What the frak op 5:40quote:
Ik vond het jammer dat die band niet Rains of Castamere bleef spelen tijdens het gebeuren, dat had imho wel bijgedragen aan de grimmige sfeer.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef ufopiloot12 het volgende:
Dat krijg je ervan als je je zoon Ned Stark noemt. Wel geweldig opgebouwd. Had de hele bruiloft een onheilspellende gevoel.
Haha, daarom ook nooit lezen die comments. Je hebt vaak zo'n zwakzinnige die het even komt verklappen...quote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef DaveDave09 het volgende:
Iemand had bij een comment op piratebay gezet 'yea everyone is gonna die at the wedding' ik denken nouja dat kan helemaal niet en toch gebeurde het.. omfg..
Whahahahaha! Briljantquote:Op maandag 3 juni 2013 21:52 schreef Zeroku het volgende:
Is https://twitter.com/redweddingtears al gepost?
Dat zou wel meesterlijk zijn idd. Wel typisch dat zoiets gebeurt in de 9de aflevering.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat die band niet Rains of Castamere bleef spelen tijdens het gebeuren, dat had imho wel bijgedragen aan de grimmige sfeer.
heel herkenbaarquote:
Ja ze moeten wel hun kruisbogen kunnen schieten heh.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat die band niet Rains of Castamere bleef spelen tijdens het gebeuren, dat had imho wel bijgedragen aan de grimmige sfeer.
Als het goed is komen er 7 in totaalquote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef Noek het volgende:
Ja maar....
Hoeveel seizoenen komen er nog? Het dunt zo snel uit zo.
O, ik wist niet dat dat de muzikanten waren die dat deden.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja ze moeten wel hun kruisbogen kunnen schieten heh.
Mogen de boeken in ieder geval wel opschietenquote:
Ja dat snap ik ook niet... hij heeft als het goed is wel het einde wat ie voor ogen heeft in grote lijnen vastgelegd, mocht ie nou voordat het af is komen te overlijden...quote:Op maandag 3 juni 2013 23:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Mogen de boeken in ieder geval wel opschieten. Opa heeft een writersblock
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |