Ze heeft mooi haar, mooie ogen en is erg verzorgd en kleed zich wel goed ondanks haar niet zo ideale maten. Magie is er niet echt ondanks af en toe een spontane glimlach.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:19 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Waar ik ook nog wel benieuwd naar ben is of je haar nou inderdaad fysiek wel aantrekkelijk vind. Heeft ze een leuk koppie? Leuke blik? Als je beide lacht, is er dan een soort romantisch gevoel? Ik hoor allemaal nadelen en een paar rationele pluspunten, maar daarmee heb je geen breed fundament.
Als je nou iemand hebt die gewoon helemaal bij je aansluit qua levensinstelling, en er ook nog wel leuk uit ziet dan heb je iets. Of als iemand nou héél leuk is maar inhoudelijk mankeert er e.e.a. dan heb je ook nog iets. Maar nu heb je niet zoveel heb ik het idee
Dat hangt wat af van wat hij verstaat onder niet zulke 'ideale maten'. Maar vaak zie je dat ook al op foto's voor de date lijkt me dus jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zou iedereen hier heel hard "NEE" op zeggen
Lees eens wat verder dan enkel de berichtgeving over haar uiterlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat hangt wat af van wat hij verstaat onder niet zulke 'ideale maten'. Maar vaak zie je dat ook al op foto's voor de date lijkt me dus ja
Ow er is een verhaaltje te vinden in de pagina's ervoor?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lees eens wat verder dan enkel de berichtgeving over haar uiterlijk
foto's zeggen weinig heb ik al geleerd ... op een klein jaar tijd is er dik 15 kg bijgekomen ... de recente foto's waren zo genomen dat je het niet zagquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat hangt wat af van wat hij verstaat onder niet zulke 'ideale maten'. Maar vaak zie je dat ook al op foto's voor de date lijkt me dus ja
Ja. Ik heb net bijgelezen. Maar ja wel aardig wat verschillen tussen jullie ja waar ik ook helemaal niet blij mee zou zijn. Ook kleine zaken als een ijsje van je niet aannemen die je zelf gemaakt hebt bijvoorbeeld... an sich niet direct erg als ze er geen zin in heeft maar dan wel al het andere zo eten... begrijp wel je afkeer ervan omdat het ook wel lijkt alsof het wat naar het extreme neigt. Verder heb jij veel meer tact dan zij heeft ook wat ik er wat uithaalde. Zeker niet ideaal neequote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:14 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
foto's zeggen weinig heb ik al geleerd ... op een klein jaar tijd is er dik 15 kg bijgekomen ... de recente foto's waren zo genomen dat je het niet zagtevens zet je uiteraard enkel de mooiste en leukste foto's op je profiel. Maar het gaat hem lang niet enkel over uiterlijk. Dat dat wel mee telt is denk ik toch ook wel beetje normaal.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ook kleine zaken als een ijsje van je niet aannemen die je zelf gemaakt hebt bijvoorbeeld... an sich niet direct erg als ze er geen zin in heeft maar dan wel al het andere zo eten... begrijp wel je afkeer ervan omdat het ook wel lijkt alsof het wat naar het extreme neigt.
Ja oké nou jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat zeg je het weer mooi
"ja je hebt al die aardappels gegeten, dan moet je ook dat ijsje eten hoor! Wie A zegt moet ook B zeggen.. Jij extremist!!"
Fijngevoeligheid leer je door samen te wonen en ervaring, dat is mijn ervaring alleszins. Als je dan iemand tegen komt met een zeer uitgesproken mening en weinig onderhandelmogelijkheid denk ik dat ik daar heel erg gefrustreerd van ga worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja. Ik heb net bijgelezen. Maar ja wel aardig wat verschillen tussen jullie ja waar ik ook helemaal niet blij mee zou zijn. Ook kleine zaken als een ijsje van je niet aannemen die je zelf gemaakt hebt bijvoorbeeld... an sich niet direct erg als ze er geen zin in heeft maar dan wel al het andere zo eten... begrijp wel je afkeer ervan omdat het ook wel lijkt alsof het wat naar het extreme neigt. Verder heb jij veel meer tact dan zij heeft ook wat ik er wat uithaalde. Zeker niet ideaal nee
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:16 schreef eefje801 het volgende:
Hmm, sinds lange tijd weer eens wat profielen bekeken op een site en gister wel een erg leuk berichtje van iemand uit de buurt. Ik denk dat ik al wat eerder dan juli weer een date ga hebben, leuk!
Dat is wel wat suf van haar jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:21 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Fijngevoeligheid leer je door samen te wonen en ervaring, dat is mijn ervaring alleszins. Als je dan iemand tegen komt met een zeer uitgesproken mening en weinig onderhandelmogelijkheid denk ik dat ik daar heel erg gefrustreerd van ga worden.
De uitleg om het ijsje te weigeren was eigenlijk wat ik pas echt belachelijk vond. Zo zelfgemaakte ijsjes in tuperware vormpjes was iets voor kindjes. Een beetje zoals raket ijsjes. Dat is het soort onderbouwdheid waar ik mij aan stoor
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:16 schreef eefje801 het volgende:
Hmm, sinds lange tijd weer eens wat profielen bekeken op een site en gister wel een erg leuk berichtje van iemand uit de buurt. Ik denk dat ik al wat eerder dan juli weer een date ga hebben, leuk!
Momenteel erg drukke weken, maar denk dat ik over een weekje of 2/3, als de rust weer is wedergekeerd, ik rustig ga zoeken weer op een betaalde datingsite (twijfel tussen Lexa (alweer) of RP, of misschien e-matching aangezien hier toch wel de toon vrij positief is t.o.v. lexa en rp...)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |