Beter dan zo'n mega OP. Alle huidige acties in de OP zetten heeft toch geen zin. Tegen de tijd dat dit topic vol is zijn we weer bijna een jaar verder, zoals het vorigequote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:51 schreef Yannick567 het volgende:
De OP is matig ja. Ik heb hem maar even opgeschoond
Inderdaad ja. En zoals u wenst.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beter dan zo'n mega OP. Alle huidige acties in de OP zetten heeft toch geen zin. Tegen de tijd dat dit topic vol is zijn we weer bijna een jaar verder, zoals het vorige![]()
Maar je mag mij wel bij 'Collega's' zetten
quote:Collega's:
- Yannick567
- misz--kelliej
- TheGirlNextDoor
- mstyle
- Krimpen
- Nightshadow
- Roces18
- MagicMaik
Cool, gefeliciteerd! Van de maand juni?quote:
Cadeaubon van 7,50quote:Op zondag 2 juni 2013 14:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Cool, gefeliciteerd! Van de maand juni?
Is er ook iets aan verbonden of "gewoon" een ere titel (voor de maand)?
Ik ben manager t/m 16 juni dus. En Yannick is ook manager. Van de rest weet ik het niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:42 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Zijn jullie allemaal crew of zijn er mensen van de leiding die hun tijd verdoen op FOK! ?
TGND is Crewtrainer, de rest weet ik niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:16 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik ben manager t/m 16 juni dus. En Yannick is ook manager. Van de rest weet ik het niet.
Al iets nieuws gevonden?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:16 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik ben manager t/m 16 juni dus. En Yannick is ook manager. Van de rest weet ik het niet.
9/10 filialen hebben wel een host(ess) hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:20 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Mag een filiaal kiezen of ze een host hebben? Of zijn daar regels aan verbonden?
Heb je het nagevraagd of op de website gekeken? Als er op de website geen vacature openstaat kan je het altijd nog proberenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:05 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Bij ons in de buurt hebben ze er helaas helemaal geen meer nodig, lijkt me echt super leuk werk!
Als host?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:05 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Bij ons in de buurt hebben ze er helaas helemaal geen meer nodig, lijkt me echt super leuk werk!
Die krijgen wij als een van de eersten hier in het oosten. Aangezien we een geheel nieuw retaurant krijgen, komen daar de allerlaatste ontwikkelingen in.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:20 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
TGND is Crewtrainer, de rest weet ik niet.
En MFY = Made For You / Platform Integration. Het systeem waarmee ze nu aan het experimenteren zijn. BOP idee aan de grill.
Dat lag voor de hand natuurlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die krijgen wij als een van de eersten hier in het oosten. Aangezien we een geheel nieuw retaurant krijgen, komen daar de allerlaatste ontwikkelingen in.Ik hoop ook dat er een nieuwere shakemachine is..
Meh. Ik heb zo'n hekel aan de huidige machinequote:Op zondag 2 juni 2013 20:49 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat lag voor de hand natuurlijk
Nieuwe shakemachine, hadden jullie nog zo'n oude met drukbunkers dan?nee toch zeker. Volgens mij is er nog geen nieuw model
Ja. Maar je hebt lucht- en watergekoelde machines. Die op watergekoelde dingen zijn veel beterquote:Op zondag 2 juni 2013 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh. Ik heb zo'n hekel aan de huidige machineHij heeft altijd zoveel kuren. Bij ons hadden ze dat allebei al, ondanks dat er na de verbouwing een tweede (nieuw) bijgekomen was. En in de restaurants waar ik nu werk hebben ze ook zo goed als allemaal kuren. Klotemachine
![]()
Het wordt even warm en bam, kapot.
Ik ben managerquote:Op zondag 2 juni 2013 14:42 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Zijn jullie allemaal crew of zijn er mensen van de leiding die hun tijd verdoen op FOK! ?
Dan hoop ik dus dat we die krijgenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ja. Maar je hebt lucht- en watergekoelde machines. Die op watergekoelde dingen zijn veel beter
Crewlid, tweemalig medewerker van de maand (Mei 2012, April 2013) en binnenkort wss crewtrainer.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:42 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
DRUKBUNKERS!!!!quote:Op zondag 2 juni 2013 20:49 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat lag voor de hand natuurlijk
Nieuwe shakemachine, hadden jullie nog zo'n oude met drukbunkers dan?nee toch zeker. Volgens mij is er nog geen nieuw model
Trauma's aan die oude shakemachinequote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
DRUKBUNKERS!!!!Oh man, ik begin spontaan in de lach te schieten. Zo'n zak vervangen, druk er af halen, deksel er af, ding er in hangen, deksel er weer op, druk er weer op zetten. DEKSEL SCHEEF! GEEN DRUK! Nog een keer proberen.. weer mis. Nog een keer, lijkt druk op te komen maar blijft sissen. Zal wel goed zijn. 2 minuten later, hele apparaat zonder druk
Trouwens, lieve nog werkende McDonalds medewerkers, in Purmerend viel het mij op dat ze een ander soort kassasysteem hebben. Bestellen aan een dood normale kassa, maar daarna gaat het zoals de Easy Order. Wachten tot ze het klaar hebben en het nummertje komt op het scherm. Is dit iets wat meer toegepast gaat worden?
Gaan wij inderdaad ook krijgen.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
DRUKBUNKERS!!!!Oh man, ik begin spontaan in de lach te schieten. Zo'n zak vervangen, druk er af halen, deksel er af, ding er in hangen, deksel er weer op, druk er weer op zetten. DEKSEL SCHEEF! GEEN DRUK! Nog een keer proberen.. weer mis. Nog een keer, lijkt druk op te komen maar blijft sissen. Zal wel goed zijn. 2 minuten later, hele apparaat zonder druk
Trouwens, lieve nog werkende McDonalds medewerkers, in Purmerend viel het mij op dat ze een ander soort kassasysteem hebben. Bestellen aan een dood normale kassa, maar daarna gaat het zoals de Easy Order. Wachten tot ze het klaar hebben en het nummertje komt op het scherm. Is dit iets wat meer toegepast gaat worden?
Dat systeem hebben wij (nog) niet. Ergens wel een goed systeem denk ik. Kan er nog niet over meepraten eigenlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 08:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaan wij inderdaad ook krijgen.
Wat vinden jullie eigenlijk van het zoomsysteem bij de drive?
Yup, 1e keerquote:Op zondag 2 juni 2013 16:04 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Dat is mooi, en je speelt je natuurlijk in de kijker bij jr baas.
Eerste keer dat je MVDM bent?
Ik vind het een kutsysteem. Gasten worden alleen maar naar park gestuurd en raken hierdoor geirriteerd. Gasten worden hierdoor juist niet sneller geholpen, alleen maar sneller de drive uit gestuurd. Vind het echt een kutsysteem. Daar gaat je gastvriendelijkheidquote:Op maandag 3 juni 2013 22:22 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat systeem hebben wij (nog) niet. Ergens wel een goed systeem denk ik. Kan er nog niet over meepraten eigenlijk
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 03-06-2013 om 12:47:45Heel strak, McDonald's. http://t.co/NRKKe7wbxj reageer retweet
Dat ziet eruit als de verkeerde sausquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:22 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]twitter:michielveenstra twitterde op maandag 03-06-2013 om 12:47:45Heel strak, McDonald's. http://t.co/NRKKe7wbxj reageer retweet
Ze worden wel steeds mooier hoor, met die twisty's moet je echt even oefenenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:22 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]twitter:michielveenstra twitterde op maandag 03-06-2013 om 12:47:45Heel strak, McDonald's. http://t.co/NRKKe7wbxj reageer retweet
Volgens mij is dat de goede saus hoor...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als de verkeerde saus
Smaakte het puur?
Het kan zijn dat ze Magnumsaus hebben gebruikt, die is veel dunner en die smaakt puur; dan krijg je dat soort fratsen als op die fotoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Deesiebel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de goede saus hoor...
Hebben jullie er speciale saus voor dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:47 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze Magnumsaus hebben gebruikt, die is veel dunner en die smaakt puur; dan krijg je dat soort fratsen als op die foto
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:58 schreef Deesiebel het volgende:
[..]
Hebben jullie er speciale saus voor dan?Wij gebruiken die ook...
Oh nee wacht, wij hebben inderdaad chocolade topping, maar in het begin zagen die van mij er ook niet veel beter uit als op de foto (wel wát beter natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:58 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Je moet chocoladetopping gebruiken. Geen Magnumsaus.
Na enige oefening lukt het mij ook steeds mooierquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die van mij zijn zoals op de reclame. Elke keer weer verbaas ik mezelf over hoe mooi ik ze kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |