Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
Monfils is gewoon op Sporza, iig nog een uur.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
Monfils is gewoon op Sporza, iig nog een uur.
Waarom zenden ze op eurosport een vrouwen wedstrijd uit ipv monfils.. of anders raonic vs anderson (2 top 20 spelers tegen elkaar)quote:
Dat weet niemand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:01 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Waarom zenden ze op eurosport een vrouwen wedstrijd uit ipv monfils.. of anders raonic vs anderson (2 top 20 spelers tegen elkaar)
Dat is Clijsters niet, volgens mij is het Els Callens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:09 schreef Szura het volgende:
Volgens mij is het echt Clijsters
Simon ondertussen break achter in de vierde
Ja, ik zal er nooit aan wennen dat die Fransen zo showvinistisch zijn.quote:
Frankrijk is mooi, maar het grote nadeel is de mensen die er wonen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zal er nooit aan wennen dat die Fransen zo showvinistisch zijn.
Een supertiebreak in plaats van een derde set. Dat gaat tot de 10.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef lunko1979 het volgende:
ik volg dat mixed dubbel niet zo maar uhm hoezo 10-6?
Supertiebreak.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef lunko1979 het volgende:
ik volg dat mixed dubbel niet zo maar uhm hoezo 10-6?
Ik zeg 6-4 en GSMquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:39 schreef Szura het volgende:
Nou Monfils, nu moet je het zelf doen.
Ik zeg break.
Helemaal mee eens. Geldt al helemaal voor Parijs. Ik ben er vaak geweest maar ik kan me niet herinneren dat ik er nou veel sympathieke mensen ben tegengekomen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:31 schreef BobW het volgende:
[..]
Frankrijk is mooi, maar het grote nadeel is de mensen die er wonen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:44 schreef Gorzalka het volgende:
Ik vind Robredo wel een baas, snap nooit dat hij zoveel haters heeft!
Ja ernstig hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:51 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/artikel/512972-boze-nadal-schema-een-grap.html
Ach gossie
Meneertje moet niet zo zeuren. Net of de organisatie wat aan de regen had kunnen doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:51 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/artikel/512972-boze-nadal-schema-een-grap.html
Ach gossie
Zou het uitmaken of je rijdt, fietst of zwemt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe groot is de kans dat je bij de poort een kaartje kan krijgen voor een wedstrijd als je een dag naar Parijs rijdt?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zou het uitmaken of je rijdt, fietst of zwemt?
Ja, zwemmen red je niet in een dag.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zou het uitmaken of je rijdt, fietst of zwemt?
Vanaf de Seine beginnen danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, zwemmen red je niet in een dag.
Als je goed leest, gaat het niet eens om de regen. Meneer is boos dat Fognini überhaupt die dag eerder de baan op mocht dan hem, regen of niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:08 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Meneertje moet niet zo zeuren. Net of de organisatie wat aan de regen had kunnen doen.
Oh, wil je dat weten? Geen idee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oke, dan red je het misschien. Maar kan je dan kaarten aan de poort krijgen?
Zou je dan kaarten voor een stadion willen of de outside courts?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oke, dan red je het misschien. Maar kan je dan kaarten aan de poort krijgen?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
2-0 Monfils
De andere XL-picks enigszins in de problemen, Cilic al verloren en zowel Raonic als Simon een set achter.
Dimitrov, Paire, Haas, Janowiczquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Robredo is wel indrukwekkend om te zien qua verdediging en hij speelde echt wel goed hoor, maar hier ben ik toch ff goed ziek van
Alle bazen vliegen uit het toernooi zo .... wie hebben we dan zo nog over?
3 bij de laatste 32.quote:
The Fog.quote:
Dan blijft het een belachelijk gezanik van Nadal.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:22 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als je goed leest, gaat het niet eens om de regen. Meneer is boos dat Fognini überhaupt die dag eerder de baan op mocht dan hem, regen of niet.
Ze ziet er echt oud en verlept, excusez le mot, uit vind ik (haar gezicht). Niet te geloven dat ze er nog erger uitzag met haar vorige haar. Terwijl haar zus juist zo leuk is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:05 schreef Szura het volgende:
Ze ziet er wel beter uit met dat nieuwe kapsel, beter dan die schapencoupe
Helaas.quote:
Tsja, stadion zou wel leuk zijn maar niet essentieel. Lijkt me sowieso wel tof om daar een beetje rond te wandelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:26 schreef BobW het volgende:
[..]
Zou je dan kaarten voor een stadion willen of de outside courts?
Jawel, alleen pas na de game.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:27 schreef Federer-fan het volgende:
Lekker, er wordt een service uitgegeven die volgens Hawk-Eye in was.Als ze Hawk-Eye hadden was het een ace geweest en 30-30. Nu is het 15-40. Die commentatoren op Eurosport zeggen er niet eens iets over.
Maar luister jij ook naar het Engelse commentaar op Eurosport? Als ze het daar hebben gezegd heb ik het gemist.quote:
Nee, Nederlands.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar luister jij ook naar het Engelse commentaar op Eurosport? Als ze het daar hebben gezegd heb ik het gemist.
Vind jij ook dat ze Hawk-Eye op gravel zouden moeten hebben?
O, oké.quote:
Precies, en daarom moet Nadal altijd voorrang krijgen, vindt Rafael.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:39 schreef Wopper1 het volgende:
Je kan nou eenmaal niet iedereen tegelijk laten spelen.
over Eurosport gesproken: mijn ouders hebben de Duitse versiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar luister jij ook naar het Engelse commentaar op Eurosport? Als ze het daar hebben gezegd heb ik het gemist.
Vind jij ook dat ze Hawk-Eye op gravel zouden moeten hebben?
Nee, kan ook met de forehand. Gebeurt ook wel eens, maar dat is vaak meer uit nood.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:06 schreef qwerty-nl het volgende:
Kan je een slice alleen met de backhand doen? Zo ja, waarom? Zo nee, waarom zie ik niemand het doen met de forehand ?
Forehand slice mag alleen als je achternaam Schultz-McCarthy is ...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:06 schreef qwerty-nl het volgende:
Kan je een slice alleen met de backhand doen? Zo ja, waarom? Zo nee, waarom zie ik niemand het doen met de forehand ?
Een forehand slice heeft eigenlijk altijd minder snelheid, diepte en agressie in de bal, daarom speelt niemand een slice forehand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:06 schreef qwerty-nl het volgende:
Ja, absurd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef luckass het volgende:
http://nos.nl/video/512808-wat-nu-servicevolley-van-nadal.html
Dit service-volley noemen
en morgen nole - mini fedjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:46 schreef Federer-fan het volgende:
Wawrinka-Janowicz is op zondag en dat lijkt me ook wel wat.
De hele dag competitie, en eindfeest...dus geen Mini Fedje vs Nolequote:
Even soepel degradatie ontlopenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
De hele dag competitie, en eindfeest...dus geen Mini Fedje vs Nole
Ziek puntje van Tommy Baas ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:42 schreef Norrage het volgende:
Zo die bal van Benneteau
Niet gezien zeg
http://www.rolandgarros.c(...)ml?promo=menu_videos
(even naar top shots gaan)
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:23 schreef Wopper1 het volgende:
Serena
http://nos.nl/video/513059-blunder-serena-op-persconferentie.html
Bob Ross is ook pas bijna 18 jaar dood![]()
.
Ik dacht dat die 18 jaar overdreven was, maar het is gewoon echt 18 jaarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:23 schreef Wopper1 het volgende:
Serena
http://nos.nl/video/513059-blunder-serena-op-persconferentie.html
Bob Ross is ook pas bijna 18 jaar dood![]()
.
Ja, inderdaad. Wilanders was het trouwens met Nadal eens, maar volgens mij valt hij de toppers bijna nooit af.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Net nog even de persco gezien van Nadal met de uitspraak over het schema.
Zou er niemand in zn entourage zitten die hem vanavond even langs de kant heeft gezet dat dit dus echt nergens op slaat? Mijn hemel, ik weet niet of ik het nou lachwekkend of triest moet vinden van zo'n grote speler dat ie hier over denkt te moeten zaniken
Toch vond ik die lange rally met al die korte ballen mooier, maar daar heb ik (nog) geen filmpje van gezien.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:42 schreef Norrage het volgende:
Zo die bal van Benneteau
Niet gezien zeg
http://www.rolandgarros.c(...)ml?promo=menu_videos
(even naar top shots gaan)
Ik zie 'm nog zo voor me. Fantastische schilderquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 18 jaar overdreven was, maar het is gewoon echt 18 jaar![]()
![]()
"Just one happy little tree there in the background."quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:33 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik zie 'm nog zo voor me. Fantastische schilder.
'En het punt.'quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:32 schreef Ambrosius het volgende:
De beelden zijn zo traag dat Roelfs al reageert voor het punt klaar is.
Dat is bij de NOS het hele toernooi al zo, prutsersquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:32 schreef Ambrosius het volgende:
De beelden zijn zo traag dat Roelfs al reageert voor het punt klaar is.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:54 schreef flyer_nl het volgende:
[..]
Wat heeft die cornet een misselijkmakende rattensmoel zeg
Cornet omdat ze viel.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:43 schreef truedestiny het volgende:
Paire puntje aftrek op setpoint voor hem
twitter:MariaSharapova twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 16:45:05I think I need to watch more #rolandgarros tennis. Yesterday, had no clue who Paire was, today Chardy?I need to step up my tennis knowledge! reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:50 schreef wimderon het volgende:
twitter:MariaSharapova twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 16:45:05I think I need to watch more #rolandgarros tennis. Yesterday, had no clue who Paire was, today Chardy?I need to step up my tennis knowledge! reageer retweet
Marcella kent er zelfs nog meerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:50 schreef wimderon het volgende:
Stomme kutquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:50 schreef wimderon het volgende:
Dat vind ik ook wel een beetje. Leeft ze onder een steen ofzo?quote:
Misschien wist je dit nog niet, maar niemand neemt Wilander serieus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:54 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is er trouwens zo bijonder aan Nishikori? Volgens Wilander is hij een toekomstige topvijfspeler.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Misschien wist je dit nog niet, maar niemand neemt Wilander serieus.
Jij was de laatste. Nu kan hij v/d tv af.quote:
Ja, of "I know who Sharapova is, but wouldn't watch a match of hers because she always looks chagrijnig."quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:57 schreef Gorzalka het volgende:
Als ik een van beide heren was zou ik "I know who Sharapova is, but wouldn't watch a match of hers if my life depended on it" terugtweeten.
Oké, ik ben overtuigd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:01 schreef Niox het volgende:
[..]
Jij was de laatste. Nu kan hij v/d tv af.
Hij was het bijvoorbeeld ook eens met Nadal gisteren.quote:
Lekker sekspoppetje, wel.quote:
Waar zijn Roowbin, Igor en Thiemo? (Ik snap dat Jesse net buiten de top 10 valt)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:09 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is zeker ook door Wilander gemaakt?
O, zo - ja, dat verbaasde mij ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hij was het bijvoorbeeld ook eens met Nadal gisteren.
Paire en Sock.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:09 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is zeker ook door Wilander gemaakt?
o.a. door te kijken naar key points.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
Op de Slamtracker staat onder 'total points won' 'momentum'. Hoe meten ze dat?
Oké, interessant.quote:
Sharapova wanneer ze een bal op gevoel/talent moet slaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:44 schreef Zelva het volgende:
Dat dropshot
Hoe de rest van het punt verloopt
Klopt, het was ook geen dubbele fout. Die tweede service was in.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:59 schreef Zelva het volgende:
"Ik een Rooowbin geslagen? Nee, dat kan niet. Doe me dit niet aan."
Pics.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, het was ook geen dubbele fout. Die tweede service was in.
Knap dat je dat met zekerheid kunt zeggen met tv-beeld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, het was ook geen dubbele fout. Die tweede service was in.
quote:
Ze lieten het HawkEyebeeld zien. Die tweede service had de lijn geraakt en de umpire wees een verkeerde afdruk aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:00 schreef Zelva het volgende:
[..]
Knap dat je dat met zekerheid kunt zeggen met tv-beeld.
Doet me denken aan Karsten Braasch tegen de Williamszussen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:07 schreef Tim86 het volgende:
Bartoli gaat er wel erg kansloos af tegen die bejaarde Schiavone
Snap ook niet dat ze geen hawkeye gebruiken, als je de fouten ziet die er dit toernooi gemaakt worden...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
Die bal was gewoon in.Graag even HawkEye invoeren. Kansloos dit zeg. Ze hebben de techniek daar maar gebruiken hem niet. Niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Het gekke is, de camera's staan er gewoon, dus het enige wat ze hoeven te doen is de spelers de gelegenheid geven om te challengen. Je voorkomt ook dat spelers zich - al dan niet terecht - tekortgedaan voelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:12 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze geen hawkeye gebruiken, als je de fouten ziet die er dit toernooi gemaakt worden...
Ik denk omdat Hawk-Eye niet 100% in de gevallen juist zit (foutmarge is ~3.5mm). Op hardcourt/gras valt dat niet zo op, maar op gravel ga je de onvermijdelijke discussies krijgen van afdrukken die niet overeenkomen met de waarneming van Hawk-Eye.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:12 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze geen hawkeye gebruiken, als je de fouten ziet die er dit toernooi gemaakt worden...
En nu kiest de umpire in veel minder dan 100% van de gevallen de goede afdruk..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:16 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik denk omdat Hawk-Eye niet 100% in de gevallen juist zit (foutmarge is ~3.5mm). Op hardcourt/gras valt dat niet zo op, maar op gravel ga je de onvermijdelijke discussies krijgen van afdrukken die niet overeenkomen met de waarneming van Hawk-Eye.
Dan moet hij wel ver boven zichzelf uitstijgen..en Nadal heeeeeeeeeeel slecht zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:57 schreef Zelva het volgende:
Hopen dat ie vandaag echt in vorm is, zodat kneusje Nadal het toernooi kan verlaten.
Een mens mag dromen toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel ver boven zichzelf uitstijgen..en Nadal heeeeeeeeeeel slecht zijn.
Ik denk het wel. Zal snel afgelopen zijn dit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:55 schreef Piperidine het volgende:
Ik denk dat het niet makkelijk voor Nadal gaat worden, wederom.
"Snel aflopen" in een wedstrijd met Nadalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Zal snel afgelopen zijn dit.
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:26 schreef Zelva het volgende:
[..]
"Snel aflopen" in een wedstrijd met Nadal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |