Ik ga mijn best doen, maar pak ook een deur eerder dan de bedoeling, vrees ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef D. het volgende:
Als de reclame komt verlaat ik stiekem het topic door de achterdeur
Mijn papegaai voelt zich nu lichtelijk beledigdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef Pheno het volgende:
Adelaar? Hij is een papegaaienkooi met een doek erover.
Gordeldier tochquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
welk dier zit te vaak op Fok? Dat dier ben ik..
Maar je bent een stickertjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
welk dier zit te vaak op Fok? Dat dier ben ik..
Ik vind dat we nu al een medaille verdienenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar pak ook een deur eerder dan de bedoeling, vrees ik.
oh ja, ik blijf te lang plakken op Fokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh ja, ik blijf te lang plakken op FokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook een doek over de kooi doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn papegaai voelt zich nu lichtelijk beledigd
Ja, het programma is een beetje vreemd.quote:
Nee hij zit bij mequote:
Ja, maar wat een treurneus erachterquote:
Nee, maar van de vorige edities van X-factor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk dan? Of youtubejes geluisterd oid?
Ik heb amper wat van hem gehoord, dus ik kan niet beoordelen dat het geen allround zanger is eerlijk gezegd. Je zult wel gelijk hebben hoor![]()
Maar van de groepjes heeft ie (vind ik...) zeker de goede keuze gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |