Gewaagd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:31 schreef Gorzalka het volgende:
Wilde voorspelling: Fognini wint de eerste set en Nadal de volgende drie.
Ja, dat of Nadal wint de eerste set en de volgende twee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:31 schreef Gorzalka het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Zal snel afgelopen zijn dit.
Nadal gaat voor meest aantal verloren eerste sets zonder nederlaagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:31 schreef Gorzalka het volgende:
Benieuwd of Djokovic nog gaat klagen dat het schandalig is dat Nadal eerder de baan op mocht.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:33 schreef stefan92 het volgende:
Gewoon tactiek van Nadal om Djokovic te naaien.
Spanjaarden en energie verspelen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:36 schreef Wopper1 het volgende:
Hij heeft toch al behoorlijk wat onnodige energie verspeeld. Dat kan hem volgende week weleens gaan opbreken (of trap ik nu een open deur in?![]()
).
Niet? Nadal klaagt over alles - baansoorten, rankingsystemen, plaatsingen, speeltijden, noem maar op.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:37 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel vreemd hoe Nadal hier al de hele week loopt te ploeteren relatief gezien... die opmerkingen over die speelschema's ook... helemaal niks voor hem om zich daar zo over op te winden
Hoogste prijzenpot. Misschien bedoelt ie dat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
Madrid is het grootste graveltoernooi voor RG?
O, ik dacht eigenlijk dat die van alle 1000-toernooien (ongeveer) hetzelfde was.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:48 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Hoogste prijzenpot. Misschien bedoelt ie dat?
Ja, want het heet voluit Cuadro de Honor del Mutua Madrid Open.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
Madrid is het grootste graveltoernooi voor RG?
Serieus?quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, want het heet voluit Cuadro de Honor del Mutua Madrid Open.
Volgens een appje dat ik gebruik:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, ik dacht eigenlijk dat die van alle 1000-toernooien (ongeveer) hetzelfde was.
Inderdaad ja. In 1990 won je voor een Mastertoernooi $ 137.500. Da's nu wel anders.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:55 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Volgens een appje dat ik gebruik:
Monte Carlo ¤ 2.646.495
Madrid ¤ 3.973.695
Rome: ¤ 3.204.745.
Scheelt toch best!
Afgewisseld met bagger.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:55 schreef vaarsuvius het volgende:
ik heb nog slechts de laatste game gezien, maar wat een mooi spel
Absoluut. Het is toch vaak ook hoe oud het toernooi is wat dat bepaalt vind ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Qua prestige toch Rome > Monte Carlo > Madrid momenteel, vind ik.
Wel een raar schema vandaag natuurlijk. Dimitrov heeft al meerdere keren kramp gekregen (niet dit toernooi, maar toch) en er wordt dan ook vaak gezegd dat ie op een grand slam daardoor tegen een topper geen schijn van kans maakt, maar met dit schema is 5 sets op 1 dag spelen uitgesloten voor Dimitrov. Beetje lullig voor Djokovic, al wint ie waarschijnlijk gewoon in 3 of 4.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:35 schreef Zelva het volgende:
[..]
Benieuwd of Djokovic nog gaat klagen dat het schandalig is dat Nadal eerder de baan op mocht.
Die bagger heb ik nog niet gezien, ik zie iemand die Nadal van de baan meptquote:
Dat wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Qua prestige toch Rome > Monte Carlo > Madrid momenteel, vind ik.
Ja, en die een break voor stond en hem weggaf met een lading UE's.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die bagger heb ik nog niet gezien, ik zie iemand die Nadal van de baan mept
Volgens mij moet hij gewoon poepen, hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:02 schreef vaarsuvius het volgende:
Nadal trekt een gezicht van, ik zal eens even een tandje bijschakelen
Inderdaad. 15-40 alweer.quote:
Ik had al voorspeld dat jij dit zou gaan zeggen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
Gaan jullie dit allemaal nog afkijken als Nadal deze TB gewoon wint? Het is allemaal zo voorspelbaar.
Ik kijk dit soort wedstrijden op een 2de scherm, terwijl ik iets anders doe (in dit geval MTGO spelen)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
Gaan jullie dit allemaal nog afkijken als Nadal deze TB gewoon wint? Het is allemaal zo voorspelbaar.
Serieus?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik had al voorspeld dat jij dit zou gaan zeggen.
Wat betekent dat moeilijke woord?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik kijk dit soort wedstrijden op een 2de scherm, terwijl ik iets anders doe (in dit geval MTGO spelen)
Er gaat het gerucht dat Nadal geen punten ten onrechte wil hebben..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
Fognini neemt genoegen met de bevestiging van Nadal dat de bal uit is, andersom niet.
Ja, we zitten hier met twintig man naar jouw posts te kijken, met Nadal op een klein scherm ernaast.quote:
Ja, dat komt geloof ik weleens voor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:08 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Er gaat het gerucht dat Nadal een punten ten onrechte wil hebben..
Dat had ik nooit kunnen voorspellen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, we zitten hier met twintig man naar jouw posts te kijken, met Nadal op een klein scherm ernaast.
Ik googelde het en dacht al zoiets, maar bedankt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Magic the Gathering Online (strategisch kaartspel voor nerds)
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:14 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Dat was het dan. Nadal in 3, jammer..
Lijkt me vrij sterk tegen Wawrinka.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:10 schreef Szura het volgende:
Zou Gasquet dan eindelijk de kwartfinale gaan halen?
Die kon er ook niks van idd.quote:
Ja. De hele wedstrijd eigenlijk. Djokovic hoeft geen fuck te doen en doet dat dus ook niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:36 schreef truedestiny het volgende:
Dimitrov stelt een beetje teleur tot nu toe.
Hoe is die break net dan tot stand gekomen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:47 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Hoop je serieus dat die gast die alleen maar kan serveren wint?
Falen van Haas. niet door goed tennis van isnerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoe is die break net dan tot stand gekomen?
plorkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:50 schreef BeamofLight het volgende:
Aahh Mary pierce. Geilde ik vroeger altijd op vanaf haar nek naar beneden.
Inderdaad, ze zouden eigenlijk de kijker moeten laten beslissen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
Uitstekende keus van Eurosport om naar Djokovic-Dimitroc te gaan.
Isner kan wel meer dan enkel serveren natuurlijk..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:50 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Falen van Haas. niet door goed tennis van isner
Dan zou het vaak anders gaan denk ik. Dekijker blijft doorgaans liever bij een spannende partij tussen twee mindere goden, dan dat hij overschakelt naar een partij met een topper die zijn tegenstander wegvaagt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:51 schreef danos het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zouden eigenlijk de kijker moeten laten beslissen.
Mwa. Maar Haas - Isner is nu natuurlijk dé partij.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan zou het vaak anders gaan denk ik. Dekijker blijft doorgaans liever bij een spannende partij tussen twee mindere goden, dan dat hij overschakelt naar een partij met een topper die zijn tegenstander wegvaagt.
Het begint er wel heel erg op te lijken iddquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:57 schreef SportIiefhebbert het volgende:
Dimitrov =/ Mist echt alles wat ie kan missen.
Even regen bestellen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:09 schreef Mykonos het volgende:
Wordt wel lastig voor Isner als hij zo moe is. Maar aan de andere kant, Haas wil geen MPs benutten. Kan dus nog heel lang gaan duren
Haas straalt ook eeuwige bazigheid uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:10 schreef Szura het volgende:
Haas staat zowat tegen de boarding bij die services
Tussendoor toch heeeeeeeeeel veel toernooien gemist hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Haas straalt ook eeuwige bazigheid uit.
Ik kan me trouwens geen groot toernooi herinneren waar Haas er al niet was
Prachtig jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:12 schreef Mykonos het volgende:
Dropshots zijn nu natuurlijk een geniale tactiek. Ook wel een beetje lullig
Maar toch wel redelijk constant over groot aantal jaren. Altijd wel geplaatst geweest toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tussendoor toch heeeeeeeeeel veel toernooien gemist hoor
Dat is ook weer zoquote:
Nee hoor, heeft vaak terug moeten komen met nauwelijks een ranking vanwege zijn vele blessureleed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar toch wel redelijk constant over groot aantal jaren. Altijd wel geplaatst geweest toch?
Veel blessures gehad natuurlijk. Sinds die halve finale Wimbledon in 2009 ging het bergafwaarts met hem en werd hij eigenlijk afgeschreven. Toen bijna heel 2010 gemist door blessureleed en daarna verloor hij bijna alles de eerste maanden. Echt een wonder dat hij zich zo nog heeft terug kunnen knokken de afgelopen 12 maanden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar toch wel redelijk constant over groot aantal jaren. Altijd wel geplaatst geweest toch?
jup. Rond die tijd gaan ze op zoek naar een schappelijk moment om ermee te stoppen.quote:
Je stream loop achterquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef alors het volgende:
Isner, wat een eindbaas, zonet al die MPs wegwerken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Giet da hier nog lang dure?"[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
11.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef Szura het volgende:
Wat zou het record aantal MPs zijn dat iemand overleefd heeft om toch te winnen?
Dit zou weleens het record kunnen zijn. Ik herinner me dat Stich ooit in de DC van Chesnokov won op zijn negende MP en dat vond ik al veel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef Szura het volgende:
Wat zou het record aantal MPs zijn dat iemand overleefd heeft om toch te winnen?
Ik weet dat het al een uur geleden is hoor, ik keek op Eurosport, maar die kozen voor Djokovic - Dimitrovquote:
Die zit al thuisquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:28 schreef debeterebob het volgende:
Wel goede tijd voor een choke van Haase
Haas.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:28 schreef debeterebob het volgende:
Wel goede tijd voor een choke van Haase
Robredo, Haas, Schiavonequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
Kunnen al die commentatoren misschien even hun woorden terugnemen over te oude tennissers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |