wat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:38 schreef Bastiefcg het volgende:
he die man aan tafel zit tegelijk in het publiek
Frenk en Peterquote:
Jan Mulder is er welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Heel inteelt DWDD is weer aanwezig zie ik. Jan M. niet aanwezig ?
Iets met prinsesjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:39 schreef rubbereend het volgende:
Wat gaan we doen op de Maasvlakte?
serieus?
Alsof Amsterdam recht van spreken heeft met die Noord-Zuidlijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:39 schreef Pedroso het volgende:
En dan je geld in een bodemloze put als de nieuwe Kuip gooien. Goed bezig daar in Rotterdam.
maar vast binnen budget en op tijdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:39 schreef Pedroso het volgende:
En dan je geld in een bodemloze put als de nieuwe Kuip gooien. Goed bezig daar in Rotterdam.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof Amsterdam recht van spreken heeft met die Noord-Zuidlijn
Zag 'm al ja. Kan niet missen natuurlijk.quote:
Als vanouds dus.quote:
Ben je terminaal?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
Hoop dat ik nog vijf minuten van deze topuitzendong kan meepakken.
Ziet er nog goed uit en is goed bij de pinken. Zo wil ik ook wel 80 worden.quote:
Ja ik hoor hem nog regelmatig op de radio, geweldige man.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ziet er nog goed uit en is goed bij de pinken. Zo wil ik ook wel 80 worden.
Heel pijnlijk inderdaad, zo'n omhooggevallen VMBO kapstertje dat slim over wil komen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:43 schreef Bakkerd het volgende:
moeilijke woorden willen gebruiken maar die niet uit kunnen uitspreken
Overwerk. Ongeveer hetzelfde.quote:
kenneth is een jood ole olequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:46 schreef Pedroso het volgende:
Wat heeft Kenneth Perez met Israel te maken ?
Kadimaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:45 schreef rubbereend het volgende:
sociaal democraat in een andere partij? Ehm nee hoor.
Stuk interessanter idd.quote:
quote:
Wil je een bosje gordelrozen?quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
fidan heeft best een irritante stem als je er lang naar luistert
Vergeleken met Claudia en Sylvana is het een verademing om er naar te luisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
fidan heeft best een irritante stem als je er lang naar luistert
Matthijs kijkt moeilijk.quote:
en amsterdammers doen dat niet, of mensen van een andere stad?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:52 schreef Type-R het volgende:
Die constante zelfbevlekking van Rotterdammers
Die kan daar niet zo mee omgaan denk ik, misschien zelf een ouder met Alzheimerquote:
Is van Leonard Cohen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is wel een mooi liedje van Herman van Veen trouwens.
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is wel een mooi liedje van Herman van Veen trouwens.
Dat dat mocht van de redactie..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Matthijs houdt niet zo van persoonlijke dingetjes.
idd, zijn gezicht na dat applausquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Matthijs houdt niet zo van persoonlijke dingetjes.
Die is ook mooi ja.quote:
Matthijs heeft geen moeder meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:53 schreef Uccie het volgende:
Die kan daar niet zo mee omgaan denk ik, misschien zelf een ouder met Alzheimer
Misschien dat dat het wel is dan.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:56 schreef Bakkerd het volgende:
oja geweldig dit, die reactie van Nelleke ook
dat heb je ook weleens geiler gezegdquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb je ook weleens geiler gezegd
Ik bedoelde die voetbalsupporters, maar inderdaad deze post was multi-inzetbaarquote:
Geloof het niet, ken haar nog niet zo langquote:
Vast niet dan, anders had je het wel geroken als niet roker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geloof het niet, ken haar nog niet zo lang
een jaar de tijd. Wel gaaf om je moeder dan te sturen om het op te halen.quote:
Ik vermoed dat je dat zelf moet doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een jaar de tijd. Wel gaaf om je moeder dan te sturen om het op te halen.
Of geven ze het alleen aan eigenaar zelf mee?
Vind ik ook, wel de leukste tot nu toe.quote:
Ik heb een vermoeden dat je uit de regio Rotterdam komt.quote:
Nee joh.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat je uit de regio Rotterdam komt.
Friesland ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je hebt er ook goeie bij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die gaat ie zeker heel theatraal uitblazenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
ben benieuwd wie volgend jaar de huisband wordt
überhaupt stembandenquote:
Blaudzunquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
Ik luist0r nooit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooi, van Nico Dijkshoorn zijn gedicht!
De Toppersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
Weg met jaden SMith.. alleen 'beroemd 'omdat zijn papa dat isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:08 schreef poepa het volgende:
Jammer dat ze het fragment met Jaden Smith niet lieten zien.
Nee, Sjeila.quote:
Wat is er nu weer mis met haar?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Sander ziet er hier beter uit dan op die foto die ik net in het topic zag. Minder haar.
Hij is sowieso iemand die het beter op bewegend beeld doetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Sander ziet er hier beter uit dan op die foto die ik net in het topic zag. Minder haar.
Baardhaar of op zijn hoofd?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Ja vind ik ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is sowieso iemand die het beter op bewegend beeld doet
Ja, niet zo fotogeniek denk ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is sowieso iemand die het beter op bewegend beeld doet
Halina?quote:
Je moet ook uit Bangladesh nemen, die kinderen werken veel secuurderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
kut kinderen in china, heb laatst schoenen gekocht, na 2 weken liet het lijm aan de zijkant al los, heb het zelf moeten plakken met 10 seconde lijm
Oh, zometeen even op letten. Unibrauw is niet seksie nee.quote:
Je moet ze ook uit Bangladesh hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
kut kinderen in china, heb laatst schoenen gekocht, na 2 weken liet het lijm aan de zijkant al los, heb het zelf moeten plakken met 10 seconde lijm
Op die foto, nu is het wat beter bijgewerkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, zometeen even op letten. Unibrauw is niet seksie nee.
Ik denk dat-ie gaat plompzakken.quote:
Nee is echt heel leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:13 schreef Uccie het volgende:
Girls is dat wat, of is dat zo'n zeikwijven-serie?
Waarschijnlijk een zeikwijvenserie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:13 schreef Uccie het volgende:
Girls is dat wat, of is dat zo'n zeikwijven-serie?
Ok, op het lijstje van dingen die ik nog moet zienquote:
Laat haar eerst eens drie zinnen foutloos zeggen in een film.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Ik weet nooit bij Halina of ik haar nu knap of lelijk moet vinden. Ze heeft wel wat.
Dat heb ik nou ook altijd!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Ik weet nooit bij Halina of ik haar nu knap of lelijk moet vinden. Ze heeft wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |