Betalenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Betalend online daten heb je toch een stuk minder fakers hoor
Wacht maar tot je tegen de 40 begint te lopen, je alleen maar ellende hebt gehad in de liefde etc. etc...quote:Op maandag 3 juni 2013 23:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ten eerste: Wolfje wrm? Ik was net bezig met posten. Jij mag weer boomstammen gaan vreten ofzo.
[..]
Betalen
De ware belt vanzelf wel aan ofzo, daar ga ik echt niet voor betalen.
Ik heb je mijn plan allang verteld als ik niet tegen de persoon van mijn leven aanloop. En ach leef nu al jaren alleen, kan de rest ook wel bij.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wacht maar tot je tegen de 40 begint te lopen, je alleen maar ellende hebt gehad in de liefde etc. etc...
Je groeit erin he
En voor anderen is het gewoon een hobby![]()
Voor mij is het marktverbreding
Kroeg, internet, dansschool... ik wil mezelf overal vertegenwoordigen zodat ik niemand mis kan lopen
geef er een note voorquote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef rubbereend het volgende:
rubbereend is trouwens met een kleine r
Niks mis met online afspreken, meer succesvol geweest hier dan offlinequote:Op maandag 3 juni 2013 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wacht maar tot je tegen de 40 begint te lopen, je alleen maar ellende hebt gehad in de liefde etc. etc...
Je groeit erin he
En voor anderen is het gewoon een hobby![]()
Voor mij is het marktverbreding
Kroeg, internet, dansschool... ik wil mezelf overal vertegenwoordigen zodat ik niemand mis kan lopen
dan ga je grote piemels uitkiezenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb je mijn plan allang verteld als ik niet tegen de persoon van mijn leven aanloop. En ach leef nu al jaren alleen, kan de rest ook wel bij.
Of ik ga naar Ghana, ga daar op straat staan en roep wie wil er met mij trouwen? Staan er zo een boel mannen in de rij. Kan ik een keuring houden
Agossiequote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef rubbereend het volgende:
rubbereend is trouwens met een kleine r
Daarnaast zijn sommige Ghanese mannen echtquote:
dan krijg je het multi SOA codec pack gratis er bijquote:Op maandag 3 juni 2013 23:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb je mijn plan allang verteld als ik niet tegen de persoon van mijn leven aanloop. En ach leef nu al jaren alleen, kan de rest ook wel bij.
Of ik ga naar Ghana, ga daar op straat staan en roep wie wil er met mij trouwen? Staan er zo een boel mannen in de rij. Kan ik een keuring houden
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks mis met online afspreken, meer succesvol geweest hier dan offline![]()
Via datingsites dan weer niet, man wat een bagger heb ik op m'n account binnen gekregen![]()
Ik moest LOLlenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dan krijg je het multi SOA codec pack gratis er bij
Ik lach erom en punten scoren is niet nodigquote:Op maandag 3 juni 2013 23:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat geeft mij altijd hoop
Wereldvreemde mannenalsof er een rode loper ligt met aan het eind een vrouw met haar benen wijd
Hier scoor ik ook geen punten mee bij jou
maar goed, ik snap mannen echt niet soms....
Fuck, in de richting waarin ik denk?!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben me toch een partij GTP, niet te zuinig
slaap zequote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
Pfff ik ga slapen, ben kapot avn al dat getroll
Tot morgen. Slaap lekker allen, niet teveel over Gordon dromen he
ik weet dat hij heel lang bij ons is en zal blijven, maar Gordon in een droom is gewoon een no-no...
Op de dag dat ik over Gordon ga dromen spring ik voor de trein.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
ik weet dat hij heel lang bij ons is en zal blijven, maar Gordon in een droom is gewoon een no-no...
broodnodig slaapje dus!!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga afwassen en naar bed.
Ik wilde vroeg naar bed, maar dat gaat dus weer niet door...
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
Partypoopersquote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed te passe, uitdrukking hier van de streek. Goed te spreken dusquote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
GTP?? wat betekent dat
dit fossiel snapt al die hipster afkortingen niet meer
hihaho.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
broodnodig slaapje dus!!
slaape doeiii xoxo
Karina zoekt gewoon een jong blaadjequote:Op maandag 3 juni 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
Hee Rubber, geef mij eens een positieve note, net zoals Karina. Hoewel ik die nog niet in kan zien, maar ik weet dat het een toffe is, want Karina
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Bestaat die niet dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat geeft mij altijd hoop
Wereldvreemde mannenalsof er een rode loper ligt met aan het eind een vrouw met haar benen wijd
oh help wil jij mod wordenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
Hee Rubber, geef mij eens een positieve note, net zoals Karina. Hoewel ik die nog niet in kan zien, maar ik weet dat het een toffe is, want Karina
Ook leuk, maar dat bedoelde ik niet!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als die richting bier en gezelligheid is wel ja.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh help wil jij mod worden
nooit meer slechte grappen in dit topic
Euww...quote:Op maandag 3 juni 2013 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt. Ze was er niet, en ook al was ze er wel, dan wordt het niet iets.
Ah ik heb weer wat nieuwe muziek voor morgen.quote:
Bummer!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja. Was sowieso al poos rustig, dus weinig problemen mee
.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah ik heb weer wat nieuwe muziek voor morgen.
Is dat dezelfde die iets voor 19 werd gedraaid als winnaar van Praat je plaatje?quote:
Geen idee, toen stond ik onder de douchequote:Op maandag 3 juni 2013 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde die iets voor 19 werd gedraaid als winnaar van Praat je plaatje?
Zo ja, toffe track
nummer werd afgekondigd als PSB, mn vrouw en ik hadden zoiets van: huh?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde die iets voor 19 werd gedraaid als winnaar van Praat je plaatje?
Zo ja, toffe track
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
nummer werd afgekondigd als PSB, mn vrouw en ik hadden zoiets van: huh?
vond het nogal een Swedish house mafia deuntje.
ook gezelligquote:Op maandag 3 juni 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo mijn avond bestaat uit een discussie over Kees kkkachel
Godverdomme wat kinderachtig.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo mijn avond bestaat uit een discussie over Kees kkkachel
Rabobank is het de schuld vanquote:
Het is de schuld van de Rabobankquote:
Allemaal de schuld van de Rabobank.quote:
INGquote:Op maandag 3 juni 2013 23:47 schreef minthy het volgende:
Heeft iemand de Rabobank al genoemd toevallig?
Dat was die Spaanse.quote:
Ja dat is wel waarquote:
Hebben we die in de buurt dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar
Paar maanden geleden creditcard geactiveerd enzo, nu schijn ik naar een ING-kantoor te moeten om het te bevestigen.
Nog nooit gedaan.
Ja Zwolle denk ik, maar dat ligt totaal niet op mijn routequote:
Dat zal met de Rabo ook wel een probleem gaan worden, ze gaan hier ook weg helaasquote:Op maandag 3 juni 2013 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja Zwolle denk ik, maar dat ligt totaal niet op mijn route
Bekijk het dan ook maar mooi met je activering.
Huh? Je krijgt toch een activatiecode en een 0800 telefoonnummer en klaar? Ik heb nog nooit naar een ING vestiging gehoeven voor mijn CC activatie.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar
Paar maanden geleden creditcard geactiveerd enzo, nu schijn ik naar een ING-kantoor te moeten om het te bevestigen.
Nog nooit gedaan.
dat klinkt dus veel beter als het hard staat en en er geen kinderen doorheen gillenquote:
ik importeer films en games via amazon, dus is t wel handig. ik heb "slechts" een limiet van ¤999. dus doe er geen gekke dingen mee.quote:
Er stond dat ik ergens een handtekening moest zetten op een ING-kantoorquote:Op maandag 3 juni 2013 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Huh? Je krijgt toch een activatiecode en een 0800 telefoonnummer en klaar? Ik heb nog nooit naar een ING vestiging gehoeven voor mijn CC activatie.
Google Play alles.quote:
oh ok. nieuw beleid dan zeker. kneuzenkermis dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er stond dat ik ergens een handtekening moest zetten op een ING-kantoor.
[..]
Google Play alles.
Ah, aan die twee dingen doe ik amper. Het enige waarvoor ik er één zou kunnen gebruiken is het abonnement op Whatsapp, mocht je daar ooit voor moeten betalen. Dan haal ik wel zo'n prepaid-kaart of ik kijk iemand anders lief aan met m'n bambi-ogenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik importeer films en games via amazon, dus is t wel handig. ik heb "slechts" een limiet van ¤999. dus doe er geen gekke dingen mee.
en een beetje inkijkquote:Op maandag 3 juni 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, aan die twee dingen doe ik amper. Het enige waarvoor ik er één zou kunnen gebruiken is het abonnement op Whatsapp, mocht je daar ooit voor moeten betalen. Dan haal ik wel zo'n prepaid-kaart of ik kijk iemand anders lief aan met m'n bambi-ogen
Gratis app's en anders maar nietquote:Op maandag 3 juni 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er stond dat ik ergens een handtekening moest zetten op een ING-kantoor.
[..]
Google Play alles.
je hebt de wolfrolf kwaliteitsgr-app nog niet aangeschaft zie ikquote:
Dat sowieso!quote:
Zoals?quote:
Godverdomme...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat sowieso!
Ging gisteren op die verjaardag ook gruwelijk fout, m'n nichtje ging aan de bovenkant van m'n jurk trekken met haar grijpgrage handjes... Chanant wel, zeker als de vader van je schoonzus ook nog een gevatte opmerking a la "ruilen met de baby?" maakte![]()
Instant-doordegrondzakker...
Was een lekker drieluikje. Al is Portugal. The Man ook wel fijn.quote:
Jammerdebammer, had ik maar eerder moeten bijlezenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was een lekker drieluikje. Al is Portugal. The Man ook wel fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |