Er moest een sausje CDA overheenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:24 schreef ddx het volgende:
Beter hadden ze iemand uitgenodigd die beetje kennis van zaken had ipv iemand die maar wat roept.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:25 schreef Travel. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zouden ze denken daarzo?
Ga maar leuk op zijn schouder leunen met je hoofd, dat zie er lekker gek uit!
quote:"Wat een KUT programma presenteren wij toch, godverdomme!"
Wat denken ze nu?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:25 schreef Travel. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zouden ze denken daarzo?
Ga maar leuk op zijn schouder leunen met je hoofd, dat zie er lekker gek uit!
Done.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Voor de OP, links bovenaan.
[ afbeelding ]
Ojeee, ik heb 'm gepijpt..quote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat denken ze nu?
[ afbeelding ]
Zonde dat dit niet meer wordt uitgezonden...tegenwoordig is er alleen maar rotzooi op TV te zien.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik mis hem
"I'm a Man"
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
*knokpartij*
STEVE STEVE STEVE
Handig moment voor onderhoud.quote:Beste bezoeker,
Wegens technisch onderhoud is deze service momenteel niet beschikbaar.
Wij verwachten u zo spoedig mogelijk weer van dienst te kunnen zijn.
Onze excuses voor de overlast,
Evangelische Omroep
Prima programma voor RTL7quote:
De Maury show zou wel een goeie toevoeging zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde dat dit niet meer wordt uitgezonden...tegenwoordig is er alleen maar rotzooi op TV te zien.
of dino showquote:Op maandag 3 juni 2013 23:32 schreef tralalala het volgende:
Als het maar niet een Raymann-achtige show wordt.
Nee? Presenteerde hij pownieuwsquote:Op maandag 3 juni 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kan niet presenteren man, je hebt hem toch gezien bij PowNews.
en abject.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat infaam van je om te zeggen
De laatste, was tenenkrommend slecht.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee? Presenteerde hij pownieuws?
Ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee? Presenteerde hij pownieuws?
Waar zat je dan net naar te kijken op Nederland 3?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pownews is afgelopen
Ik loop achter geloof ik
De presentator van het klokhuis die dacht dat hij cabaretier was geworden.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar zat je dan net naar te kijken op Nederland 3?
Spoorloosquote:Op maandag 3 juni 2013 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar zat je dan net naar te kijken op Nederland 3?
Koewintraoe, Roenaldoe.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
O Fabuloso Luis Fabiano
Dat kan ik.
Alleen als Eva.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:35 schreef Travel. het volgende:
Ik wil een vrouwelijke talkshowhost op de late avond
Ja
Nee
NEE
Racisten!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
67% wil geen gekleurde talkshowhost
Wat???quote:Op maandag 3 juni 2013 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
67% wil geen gekleurde talkshowhost
Badr Hari en Ruud Gullit lijkt me wel wat aan 1 tafel.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:36 schreef Zipportal het volgende:
Eerste tafel van Humberto:
-Regilio Tuur
-Ulrich van Gobbel
-Alberto Stegeman
Het moet wel ergens over gaan.quote:
Volgende keer ga ik ook op dat scherm kijken, wat izjn dat voor vragenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2e scherm
Nu:
Een talkshow over dieren mis ik nog in Nederland
Eens
Oneens
Elke keer denk ik weer dat jullie me zitten te trollen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
Een talkshow over dieren mis ik nog in Nederland
Eens
Oneens
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.schermquote:Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik ook op dat scherm kijken, wat izjn dat voor vragen
Merel.quote:
Het is nog waar ookquote:Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
Nee want je moet kinderen kunnen krijgen hoe armoedig je situatie ook isquote:Op maandag 3 juni 2013 23:38 schreef Travel. het volgende:
Mag ik het egoïstisch vinden als je door blijft neuken?
Mevrouw is een beetje een gekkie aan haar kleding te zien.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:38 schreef Travel. het volgende:
Ja ik snap ook niet, wanneer zijn ze daar dan achtergekomen?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:38 schreef Travel. het volgende:
Best wel een lastigequote:Op maandag 3 juni 2013 23:39 schreef Wopper1 het volgende:
Genoeg gelachen
De overheid moet meer geld uittrekken voor onderzoek naar zeldzame ziekten
Eens
Oneens
Toen het zaad er al in zat, denk ikquote:Op maandag 3 juni 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet, wanneer zijn ze daar dan achtergekomen?
Zielig voor die kinderen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee want je moet kinderen kunnen krijgen hoe armoedig je situatie ook is
Dat moet ik ook altijd denken bij dit soort verhalen over erfelijke ziektes...quote:Op maandag 3 juni 2013 23:38 schreef Travel. het volgende:
Ja maar er wordt er een geboren en dan kom je er toch op een gegeven moment achter... Dan lijkt me dat je gaat kijken of zulks erfelijk is...quote:
Ben je nu serieus? Wat een bullshit dan. Anders niet meer zo sarcastisch doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee want je moet kinderen kunnen krijgen hoe armoedig je situatie ook is
Heeft één keer niet gebeden voor het eten.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk christen
En toch zonder voorbehoedsmiddel blijven ketsen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Zielig voor die kinderen.
70% wordt geen 18, leuk vooruitzicht voor ze
Ik zat gisteren nog door mijn flippo-map te bladeren.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:41 schreef Zipportal het volgende:
Flippo 100 is ook zeldzaam
[ afbeelding ]
Zo denken veel mensen toch wel. Ik vind het ook een raadsel waarom mensen kinderen gaan krijgen in zulke situaties.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Wat een bullshit dan. Anders niet meer zo sarcastisch doen.
Hoe heet die meid? ff googlen.
Wil van God.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:41 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En toch zonder voorbehoedsmiddel blijven ketsen.
De gouden flippo is ook zeldzaam, die moest je kopen voor een guldenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:41 schreef Zipportal het volgende:
Flippo 100 is ook zeldzaam
[ afbeelding ]
Doet me ook niet zoveel eigenlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dit soort persoonlijke verhalen over ziektes nooit zo boeiend.
quote:Alex en Inez Liebe uit Hummelo hebben 5 kinderen: Gerben (16), Ruben (op bijna 2-jarige leeftijd overleden in 2003), Max (10) en tweeling Bas en Bram (8).
Als talkshowhost zou je hier een kritische vraag over kunnen stellen, misschien zelfs wel moeten stellen!quote:
Hij praat goed voor een 16 jarige.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:43 schreef Monolith het volgende:
Oh, gewoon in een ravijn gewaaid. Ik was al even bezorgd dat het ongewoon was gebeurd.
Dit kan eigenlijk niet, maar ik moest wel hardop lachen.quote:
Nee nee, bij P&W is ook iedereen het met elkaar eens, niet zo gek doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:43 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Als talkshowhost zou je hier een kritische vraag over kunnen stellen, misschien zelfs wel moeten stellen!
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De gouden flippo is ook zeldzaam, die moest je kopen voor een gulden
quote:Alex en Inez Liebe verloren in 2003 onverwachts hun zoontje Ruben. Onderzoek wees uit dat het jongetje was overleden aan een zeldzame, ongeneeslijke stofwisselingsziekte. Na verloop van tijd bleken nog drie van hun zoons de ziekte te hebben. De kans is 50 procent dat ze voor hun tiende jaar overlijden en 70 procent dat ze voor hun achttiende overlijden.
Alleen de oudste zoon, de negenjarige Gerben, is gezond.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:43 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Als talkshowhost zou je hier een kritische vraag over kunnen stellen, misschien zelfs wel moeten stellen!
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mew en Mewtwo. #150 & 151
Ah. Helder.quote:
Ik wijt dit aan Raymann.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet nog steeds lachen dat 63 procent geen 'gekleurde' talkshowhost wil![]()
Ik herinner me alleen de pokemon flippo's.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:47 schreef tralalala het volgende:
Fuck man, flippo's![]()
![]()
Dichtst bij de muur jeweetz
Ik mis nu eigenlijk Rickazio een beetje, waar is hij?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet nog steeds lachen dat 63 procent geen 'gekleurde' talkshowhost wil![]()
Walgelijk programma is dat.quote:
Probeert de nederlandse neonazi's van de grond te krijgen maar krijgt nnn niet uit z'n bek met dat Groningse accent van 'm.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik mis nu eigenlijk Rickazio een beetje, waar is hij?
Straks komt Renske (dat is geen meisje) en die gaat de gasten opvangen en de kritische vragen stellen die Knevel en Van den Brink niet durfden.quote:
Die ken ik dan weer nietquote:Op maandag 3 juni 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen de pokemon flippo's.
Dus ze wisten het wel, niet, wel.!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:49 schreef alors het volgende:
Oh wacht, die jongste is een tweeling die 4 was in 2009.. dus geboren in 2005.
Rense.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks komt Renske (dat is geen meisje) en die gaat de gasten opvangen en de kritische vragen stellen die Knevel en Van den Brink niet durfden.
Als ze er in 2003 zijn achtergekomen, dan wisten ze het dus wel bij die jongste tweequote:
Die flippo's waren de laatste poging de rage in stand te houdenquote:
Hier is jouw held André de wegmisbruikerquote:Op maandag 3 juni 2013 23:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet
Zaten die ook in zakken smiths chips?
Nee... het waren pokemon kaarten, en loony toons flippo's.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet
Zaten bij de donald duck volgens mij..quote:Op maandag 3 juni 2013 23:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet
Die zaten in de chips jaquote:Op maandag 3 juni 2013 23:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet
Van alle verprilde euro's in den haag?quote:
Hoe vaak zij men vroeger niet..quote:Op maandag 3 juni 2013 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Lijkt me raar om gewoon naar school te gaan met zo'n ziekte in je achterhoofd.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Probeert de nederlandse neonazi's van de grond te krijgen maar krijgt nnn niet uit z'n bek met dat Groningse accent van 'm.
Versprilde euro'squote:Op maandag 3 juni 2013 23:48 schreef Wopper1 het volgende:
Andries Knevel mag wel een toontje lager zingen wat betreft salarissen.
EO-presentator Andries Knevel: ¤ 220.375
Die kaarten kon je kopen bij de Bruna voor een achterlijk hoge prijs, dat weet ik nog wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee... het waren pokemon kaarten, en loony toons flippo's.
Die schreeuwers hebben echt het buskruit uitgevonden.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Geen Allah Snackbar geschreeuw tijdens demonstraties
En als je dat ook had gedaan zouden dit soort taalfouten niet meer voorkomen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:52 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hoe vaak zij men vroeger niet..
Ga naar school! Dat is goed voor later! Je hebt er zoveel profijt!
Triest hoor.
O ja afterparty, hoe is het met de dochter afgelopen die jarig was?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Humberto gaat tijdens de afterparty flink boelen.
Misschien is Jan van Halst daar dan ook wel voor uitgenodigd.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Humberto gaat tijdens de afterparty flink boelen.
Kijk zo en geniet.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat houdt die afterparty in dan
Die kreeg een onherstelbare vertolking van Happy Birthday te horen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:55 schreef Travel. het volgende:
[..]
O ja afterparty, hoe is het met de dochter afgelopen die jarig was?
Klopt... 7,50 of 10,- euro of guldens, ik weet het niet meer. Maar ik had wel een charizard uit zo'n pakje!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die kaarten kon je kopen bij de Bruna voor een achterlijk hoge prijs, dat weet ik nog wel.
het was even wahtenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:57 schreef Mani89 het volgende:
HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:57 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom is iedereen zo pro-Tan?
Die man is nepper dan nep. Overacting.
Stem doet me denken aan Britt Dekkerquote:Op maandag 3 juni 2013 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Marleen vermaakt zich heel goed zo te horen.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:57 schreef Mani89 het volgende:
HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER
Humbertoquote:Op maandag 3 juni 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Gaat er zo ook nog iemand op de tafel dansen?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Marleen ook goed in zeilen?
Persoonlijk denk ik: seker wetuh!
SEKER WETUH! BOUWMEESTAR IS MUN NAAM !quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Marleen ook goed in zeilen?
Persoonlijk denk ik: seker wetuh!
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:04 schreef Latert het volgende:
Die laatste stelling![]()
Bedankt voor uw deelname. We zijn morgen weer terug met o.a. minister Dijsselbloem van Financien.
Dan kijk ik ook weer! (enige optie)
mrstylo zou het ook leuk vinden op het tweede schermquote:
Die gozer was er deze keer.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:06 schreef tralalala het volgende:
Ik mis nu ook elke keer het journaal met Dionne Stax omdat PowNews niet meer op tv is.
Inderdaad waar is Margreetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:06 schreef tralalala het volgende:
Ik mis nu ook elke keer het journaal met Dionne Stax omdat PowNews niet meer op tv is.
Hij zou er bijna christen van worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mrstylo zou het ook leuk vinden op het tweede scherm
Zo'n Turkije kan niet bij de EU
Eens
77%
Oneens
Iedereen is anti turkije.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:07 schreef OProg het volgende:
[..]
http://hollandsehufters.b(...)ma-gaat-doorrrr.html
Forum Opties | |
---|---|