Betalenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Betalend online daten heb je toch een stuk minder fakers hoor
Wacht maar tot je tegen de 40 begint te lopen, je alleen maar ellende hebt gehad in de liefde etc. etc...quote:Op maandag 3 juni 2013 23:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ten eerste: Wolfje wrm? Ik was net bezig met posten. Jij mag weer boomstammen gaan vreten ofzo.
[..]
Betalen
De ware belt vanzelf wel aan ofzo, daar ga ik echt niet voor betalen.
Ik heb je mijn plan allang verteld als ik niet tegen de persoon van mijn leven aanloop. En ach leef nu al jaren alleen, kan de rest ook wel bij.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wacht maar tot je tegen de 40 begint te lopen, je alleen maar ellende hebt gehad in de liefde etc. etc...
Je groeit erin he
En voor anderen is het gewoon een hobby![]()
Voor mij is het marktverbreding
Kroeg, internet, dansschool... ik wil mezelf overal vertegenwoordigen zodat ik niemand mis kan lopen
geef er een note voorquote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef rubbereend het volgende:
rubbereend is trouwens met een kleine r
Niks mis met online afspreken, meer succesvol geweest hier dan offlinequote:Op maandag 3 juni 2013 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wacht maar tot je tegen de 40 begint te lopen, je alleen maar ellende hebt gehad in de liefde etc. etc...
Je groeit erin he
En voor anderen is het gewoon een hobby![]()
Voor mij is het marktverbreding
Kroeg, internet, dansschool... ik wil mezelf overal vertegenwoordigen zodat ik niemand mis kan lopen
dan ga je grote piemels uitkiezenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb je mijn plan allang verteld als ik niet tegen de persoon van mijn leven aanloop. En ach leef nu al jaren alleen, kan de rest ook wel bij.
Of ik ga naar Ghana, ga daar op straat staan en roep wie wil er met mij trouwen? Staan er zo een boel mannen in de rij. Kan ik een keuring houden
Agossiequote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef rubbereend het volgende:
rubbereend is trouwens met een kleine r
Daarnaast zijn sommige Ghanese mannen echtquote:
dan krijg je het multi SOA codec pack gratis er bijquote:Op maandag 3 juni 2013 23:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb je mijn plan allang verteld als ik niet tegen de persoon van mijn leven aanloop. En ach leef nu al jaren alleen, kan de rest ook wel bij.
Of ik ga naar Ghana, ga daar op straat staan en roep wie wil er met mij trouwen? Staan er zo een boel mannen in de rij. Kan ik een keuring houden
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks mis met online afspreken, meer succesvol geweest hier dan offline![]()
Via datingsites dan weer niet, man wat een bagger heb ik op m'n account binnen gekregen![]()
Ik moest LOLlenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dan krijg je het multi SOA codec pack gratis er bij
Ik lach erom en punten scoren is niet nodigquote:Op maandag 3 juni 2013 23:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat geeft mij altijd hoop
Wereldvreemde mannenalsof er een rode loper ligt met aan het eind een vrouw met haar benen wijd
Hier scoor ik ook geen punten mee bij jou
maar goed, ik snap mannen echt niet soms....
Fuck, in de richting waarin ik denk?!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben me toch een partij GTP, niet te zuinig
slaap zequote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
Pfff ik ga slapen, ben kapot avn al dat getroll
Tot morgen. Slaap lekker allen, niet teveel over Gordon dromen he
ik weet dat hij heel lang bij ons is en zal blijven, maar Gordon in een droom is gewoon een no-no...
Op de dag dat ik over Gordon ga dromen spring ik voor de trein.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
Pfff ik ga slapen, ben kapot avn al dat getroll
Tot morgen. Slaap lekker allen, niet teveel over Gordon dromen he
ik weet dat hij heel lang bij ons is en zal blijven, maar Gordon in een droom is gewoon een no-no...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |