Gordon gedraagt zich wel eens ongesteld.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gordon gedraagt zich wel eens ongesteld.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:02 schreef iBenny het volgende:
Een bolletje chocoladeijs met caramelsaus, een kip, een schuurspons en een pakje coke... tofheid!
22.30... valt meequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Tot hoe laat moeten we?
Normaal tap ik door tot Peter vd Vorst, maar er komt niks leuks, dus je hoeft niet te wachten
Haar vind ik niet zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
... daarom zei ik 'van wat er nu nog over is'
Ik vind het eeuwig zonde dat Dion er uit is en die grote chick met dat oranjige haar, die met die heftige stem.
Ik vroeg me dat ook al afquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:02 schreef Stickertje het volgende:
het rtl4 personeel is druk aan het twitteren.. alleen maar positief onder in beeld
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:02 schreef iBenny het volgende:
Een bolletje chocoladeijs met caramelsaus, een kip, een pakje coke en een kale bij elkaar in een groepje... tofheid!
2 uur.quote:
Ken je hem persoonlijk dan? Of youtubejes geluisterd oid?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:03 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haar vind ik niet zo.
En over Dion gesproken, dat is geen allround zanger, zingt bepaalde liedjes leuk, maar daar is ook alles mee gezegd. Dus ik snap Angela wel....
Ja, maar dat was te pruimenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]de voice uk was 2 en half uur.. zonder reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |