Ze heeft mooi haar, mooie ogen en is erg verzorgd en kleed zich wel goed ondanks haar niet zo ideale maten. Magie is er niet echt ondanks af en toe een spontane glimlach.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:19 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Waar ik ook nog wel benieuwd naar ben is of je haar nou inderdaad fysiek wel aantrekkelijk vind. Heeft ze een leuk koppie? Leuke blik? Als je beide lacht, is er dan een soort romantisch gevoel? Ik hoor allemaal nadelen en een paar rationele pluspunten, maar daarmee heb je geen breed fundament.
Als je nou iemand hebt die gewoon helemaal bij je aansluit qua levensinstelling, en er ook nog wel leuk uit ziet dan heb je iets. Of als iemand nou héél leuk is maar inhoudelijk mankeert er e.e.a. dan heb je ook nog iets. Maar nu heb je niet zoveel heb ik het idee
Dat hangt wat af van wat hij verstaat onder niet zulke 'ideale maten'. Maar vaak zie je dat ook al op foto's voor de date lijkt me dus jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zou iedereen hier heel hard "NEE" op zeggen
Lees eens wat verder dan enkel de berichtgeving over haar uiterlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat hangt wat af van wat hij verstaat onder niet zulke 'ideale maten'. Maar vaak zie je dat ook al op foto's voor de date lijkt me dus ja
Ow er is een verhaaltje te vinden in de pagina's ervoor?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lees eens wat verder dan enkel de berichtgeving over haar uiterlijk
foto's zeggen weinig heb ik al geleerd ... op een klein jaar tijd is er dik 15 kg bijgekomen ... de recente foto's waren zo genomen dat je het niet zagquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat hangt wat af van wat hij verstaat onder niet zulke 'ideale maten'. Maar vaak zie je dat ook al op foto's voor de date lijkt me dus ja
Ja. Ik heb net bijgelezen. Maar ja wel aardig wat verschillen tussen jullie ja waar ik ook helemaal niet blij mee zou zijn. Ook kleine zaken als een ijsje van je niet aannemen die je zelf gemaakt hebt bijvoorbeeld... an sich niet direct erg als ze er geen zin in heeft maar dan wel al het andere zo eten... begrijp wel je afkeer ervan omdat het ook wel lijkt alsof het wat naar het extreme neigt. Verder heb jij veel meer tact dan zij heeft ook wat ik er wat uithaalde. Zeker niet ideaal neequote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:14 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
foto's zeggen weinig heb ik al geleerd ... op een klein jaar tijd is er dik 15 kg bijgekomen ... de recente foto's waren zo genomen dat je het niet zagtevens zet je uiteraard enkel de mooiste en leukste foto's op je profiel. Maar het gaat hem lang niet enkel over uiterlijk. Dat dat wel mee telt is denk ik toch ook wel beetje normaal.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ook kleine zaken als een ijsje van je niet aannemen die je zelf gemaakt hebt bijvoorbeeld... an sich niet direct erg als ze er geen zin in heeft maar dan wel al het andere zo eten... begrijp wel je afkeer ervan omdat het ook wel lijkt alsof het wat naar het extreme neigt.
Ja oké nou jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat zeg je het weer mooi
"ja je hebt al die aardappels gegeten, dan moet je ook dat ijsje eten hoor! Wie A zegt moet ook B zeggen.. Jij extremist!!"
Fijngevoeligheid leer je door samen te wonen en ervaring, dat is mijn ervaring alleszins. Als je dan iemand tegen komt met een zeer uitgesproken mening en weinig onderhandelmogelijkheid denk ik dat ik daar heel erg gefrustreerd van ga worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja. Ik heb net bijgelezen. Maar ja wel aardig wat verschillen tussen jullie ja waar ik ook helemaal niet blij mee zou zijn. Ook kleine zaken als een ijsje van je niet aannemen die je zelf gemaakt hebt bijvoorbeeld... an sich niet direct erg als ze er geen zin in heeft maar dan wel al het andere zo eten... begrijp wel je afkeer ervan omdat het ook wel lijkt alsof het wat naar het extreme neigt. Verder heb jij veel meer tact dan zij heeft ook wat ik er wat uithaalde. Zeker niet ideaal nee
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:16 schreef eefje801 het volgende:
Hmm, sinds lange tijd weer eens wat profielen bekeken op een site en gister wel een erg leuk berichtje van iemand uit de buurt. Ik denk dat ik al wat eerder dan juli weer een date ga hebben, leuk!
Dat is wel wat suf van haar jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:21 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Fijngevoeligheid leer je door samen te wonen en ervaring, dat is mijn ervaring alleszins. Als je dan iemand tegen komt met een zeer uitgesproken mening en weinig onderhandelmogelijkheid denk ik dat ik daar heel erg gefrustreerd van ga worden.
De uitleg om het ijsje te weigeren was eigenlijk wat ik pas echt belachelijk vond. Zo zelfgemaakte ijsjes in tuperware vormpjes was iets voor kindjes. Een beetje zoals raket ijsjes. Dat is het soort onderbouwdheid waar ik mij aan stoor
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:16 schreef eefje801 het volgende:
Hmm, sinds lange tijd weer eens wat profielen bekeken op een site en gister wel een erg leuk berichtje van iemand uit de buurt. Ik denk dat ik al wat eerder dan juli weer een date ga hebben, leuk!
Momenteel erg drukke weken, maar denk dat ik over een weekje of 2/3, als de rust weer is wedergekeerd, ik rustig ga zoeken weer op een betaalde datingsite (twijfel tussen Lexa (alweer) of RP, of misschien e-matching aangezien hier toch wel de toon vrij positief is t.o.v. lexa en rp...)quote:
Mijn datingleven staat aardig stil de laatste tijdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:53 schreef eefje801 het volgende:
Ha haNah Silent_Chaos, ben ook benieuwd naar jouw avonturen!
Tis voor het eerst sinds tijden weer eens een zandhapper (Drent), ook wel eens praktisch voor de verandering
Als het maar geen Red Wedding wordtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn datingleven staat aardig stil de laatste tijddus vond het wel weer tijd
Edit:
Aanvulling: Eerst nog even een bruiloft van een vriendin... Bruilofthosselen, ik kijk er nu al naar uitSoort wedding crashers taferelen
Haha, mijn ex-date wil mij ook aan een vriend van hem koppelenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:17 schreef Coco98 het volgende:
Mijn internetdate van een tijd terug die ik gekoppeld had aan een vriend van me is nu alweer een half jaar samen met hem.
Ik ga ook weer aan de bak, word zwoel van dit weer.
ligt er een beetje aan hoe veel jullie samen hebben gedaanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, mijn ex-date wil mij ook aan een vriend van hem koppelenMaar dat kán dus werken?
Ten eerste denk ik niet dat hij alles weet. En ten tweede was het een voorstel van die vriend zelfquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:22 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan hoe veel jullie samen hebben gedaan... zo is het voor mij alleszins
meeste van mijn vrienden willen mijn "afdankertjes" niet ...
Seriedaterquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:29 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ten eerste denk ik niet dat hij alles weet. En ten tweede was het een voorstel van die vriend zelfDus dat zal het probleem niet zijn.
Echter heb ik eerst nog een date met Habitue
Beter dan een seriekiller!quote:
Je weet wel hoe je een man op zijn gemak moet stellen he.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:29 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ten eerste denk ik niet dat hij alles weet. En ten tweede was het een voorstel van die vriend zelfDus dat zal het probleem niet zijn.
Ik 1 iemand per half jaarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:30 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Beter dan een seriekiller!
En ik date wel altijd maar één iemand tegelijk!
Aww, zo bedoel ik het niet, en dat weet je bestquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je een man op zijn gemak moet stellen he.
Geintje johquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Aww, zo bedoel ik het niet, en dat weet je best
en heb je al iemand als backup van de backup?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Aww, zo bedoel ik het niet, en dat weet je best
Nee joh, daar buig ik me wel over als het nodig isquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:36 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
en heb je al iemand als backup van de backup?
ah dan wacht ik nog wel effekes in mijne zetel en zal ik de runderbrochetten in mijn diepvriezer steken tot ge niks beters te doen hebtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:52 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nee joh, daar buig ik me wel over als het nodig is
Zeg die andere gozer in dat geval gewoon af.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:29 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Bron:quote:Getrouwde stellen bij wie de vonk online oversloeg zijn gelukkiger dan koppels die elkaar op de traditionele manier leerden kennen. Dat blijkt uit een studie van Amerikaanse onderzoekers. De kans dat ze bij elkaar blijven is ook groter.
Uit de studie bij 19.131 stellen die tussen 2005 en 2012 in het huwelijksbootje stapten, blijkt onder andere dat een derde van de huidige, getrouwde koppels het liefdesgeluk heeft gevonden dankzij enkele sessies online dating. Dit gebeurt meestal op latere leeftijd in vergelijking met offline koppels. Zo lag de gemiddelde leeftijd tussen 30 en 49 jaar.
Toen de wetenschappers een kijkje namen naar het aantal koppels dat tegen het einde van het onderzoek nog steeds samen was, kwamen ze tot een verrassende vaststelling. Bij 7,67 procent van de getrouwde koppels die elkaar op de gebruikelijke manier hadden leren kennen, was de scheiding intussen al rond, terwijl dit cijfer bij de online stellen 'maar' op 5,96 procent lag.
Samen opgegroeid
Daarmee is het verhaaltje natuurlijk nog niet rond. Online koppels die nog steeds bij elkaar zijn, gaven immers ook aan gelukkiger te zijn. Toch waren ook niet alle offline koppels ongelukkig. De grootste gelukzakken waren zij die samen met hun partner waren opgegroeid of samen op school of in de jeugdbeweging hadden gezeten. Wie zijn partner via familie, het werk of in een dancing had leren kennen, was dan weer het minst tevreden.
Een 'online ding' noemen we tegenwoordig gewoon een website, Cue.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:15 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij stond zoiets gister/ vorige week ook in een krant/online ding in Nederland
Ik kwam er even niet opquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:17 schreef Silenus het volgende:
Een 'online ding' noemen we tegenwoordig gewoon een website, Cue.
quote:
Huh? Welke andere gozer? Heb geen andere date staan, hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zeg die andere gozer in dat geval gewoon af.
Nou ik heb genoeg met haar gedaan, en dat was niet echt een probleem voor hem zo ver ik weet. Alleen dat hij bepaalde dingen van haar "verwachtte" op seksueel gebied ~quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:22 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan hoe veel jullie samen hebben gedaan... zo is het voor mij alleszins
meeste van mijn vrienden willen mijn "afdankertjes" niet ...
Die vriend van. Mag best; 'Joh, ik heb mijn droomman op Fok! gevonden. Even goede vriendjes toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:36 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Huh? Welke andere gozer? Heb geen andere date staan, hoor.
RP, Lexa, OKCupid, AlternatiefDaten, Paiq, e-Matching, Badoo (quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Geen succes?Welke sites heb je nu gehad? Wat waren de ervaringen?
Wat? Hoe dat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
RP, Lexa, OKCupid, AlternatiefDaten, Paiq, e-Matching, Badoo () en alleen via Lexa een date gehad begin vorig jaar dat op niets uit liep
Komt omdat je Pepper niet hebt gebruikt!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
RP, Lexa, OKCupid, AlternatiefDaten, Paiq, e-Matching, Badoo () en alleen via Lexa een date gehad begin vorig jaar dat op niets uit liep
Je bent er nog niet achter wat je verkeerd doet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wow dat is wel heel erg weinig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoeveel berichten heb je gestuurd dan? Met alleen inschrijven bereik je vaak niet zo heel veel als man zijndequote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jammer joh!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:43 schreef Faxie het volgende:
Ben van RP, AD en Lexa betaald lid geweest. OkCupid is gratis maar daar zitten inderdaad echt alleen van die au-pair vrouwen.
Met meerdere wel contact gehad maar verwaterde met de meeste, en nog een andere kapte het af omdat ze nog gevoelens had voor d'r ex![]()
De berichten die ik zelf krijg zijn meestal van zeekoeien, 40 plussers, Oostblokkers of fakersOf een combinatie van dat
Sommige wel, andere nog niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jammer joh!
Stelde je bij die contacten wel dates voor? En dat je wel eens een blauwtje loopt hoort erbij maar je kunt zelf wel een en ander beïnvloeden, volgens mij ook wel eerder hier ter sprake gekomen.
Weleens gekeken, en een profieltje aangemaakt, maar blijkbaar niet opgeslagen en toen was het weer blanco. En toen had ik er geen zin meer inquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:31 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Komt omdat je Pepper niet hebt gebruikt!
Niet echt nee..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent er nog niet achter wat je verkeerd doet?
Zal er aan denken ja. Die ene date die ik dan gehad heb was inderdaad ook snel afgesproken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:57 schreef habitue het volgende:
Ik probeer altijd zo snel mogelijk een date af te spreken. Eerder deed ik dat niet, en dan verwateren de gesprekken gewoon vaak.
In mijn ervaring willen de meeste vrouwen ook wel daten, anders zouden ze niet eens op je reageren.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal er aan denken ja. Die ene date die ik dan gehad heb was inderdaad ook snel afgesproken.
Goede tip. Zal eens een van mijn andere PaiQ-contacten verleiden tot een date. Praat er al lang zat mee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:57 schreef habitue het volgende:
Ik probeer altijd zo snel mogelijk een date af te spreken. Eerder deed ik dat niet, en dan verwateren de gesprekken gewoon vaak.
En je Breda-date dan? Daar gaat t toch best goed mee?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede tip. Zal eens een van mijn andere PaiQ-contacten verleiden tot een date. Praat er al lang zat mee.
Succes! Had jij net niet een heel dating weekend erop zitten?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede tip. Zal eens een van mijn andere PaiQ-contacten verleiden tot een date. Praat er al lang zat mee.
My thoughts exactly..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Succes! Had jij net niet een heel dating weekend erop zitten?
Daarom gaf god ons de block-knop.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik stoor me nu al aan iemand in de chat. Leuk koppie, maar dingen als:
'geapcenteert' (=geaccepteerd)
'dagie'
'terasje'
Nah, nog niet. Even kijken hoe dit afloopt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Daarom gaf god ons de block-knop.
Als een man geïnteresseerd is in een vrouw, gaat hij haantjesgedrag vertonen. Dat doen alle mannen, zit nou eenmaal in onze natuur.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:27 schreef thatday het volgende:
Ik doe het een beetje op de achtergrond, en als ik dan 5 minuten niks gestuurd heb, gaan mannen heel paniekerig reageren. Whut. Lijken wel wijven.![]()
Deel dit als je ook een man bent!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:40 schreef GauloisesB. het volgende:
We gaan indruk op je maken, laten zien hoe grappig we zijn, vertellen je hoe interessant ons leven is en hoe leuk onze vrienden zijn. We spreken je niet tegen, geven je complimenten en we lopen voor jou nét een stapje harder dan voor anderen. We stellen ons nonchalant op en zitten uit nieuwsgierigheid op een datingsite. Als het op seks aan komt, zijn we meer een gever dan een nemer en van fotomodellen moeten we niets hebben (want niet alles gaat om het uiterlijk).
Spreek voor jezelf. Ik herken me daar totaal niet in.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:40 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Als een man geïnteresseerd is in een vrouw, gaat hij haantjesgedrag vertonen. Dat doen alle mannen, zit nou eenmaal in onze natuur.
We gaan indruk op je maken, laten zien hoe grappig we zijn, vertellen je hoe interessant ons leven is en hoe leuk onze vrienden zijn. We spreken je niet tegen, geven je complimenten en we lopen voor jou nét een stapje harder dan voor anderen. We stellen ons nonchalant op en zitten uit nieuwsgierigheid op een datingsite. Als het op seks aan komt, zijn we meer een gever dan een nemer en van fotomodellen moeten we niets hebben (want niet alles gaat om het uiterlijk).
Allemaal praatjes (het een meer waar dan het ander) om jou te imponeren en jou voor ons te winnen. Als je daar niet vlot op reageert, lijkt het alsof je weinig om ons geeft en worden we een klein beetje onzeker (werkt het wel? vind ze me wel interessant? stel ik de juiste vragen?). Dus ja, soms lijken we wel wijven
Ok die theorie snap ik, en vind ik heel mooi. Wil graag geloven dat mannen graag hun best doen en indruk willen maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:40 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Als een man geïnteresseerd is in een vrouw, gaat hij haantjesgedrag vertonen. Dat doen alle mannen, zit nou eenmaal in onze natuur.
Allemaal praatjes (het een meer waar dan het ander) om jou te imponeren en jou voor ons te winnen. Als je daar niet vlot op reageert, lijkt het alsof je weinig om ons geeft en worden we een klein beetje onzeker (werkt het wel? vind ze me wel interessant? stel ik de juiste vragen?). Dus ja, soms lijken we wel wijven
Het kanslozen gehalte is wel aardig hoog op die sites volgens mij.... daar moet je doorheen filteren.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:46 schreef thatday het volgende:
[..]
Ok kijk die theorie snap ik, en vind ik heel mooi. Wil graag geloven dat mannen graag hun best doen en indruk willen maken.
Maar.. op een site. Waarbij je een beetje aan het typen bent en nog totaal geen idee/gevoel whatsoever bij iemand hebt.. kijk als ik nou in de kroeg/supermarkt 5 minuten wacht met reageren snap ik die reactie wel.
Misschien moet ik nog een beetje in dit hele gebeuren groeien en snap ik het wel als een jongen die mij interessant lijkt niets meer laat horen.
Ik ben de bitch van de blokknop.
Laatst vroeg iemand wat mijn favorite penisformaat is, en dan ga ik toch wel even nadenken waar ik nou in godsnaam mee bezig ben.
Mij boeit het niet, ik heb niks te klagen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:49 schreef thatday het volgende:
Size doesn't matter (dat willen jullie allemaal horen toch?)
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whehe, kinders, het gaat om de insteek. Jeweetzelluf.
Ik mezelf ook niet, gelukkig. Het is wat overdreven gezegd en kort de bocht, maar je snapt m'n puntquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik herken me daar totaal niet in.
Dat moet je inderdaad filteren, zoals Faxie zegt. Stel: je hebt zin in een appel en je hebt een kistje appels. Alle appels zijn rot op eentje na. Dan ga je die ene toch zoeken?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:46 schreef thatday het volgende:
[..]
Laatst vroeg iemand wat mijn favorite penisformaat is, en dan ga ik toch wel even nadenken waar ik nou in godsnaam mee bezig ben.
Ik herken veel meer heren in dat geschetste profiel...quote:
Ja, ik snap dat er een hoop slijmballen zijn die hun eigen moeder de strot nog door zouden snijden bij de gedachte aan kut. En dan vooral als tragisch dieptepunt dat pertinent niet tegen spreken, wat een tenenkrommende wanhopigheid straalt daar vanaf. Als een opzittend hondje wat pootjes geeft.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:52 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik mezelf ook niet, gelukkig. Het is wat overdreven gezegd en kort de bocht, maar je snapt m'n punt
[..]
Mijn ogen bloedenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik stoor me nu al aan iemand in de chat. Leuk koppie, maar dingen als:
'geapcenteert' (=geaccepteerd)
'dagie'
'terasje'
Die van mij ook.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
En je Breda-date dan? Daar gaat t toch best goed mee?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Succes! Had jij net niet een heel dating weekend erop zitten?
Daar gaat het heel goed mee.quote:
Oke, kan prima natuurlijk als dat voor jou zo werkt. Ik kan er totaal niet tegen. Moet me echt op 1 vrouw tegelijk focussen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
Daar gaat het heel goed mee.
Maar als ik ooit iets geleerd heb is het dat je niet moet wedden op 1 paard.
En met een terrasje pakken is niks mis naar mijn idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |