Suggesties? Wat voor een soort muziek is het? K-pop, rock, hiphop, jazz?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:57 schreef Kerftminister het volgende:
Het is de laatste maanden sowieso wel erg gezellig hier. Ben trouwens mezelf weer aan het stacken met Koreaanse indie, wat een land wat dat betreft hoor.
Zit nu aan Toro y Moi plaat uit 2011, wel geinig, had dit jaar toch ook eentje uitgebracht?
Toro y Moi? Dat is beetje electro-achtig. Chillwave las ik.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Suggesties? Wat voor een soort muziek is het? K-pop, rock, hiphop, jazz?
Hmm, kan ook best lekker zijn, ik ben dol op funk.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef Bol_Wan het volgende:
Jup, maar heel anders dan zijn vorige platen. Veel meer funk/pop
Ik bedoelde het Koreanse spul, ik ken berhaupt geen Koreaanse idee.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Toro y Moi? Dat is beetje electro-achtig. Chillwave las ik.
Of bedoel je het Koreaanse spul?
Hmm heb wel wat dingetjes die ik kan aanraden:quote:Op zondag 2 juni 2013 21:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoelde het Koreanse spul, ik ken berhaupt geen Koreaanse idee.
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:58 schreef Maxerazzi het volgende:
You Forgot It In People van Broken Social Scene is cht een fantastische plaat!Waarom is-ie nu pas op mijn pad gekomen?
Alleen door de stem? Hm... Nina Persson?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:17 schreef Kerftminister het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook dat er bepaalde vrouwenstemmen zijn waar je zeg maar verliefd op kan worden?
quote:
Best wel een episch optreden zo te zienquote:Op zondag 2 juni 2013 23:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]![]()
Onovertroffen. Trouwens, check wat er heel recent opdook, een complete video van Morrissey's eerste solooptreden, met Smithssongs en drie en een halve Smith op het podium (Morrissey, Rourke, Joyce en Craig Gannon). Echt een ongelofelijke atmosfeer.
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:33 schreef Moody het volgende:
Fujiya & Miyagi kwam weer eens voorbij, ben benieuwd of jullie deze al kennen
Deze is wat bekender wellicht:
Het is Mainstream Monday.quote:
Daarom ga ik maar eens die Neon Trees plaat luisteren, vind ik stiekem toch wel leuk, die hitjes van hun.quote:
Gisteren alweer voor de 7e keer gehad. Veruit beste plaat van het jaar hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Felagund het volgende:
Ik heb de nieuwe van QOTSA maar aangezet.
Pertinent mee oneens.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gisteren alweer voor de 7e keer gehad. Veruit beste plaat van het jaar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |