abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127017508
Met veel plezier gebruikt. Moeten alleen nieuwe hakken onder ( 15 euro bij de schoenmaker)
Bovenwerk en stootranden helemaal in orde.

Nieuwprijs was ¤ 239,95 anderhalf jaar geleden.

De Island is al meer dan 20 jaar een klassieker onder de trekkingschoenen. De schoen is gegarandeerd waterdicht,dankzij de Gore-Tex binnenvoering.
Uitneembaar voetbed.

Categorie schoenen: C

Bovenwerk: Ge-olied Sil Nubuckleder

Loopzool: Meindl Multigriff van Vibram

MIJN PRIJS: 59 euro incl verzending !

pi_127089140
UP
pi_127186575
En Kick
pi_127339536
En UP !
pi_127348904
Paar vragen... :)
Waarom doe je ze weg?
Zijn ze regelmatig onderhouden, zo ja hoe en waarmee?
Mankeert er verder iets aan behalve de afgesleten hakken? Haken/ogen allemaal nog heel? Naden ok?
Zijn ze nog steeds waterdicht?
pi_127352327
Doe ze weg omdat ik een A/B schoen gekocht heb voor mijn intussen veel "lichtere" wandelingen.

De schoenen zijn als het te erg werd, schoon geborsteld en in regelmatige intervallen onderhouden met Meindl Sport Wax om het leer te impregneren. ( het membraan blijft in principe altijd waterdicht, de lederen buitenlaag heeft het onderhoud nodig)

Verder mankeert er niets aan, tong van de schoen en haken en ogen allemaal in orde. Stootrand en naden ook.
pi_127355725
Ik zal maar even een onderschrijving doen:
Heb zelf 2 paar van deze schoenen: 1 zomer en 1 winter variant, dat is in totaal 500 euro aan schoeisel.
Dus: als u zeer degelijke en stevige wandelschoenen wilt, dan zijn deze (ook nog eens ingelopen) schoenen voor een lage prijs een best goeie deal.
pi_127359125
Waar zijn ze eventueel te passen/ophalen?
pi_127363812
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik zal maar even een onderschrijving doen:
Heb zelf 2 paar van deze schoenen: 1 zomer en 1 winter variant, dat is in totaal 500 euro aan schoeisel.
Dus: als u zeer degelijke en stevige wandelschoenen wilt, dan zijn deze (ook nog eens ingelopen) schoenen voor een lage prijs een best goeie deal.
Thanks voor de reclame. Ik kan zelf wel zeggen dat het een goede schoen voor het geld is, maar ja dat schiet ook niet op.

quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:28 schreef Solomon het volgende:

Waar zijn ze eventueel te passen/ophalen?
In de wandelregio bij uitstek: Vaals (Zuid Limburg)
Ik vermoed dat het voor veel mensen in het forum dan toch versturen wordt ... :)
pi_127363969
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:22 schreef dutchman79 het volgende:

[..]

Thanks voor de reclame. Ik kan zelf wel zeggen dat het een goede schoen voor het geld is, maar ja dat schiet ook niet op.

[..]

In de wandelregio bij uitstek: Vaals (Zuid Limburg)
Ik vermoed dat het voor veel mensen in het forum dan toch versturen wordt ... :)
Ah, toch iets te ver voor mij ;) Zou hem toch even moeten passen nml. Wel mooie schoenen! Als je ze netjes onderhoudt gaan ze ook eeuwig mee (muv zolen natuurlijk)...
pi_127392026
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:25 schreef Solomon het volgende:

[..]

Ah, toch iets te ver voor mij ;) Zou hem toch even moeten passen nml. Wel mooie schoenen! Als je ze netjes onderhoudt gaan ze ook eeuwig mee (muv zolen natuurlijk)...
Passen bij de Bever Zwerfsport en dan voor 200 euro minder kopen bij mij ...

De schoenen zijn gereserveerd voor iemand op marktplaats tot nadere betaling.
pi_127431234
VERKOCHT
  woensdag 5 juni 2013 @ 09:26:06 #13
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_127431534
slot
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')