Beter dan zo'n mega OP. Alle huidige acties in de OP zetten heeft toch geen zin. Tegen de tijd dat dit topic vol is zijn we weer bijna een jaar verder, zoals het vorigequote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:51 schreef Yannick567 het volgende:
De OP is matig ja. Ik heb hem maar even opgeschoond
Inderdaad ja. En zoals u wenst.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beter dan zo'n mega OP. Alle huidige acties in de OP zetten heeft toch geen zin. Tegen de tijd dat dit topic vol is zijn we weer bijna een jaar verder, zoals het vorige![]()
Maar je mag mij wel bij 'Collega's' zetten
quote:Collega's:
- Yannick567
- misz--kelliej
- TheGirlNextDoor
- mstyle
- Krimpen
- Nightshadow
- Roces18
- MagicMaik
Cool, gefeliciteerd! Van de maand juni?quote:
Cadeaubon van 7,50quote:Op zondag 2 juni 2013 14:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Cool, gefeliciteerd! Van de maand juni?
Is er ook iets aan verbonden of "gewoon" een ere titel (voor de maand)?
Ik ben manager t/m 16 juni dus. En Yannick is ook manager. Van de rest weet ik het niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:42 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Zijn jullie allemaal crew of zijn er mensen van de leiding die hun tijd verdoen op FOK! ?
TGND is Crewtrainer, de rest weet ik niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:16 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik ben manager t/m 16 juni dus. En Yannick is ook manager. Van de rest weet ik het niet.
Al iets nieuws gevonden?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:16 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik ben manager t/m 16 juni dus. En Yannick is ook manager. Van de rest weet ik het niet.
9/10 filialen hebben wel een host(ess) hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:20 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Mag een filiaal kiezen of ze een host hebben? Of zijn daar regels aan verbonden?
Heb je het nagevraagd of op de website gekeken? Als er op de website geen vacature openstaat kan je het altijd nog proberenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:05 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Bij ons in de buurt hebben ze er helaas helemaal geen meer nodig, lijkt me echt super leuk werk!
Als host?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:05 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Bij ons in de buurt hebben ze er helaas helemaal geen meer nodig, lijkt me echt super leuk werk!
Die krijgen wij als een van de eersten hier in het oosten. Aangezien we een geheel nieuw retaurant krijgen, komen daar de allerlaatste ontwikkelingen in.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:20 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
TGND is Crewtrainer, de rest weet ik niet.
En MFY = Made For You / Platform Integration. Het systeem waarmee ze nu aan het experimenteren zijn. BOP idee aan de grill.
Dat lag voor de hand natuurlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die krijgen wij als een van de eersten hier in het oosten. Aangezien we een geheel nieuw retaurant krijgen, komen daar de allerlaatste ontwikkelingen in.Ik hoop ook dat er een nieuwere shakemachine is..
Meh. Ik heb zo'n hekel aan de huidige machinequote:Op zondag 2 juni 2013 20:49 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat lag voor de hand natuurlijk
Nieuwe shakemachine, hadden jullie nog zo'n oude met drukbunkers dan?nee toch zeker. Volgens mij is er nog geen nieuw model
Ja. Maar je hebt lucht- en watergekoelde machines. Die op watergekoelde dingen zijn veel beterquote:Op zondag 2 juni 2013 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh. Ik heb zo'n hekel aan de huidige machineHij heeft altijd zoveel kuren. Bij ons hadden ze dat allebei al, ondanks dat er na de verbouwing een tweede (nieuw) bijgekomen was. En in de restaurants waar ik nu werk hebben ze ook zo goed als allemaal kuren. Klotemachine
![]()
Het wordt even warm en bam, kapot.
Ik ben managerquote:Op zondag 2 juni 2013 14:42 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Zijn jullie allemaal crew of zijn er mensen van de leiding die hun tijd verdoen op FOK! ?
Dan hoop ik dus dat we die krijgenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ja. Maar je hebt lucht- en watergekoelde machines. Die op watergekoelde dingen zijn veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |