Dat vind ik wel het grootste minpunt aan de serie. Als tv-kijker heb je werkelijk geen idee van de machtsverhoudingen in het Noorden. Wie waar zit, en hoe belangrijk ze zijn. Die Bolton dat is echt letterlijk een man, alleen omdat die Lord heet zou je nog kunnen afleiden dat die manschappen heeft.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:17 schreef AMDB het volgende:
Greyjoy bezet volgens mij nog steeds een groot gedeelte. Daarnaast heb je natuurlijk ook de Karstarks nog. Het noorden is groot.
Wel een voordeel dat iedereen denkt dat Bran en Rickon dood zijn.
De Boltons zijn het tweede huis van het noorden zo'n beetjequote:Op maandag 3 juni 2013 20:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat vind ik wel het grootste minpunt aan de serie. Als tv-kijker heb je werkelijk geen idee van de machtsverhoudingen in het Noorden. Wie waar zit, en hoe belangrijk ze zijn. Die Bolton dat is echt letterlijk een man, alleen omdat die Lord heet zou je nog kunnen afleiden dat die manschappen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
GoT is natuurlijk ook een Nederlandse uitvinding, dat kennen ze in L.A. nietquote:Op maandag 3 juni 2013 20:44 schreef StefanW het volgende:
Wow, wat een aflevering.
Nu baal ik helemaal dat ik volgende week in L.A. zit en twee weken moet wachten op de finale.
I know, maar ik ben toch bang dat ik het te druk ga hebben om hem daar te kijken.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
GoT is natuurlijk ook een Nederlandse uitvinding, dat kennen ze in L.A. niet
Het noorden is bijna net zo groot als de rest van Westeros bij elkaar. Het zal moeilijk worden dat hele gebied onder een leiding te krijgen.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:34 schreef Khaleesi het volgende:
Hier is trouwens een political map, weet niet hoe up to date die is en alles maar het geeft een idee.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:44 schreef StefanW het volgende:
Wow, wat een aflevering.
Nu baal ik helemaal dat ik volgende week in L.A. zit en twee weken moet wachten op de finale.
Wat sip. De hele trip? Ik zou gewoon een FOK!paid hotel met HBO on demand eisenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:45 schreef StefanW het volgende:
[..]
I know, maar ik ben toch bang dat ik het te druk ga hebben om hem daar te kijken.
Wat kan LA nou te bieden hebben dat boeiender is dan de season finale van GoT.....quote:Op maandag 3 juni 2013 20:45 schreef StefanW het volgende:
[..]
I know, maar ik ben toch bang dat ik het te druk ga hebben om hem daar te kijken.
I wishquote:Op maandag 3 juni 2013 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat sip. De hele trip? Ik zou gewoon een FOK!paid hotel met HBO on demand eisen
E3 baby!!!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:46 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat kan LA nou te bieden hebben dat boeiender is dan de season finale van GoT.....
Wordt in de serie niet echt uitgewerkt maar het komt er op neerquote:Op maandag 3 juni 2013 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vraag me trouwens al een tijdje af hoe het zit met de macht in de Stormlands. Zijn de Lannisters daar nu na Blackwater/Renly's dood de baas of steunen ze de ware koning nog steeds ondanks dat hij de troepen niet meer heeft om ze te beschermen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
Beetje overdreven of deden jullie net zo?quote:
Gelukkig was ik niet de enige!quote:
Toen Talisa in haar buik werd gestoken? Ik reageerde net zo geschokt als die vrouwen in dat filmpje, jaquote:Op maandag 3 juni 2013 21:16 schreef tralalala het volgende:
Beetje overdreven of deden jullie net zo?
hahahahahaha...geweldig!quote:
Die zag ik ook niet aankomen en was wel shocking, zeker waar ze staken.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen Talisa in haar buik werd gestoken? Ik reageerde net zo geschokt als die vrouwen in dat filmpje, jaDaarna niet meer, want toen besefte ik '“If you think this has a happy ending you haven't been paying attention"
Haha ik dacht echt precies hetzelfde!!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen Talisa in haar buik werd gestoken? Ik reageerde net zo geschokt als die vrouwen in dat filmpje, jaDaarna niet meer, want toen besefte ik '“If you think this has a happy ending you haven't been paying attention"
haha die ouwe ventquote:
Ik was wel verbaasd maar ik sprong niet de hele kamer door.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik leek meer op dat meisje uit het gifje hierbovenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:24 schreef tralalala het volgende:
Ik was wel verbaasd maar ik sprong niet de hele kamer door.
Ik denk niet dat 'die rooie' zomaar zou verliezen. Niet voor niks dat die Mance's tweede man is natuurlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:43 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Trouwens, apart dat Jon de benen neemt. Hij had alleen die rooie met die baart nog, en dan had hij Ygrid plus Ghostook nog aan zijn zijde.
Natuurlijk laat hij haar niet in de steek en komt hij wel terug. Ik zie echter geen reden om nu te 'ontsnappen', terwijl hij alleen die oude rooie hoeft neer te hakken en dan in alle rust kan doen wat hij wil...
Inderdaadquote:Op maandag 3 juni 2013 21:28 schreef jogy het volgende:
Mooi verfilmd. Op dit soort momenten is het eigenlijk gewoon jammer dat je de boeken gelezen hebt
.
Het punt van die scene is dat Jon nog steeds trouw is aan de nachtwacht. Ook al had hij Turmond vermoord dan had hij Ygritte nog niet mee kunnen nemen.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:30 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 'die rooie' zomaar zou verliezen. Niet voor niks dat die Mance's tweede man is natuurlijk.
Hij is gewoon tegen onschuldigen doden, daar had Ygritte ook geen problemen mee... of hij trouw is aan de nachtwacht weet ik niet...quote:Op maandag 3 juni 2013 21:32 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Het punt van die scene is dat Jon nog steeds trouw is aan de nachtwacht. Ook al had hij Turmond vermoord dan had hij Ygritte nog niet mee kunnen nemen.
Toen hij die warg vermoordde zei hij duidelijk dat die altijd al gelijk had en dat Jon dus nooit aan hun kant heeft gestaan. In hoeverre Jon echt gevoelens heeft/had voor Ygritte is onduidelijk. Waarschijnlijk waren die er wel maar deed hij het vooral om hun vertrouwen te winnen en niet door de mand te vallen.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:34 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Hij is gewoon tegen onschuldigen doden, daar had Ygritte ook geen problemen mee... of hij trouw is aan de nachtwacht weet ik niet...
Haha creatief!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, nog steeds geen bingo-kansen. Hopelijk maakt de finale dat goed.
Ik hoop nog een 4e en 5e keer!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Deze is nu al 3x voorbij gekomen denk ik.
Echt heel goed gedaan. De complete wanhoop van een moeder die alles verloren heeft. Cat heeft echt het meest tragische einde dat je kan bedenken. Sterven in de gedachte dat al je pogingen om je familie te beschermen mislukt zijn, al je zonen vermoord en al je dochters in de handen van de vijand.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:49 schreef Obama het volgende:
Super goed geacteerd door de actrice die Catelyn Tully speelt.
Dat komt ook misschien wel omdat boek 3 uit 2 delen bestaatquote:Op maandag 3 juni 2013 21:45 schreef Jivis het volgende:
Wel kut dat we over één aflevering weer een jaar moeten wachten. Heb het gevoel alsof het seizoen nu net een beetje is begonnen.
Alleen in sommige uitgaven...quote:Op maandag 3 juni 2013 21:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat komt ook misschien wel omdat boek 3 uit 2 delen bestaat
Wellicht. Maar het was al aangetoond dat Jon een veel betere vechter is dan de meeste van die wildlings. Zelfs als er meerdere tegelijkertijd op hem af komen, zoals nu bleek. Verder had hij dus Ygrid plus een wolf aan zijn kant.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:30 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 'die rooie' zomaar zou verliezen. Niet voor niks dat die Mance's tweede man is natuurlijk.
What the frak op 5:40quote:
Ik vond het jammer dat die band niet Rains of Castamere bleef spelen tijdens het gebeuren, dat had imho wel bijgedragen aan de grimmige sfeer.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef ufopiloot12 het volgende:
Dat krijg je ervan als je je zoon Ned Stark noemt. Wel geweldig opgebouwd. Had de hele bruiloft een onheilspellende gevoel.
Haha, daarom ook nooit lezen die comments. Je hebt vaak zo'n zwakzinnige die het even komt verklappen...quote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef DaveDave09 het volgende:
Iemand had bij een comment op piratebay gezet 'yea everyone is gonna die at the wedding' ik denken nouja dat kan helemaal niet en toch gebeurde het.. omfg..
Whahahahaha! Briljantquote:Op maandag 3 juni 2013 21:52 schreef Zeroku het volgende:
Is https://twitter.com/redweddingtears al gepost?
Dat zou wel meesterlijk zijn idd. Wel typisch dat zoiets gebeurt in de 9de aflevering.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat die band niet Rains of Castamere bleef spelen tijdens het gebeuren, dat had imho wel bijgedragen aan de grimmige sfeer.
heel herkenbaarquote:
Ja ze moeten wel hun kruisbogen kunnen schieten heh.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat die band niet Rains of Castamere bleef spelen tijdens het gebeuren, dat had imho wel bijgedragen aan de grimmige sfeer.
Als het goed is komen er 7 in totaalquote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef Noek het volgende:
Ja maar....
Hoeveel seizoenen komen er nog? Het dunt zo snel uit zo.
O, ik wist niet dat dat de muzikanten waren die dat deden.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja ze moeten wel hun kruisbogen kunnen schieten heh.
Mogen de boeken in ieder geval wel opschietenquote:
Ja dat snap ik ook niet... hij heeft als het goed is wel het einde wat ie voor ogen heeft in grote lijnen vastgelegd, mocht ie nou voordat het af is komen te overlijden...quote:Op maandag 3 juni 2013 23:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Mogen de boeken in ieder geval wel opschieten. Opa heeft een writersblock
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |