lekker Car!!

Hier hoop ik vandaag van de stress af te zijn en weer fatsoenlijk (als in, meer) te eten. Vanavond wel weer prutsen met het avondeten, gezien ik om 17:45 aan het werk moet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_127474014
Was weer wat aangekomen.. vond het al heel vreemd maar wat bleek... moest ongesteld worden. Of dat gebruik ik gewoon als smoes. :P Hoeveel kom je daar ongeveer van aan? Nja, aankomen..

Ik ben vandaag opgesloten.. zit bij m'n vriend zijn vader thuis is hij weg met de sleutels en die heb ik zelf niet.. hier is helemaal 'geen' ontbijt in huis. Kan niet naar de winkel want dan kom ik er niet meer in en kan niet weg want de tank van de auto is bijna leeg dus moet tanken maar dat kan ik nog niet :') ik ben echt wel een faalhaas daarmee. :P

Het enige wat er ligt is crackers dus die ga ik maar even droog opeten dan. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Mokkels op 06-06-2013 10:42:53 ]
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:43:29 #109
16245 CarOnline
met lange O
pi_127474288
Oh gewoon vragen bij de benzinepomp! Dat deed ik ook de eerste 24 keer :P
Maar dan kom je alsnog het huis niet meer in, toch? :D

Onhandig!
Screw them.
We're going home.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:45:16 #110
16245 CarOnline
met lange O
pi_127474340
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:31 schreef Lonaa het volgende:
Kut Clumsy! Maar er komen nieuwe kansen. :)

Car, 2,2 kilo in anderhalve week, is best een boel toch? Nevermind, ik keek even naar mijn eigen grafiek. :')

Lekker Car!!

Hier hoop ik vandaag van de stress af te zijn en weer fatsoenlijk (als in, meer) te eten. Vanavond wel weer prutsen met het avondeten, gezien ik om 17:45 aan het werk moet.
Ja wel snel maar de eerste kilo's gaan sowieso sneller!
Hoop over 3 weken nog 3 kwijt te zijn, das dan 5 net voor m'n verjaardag.

Eigenlijk had ik besloten om dat niet meer te doen, van die streefdata's en streefgewichten maar het sluipt er toch weer in! :P

Kan je 's middags niet warm eten? Dat deed ik nog wel eens als ik om 18:00 moest beginnen.
Screw them.
We're going home.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:46:27 #111
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127474372
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:45 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Eigenlijk had ik besloten om dat niet meer te doen, van die streefdata's en streefgewichten maar het sluipt er toch weer in! :P
Dat is best ambitieus hoor, vergis je niet :P
And eternity in an hour.
pi_127474389
quote:

[..]

Dat weet ik wel, maar het leek me nog veel. Toen keek ik naar mijn eigen grafiekje sinds vorige week maandag. 2,6 kg. :') Ja, oke. Nevermind.
Is toch altijd lekker, zo beginnen. Dat motiveert tenminste. :)
pi_127474412
quote:

[..]

Kan je 's middags niet warm eten? Dat deed ik nog wel eens als ik om 18:00 moest beginnen.
Das een optie. Of ik bouw een maaltijdsalade oid.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:47:53 #114
16245 CarOnline
met lange O
pi_127474421
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:46 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Dat is best ambitieus hoor, vergis je niet :P
Ja daarom had ik ook besloten om dat niet meer te doen :D
Dat moet ik nog ff afwennen.
Screw them.
We're going home.
pi_127474424
Goed zo CarOnline. Kun je nu ook lastig eten zo met die lip?
pi_127474437
Begin gaat altijd snel (nou ja, bijna altijd dan) :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:48:50 #117
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127474447
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:47 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja daarom had ik ook besloten om dat niet meer te doen :D
Dat moet ik nog ff afwennen.
Gewoon niet doen idd :) Probeer zo gezond mogelijk te eten, kijk hoever je komt en als er niets/erg weinig gebeurt, kun je altijd nog kijken wat je kunt aanpassen :).
And eternity in an hour.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:49:22 #118
16245 CarOnline
met lange O
pi_127474463
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat weet ik wel, maar het leek me nog veel. Toen keek ik naar mijn eigen grafiekje sinds vorige week maandag. 2,6 kg. :') Ja, oke. Nevermind.
Is toch altijd lekker, zo beginnen. Dat motiveert tenminste. :)
Haha altijd baas boven baas!
2,6 is ook behoorlijk! We gaan goed! :)
Screw them.
We're going home.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:50:51 #119
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127474516
Ik wilde voor ik naar Rome ging < 75 kg wegen. Leek te lukken toen ik enkele weken geleden op 76 zat, maar ja, toen ging ik weer naar 77 (damn Jillian :(), toen naar 78 (damn Kopenhagen :() en die Kopenhagenkilo is er nog steeds niet af :').
And eternity in an hour.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:51:51 #120
16245 CarOnline
met lange O
pi_127474541
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:47 schreef Zeester het volgende:
Goed zo CarOnline. Kun je nu ook lastig eten zo met die lip?
Ja, tis wat lastiger.
Ik kan niet van een vork of lepel eten, dus ik moet wat stevigs eten wat ik aan de vork kan prikken.
Zoals vlees. Ik begon heel enthousiast aan yoghurt maar dat kreeg ik niet eens van de lepel af :')
Screw them.
We're going home.
pi_127474587
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:49 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Haha altijd baas boven baas!
2,6 is ook behoorlijk! We gaan goed! :)
Zo bedoelde ik het niet hoor! :o
Ben er wel heul blij mee, natuurlijk. T motiveert goed, dat zal bij jou ook zo zijn.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:53:42 #122
16245 CarOnline
met lange O
pi_127474606
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:50 schreef _Dido_ het volgende:
Ik wilde voor ik naar Rome ging < 75 kg wegen. Leek te lukken toen ik enkele weken geleden op 76 zat, maar ja, toen ging ik weer naar 77 (damn Jillian :(), toen naar 78 (damn Kopenhagen :() en die Kopenhagenkilo is er nog steeds niet af :').
Haha, de Kopenhagenkilo.
Ja, das irritant!

Ik moet dat ook niet doen, ik weet het!
Screw them.
We're going home.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:55:25 #123
16245 CarOnline
met lange O
pi_127474675
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet hoor! :o
Ben er wel heul blij mee, natuurlijk. T motiveert goed, dat zal bij jou ook zo zijn.
Oh zo vatte ik het ook niet op!
No worries! :D

Ja, precies! Ben er echt heel blij mee. Ik ben altijd bang dat ik niet afval als ik begin.
Ik weet ook niet waarom. Maar nu ik echt resultaat zie weet ik weer dat het werkt.
Screw them.
We're going home.
pi_127474679
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:43 schreef CarOnline het volgende:
Oh gewoon vragen bij de benzinepomp! Dat deed ik ook de eerste 24 keer :P
Maar dan kom je alsnog het huis niet meer in, toch? :D

Onhandig!
Ja kan dat? :o dat ga ik dan zeker doen haha. Dit is namelijk gas en dan moet je van die doppen erop draaien en die pomp op een speciale manier vast klikken.

En nee dan kan ik naar m'n eigen huis toe. :P Daar heb ik wel de sleutels van.
pi_127474726
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:55 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Oh zo vatte ik het ook niet op!
No worries! :D

Ja, precies! Ben er echt heel blij mee. Ik ben altijd bang dat ik niet afval als ik begin.
Ik weet ook niet waarom. Maar nu ik echt resultaat zie weet ik weer dat het werkt.
Dan is het goed. :) Ik hou niet van dat overtreffen en alles. :)

Ik ben ook altijd bang dat ik niet afval, en dat ik het dan opgeef, want "het werkt toch niet", maar ik denk dat ik weer in mijn "flow" zit, en dat is goed!
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:57:44 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127474735
Caro, goed zeg! *O* Lekker hoor, zo'n kick-start! :Y

c_c, wat rot van je enkel joh! Wat is er eigenlijk mee gebeurd? :@
pi_127474794
quote:
18s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:13 schreef clumsy_clown het volgende:

Jammer c_c - ik had 'm ook eigenlijk wel willen lopen, want in m'n eigen stad. Maar los van het feit dat ik geen startbewijs heb, moet ik ook nog drie lessen voor ik aan de 5k toe ben dus dat ging ik al niet redden. En om met het eind in zicht lessen over te gaan slaan leek me ook al niet slim. Maar voor jou gewoon heel erg balen want je was er helemaal klaar voor. Hopelijk kun je snel weer zonder pijn lopen! :)
pi_127474806
Ik heb de ideale manier trouwens gevonden voor mezelf om van die chips en drop af te blijven.

Als ik nou zin heb moet ik van mezelf OF de hele zak OF niks. Die hele zak vind ik zonde dus dan doe ik maar niks. :') stom maar het helpt wel.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:00:42 #129
16245 CarOnline
met lange O
pi_127474811
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:55 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ja kan dat? :o dat ga ik dan zeker doen haha. Dit is namelijk gas en dan moet je van die doppen erop draaien en die pomp op een speciale manier vast klikken.

En nee dan kan ik naar m'n eigen huis toe. :P Daar heb ik wel de sleutels van.
Ah zo! Ja dat kan. Gewoon een beetje lopen stuntelen en dan ff naar binnenlopen, vragen of ze je helpen.
Maar tis heel simpel, je pakt de slang, de hendel naar achter, en dan zorg je dat de slang op je 'tankdop' past. Kan maar op 1 manier, dan moet je ff beetje wiebelen, dan valt ie er wel in.
En dan naar rechts draaien en de hendel naar je toe zodat ie vast zit en op de knop drukken. Wel blijven drukken anders slaat ie af en telt ie dat als 1 tankbeurt. Dan moet je 89 cent ofzo afrekenen :P
Screw them.
We're going home.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:01:37 #130
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127474841
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:00 schreef Mokkels het volgende:
Ik heb de ideale manier trouwens gevonden voor mezelf om van die chips en drop af te blijven.

Als ik nou zin heb moet ik van mezelf OF de hele zak OF niks. Die hele zak vind ik zonde dus dan doe ik maar niks. :') stom maar het helpt wel.
Of je haalt het niet in huis, hoef je er ook niet over te piekeren :P
And eternity in an hour.
pi_127474862
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:01 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Of je haalt het niet in huis, hoef je er ook niet over te piekeren :P
Ik haal zelf de boodschappen niet.. :P dus m'n 'huizen' halen zelf wel chips en dan ligt het er wel. Maar ik kan de verleiding weerstaan. :D
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:03:05 #132
16245 CarOnline
met lange O
pi_127474889
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dan is het goed. :) Ik hou niet van dat overtreffen en alles. :)

Ik ben ook altijd bang dat ik niet afval, en dat ik het dan opgeef, want "het werkt toch niet", maar ik denk dat ik weer in mijn "flow" zit, en dat is goed!
Ja precies, hier hetzelfde! Maar we gaan goed!

Ja BE, ben er ook erg blij mee.
Oh en blijf updaten over Jilliannen want ik ben door jou echt gemotiveerd! Kan niet wachten met beginnen!
Screw them.
We're going home.
pi_127474899
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:00 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ah zo! Ja dat kan. Gewoon een beetje lopen stuntelen en dan ff naar binnenlopen, vragen of ze je helpen.
Maar tis heel simpel, je pakt de slang, de hendel naar achter, en dan zorg je dat de slang op je 'tankdop' past. Kan maar op 1 manier, dan moet je ff beetje wiebelen, dan valt ie er wel in.
En dan naar rechts draaien en de hendel naar je toe zodat ie vast zit en op de knop drukken. Wel blijven drukken anders slaat ie af en telt ie dat als 1 tankbeurt. Dan moet je 89 cent ofzo afrekenen :P
Dan ga ik dan zo maar eens proberen, niet het erop zetten maar het stuntelen haha. Bedankt. :D
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:08:03 #134
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127475041
De meeste tankstations hanteren een minimale afname van 5 liter ;)
Spoilers!
pi_127475128
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:00 schreef Mokkels het volgende:

Dit doe ik ook. Als ik dan een x onbedwingbare zin heb in koekjes of snoep (ongesteld anyone) dan geef ik gewoon toe en eet ik maar het hele pak. En verder gewoon niet. Is niet echt de effectiefste manier, want zo leer je de slechte gewoonte niet echt af, maar het werkt wel qua kilo's.
pi_127475140
Mokkels, dat is wat mij ook helpt hoor. Alles of niks. En alles is zonde.

Jillian wil ik ook mee beginnen, maar nu nog niet, eerst een beetje gewicht eraf, voel me nu zo'n lompe koe. En heb het idee dat alle buren er last van hebben. :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:11:39 #137
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127475175
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:02 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik haal zelf de boodschappen niet.. :P dus m'n 'huizen' halen zelf wel chips en dan ligt het er wel. Maar ik kan de verleiding weerstaan. :D
Sterk! ^O^ Kan ik niet. Dat is de reden dat m'n Kopenhagenkilo er nog niet af is. Als er weer visite komt, mogen ze zelf frisdrank en koek meenemen :{w :P.
And eternity in an hour.
pi_127475201
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Caro, goed zeg! *O* Lekker hoor, zo'n kick-start! :Y

c_c, wat rot van je enkel joh! Wat is er eigenlijk mee gebeurd? :@
Hij is dubbelgeklapt tijdens het hardlopen, nu blauw en dik aan binnen en buitenkant. Gisteren tijdens het hardlopen had ik er niet eens zoveel last van maar vandaag is het echt niet leuk.

En dankzij een luie zak van een collega heb ik het teringdruk en ga het nog minstens 2 uur vol moeten houden op m'n boterham van 7 uur :r.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:13:19 #139
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127475231
Het de-zak-moet-leeg-syndroom! (® Isa)
And eternity in an hour.
pi_127475380
Ik wil trouwens uiteindelijk toe naar een gezond en gevarieerd eetpatroon, met 2 schuldvrije zondigmomenten per week. Dus 2x per week of uit eten, of een paar koekjes, of een avondje drinken, of een frapuccino bij Starbucks (dat is de laatste tijd weer object of desire ;)). Ik denk dat dat voor mij de allerbeste methode zou zijn om blijvend ok te blijven.
pi_127475452
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:16 schreef Zeester het volgende:
Ik wil trouwens uiteindelijk toe naar een gezond en gevarieerd eetpatroon, met 2 schuldvrije zondigmomenten per week. Dus 2x per week of uit eten, of een paar koekjes, of een avondje drinken, of een frapuccino bij Starbucks (dat is de laatste tijd weer object of desire ;)). Ik denk dat dat voor mij de allerbeste methode zou zijn om blijvend ok te blijven.
Hier zie ik wel heil in. Denk dat dat voor mij ook zou werken.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:23:02 #142
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127475557
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hier zie ik wel heil in. Denk dat dat voor mij ook zou werken.
En ik :Y
And eternity in an hour.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:24:10 #143
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127475600
Ik ook. En als het dan even kan de zondigmomenten inplannen op een sportdag.
Spoilers!
pi_127475991
Poging tot planning want hele dag op pad na lunch

o 3 rijstwafels met pindakaas
t sample proberen: frecious green shake (carrot)
l 3 rijstwafels met kaas
t ?
d ?

Heeft niet veel zin eigenlijk, zo'n lijstje. :P
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:37:26 #145
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127476014
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:36 schreef fluster het volgende:
Poging tot planning want hele dag op pad na lunch

o 3 rijstwafels met pindakaas
t sample proberen: frecious green shake (carrot)
l 3 rijstwafels met kaas
t ?
d ?

Heeft niet veel zin eigenlijk, zo'n lijstje. :P
Waarom zoveel rijstwafels? :?
And eternity in an hour.
pi_127476187
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:37 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Waarom zoveel rijstwafels? :?
Op kantoor en niets anders voor handen. Ja koekjes e.d.
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:04:44 #147
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127476963
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:42 schreef fluster het volgende:

[..]

Op kantoor en niets anders voor handen. Ja koekjes e.d.
Dat is natuurlijk een slechte smoes. Ik zit ook vijf dagen per week op kantoor en ik heb ook fatsoenlijk eten bij me: brood, beleg, fruit, kwark.
And eternity in an hour.
pi_127477035
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:04 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een slechte smoes. Ik zit ook vijf dagen per week op kantoor en ik heb ook fatsoenlijk eten bij me: brood, beleg, fruit, kwark.
Geen smoes, want normaliter is dat ook hier het geval. Maar vandaag dus een keertje niet. I'll live.
pi_127477094
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:59 schreef fluster het volgende:

Jammer c_c - ik had 'm ook eigenlijk wel willen lopen, want in m'n eigen stad. Maar los van het feit dat ik geen startbewijs heb, moet ik ook nog drie lessen voor ik aan de 5k toe ben dus dat ging ik al niet redden. En om met het eind in zicht lessen over te gaan slaan leek me ook al niet slim. Maar voor jou gewoon heel erg balen want je was er helemaal klaar voor. Hopelijk kun je snel weer zonder pijn lopen! :)
Ik weet zeker dat je dat met gemak haalt! Drie lessen is niets en het ritme zit er al echt voldoende in als je nog maar 3 lessen moet.
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:10:36 #150
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127477123
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat je dat met gemak haalt! Drie lessen is niets en het ritme zit er al echt voldoende in als je nog maar 3 lessen moet.
En anders wandel je een stukje, boeiend :Y
And eternity in an hour.
pi_127477172
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:07 schreef fluster het volgende:

Geen smoes, want normaliter is dat ook hier het geval. Maar vandaag dus een keertje niet. I'll live.
In je vorige 2 lijstjes ontbeet je ook met rijstwafels :+
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:13:47 #152
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127477235
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

>:)
And eternity in an hour.
pi_127477273
quote:

[..]

Ik heb vanmorgen ook ontbeten met rijstwafels (4). Vond het stiekem wel lekker voor een keer, maar er zitten volgens mij niet echt voldoende voedingsstoffen in om het echt een goed ontbijt te laten zijn? Ik zou het dan ook eerder als tussendoortje eten denk. En zeker niet als ontbijt+lunch.
My salvation lies in your love..
pi_127477291
Zit daar überhaupt iets nuttigs in qua voedingsstoffen, die rijstwafels?

gmta, BP :D maar ik zie ze ook als tussendoortjes :Y
pi_127477362
Ik eet weleens rijstewafels als lunch, maar dat is omdat ik die dingen (met hummus als beleg). En in hummus zit weer wel wat nuttigs.
pi_127477415
quote:
5s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Zit daar überhaupt iets nuttigs in qua voedingsstoffen, die rijstwafels?

gmta, BP :D maar ik zie ze ook als tussendoortjes :Y
hihi, ik zit zo'n beetje op mijn pak rijstwafels te kijken en het is eigenlijk 80% KH waarvan bijna geen suikers (0,7g). 3,2 gram voedingsvezels per 100 gram. En 8,2 gram eiwitten. Maar daaraan kan je niet echt aflezen of het nuttige voedingsstoffen zijn? Een rijstwafel bevat maar iets van 20 kcal, dus veel energie haal je er iig niet uit.
pi_127477442
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat denk ik ook! Ik was ook nog niet helemaal klaar hoor, moest zelfs nog 5 lessen geloof ik.

Als je wil mag je mijn startnummer hebben. Ik zit nog steeds te denken dat ik wel wil maar moet het echt niet doen.
pi_127477499
Misschien moet ik toch ook maar eens gaan hardlopen. Alleen is dat weer lastig in Amsterdam, want hier loopt iedereen hard dus dan moet ik naar het Vondelpark en kom ik 1000 bekenden tegen :s. Of ik moet even een stuk fietsen en naar een wat onbekender park gaan en lekker anoniem sportief doen ;)!
pi_127477519
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:19 schreef BananaPancake het volgende:

hihi, ik zit zo'n beetje op mijn pak rijstwafels te kijken en het is eigenlijk 80% KH waarvan bijna geen suikers (0,7g). 3,2 gram voedingsvezels per 100 gram. En 8,2 gram eiwitten. Maar daaraan kan je niet echt aflezen of het nuttige voedingsstoffen zijn? Een rijstwafel bevat maar iets van 20 kcal, dus veel energie haal je er iig niet uit.
quote:
Voedingswaarde
De basisingrediënten van rijstwafels zijn rijst en zeezout. Meer zit er als het goed is niet in. Het beste is ook om geen andere varianten te kopen, doorgaans geldt dat hoe meer er is toegevoegd, hoe ongezonder de voeding.

Rijstwafels bevatten 390 calorieën per 100 gram. Ze bestaan voor het grootste gedeelte uit koolhydraten, voor bijna 82%. Rijstwafels bevatten verder meer dan 9 gram eiwit, slechts 1,1 gram suiker, 2,2 gram vet waarvan 0,6 gram verzadigd vet en 3,3 gram voedingsvezels. Dit is de voedingswaarde per 100 gram, een heel pak rijstwafels bevat 100 gram, dat zijn 13 rijstwafels.

1 rijstwafel weegt 7,7 gram en bevat slechts 30 calorieën, 0,7 gram eiwit, 6,3 gram koolhydraten (waarvan 0,1 gram suiker), 0,2 gram vet (waarvan minder dan o,1 gram verzadigd) en 0,3 gram voedingsvezels.

Vrij van gluten
Doordat rijstwafels vrij zijn van gluten zijn deze ideaal voor mensen met een glutenallergie.

Glycemische index
Het grootste bezwaar van de rijstwafels is dat ze een hoge glycemische index waarde hebben van 85. Nog hoger dan pure suiker of chips. Deze index waarde geeft aan hoe snel de voeding wordt opgenomen in het bloed. Rijstwafels veroorzaken dus een snelle stijging van het bloedsuikerniveau. Over het algemeen is dat niet handig tijdens het afvallen. Gevolg is dat je sneller honger hebt en meer zult eten!

Zijn rijstwafels gezond?
Rijstwafels hebben over het algemeen een gezond imago. Dat komt met name door de lage hoeveelheid calorieën. De vraag of rijstwafels gezond zijn kan je op 2 manieren beantwoorden. Ze zijn niet gezond in de zin dat er eigenlijk geen nuttige voedingsstoffen in zitten. Ze bevatten geen vitamines en weinig vezels en eiwitten. Ze zijn gezond omdat er geen ongezonde dingen in zitten. Geen e-nummers, geen toegevoegde kleur- geur- en smaakstoffen. Het bestaat alleen uit rijst en zout. Mocht je op zoek zijn naar een lekker tussendoortje dat niet ongezond is, dan is de rijstwafel ideaal.

De variaties van rijstwafels bevatten vaak verschillende smaken en laagjes. Deze zijn over het algemeen niet erg gezond. Er zijn kleur- geur en smaakstoffen toegevoegd om de rijstwafels lekkerder te maken. Het is niet aan te raden deze varianten te eten. Je kunt beter kiezen voor de naturel variant met lekker en gezond beleg! Ook zonder beleg zijn ze overigens erg lekker als tussendoortje.

Zijn rijstwafels een goede vervanging van brood?
Brood bevat per snee ongeveer 75 calorieën en 2 gram vezels. Een rijstwafel bevat slechts 30 calorieën maar ook slechts 0,3 gram vezels. Vezels zorgen voor een vol gevoel waardoor je minder zult eten. Door het eten van een rijstwafel raak je dus veel minder snel verzadigd dan door het eten van een boterham. Na het eten van een rijstwafel krijg je dus sneller honger en is de kans groot dat je naar snacks grijpt zoals koek en snoep. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dan had je veel beter kunnen ontbijten met een lekkere boterham.

Een goede vervanging van brood zijn rijstwafels dus niet. Ze bevatten onvoldoende gezonde stoffen voor de mens. Als tussendoortje zijn rijstwafels wel lekker en gezond, mits je de pure variant eet. En niet de variant met veel toegevoegde stoffen.
pi_127477521
Waarom zou je als hetero man in godsnaam gynaecoloog worden?
pi_127477535
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:22 schreef Zeester het volgende:
Misschien moet ik toch ook maar eens gaan hardlopen. Alleen is dat weer lastig in Amsterdam, want hier loopt iedereen hard dus dan moet ik naar het Vondelpark en kom ik 1000 bekenden tegen :s. Of ik moet even een stuk fietsen en naar een wat onbekender park gaan en lekker anoniem sportief doen ;)!
Ik zou het gewoon lekker doen en als je wat meer loopconditie hebt opgebouwd kan je iemand vragen om samen te lopen :)
pi_127477581
Ah, duidelijk Isa!
pi_127477590
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb geen idee! Er zijn echt héél veel mannelijke gynaecologen. Nou, de mijne is een vrouw en een geweldige dokter en ik zie mezelf ook niet onder behandeling bij een mannelijke gyn. En ik ben helemaal niet preuts of zo!
pi_127477613
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:22 schreef Zeester het volgende:
Ik loop in Rotterdam in een buurt waar zo ongeveer een enclave van collega's zit. Ben ook 's avonds laat begonnen en moet eerlijk zeggen dat ik nog niet midden op de dag ben gegaan. Maar het is oprecht het leukste aan sport wat ik tot nu toe heb gedaan. En ik heb veel, heel veel geprobeerd :').
pi_127477618
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:24 schreef BananaPancake het volgende:
Ah, duidelijk Isa!
Ik vroeg het mezel fook af hoor :Y Het leek me al niet veel soeps bevatten, behalve al die koolhydraten..
pi_127477635
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik loop in Rotterdam in een buurt waar zo ongeveer een enclave van collega's zit. Ben ook 's avonds laat begonnen en moet eerlijk zeggen dat ik nog niet midden op de dag ben gegaan. Maar het is oprecht het leukste aan sport wat ik tot nu toe heb gedaan. En ik heb veel, heel veel geprobeerd :').
Ik vind het ook geweldig, maar ik ben zo ongelofelijk blessure-gevoelig :'(
pi_127477653
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb geen idee! Er zijn echt héél veel mannelijke gynaecologen. Nou, de mijne is een vrouw en een geweldige dokter en ik zie mezelf ook niet onder behandeling bij een mannelijke gyn. En ik ben helemaal niet preuts of zo!
Ik heb eens een mirenaspiraal laten zetten (nja het was een poging, is niet gelukt :') ) bij de huisarts (man dus). Ik vond het niet eens echt erg dat het een man was, terwijl ik wel heel preuts ben haha _O-. De hele ervaring was dan wel weer heel naar, maar dat had daar niet mee te maken :p
pi_127477670
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Misschien doe ik wel gewoon eerst een paar x onaardig voor de beneden buurvrouw en loop ik gewoon rondjes door de kamer. Ze is toch nooit thuis, want ik heb iets van t balkon laten vallen wat ik graag terug wil en heb al paar x aangebeld maar ze doet nooit open ;)
pi_127477673
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sterker nog, als vrouw is het heel moeilijk en opleidingsplaats te krijgen, en het is een erg gewilde opleiding. Onfuckingbegrijpelijk :').
pi_127477704
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:

Sterker nog, als vrouw is het heel moeilijk en opleidingsplaats te krijgen, en het is een erg gewilde opleiding. Onfuckingbegrijpelijk :').
Gewoon alleen vrouwen opleiden voor dat vak. Mannen worden maar uroloog :{w
pi_127477718
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mijn afval-buddy wil graag gyn worden, dus tegen de tijd dat ik 30 ben mag zij mooi uitstrijkjes bij mij maken ;)!
pi_127477729
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:28 schreef Zeester het volgende:

Mijn afval-buddy wil graag gyn worden, dus tegen de tijd dat ik 30 ben mag zij mooi uitstrijkjes bij mij maken ;)!
Dat doet de doktersassistente (van de huisarts dus) normaal 8-)
pi_127477776
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ow :D. Nouja, duidelijk dus dat ik nog geen 30 ben, en het nooit nodig heb gehad ;). Heb sowieso nog nooit wijdbeens bij welke arts dan ook gezeten ;)!
pi_127477805
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gewoon alleen vrouwen opleiden voor dat vak. Mannen worden maar uroloog :{w
Nja, het gaat mij meer om de man zelf, die ziet dan allemaal van die gore afgezakte marmotten met, als je pech hebt, brokjes. Daar slaat je piemel toch dood van :').

Heb wel eens een uroloog bezig gezien, vrouw, type nerd, waarbij ik heilig overtuigd was dat ze het uit wraak is gaan doen. Zo blij als zij keek terwijl ze een scoop in zo'n piemel ragde, was eng _O-.

Sorry, weer ontopic :@.
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:34:21 #175
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127477852
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nja, het gaat mij meer om de man zelf, die ziet dan allemaal van die gore afgezakte marmotten met, als je pech hebt, brokjes. Daar slaat je piemel toch dood van :').

Heb wel eens een uroloog bezig gezien, vrouw, type nerd, waarbij ik heilig overtuigd was dat ze het uit wraak is gaan doen. Zo blij als zij keek terwijl ze een scoop in zo'n piemel ragde, was eng _O-.

Sorry, weer ontopic :@.
:') :D
And eternity in an hour.
pi_127477919
quote:

[..]

Touché. :D

Sowieso gewoon mijn ontbijt dat. Maar bij de lunch heb ik doorgaans iets substantieels.:)
pi_127477941
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het ook geweldig, maar ik ben zo ongelofelijk blessure-gevoelig :'(
Ik dus ook. Daarom zo ontzettend voorzichtig met opbouwen. Easy does it enzo.
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:39:36 #178
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127477977
Waar hebben jullie dan last van, Isa en fluster? :)
And eternity in an hour.
pi_127478168
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Van je hobby je beroep maken? :+

(Serieus, lijkt me helemaal niks)
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:58:36 #180
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127478462
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:30 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ow :D. Nouja, duidelijk dus dat ik nog geen 30 ben, en het nooit nodig heb gehad ;). Heb sowieso nog nooit wijdbeens bij welke arts dan ook gezeten ;)!
wees blij. Inwendige echo :X
pi_127479800
Yes, mijn reddende engel (schoonvader :P) is geweest en ik kan weer vrij rondlopen :')

Naar de groenteboer geweest en 2 bakjes met aardbeien gehaald en eentje met druiven voor ¤5. Lekker! O+ Dit worden al de betere zoete aardbeien, had ze laatst die zo klein en nog een beetje zuur waren. Deze zijn mega!

Ook eventjes brood gehaald dus ik kan lunchen. :P
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:51:48 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127480262
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Whehehe, daar had ik net een gesprek over met een collega. Zij is Amerikaanse en moest van de week hechtingen eruit laten halen en de receptioniste liep mee, gaat u maar zitten en wil beginnen. Dus mijn collega 'Where's the doctor?'
'Well ma'am, you won't see him for this, this is something I do'.
En toen zei mijn collega 'But you're the receptionist!?!?!'

Ik hoef zeker niet te vertellen dat het eruithalen van die hechtingen heel zeer deed. :D _O- :o
En toen vertelde ze me dus ook dat ze het helemaal niet trekt dat de assistente de uitstrijkjes doet! Onbegrijpelijk voor haar. :D
pi_127480307
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Whehehe, daar had ik net een gesprek over met een collega. Zij is Amerikaanse en moest van de week hechtingen eruit laten halen en de receptioniste liep mee, gaat u maar zitten en wil beginnen. Dus mijn collega 'Where's the doctor?'

Ik hoef zeker niet te vertellen dat het eruithalen van die hechtingen heel zeer deed. :D _O- :o
En toen vertelde ze me dus ook dat ze het helemaal niet trekt dat de assistente de uitstrijkjes doet! Onbegrijpelijk voor haar. :D
Whaha wel logisch als je ook in je hoofd hebt dat zij alleen is opgeleid tot receptioniste _O-
pi_127480944
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Medische cultuur...

Heb pas nog een hele discussie gehad met iemand uit een ander land over het feit dat in Nederland veel mensen thuis bevallen (en dat dat hier eigenlijk de standaard is).
Vond ze onbegrijpelijk.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:11:23 #185
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127481086
Maar dat de uitstrijkjes door een assistente worden gemaakt snap ik als "professional" oom niet helemaal. Ok, het is een effectieve manier van een goedkoop bevolkingsonderzoek uitvoeren maar de kwaliteit laat nog wel eens te wensen over.

Maarja, als het aan bepaalde mensen ligt doen we straks lekker thuistestjes op de wc....
pi_127481102
Ik kom hier even huiliehuilie doen hoor..

Ik ben niet toegelaten tot de master die ik graag wilde doen en nu voel ik me helemaal kut en klote en ik moet eigenlijk aan m´n scriptie werken en ik ben alleen thuis :'( En m'n toetsenbord doet ook raar want elke keer als ik 1 ' wil typen doet ie er 2. '' zo dus. En hij doet ze ook gelijk en daardoor kan ik bijvoorbeeld geen apostrof op een letter zetten. :(

:'(
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:16:11 #187
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127481288
@ toetsenbord; doe eens ctrl+shift tegelijk indrukken.
En naar van de master zeg!
pi_127481373
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:16 schreef douche-eendje het volgende:
@ toetsenbord; doe eens ctrl+shift tegelijk indrukken.
En naar van de master zeg!
Normaal moet ik dat altijd al doen, maar nu is er iets anders aan de hand denk. Hij verandert dan de tekens, maar doet er nog steeds twee achter elkaar. Ik denk dat die knop gewoon verrot is ofzo. :?
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:18:44 #189
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127481400
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:18 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Normaal moet ik dat altijd al doen, maar nu is er iets anders aan de hand denk. Hij verandert dan de tekens, maar doet er nog steeds twee achter elkaar. Ik denk dat die knop gewoon verrot is ofzo. :?
Heb je niet per ongeluk de taal of toetsenbordinstellingen gewijzigd? Even op het toetsenbordje rechtsonderin klikken.
And eternity in an hour.
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:19:13 #190
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127481417
Ik vind rijstwafels zo gezellig ruiken O+
And eternity in an hour.
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:19:47 #191
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127481446
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:11 schreef BananaPancake het volgende:

Ik ben niet toegelaten tot de master die ik graag wilde doen en nu voel ik me helemaal kut en klote en ik moet eigenlijk aan m´n scriptie werken en ik ben alleen thuis :'( En m'n toetsenbord doet ook raar want elke keer als ik 1 ' wil typen doet ie er 2. '' zo dus. En hij doet ze ook gelijk en daardoor kan ik bijvoorbeeld geen apostrof op een letter zetten. :(

Dat is kut :* Kun je het volgend jaar weer proberen?
And eternity in an hour.
pi_127481491
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:19 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Dat is kut :* Kun je het volgend jaar weer proberen?
Nou ik wil liever gewoon gelijk door met studeren dus ik denk niet dat dat een optie is. Bovendien is de kans groot dat ik dan weer niet toegelaten wordt (maar 30 plekken). Mocht nu al op gesprek komen met 40 mensen dus maakte al best veel kans en baal gewoon ontzettend dat ik het zelf verkloot heb :(
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:21:15 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127481500
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:11 schreef BananaPancake het volgende:

Dat is kut zeg! -O-

Voor je apostrofjes heb ik wel een lijstje met alt-codes. ;)
wacht even.
pi_127481526
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat is kut zeg! -O-

Voor je apostrofjes heb ik wel een lijstje met alt-codes. ;)
wacht even.
Oh nice thanks! :D
pi_127481576
He bah, BananaPancake! Probeer het snel los te laten en focussen op andere leuke dingen die wel doorgaan! /makkelijk praten zo!
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:24:11 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127481609
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:21 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Oh nice thanks! :D
168 ¿
173 ¡

160 á
133 à
131 â
132 ä
134 å
142 Ä
143 Å

130 é
138 è
136 ê
137 ë
144 É

141 ì
161 í
139 ï
140 î

149 ò
162 ó
147 ô
148 ö
153 Ö

163 ú
151 ù
129 ü
150 û

135 ç
128 Ç

164 ñ
165 Ñ
145 æ
146 Æ
152
pi_127481657
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:23 schreef Zeester het volgende:
He bah, BananaPancake! Probeer het snel los te laten en focussen op andere leuke dingen die wel doorgaan! /makkelijk praten zo!
Dankjewel :) Ja ga ik ook proberen hoor. Ik vind het gewoon altijd heel moeilijk om te falen (faalangst gevalletje) dus het was juist een hele stap voor mij om me überhaupt aan te melden voor die master, maar ja het heeft blijkbaar niet zo moeten zijn denk ik dan.

Ik heb iig helemaal geen zin om m'n verdriet weg te eten o.i.d. Denk dat ik mezelf dan alleen maar kutter zou gaan voelen. Weet ik zelfs zeker.

Edit: BE, thanks, je bent geweldig! :D

Ik ga me maar op m'n scriptie storten. Nou maakt het iig ook niet meer uit of ik een voldoende of onvoldoende haal. (nouja op zich wel natuurlijk, maar wel wat minder) dus kan ik er een stuk meer ontspannen aan werken!
pi_127483510
Aww, wat vervelend zeg BP... Heb je een plan B?
pi_127485214
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, wat vervelend zeg BP... Heb je een plan B?
Ja dat wel! Twijfel nu nog tussen twee andere masters (met minder strenge toelatingseisen) in Amsterdam en Utrecht :)
pi_127486665
Ik probeer mijn kamer een beetje op te ruimen, maar ik heb zoveel shit. Zelfs als ik de weggooi-modus op maximaal zet blijft er nog veel te veel zooi die ik wil bewaren over. Maar goed, je gaat er wel van zweten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')