Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op maandag 3 juni 2013 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan prima over seks praten, maar there's a time and a place...
Dat jaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:19 schreef 2013 het volgende:
Hahahaha![]()
Die Michael had echt zo een meid kunnen krijgen, als ie niet zo achterlijk deed bij gesprekken
Dat niet doenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Teveel eisen, ja droom maar verder. Meteen over seks en maagdelijkheid beginnen, dat werkt.
Ik zie het al voor me dat zo'n type een topic opent: Vrouwen zijn allemaal veel te veeleisend!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:20 schreef Cue_ het volgende:
Ze vinen je gewoon een mongool.. dat is geen veeleisendheid van de vrouwen.
'en vond je het geil en spannend'?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:21 schreef Apotheose het volgende:
tuurlijk het ligt aan de vrouwenEn als hij vraagt wanneer hun laatste keer was en ze geven eerlijk toe dat dat gister was - nou dan is het maar een SLET
!!!!!!!!!!!!!!
Het is meer een KLBér denk ikquote:Op maandag 3 juni 2013 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat zo'n type een topic opent: Vrouwen zijn allemaal veel te veeleisend!
quote:
De HOERquote:Op maandag 3 juni 2013 22:21 schreef Apotheose het volgende:
tuurlijk het ligt aan de vrouwenEn als hij vraagt wanneer hun laatste keer was en ze geven eerlijk toe dat dat gister was - nou dan is het maar een SLET
!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:22 schreef StarGazer het volgende:
Hij mag zo eindelijk het biggetje aanduwen
Het is natuurlijk wel zo dat Nederlandse meiden achterlijk veeleisend en arrogant zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Zo moeilijk is het niet... Luister, wees oprecht geïnteresseerd etc....
Een nieuwe.. ze hadden wss door dat ze teveel herhaling deden.. dus maar even wat nieuws erin gegooidquote:
Nooit laat van gehadquote:Op maandag 3 juni 2013 22:23 schreef 2013 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat Nederlandse meiden achterlijk veeleisend en arrogant zijn.
Maar in deze lag het daar niet aan
DIE JA... dat was deze week!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef Nonneke het volgende:
waar waren Wasim en Alex nou ? die zouden toch uit de kast komen deze week ?
We hebben jou wel een beetje gemist deze aflevering Marcel.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef De-Dwerg het volgende:
Waarschijnlijk in de volgende aflevering . Ze skippen nog wel eens.
Wasim alleen toch? nu moeten we nog langer wachtenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef Nonneke het volgende:
waar waren Wasim en Alex nou ? die zouden toch uit de kast komen deze week ?
ja idd hahaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:24 schreef Silenus het volgende:
"Ik loop al 33 jaar met een geheim...."
..."Vooral de eerste 15 jaar had ik het er héél moeilijk mee."
ik vind ze samen zo'n leuk setjequote:Op maandag 3 juni 2013 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wasim alleen toch? nu moeten we nog langer wachten![]()
En volgens de TWitter van Avithal zou dit toch de laatste aflevering met haar zijn?lijkt me ook wat vaag toch?
Zoals ze was aan het vissen met die 2,5 miljoen..... Voor 2,5 miljoen kun je krikken dat je je zak vier maanden lang op ijs moet zetten.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:30 schreef CrushedTinBox het volgende:
Volgens heeft die Avithal al 100+ kerels in bed gehad en doet ze zich nu voor als maag om binnenkort haar 'maagdelijkheid' te veilen voor een paar ton.
Maar die vent is niet helemaal goed toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:31 schreef Zigger het volgende:
Wat een lekker wijf wat mee ging bowlen, die met die grote hals aan haar trui. En wat een zak die maagd.
Verdervoor de gelovigen en hun achterlijke trouw rituelen.
Zij zijn wel de enige in dit programma die gaan neuken volgens mijquote:Op maandag 3 juni 2013 22:31 schreef Zigger het volgende:
Verdervoor de gelovigen en hun achterlijke trouw rituelen.
Goed om te weten, ben ik niet de enige persoon die mijzelf uitlachtquote:Op maandag 3 juni 2013 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik lach je gewoon uit hoor Marcel, die Ewout moet je niet geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |