quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Stekelenburg van de Tweede Kamer
Je moet niet zeiken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had als TT: Tijs en Andries: Liefde en Lust
Die van ajacied4lf vind ik beduidend minder.
Ik snap de rullevantie ook niet echt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had als TT: Tijs en Andries: Liefde en Lust
Die van ajacied4lf vind ik beduidend minder.
Laatste dagen zaten we halverwege dik boven de 1000. Morgenochtend zul je zien dat ze weer minder kijkers hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Zipportal het volgende:
415 tweede scherm gebruikers op 800.000 kijkcijfers
Kan je nagaan hoeveel mensen nu gefascineerd de discussies op tv volgen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Zipportal het volgende:
415 tweede scherm gebruikers op 800.000 kijkcijfers
Zeldzame piek op de eerste twee dagen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Laatste dagen zaten we halverwege dik boven de 1000. Morgenochtend zul je zien dat ze weer minder kijkers hebben.
Die heeft net Ranomi uit het water gevist, en geniet van een potje rampetampen van olympisch niveau op de Megalomaan.quote:
Nou jij bent snel op je teentjes getrapt. Eén opmerking van kritiek en je bent foetsie. dat slag mensen zonder ruggegraat hebben we niet echt nodig. Snelle vogel. Ga maar naar #TeamTyronquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet niet zeiken.
Ik ben hierbij #TeamJohannes af.
Ik blijf nog netjes zitten. Ik kon ook weglopen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou jij bent snel op je teentjes getrapt. Eén opmerking van kritiek en je bent foetsie. dat slag mensen zonder ruggegraat hebben we niet echt nodig. Snelle vogel. Ga maar naar #TeamTyron
Zo'n popie jopie user die denkt dat hij het gemaakt heeft terwijl hij eigenlijk het leven nog moet ontdekken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik snap de rullevantie ook niet echt.
Gelukkig hoorde ik niemand lachen, en laten we dat vooral zo houden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n popie jopie user die denkt dat hij het gemaakt heeft terwijl hij eigenlijk het leven nog moet ontdekken.
#TeamJohannes steunt de #StyloForMod campagne.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik blijf nog netjes zitten. Ik kon ook weglopen.
#TeamStylo
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes steunt de #StyloForMod campagne.
Welkom terug.
Die zou ook komen maar die is besprongen door vier brandweermannen toen hij even een sigaartje op wilde steken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan dit niet aanzien wat een kutitems.... Waar blijft Johan Derksen?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan dit niet aanzien wat een kutitems.... Waar blijft Johan Derksen?
De situatie in Noorwegen is nou eenmaal niet dusdanig slecht dat men naar Nederland moet vluchten.quote:
Is die nu zo goedkoop?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef Wopper1 het volgende:
Voor die 225 euro heb je al snel een PS3
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:41 schreef Wopper1 het volgende:
Door de vluchtkerk staat het thema asielzoekers weer meer op de agenda
Eens
Oneens
LOL
Met dansende paardenstaart.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef tralalala het volgende:
Een van de asielzoekers mag wel bij mij slapen
Alleen lekkere oostbloksletjes
Het was ook een retorische vraag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het antwoord 'nee' lijkt mij zo goed als uitgesloten.
Redactie lacht zich kapot.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Wopper1 het volgende:
Eens
Oneens
Veeg mij maar op
Deze test wordt steeds makkelijker.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Wopper1 het volgende:
Eens
Oneens
Veeg mij maar op
Ze kennen de kijkcijfers van het 2e scherm. Die presentator van de afterparty zou in principe ook wel in zijn blote reet durven presenteren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Wopper1 het volgende:
Eens
Oneens
Veeg mij maar op
Dit is een inside joke die niemand begrijpt, maar ik kan hem wel waarderen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gevalletje roofie circle dit
komt vaak voor op fok blijkbaar.
Als de enige die de grap kan snappen hem leuk vindt heb ik een volledig tevreden publiek.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is een inside joke die niemand begrijpt, maar ik kan hem wel waarderen.
en mensen die hier weten te komen hebben een vriend of vriendin een visum laten regelen en een ticket gekocht / laten kopen , dat zijn niet de arme mensen, maar de slimme mensenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Sodemieter op met die asielzoekers wij hebben een CRISIS hier.
Met dit soort christenen heb ik geen moeite.quote:
"Ga eens bier halen" riep Hij.quote:
Ik heb helemaal geen moeite met christenen in het algemeen. Moslims daarentegen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met dit soort christenen heb ik geen moeite.
Bamquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
Die stagiair is zo'n belhamel, die vraagt wel wat over Ranomi.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
Dat heeft God verboten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
De stagiair durft dingen die Andries en Tijs niet durven.
Escha is al nat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is gewoon de sixties look van de Haararchitect in Nijmegen.
Hier kijken we dus voor. De after-interviewtjes met meneer stagiair... K&P zijn slechts het voorprogramma.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
De stagiair durft dingen die Andries en Tijs niet durven.
Kloptquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Hier kijken we dus voor. De after-interviewtjes met meneer stagiair... K&P zijn slechts het voorprogramma.
Netzoals de Giro het voorprogramma is van Burenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Hier kijken we dus voor. De after-interviewtjes met meneer stagiair... K&P zijn slechts het voorprogramma.
Dan moeten we naar bed van God.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:55 schreef Zipportal het volgende:
Ben benieuwd of de stream om 00:00 weer op zwart gaat.
Een radicale haatbaard en Derksen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:00 schreef Wopper1 het volgende:
Ik vond het een kutshow..
Verwacht morgen toch wel wat vuurwerk.
Ja, dit is Gods wil. Afkappen dit schijtprogramma.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:25 schreef Wopper1 het volgende:
Zoals verwacht...
KNEVEL EN VAN DEN BRINK 799.000
Volgens welingelichte bronnen heeft men deze morgen ''crisisoverleg''.
Offer jezelf eerst maar (tenminste: als je een eerstgeboren zoon bent), en dan zal God het in overweging nemen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, dit is Gods wil. Afkappen dit schijtprogramma.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:09 schreef tompsv18 het volgende:
Johan Derksen over de zoektocht naar de nieuwe bondscoach.
Topshow!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:09 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:09 schreef tompsv18 het volgende:
Serieusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:09 schreef tompsv18 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, alleen Derksen en die vrouw over Rieu is misschien wel grappig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:03 schreef Zipportal het volgende:
Onderwerpen zijn ook interessant. Behalve van die Professor dan.
alors, dat had ik van jou toch niet gedacht!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef alors het volgende:
Oh wacht, Van Gaal heeft aangekondigd dat hij volgend jaar gaat stoppen, had ik even gemist.
Johan is geen sprekende pop alleen over zijn onderwerp. Johan is veelzijdig en lult over elk onderwerp mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mwa, alleen Derksen en die vrouw over Rieu is misschien wel grappig.
Ik heb nu wel genoeg gehoord over de crisis en de Fyra.
Ja ik weet niet, ik heb vanaf een uur of 5 geen nieuws meer gehoord en het Sportjournaal sla ik vaak over op vrijdag omdat ik meteen wegzap als Mark Rutte in beeld komt. En toevallig ook geen nieuwssites gecheckt. En dat is erg zeldzaam.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
alors, dat had ik van jou toch niet gedacht!
Volgens mij las ik het hier op FOK! ergens. Moet haast welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik heb vanaf een uur of 5 geen nieuws meer gehoord en het Sportjournaal sla ik vaak over op vrijdag omdat ik meteen wegzap als Mark Rutte in beeld komt. En toevallig ook geen nieuwssites gecheckt. En dat is erg zeldzaam.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij las ik het hier op FOK! ergens. Moet haast wel
Natte wind erbij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:39 schreef Mani89 het volgende:
"Rookt u ook wel eens een sigaar op het toilet?"
Sinds het Bas vd Vlies akkefietje durven ze geen christenen meer bij Derksen aan tafel te zetten.quote:
Nee, daarom zat heel CDA er ook deze week.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds het Bas vd Vlies akkefietje durven ze geen christenen meer bij Derksen aan tafel te zetten.
twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 22:03:16Zo. Net buurman Johan uitgezwaaid. Hij is op weg naar Knevel & Van den Brink. Hij had de bijbel bij zich: de VI-seizoensgids. #kvdb #vitv reageer retweet
Stoeptegel formaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef marcodej het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 22:03:16Zo. Net buurman Johan uitgezwaaid. Hij is op weg naar Knevel & Van den Brink. Hij had de bijbel bij zich: de VI-seizoensgids. #kvdb #vitv reageer retweet
Ik zap en zie het net voorbijkomen, dit nu is wel tofquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:51 schreef tralalala het volgende:
Kijken jullie ook André Rieu live in Sao Paulo?
Afgelopenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:58 schreef Wopper1 het volgende:
Wat zullen we nou krijgen. Andre tot kwart over 11.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks het filmpje met Rieu in het Olympisch stadion
lekker makkelijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:09 schreef tompsv18 het volgende:
neequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:51 schreef tralalala het volgende:
Kijken jullie ook André Rieu live in Sao Paulo?
Jaap waardeert de kleine dingen in het leven.twitter:JaapSelles twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:02:45Journaal, Witse, André Rieu en een fijne tafel #kvdb Mooie vrijdagavond reageer retweet
Geen #teamjohannesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Geen johannes_vermeer vanavond. Nepsupporter. Als VI er op was vandaag was ie er zeker.
Die is vast in Bulgarije een gat aan het vullen.
Het schijnt dat hij in een fuik is gereden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Geen johannes_vermeer vanavond. Nepsupporter. Als VI er op was vandaag was ie er zeker.
Die is vast in Bulgarije een gat aan het vullen.
Zeebuik zeker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij in een fuik is gereden.
Truus von Brau wou het zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:10 schreef Obiekulu het volgende:
Derksen: 'van Gaal had geen bondscoach mogen worden'.
Argument: hij heeft zich stiekem en achterbaks opgesteld en laten lenen voor een vuile coup in de donkerste dagen van de revolutie bij Ajax.
Ik wil Johan juist horen over de Fyra.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:15 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vind dat gedoe over dat treintje niet zo rullevant.
Ik wacht op Johan.
Die gaat die Italiaanse patjepeeërs afmaken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wil Johan juist horen over de Fyra.
Ik wilde gewoon het woord 'rullevant' laten vallen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wil Johan juist horen over de Fyra.
Ze waren wsl het goedkoopst....goedkoop is dus duurkoop om maar een cliché te gebruiken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef rubbereend het volgende:
Er zijn treinen besteld bij een bedrijf wat nog nooit HSL treinen gebouwd had...... ik weet wel waar het is misgegaan
de goedkooptrendquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze waren wsl het goedkoopst....goedkoop is dus duurkoop om maar een cliché te gebruiken.
Driewerf neen. Hij rijdt in een doorrookte auto. En tankstations zijn zijn grootste vijand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:17 schreef Evertjan het volgende:
zou Johan een fervent treinreiziger zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Gelukkig, schakel net in. Zitten er nog discussies met andere gasten in? Met die treinmevrouw gaat vast geen spannende discussie ontstaanquote:
Klassiek is niet aan hem besteed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Johan heeft wel verstand van muziek een goeie smaak heeft hij.
Hehe, die ging toch even Rieu analyseren bij een wedstrijd van Ajax?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
Die persoon die er verstand van heeft is natuurlijk Gijpie
Waarom niet? Dat is toch ook de bedoeling?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Als ik die mevrouw was zou ik me ook gaan bemoeien met Johans item over de nieuwe bondscoach.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hehe, die ging toch even Rieu analyseren bij een wedstrijd van Ajax?
Dit had het topic net even nodig, bedankt!quote:
Gijp maakt lezen toegankelijk voor mensen die normaal geen boeken kopenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Rieu maakt klassieke muziek toegankelijk voor mensen die normaal nooit klassiek luisteren. Prima toch?
Even met de Concorde.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanuit Chili? Hij had zogenaamd net nog live in Sao Paolo opgetreden?
Er is toch ook niemand die commentaar/kritiek heeft?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Rieu maakt klassieke muziek toegankelijk voor mensen die normaal nooit klassiek luisteren. Prima toch?
Grote kans dat hij het al had gehoord omdat hij al even zat te luisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
André aan de telefoon, brand los Johan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |