Ik werk er al 5 jaar met ontzettend veel plezier. Er zijn maar weinig bijbaantjes die me mijn huidige loon en uren kunnen bieden en met name die me het team vol ontzettend leuke mensen kunnen bieden. Daarom McDquote:Op zondag 7 juli 2013 22:13 schreef Pap89 het volgende:
Voor diegenen die er al langer dan een jaar werken, hoe houden jullie dat vol/waarom?
Puur omdat er niks anders te krijgen is qua werk?
Zelf in een tussen periode eens een half jaar tot een jaar gewerkt.
Was net 18 dus altijd shift(tot 12 uur ingeroosterd, rond 2 uur klaar in de nacht)
In een vakantie wilde ze mij toen als enige 5 dagen achter elkaar avond shift geven.
In combinatie met een bagger loontje, was het toen snel klaar.
Daarbij de mogelijkheid om een andere baan die ongeveer het dubbelde betaalde te doen.
Je houd ook bij dat de lobby er netjes uitziet, ruimt hier en daar op, regelt de kinderfeestjes, mensen komen vragen stellen aan je en klagen over producten.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:13 schreef wtk_NL het volgende:
Ik kan host worden bij de Mac, lijkt me wel chill werk om daar een beetje rond te waggelen in een net pak en af en toe wat slap te ouwehoeren. Of zie ik het nu helemaal verkeerd? :p
Ps. Heb verder geen vrouwelijke trekjes, host/gastheer zie je toch vaker bij een restaurant??
Klinkt bíjna als een droombaan toch?! Inderdaad beetje rondhangenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je houd ook bij dat de lobby er netjes uitziet, ruimt hier en daar op, regelt de kinderfeestjes, mensen komen vragen stellen aan je en klagen over producten.
Is het niet de bedoeling dat een inspectie onverwachts komtquote:Op maandag 8 juli 2013 16:33 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Is het bij jullie niet dan, dat als de inspectie komt je ineens met het dubbel aantal personeel staat. En een uur ofzo nadat de inspectie weg is 2/3de naar huis wordt gestuurd omdat met 3 man overdag aan de bop een beetje overdreven is?
Volgens mij zowel een aan- als een onaangekondigd bezoek.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat een inspectie onverwachts komt
De actie is best kort gepland.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:26 schreef delano.888 het volgende:
Welke dagen komen per week de nieuwe glazen? Ik wil ze allemaal. Dinsdag ofzo?
Fijn, dus niet eens 1x per week? Das echt slecht geregeld dan als je ze allemaal wiltquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:12 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
De actie is best kort gepland.
Ligt aan het restaurantDruk restaurant = snellere verloop van glazen.
huil huilquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Fijn, dus niet eens 1x per week? Das echt slecht geregeld dan als je ze allemaal wilt
"Maar die heb ik ook alquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:30 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
huil huil
Misschien zijn ze wel coulant voor je en mag je een glas ruilen als je een dubbele hebt. Doen we ook met kinderen en dubbele Happy Meal speeltjes
ik kan dus een van mijn (tweeling)kinderen ruilen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:30 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
huil huil
Misschien zijn ze wel coulant voor je en mag je een glas ruilen als je een dubbele hebt. Doen we ook met kinderen en dubbele Happy Meal speeltjes
jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:13 schreef Piger het volgende:
[..]
ik kan dus een van mijn (tweeling)kinderen ruilen?
Ze worden landelijk per soort uitgeleverd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:11 schreef Waterdrinker het volgende:
Worden die glazen trouwens willekeurig verspreid over de filialen of hebben ze in week 1 glas 1, in week 2 hebben ze glas 2, enzovoorts?
Ik heb nu bij 2 verschillende filialen een glas gehad en dat waren 2 dezelfde, toeval of klopt dat?
oke dus als je de laatste week menu's gaat halen ga je ze dus nooit alle zes krijgen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:13 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ze worden landelijk per soort uitgeleverd.
Week 1 A, week 2 B, etc.
Hoeveel glazen een filiaal krijgt uitgeleverd ligt aan het filiaal: gastenstroom, historische verkoop van menu's met glazen. Kan dus zijn dat je in restaurant A hetzelfde glas krijgt als in restaurant B, omdat ze in restaurant B nog een restant hebben van glas 1.
Helaas, neequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:14 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
oke dus als je de laatste week menu's gaat halen ga je ze dus nooit alle zes krijgen?
Volgens mij was dat het 2e glas.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:15 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Lekker handig dan.
Ik heb nu die rechtopstaande ribbels, dat is hopelijk glas 1?
Je zou kunnen vragen bij een restaurant bij je in de buurt of ze die nog hebben, en anders vragen of de afdeling Gastenrelaties iets voor je kan betekenen (gastenrelaties@nl.mcd.com)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:19 schreef Waterdrinker het volgende:
oke en hoe ga ik dus nu nog in hemelsnaam aan diamond komen?
Nee. 3,5 slag ijs en dan die meuk er in, meer krijg je niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Willen jullie voortaan mijn macflurry helemaal vol doen ipv half leeg. Dankje
Halfvol of halfleeg?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Willen jullie voortaan mijn macflurry helemaal vol doen ipv half leeg. Dankje
Say what?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, ik heb woensdag een sollicitatiegesprek om terug te keren naar de Mc
Nou ehh, bij m'n huidige baan mag ik blij zijn met 2 diensten per week.. verdient niet zo goedquote:
Noesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou ehh, bij m'n huidige baan mag ik blij zijn met 2 diensten per week.. verdient niet zo goed
Daar helemaal?quote:
En, aangenomen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, ik heb woensdag een sollicitatiegesprek om terug te keren naar de Mc
Ik hoor maar niks van ze, ga er dus van uit dat ik het niet geworden benquote:
Zelf even bellen? Hoe lang is je gesprek geleden? Je kan iig bellen met de vraag wanneer je iets hoort, want helemaal niets laten horen is natuurlijk niet heel netjes..quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoor maar niks van ze, ga er dus van uit dat ik het niet geworden ben
Niets laten horen is tegenwoordig wel normaal voor bedrijven waar je solliciteert, dan hopen ze dat je de hint begrijptquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Zelf even bellen? Hoe lang is je gesprek geleden? Je kan iig bellen met de vraag wanneer je iets hoort, want helemaal niets laten horen is natuurlijk niet heel netjes..
Eh.. geenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niets laten horen is tegenwoordig wel normaal voor bedrijven waar je solliciteert, dan hopen ze dat je de hint begrijpt
Wat is trouwens een codewoord onder jullie McD-crew dat ik kan zeggen om gratis dingen of korting te krijgen?
Vrienden worden met een manager. Zo vaak gratis dingen gehad, soms wel voor 20-30 euro.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niets laten horen is tegenwoordig wel normaal voor bedrijven waar je solliciteert, dan hopen ze dat je de hint begrijpt
Wat is trouwens een codewoord onder jullie McD-crew dat ik kan zeggen om gratis dingen of korting te krijgen?
Voordat een restaurant open gaat moet heel het circus operationeel zijn. Een dag of 3/4 voor de opening krijgt het restaurant meestal zijn eerste levering, en er wordt ook 2 á 3 keer proefgedraaid. Meestal gaat zo'n actie gepaard met gratis producten (hamburger, kleine friet + saus en kleine fris) voor gasten die dan langs komen. Weet niet of het daar ook zo isquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:14 schreef Fer het volgende:
Woensdag gaat de McDrive Osdorp hier open. Maar de rode vrachtwagen rijdt al af en aan en binnen is het ook druk. Wat zijn ze aan het doen, bigmacs oefenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |