Kilotje erbij alweer en geen vet erbij. Ikke is blij.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kilotje erbij alweer en geen vet erbij. Ikke is blij.
Niet de weegschaal gelovenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik raak ze alleen maar kwijt, de kilo's, maar heb nog steeds vetkwabben
Leer mij enzo, vp moet terug naar 12, maar heb geen zin om af te vallen anders weeg ik niksquote:Op zondag 2 juni 2013 23:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kilotje erbij alweer en geen vet erbij. Ikke is blij.
Is de weegschaal in het ziekenhuis. De weegschaal thuis gebruik ik alleen om pakjes te wegenquote:
Doorgaan! Gaat dan toch de goeie kant op!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik raak ze alleen maar kwijt, de kilo's, maar heb nog steeds vetkwabben
Zat ik maar op 12%quote:Op zondag 2 juni 2013 23:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Leer mij enzo, vp moet terug naar 12, maar heb geen zin om af te vallen anders weeg ik niks
Zit zeker ook zo'n vetpercentage meter opquote:Op zondag 2 juni 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is de weegschaal in het ziekenhuis. De weegschaal thuis gebruik ik alleen om pakjes te wegen
Als je rond de 8 zit zie je al die abs en allesquote:Op zondag 2 juni 2013 23:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zat ik maar op 12%Als ik rond de 8 zit is het hoog.
A six-pack on a skinny guy is like big boobs on a fat chick.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je rond de 8 zit zie je al die abs en alles
+1quote:Op zondag 2 juni 2013 23:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
A six-pack on a skinny guy is like big boobs on a fat chick.
Betekent dat je neef promoveert tot PhD (vroegere Doctor titel), thesis is het verslag van zijn promotieonderzoek.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Doorgaan! Gaat dan toch de goeie kant op!
Eind van de maand langs de VU. Neef moet iets doen voor zn PhD en iets met een thesis?Wtf is dat?
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zit zeker ook zo'n vetpercentage meter op
Eens navragen. Zelfde dag diploma uitreiking van mn broertje, volgende dag zelf jarigquote:Op zondag 2 juni 2013 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Betekent dat je neef promoveert tot PhD (vroegere Doctor titel), thesis is het verslag van zijn promotieonderzoek.
Je bent uitgenodigd voor de verdediging van zijn proefschrift? Is best leuk om mee te maken hoor
Veel kraaien en als er niet 10 promoties op dezelfde dag zijn ook ceremonie
Mooi, "vp-meters op weegschalen"quote:Op zondag 2 juni 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]is zo'n ouderwetse weegschaal met balansen die ze moeten afstellen.
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Eens navragen. Zelfde dag diploma uitreiking van mn broertje, volgende dag zelf jarig
Mare moet je een pak aan enzo?En jups Public defence of the thesis. Nog in het engels ook
Paranimpf?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en als je als paranimpf bent gevraagd zelfs in rok.
Zover ik weet zijn alle thesis in het Engels, iets met dat Engels de voertaal in wetenschappelijk onderzoek is
Paranimpf, de twee getuigen die de promovendus meeneemt als hij zijn thesis verdedigt voor de promotie-commissie. Maar als je geen paranimf bent maar een genodigde volstaat een kostuum met stropquote:Op zondag 2 juni 2013 23:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Paranimpf?
Hij heeft ook 3kwart jaar in de US of A gezeten voor onderzoeken. Naja best wel zin in!
Pak+stropdas in nederlands dus?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Paranimpf, de twee getuigen die de promovendus meeneemt als hij zijn thesis verdedigt voor de promotie-commissie. Maar als je geen paranimf bent maar een genodigde volstaat een kostuum met strop
Yep, gewoon net pak, neutrale kleuren, zwart/blauw/grijs, krijt mag maar is ouderwets. Wit of blauw overhemd, stropdas in neutrale kleuren (dus een stropdas met Tweety figuurtjesquote:Op zondag 2 juni 2013 23:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Pak+stropdas in nederlands dus?Maar goed dat ik een tijd terug een nieuwe heb aangeschaft.
Ja donkerblauwpak gereed, Nette stropdas, wit overhemd/lichtblauwquote:Op zondag 2 juni 2013 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, gewoon net pak, neutrale kleuren, zwart/blauw/grijs, krijt mag maar is ouderwets. Wit of blauw overhemd, stropdas in neutrale kleuren (dus een stropdas met Tweety figuurtjes).
Niet dat je nu nog snel te horen zal krijgen dat je 'out of dress' bent bij zo'n gelegenheid, Maar het is wel zo beleefd toe naar de promovendus
Overhemd hangt dan van de stropdas afquote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja donkerblauwpak gereed, Nette stropdas, wit overhemd/lichtblauwDat word nog kiezen
Witquote:Op zondag 2 juni 2013 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Overhemd hangt dan van de stropdas af
Dat is mn geile blik...quote:
Ook als je loopt de bovenste dicht toch? Anders vlappert het zoquote:Op maandag 3 juni 2013 00:27 schreef hoogvlieger het volgende:
Knoopje open. Alleen dicht als je tot een publiek spreekt.
Ow, voor wat ik gezien heb heeft alleen de promovendus en de paranimfen de bovenste dicht, de rest van het publiek gewoon de bovenste open en daaronder de strop.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:27 schreef hoogvlieger het volgende:
Knoopje open. Alleen dicht als je tot een publiek spreekt.
Precies. Maar als de paranimfen zoals je zegt een rok dragen gaat er bij hun helemaal niks geknoopt behalve het vest.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, voor wat ik gezien heb heeft alleen de promovendus en de paranimfen de bovenste dicht, de rest van het publiek gewoon de bovenste open en daaronder de strop.
Pfff, nu vraag jij aan mij wat het draagprotocol is van een rok van een paranimf? Zo uit mijn hoofd de onderste knoop van de jas los.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Precies. Maar als de paranimfen zoals je zegt een rok dragen gaat er bij hun helemaal niks geknoopt behalve het vest.
pak. kostuum draag je met carnaval.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:35 schreef Thaboel het volgende:
Ik ga eensch opzoek naar 'kostuum-etiquette'
Wat jij wil ouwe studentquote:Op maandag 3 juni 2013 00:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
pak. kostuum draag je met carnaval.
Maak je toch niet zo druk joh, ja, protocol en kostuum etiquette is er bij promoties, maar wie trekt zich daar nu nog wat van aan? (ow, behalve militairen natuurlijk)quote:Op maandag 3 juni 2013 00:35 schreef Thaboel het volgende:
Ik ga eensch opzoek naar 'kostuum-etiquette'
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:42 schreef Thaboel het volgende:
Dit zijn kort de regels voor mannen:
Colbert
Trek in gezelschap nooit zomaar je jasje uit. Je hoort daar toestemming voor te vragen. In uw eigen kantoor mag u natuurlijk uw jasje uittrekken. Maar volgens de etiquette moet u het weer aantrekken als u naar een collega loopt. Maak de knopen van uw jasje dicht zodra u gaat staan. De knoop op taillehoogte moet dan altijd worden vastgemaakt. De knoop daarboven mag ook dicht, maar dat hoeft niet. De onderste knoop wordt nooit gesloten. U mag ze losmaken als u gaat zitten.
@MM Als je iets doet moet je het wel goed doen he
Nee, ik bedoelde die junglemap met die mangroves. De naam begon volgens mij met een Hquote:Op zondag 2 juni 2013 18:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Iwo Jima? Leuke map, lekker met de mortieren of vlammenwerpers spelen![]()
En ArmA III Alpha? Wie gaat er verdomme nou geld neerleggen voor een Alpha versie.
Hoi.quote:
Probeer eens oude kaas met cranberry compote. Heerlijk.quote:
Mogguhquote:
nee kokkiequote:
Beter dan gisteren en daarvoorquote:Op maandag 3 juni 2013 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heeej homo! Hoe is het nou? Alles kits achter de rits?
Nee. vVrijdag een overdosis medicatie ingenomenquote:
Jaja, ergens geloof ik dat niet helemaalquote:Op maandag 3 juni 2013 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee. vVrijdag een overdosis medicatie ingenomen![]()
En dat voel je goed een paar dagen lang.
Het moest van de dokter, dus daar luister ik dan maar braaf naarquote:Op maandag 3 juni 2013 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaja, ergens geloof ik dat niet helemaal
Een overdosis innemenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het moest van de dokter, dus daar luister ik dan maar braaf naar
Yep.quote:
Thrust me, I'm a docterquote:Op maandag 3 juni 2013 10:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het moest van de dokter, dus daar luister ik dan maar braaf naar
Dat eigenlijk; dat is echt vreemd.quote:
Nee dokter jitzzzzequote:Op maandag 3 juni 2013 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dokter Van de Wal in de Sloot zeker ?
En als bezigheids therapie raadt jij zeker aan om met bananen te gaan spelen.quote:
Nee, auto's makenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En als bezigheids therapie raadt jij zeker aan om met bananen te gaan spelen.
Ah, dat voel je wel. Maar goed, nu gaat het dus weer beter en neem je 's avonds de seroxat in begrijp ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep.
ik nam eerst altijd die medicatie in de ochtend, seroxat 20mg.
Maar omdat ik slecht slaap kan ik dat beter in de avond innemen. Dus afgelopen vrijdagavond nog eens een dosis van 20mg ingenomen. Dubbele dosis seroxat dus.
Correct.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dat voel je wel. Maar goed, nu gaat het dus weer beter en neem je 's avonds de seroxat in begrijp ik.
Moet ik een offerte voor je maken?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is echt beter voor je gemoedstoestand.
Dus, wanneer kan ik hem brengen?
Graagquote:Op maandag 3 juni 2013 10:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ik een offerte voor je maken?
5 rollen Ductape ¤14,50quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
5 rollen Ductape ¤14,50
Arbeidsloon: ¤40
BTW: ¤18,01
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
5 rollen Duct tape ¤14,50
Arbeidsloon: ¤40
BTW: ¤18,01
Middagquote:
Zo, is zijne exellentie een beetje uitgeslapen?quote:
Ja hoor, heerlijk die vakantiequote:Op maandag 3 juni 2013 12:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo, is zijne exellentie een beetje uitgeslapen?
Valt me nog mee dat je niet in de Antiliaanse voorligsteun ligt in Lloret de Marquote:
Renesse stond op de kalender, is helaas afgevallenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet in de Antiliaanse voorligsteun ligt in Lloret de Mar
Renessequote:Op maandag 3 juni 2013 12:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Renesse stond op de kalender, is helaas afgevallen
Miami beach kan ook, ik geniet nog even de laatste 2 maandjes van m'n leven met uitslapen, als je het niet erg vindquote:
Miami Beach is kut.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Miami beach kan ook, ik geniet nog even de laatste 2 maandjes van m'n leven met uitslapen, als je het niet erg vind
Moet je ook niet heengaanquote:
Ik hou sws niet van 't strand, alleen om te zwemmenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je ook niet heengaan![]()
Gewoon naar een nudistenstrand gaan op Zandvoort. Heerlijk rustig.
Ik niet. Maatje 43quote:Op maandag 3 juni 2013 12:51 schreef m.k het volgende:
Iemand hier met maat 45?
V&A / [TK] Meindl Island Pro maat 45 wandelschoen
Same here. Goeie aanbieding though.quote:
Eerst zien, dan pas kopen. Schoenen koop ik niet 2de handsquote:
Kan weinig fout aan zijn. Nieuwe zooltjes er in en er onder en het is good to goquote:Op maandag 3 juni 2013 12:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eerst zien, dan pas kopen. Schoenen koop ik niet 2de hands
Mocht ik het willen kopen dan wil ik ze gewoon voelen, dus ook onder de neus bv. Dat er geen losse naden zijn die niet op de foto's te zien zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Kan weinig fout aan zijn. Nieuwe zooltjes er in en er onder en het is good to go
Toch heb ik er als 16 jarige een gouden tijd gehad. Vrouwen, drank en discotheken. Vanaf je 17e wil je er niet meer dood gevonden worden.quote:
Vor mijn eindexamen kreeg ik een fototoestel cadeau en een "NS tienertoer" van 4 dagenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Toch heb ik er als 16 jarige een gouden tijd gehad. Vrouwen, drank en discotheken. Vanaf je 17e wil je er niet meer dood gevonden worden.
Ik heb een aanbeveling gedaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:51 schreef m.k het volgende:
Iemand hier met maat 45?
V&A / [TK] Meindl Island Pro maat 45 wandelschoen
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
Damn, wat zien die Island's er afgetrapt uit![]()
Die zit er in mijne ook tussen kont. Moet je in het lijstje kijken. 26 minuut ofzo.quote:
geen geduld voorquote:Op maandag 3 juni 2013 13:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die zit er in mijne ook tussen kont. Moet je in het lijstje kijken. 26 minuut ofzo.
Cossacks Song, iesch mooiquote:
quote:Shli pa stiepí palkí kazachi s Dónu,
Adín kazák lish gólovu sklañil.
Oy, zaskuchal adín kazák pa dómu
Kóñiu na grivu póvot urañil.
Ej, razlietalis kudri vrassypnuiu.
A dóme dumka múchila ievó.
Eh, v dal gliadiel on síñiuiu stiepnúiu,
A v toy dalí ñe vidna ñichevó.
Triajnul kazak chubátoy galavóiu
Skazal svaím tavárishcham s taskóy:
Ej, izbalielas sierdtse maladóie,
Oy, kak mñe bratsy, jóchetsia damóy
Lieti skariey daróyenka-daróga,
Razviey kazachiu dumu i taskú.
Ej, na dybý padñial kañiá lijova
I svistnul sabliey óstroy na skakú.
A pa stiepí palkí sa slávoy grómkoy
Vsio shli i shli spieváia salaviom.
Kavýlnaia, radímaia starónka,
Primí at krásnyj kónñikov paklón.
Jey!
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
Kan je nog meer posten dan dat infantiele plaatje? Of is dat de beste reactie die je kon bedenken?
Nee maar ook jaquote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
Kan je nog meer posten dan dat infantiele plaatje? Of is dat de beste reactie die je kon bedenken?
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik wil godverdomme niet mijn 43 MECHBRIG Bizon inruilen voor het 11 AASLT Valk
Jij bent degene die altijd kut komentaar moet leveren op dingen waar je geen weet van hebtquote:
Het is commentaar.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Jij bent degene die altijd kut komentaar moet leveren op dingen waar je geen weet van hebt
Ik denk dat jij je daar nogal eens flink in zal vergissen m.k.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Jij bent degene die altijd kut komentaar moet leveren op dingen waar je geen weet van hebt
Ook operationeel? Dus echt in het veld, op oefening etc etc?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
No offense bro, maar m.k'tje loopt al een hele tijd op precies diezelfde Meindls.
Ik denk het nietquote:[img]://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 3 juni 2013 13:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je daar nogal eens flink in zal vergissen m.k.
Dat zal best.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
No offense bro, maar m.k'tje loopt al een hele tijd op precies diezelfde Meindls.
Nee, maar hij loopt er in ieder geval op. Meneer banaan in z'n oor heeft ze waarsch. nog nooit aangehad. Dat bedoelde ik: m.k weet hoe ze lopen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook operationeel? Dus echt in het veld, op oefening etc etc?
Er in lopen wil niet zeggen dat je ze na 3 weken beproeving echt in het veld als militair kan beoordelen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, maar hij loopt er in ieder geval op. Meneer banaan in z'n oor heeft ze waarsch. nog nooit aangehad. Dat bedoelde ik: m.k weet hoe ze lopen.
lees nou eens wat ik typquote:Op maandag 3 juni 2013 13:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, maar hij loopt er in ieder geval op. Meneer banaan in z'n oor heeft ze waarsch. nog nooit aangehad. Dat bedoelde ik: m.k weet hoe ze lopen.
Dat snap ik, maar m.k loopt er al een hele lange tijd op, en bovendien had Defensie ze waarschijnlijk wel niet aangeschaft als ze niet voldedenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er in lopen wil niet zeggen dat je ze na 3 weken beproeving echt in het veld als militair kan beoordelen.
vandaar dus.
In vrije tijd misschien prima voor een wandeltochtje op de heide, maar in het echt? Operationeel?
Nee, geef mij maar die oude M90's
Juist, en waar beweer ik dan precies dat Meindl Island Pro's in het algemeen slechte schoenen zijn?quote:
Dom dus om zulk duur spul aan te schaffen wat nog minder (imho) kwalitatief is dan de oude vertrouwde Bata's type M90.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar m.k loopt er al een hele lange tijd op, en bovendien had Defensie ze waarschijnlijk wel niet aangeschaft als ze niet voldeden.
Nergens, maar je impliceert met die statement impliciet dat die afgetrapte Meindls functioneel minderwaardig zijn ten opzichte van nieuwe Meindls.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Juist, en waar beweer ik dan precies dat Meindl Island Pro's in het algemeen slechte schoenen zijn?
Hij vindt ze er.afgetrapt uitzien. Dat is wat anders dan dat ze afgetrapt zijn.quote:
Ik zeg toch ook dat hij zegt dat ze afgetrapt zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij vindt ze er.afgetrapt uitzien. Dat is wat anders dan dat ze afgetrapt zijn.
Helemaal niet, dat maak je er zelf vanquote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nergens, maar je impliceert met die statement impliciet dat die afgetrapte Meindls functioneel minderwaardig zijn ten opzichte van nieuwe Meindls.
Waarom is het dom? Die Meindls zullen wel eerst volwaardig getest zijn in het veld denk je niet?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dom dus om zulk duur spul aan te schaffen wat nog minder (imho) kwalitatief is dan de oude vertrouwde Bata's type M90.
Het leek alsof je impliceerde, door te zeggen dat ze afgetrapt zijn, dat ze functioneel minderwaardig waren.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat maak je er zelf van![]()
Ik zeg alleen dat het paar in V&A er afgetrapt uit ziet, daarmee zeg ik niet dat ze dat daadwerkelijk zijn en ik geef al helemaal geen waardeoordeel over het bewuste paar of een nieuw paar Meindl's.
Nee vriend, dat is echt je eigen invullingquote:Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het leek alsof je impliceerde, door te zeggen dat ze afgetrapt zijn, dat ze functioneel minderwaardig waren.
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom is het dom? Die Meindls zullen wel eerst volwaardig getest zijn in het veld denk je niet?
Bovendien is Meindl als high quality, specifiek trekking/wandel, merk een stuk moderner en beter van kwaliteit dan die oude primitieve M90 Bata's.
Nu in 3 maten verkrijgbaarquote:Op maandag 3 juni 2013 13:55 schreef Thaboel het volgende:
Oh god... Is het weer die tijd van de maand?!
De zandbak is weer openquote:Op maandag 3 juni 2013 13:55 schreef Thaboel het volgende:
Oh god... Is het weer die tijd van de maand?!
Lekker kut dan. Voor zover ik weet staat Meindl te boek als een erg betrouwbaar en kwalitatief hoogstaand merk.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik geweten
Collega's hele dure meindls gekocht, van alles was er mis mee, lekte, zolen die loslieten, naden die niet goed aan elkaar zaten.
Steeds konden ze terug naar die sportwinkel, Berg2000 geloof ik.
Nog steeds blijft het mijn mening he? Ik vind ze er afgetrapt uit zien.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:55 schreef samthegreat5 het volgende:
En bovendien ''zeg ik niet dat ze dat daadwerkelijk zijn''. Volgens jou zijn ze wel daadwerkelijk afgetrapt. Anders had je dat niet geopperd.
Maar goed, contextueel is text messaging natuurlijk niet geweldig.
Ja, het blijft je mening. Ik beweer ook niet het tegendeel.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog steeds blijft het mijn mening he? Ik vind ze er afgetrapt uit zien.
Je legde het alleen anders uitquote:Op maandag 3 juni 2013 13:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, het blijft je mening. Ik beweer ook niet het tegendeel.
Ik zeg alleen dat jouw mening jouw interpretatie van de werkelijkheid is en dat dus voor JOU de Meindls inderdaad afgetrapt ZIJN.quote:
Zo hehe, hebben we het eindelijk over hetzelfdequote:Op maandag 3 juni 2013 14:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat jouw mening jouw interpretatie van de werkelijkheid is en dat dus voor JOU de Meindls inderdaad afgetrapt ZIJN.
Dear jesus almightyquote:Op maandag 3 juni 2013 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo hehe, hebben we het eindelijk over hetzelfde
Ik ben blij dat je weer rustig kunt ademhalenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo hehe, hebben we het eindelijk over hetzelfde
Ik loop tegenwoordig op dit. Mooie K-Swiss schoentjesquote:
Als je denkt dat mijn ademhaling hiervan sneller gaat dan heb je echt een verkeerd beeld van me.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer rustig kunt ademhalen
Als je mijn pracht aanschouwt dan garandeer ik je dat je hart een slag overslaat.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je denkt dat mijn ademhaling hiervan sneller gaat dan heb je echt een verkeerd beeld van me.
Maar dat is dan IRL, dat is heel andersquote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je mijn pracht aanschouwt dan garandeer ik je dat je hart een slag overslaat.
Waarom zou het eruit moeten zien als, en niet functioneren als?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou vraag ik me toch af waarom Def niet de Meindl Army Pro heeft gekozen, ziet er veel meer als een gevechtslaars uit dan die Meindls die we nu hebben.
Vans Atwood ouwequote:Op maandag 3 juni 2013 14:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik loop tegenwoordig op dit. Mooie K-Swiss schoentjes
Waarmee ik dus impliceer dat de Meindl Army Pro aangezien hij er meer uit ziet als een gevechtslaars ook beter als een gevechtslaars zal functioneren gezien de hoge schacht.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom zou het eruit moeten zien als, en niet functioneren als?
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik loop tegenwoordig op dit. Mooie K-Swiss schoentjes
Ik, Call of dutyquote:Op maandag 3 juni 2013 14:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie heeft hier nog mee geschoten?
[ afbeelding ]
gabberquote:Op maandag 3 juni 2013 14:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor werk
En air maxjes voor de vrije tijd
Die hoge schacht heeft ook zijn nadelen als je ze op bijvoorbeeld de kazerne draagtquote:Op maandag 3 juni 2013 14:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarmee ik dus impliceer dat de Meindl Army Pro aangezien hij er meer uit ziet als een gevechtslaars ook beter als een gevechtslaars zal functioneren gezien de hoge schacht.
Ge doelt op verhoogd risico op scheenbeenvliesontsteking?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Die hoge schacht heeft ook zijn nadelen als je ze op bijvoorbeeld de kazerne draagt
Het verhoogt idd het risico daarop.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ge doelt op verhoogd risico op scheenbeenvliesontsteking?
Mensen met zulke gedachtesquote:
Had je liever bruin gehad dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:09 schreef Aapsoldaat het volgende:
Waar ik nog nieuwsgieriger naar ben is wie er verantwoordelijk is geweest om die kisten in het zwart te laten verstrekken.
Omdat?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:09 schreef Aapsoldaat het volgende:
Waar ik nog nieuwsgieriger naar ben is wie er verantwoordelijk is geweest om die kisten in het zwart te laten verstrekken.
Omdat er weinig tot geen onderhoud mogelijk is voor de zwarte exemplaren zonder dat hij er "afgetrapt" uit gaat zienquote:
Dat is dan waarschijnlijk ook de reden waarom de verkenners van 43 BVE op bruine kisten loepn.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
Omdat zwart, mijn lieve mensen, een kleur die vanuit een camouflerend perspectief gezien niet de meest ideale optie is. Bruin had inderdaad mijn voorkeur.
Ook datquote:Op maandag 3 juni 2013 14:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
Omdat zwart, mijn lieve mensen, een kleur die vanuit een camouflerend perspectief gezien niet de meest ideale optie is. Bruin had inderdaad mijn voorkeur.
Die hebben die dingen al een tijdje langer als dat ze standaard verstrekt werdenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk ook de reden waarom de verkenners van 43 BVE op bruine kisten loepn.
Die zijn toch prive aangeschaft? In ieder geval heeft MK denk ik wel gelijk waarom er voor zwart is gekozen, maar die kazerne mentaliteit van het moet er allemaal mooi uitzien vind ik onzin, bruin (achtig) was beter geweest.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk ook de reden waarom de verkenners van 43 BVE op bruine kisten loepn.
Ja, die hebben ze prive aangeschaft. Net zoals de rest van hun gear: de boonie hats, smockjassen, etc.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Die zijn toch prive aangeschaft? In ieder geval heeft MK denk ik wel gelijk waarom er voor zwart is gekozen, maar die kazerne mentaliteit van het moet er allemaal mooi uitzien vind ik onzin, bruin (achtig) was beter geweest.
Sommige verkenners wanen zich ook halve kct-ers hoor...quote:Op maandag 3 juni 2013 14:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar die lopen dan ook zonder broekelastieken, met baarden, van die non-organieke smockjassen, boonie-hats, zooitje ongeregeld lijkt het. Maar wel een stelletje bazen zijn het
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Wat is zij is juist waarom er niet voor zwart gekozen had moeten worden.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]In ieder geval heeft MK denk ik wel gelijk waarom er voor zwart is gekozen.
Volgens mij heeft elk individu in de KL weer een ander soort smockjas, want ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel verschillende versies ik voorbij heb zien komen, maar wel allemaal in KL camo.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar die lopen dan ook zonder broekelastieken, met baarden, van die non-organieke smockjassen, boonie-hats, zooitje ongeregeld lijkt het. Maar wel een stelletje bazen zijn het
Nou en, het zijn ook leipe gozers.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sommige verkenners wanen zich ook halve kct-ers hoor...
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou en, het zijn ook leipe gozers.
Is goed! Geardo dat je er bentquote:Op maandag 3 juni 2013 14:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar met je infanteriebezigheden bezig houden. Kanonnenvoer.
Zwart valt op, ja het staat leuk onder het huidige pak (ook al zal dat binnen een paar jaar er ook niet meer uitzien met een nieuw pak), maar het is tegelijkertijd ook een kleur die maar erg weinig in de natuur voorkomt. Daarom snap ik dus niet waarom voor bruin hebben gekozen, aangezien iedereen die zich enigszins in dat soort materie verdiept, snapt dat zwart nou eenmaal niet de beste keuze is. Of bruin de beste keuze is durf ik niet te zeggen, maar dat het een betere all-rounder is, is wel duidelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Wat is zij is juist waarom er niet voor zwart gekozen had moeten worden.
En dat was jaren geleden al duidelijk, en Bruin staat ook nog eens best wel peppie vind ik:quote:Op maandag 3 juni 2013 14:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zwart valt op, ja het staat leuk onder het huidige pak (ook al zal dat binnen een paar jaar er ook niet meer uitzien met een nieuw pak), maar het is tegelijkertijd ook een kleur die maar erg weinig in de natuur voorkomt. Daarom snap ik dus niet waarom voor bruin hebben gekozen, aangezien iedereen die zich enigszins in dat soort materie verdiept, snapt dat zwart nou eenmaal niet de beste keuze is. Of bruin de beste keuze is durf ik niet te zeggen, maar dat het een betere all-rounder is, is wel duidelijk.
Haha nee, niet dat soort kisten of roestbruin, dat zijn de WO-2 kisten die door Amerikaanse parachutisten werden gedragen, of tegenwoordig nog door de IDF verstrekt wordt. Ik doelde meer op het soort bruin waar je infantrozen en dergelijke mee rond ziet lopen.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En dat was jaren geleden al duidelijk, en Bruin staat ook nog eens best wel peppie vind ik:
[ afbeelding ]
Echt geduldig kwam je toch niet over tijdens je afgelopen wachtdienstenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Lijkt me wel mooi, je bent een gevechtseenheid, maar zowel mobiel als te voet, je opereert in je eentje met je clubje, dicht tegen vijandelijke linies, zonder gezien te worden om inlichtingen te verzamelen en je gaat in principe niet het gevecht aan.
Ja I knowquote:Op maandag 3 juni 2013 14:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Haha nee, niet dat soort kisten of roestbruin, dat zijn de WO-2 kisten die door Amerikaanse parachutisten werden gedragen, of tegenwoordig nog door de IDF verstrekt wordt. Ik doelde meer op het soort bruin waar je infantrozen en dergelijke mee rond ziet lopen.
Oh?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:24 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Echt geduldig kwam je toch niet over tijdens je afgelopen wachtdiensten
Je stringetje zit niet lekker?quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:59 schreef ErwinRommel het volgende:
El cheapo Defensie
Geen treinkaartjes meer voor veteranen, geen lunch en consumptiebonnen meer
Voor veteranendag.
wellicht jaquote:Op maandag 3 juni 2013 16:29 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Maar ja, dat krijg je nu iedereen vet is...
Weet je wat dat kost?quote:[img]http:fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 3 juni 2013 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost?Hoeveel volksstammen lopen op blote pattas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij dan klagen met je kromme peutjes dat je per sé die dure moet hebben?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik ben niet gezeggend met goeie voetjes als hun.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoeveel volksstammen lopen op blote pattas?
En jij dan klagen met je kromme peutjes dat je per sé die dure moet hebben?
training kerel. Probeer het eensquote:Op maandag 3 juni 2013 16:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben niet gezeggend met goeie voetjes als hun.
quote:
Dom?quote:
Ja, enne de levensverwachting+algehele gezondheid van die afrikaantjes is ook niet echt top he.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dom?![]()
Hele voetlegers in Afrika lopen zonder schoenen.
Dat is bijzaakquote:Op maandag 3 juni 2013 17:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja, enne de levensverwachting+algehele gezondheid van die afrikaantjes is ook niet echt top he.
Tuurlijk niet.quote:
Een stelletje veenflikkers zijn het.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Is ook nog mijn persoonlijk wapen geweest.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie heeft hier nog mee geschoten?
[ afbeelding ]
Die hoor ik wel vaker voorbij komen... Echter altijd weinig uitleg. In zo'n beetje elk camo patroon zit wel zwart.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
Omdat zwart, mijn lieve mensen, een kleur die vanuit een camouflerend perspectief gezien niet de meest ideale optie is.
Die zijn genetisch dan ook compleet anders als ons.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dom?![]()
Hele voetlegers in Afrika lopen zonder schoenen.
Demping er uit en de zolen zijn versleten.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Demping eruit? Jaa dat kost je aardig wat knakies hehe
Oeffffquote:Op maandag 3 juni 2013 17:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Die zijn genetisch dan ook compleet anders als ons.
Tegelijkertijd pak jij de auto om naar de super te gaan die 100 meter verderop isEn zeg je dat een vlootbaal meer ervaring heeft met schoenen en lopen als ik
(dunzak en puntbuik aan het woord)
Acht dit is nog mild in vergelijking tot hoe het hier meestal gaatquote:Op maandag 3 juni 2013 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
Zo dames, het is wel een verhitte discussie aan het worden
Ik kom ook maar even random wat roepen hier hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
Zo dames, het is wel een verhitte discussie aan het worden
Dat zijn we dan ook gewend van jequote:Op maandag 3 juni 2013 18:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kom ook maar even random wat roepen hier hoor.
Just felt like shouting ''homo's''
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ik gelijk heb
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:44 schreef samthegreat5 het volgende:
LOL..
Omg: ''.. wait... are you serious?''Toen was het opeens niet meer zo leuk.
quote:Technique773 5 months ago
WHERE THE FUCK DO I FUND A SEXY FREAKY CUM GUZZLING WHORE GIRLFRIEND LIKE THIS?!?!?!
Was een aardige klap... deksel hebben we er voor de foto bovenop gezet, die lag 15 meter verderop...quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:51 schreef AchJa het volgende:
Nog even wat gevonden uit eigen werk en ter leering ende vermaeck...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lezen. .50 QCBquote:
Wat de hele wereld (die het wapen kennen) al voorspeld had...quote:Op maandag 3 juni 2013 19:05 schreef Thaboel het volgende:
Maar als ik het verhaal zo lees in de link van AJ is die QCB geen verbetering om het lichtjes te zeggen
Zoals bij zoveel dingen bij def dusquote:Op maandag 3 juni 2013 19:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat de hele wereld (die het wapen kennen) al voorspeld had...
Dat is niets iets wat er hier besproken wordt.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:24 schreef Conclusion het volgende:
Hallo ik heb gewoon even 3 vragen, ik wilde er eerst een nieuw Topic over starten maar dat is onnodig dus hier..
1. Hoe staat het nu met de Beveiliging van de Defensiebasissen.
Iedereen hier heeft vast wel eens Undercover in Nederland gezien.. ;P
Zou wel erg slecht zijn als dat nu nog steeds zo is....
Wacht op antwoord van een CV90 piloot zou ik zeggen.quote:2. Is die CV90 nou wat, in het begin waren er veel problemen en dat die uit elkaar viel enzo ,
maar hoe is dat nu...??
Dat kun je vragen in het topic over de uitrusting van de Nederlandse soldaat.quote:3. En de uitrusting van de Militairen, er waren nieuwsberichten toen dat Nederlandse Militairen
hun eigen spullen kochten voor Uruzgan en nu.....
Je ziet wel vaak dat de een wel bv. een MICH helm heeft en de ander niet.
Of is die helm inmiddels standaard ?? VOSS Project is nu natuurlijk ook bezig,
maar dat duurt ook een eeuwigheid.....
Okéé, maar daar reageert nooit iemand dus ik dacht vraag alles hier maar....quote:Op maandag 3 juni 2013 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is niets iets wat er hier besproken wordt.
[..]
Wacht op antwoord van een CV90 piloot zou ik zeggen.
[..]
Dat kun je vragen in het topic over de uitrusting van de Nederlandse soldaat.
100 mph tape ftw!quote:Op maandag 3 juni 2013 19:21 schreef jitzzzze het volgende:
Maar AchJa, als een echte McGyver heb je dat ding toch on the spot gefixet en gewoon je oefening afgemaakt?
AchJa neemt altijd flink wat reserve buksen mee.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen, nietje erbij en gaan
He bah, dat wil ik helemaal niet wetenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
AchJa neemt altijd flink wat reserve buksen mee.
over 2 weekjes zooi ophalen, SMA ondergaan, VOG ophalen en bankrekening aan DEF doorgeven, dan zijn we klaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |